Zakup oraz dostawa ciężkiego kombinezonu ochronnego pirotechnika dla Placówki Straży...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup oraz dostawa ciężkiego kombinezonu ochronnego pirotechnika dla Placówki Straży Granicznej w Łodzi.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-08-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyŁódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-29
  • Numer ogłoszenia579777-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 579777-N-2019 z dnia 2019-07-29 r.

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi: Zakup oraz dostawa ciężkiego kombinezonu ochronnego pirotechnika dla Placówki Straży Granicznej w Łodzi.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 43080020000000, ul. ul. Piotrkowska  104 , 90-926  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 6641526, 6641210, e-mail zamowienia@lodz.uw.gov.pl, faks 426 641 112.
Adres strony internetowej (URL): www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, sekretariat Biura Kadr, Płac i Budżetu
Adres:
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, bud. "E", pokój 133

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz dostawa ciężkiego kombinezonu ochronnego pirotechnika dla Placówki Straży Granicznej w Łodzi.
Numer referencyjny: KPB-V.273.17.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CIĘŻKI KOMBINEZON OCHRONNY PIROTECHNIKA PRZEZNACZENIE LUB ZASTOSOWANIE. Ciężki kombinezon ochronny pirotechnika musi zapewniać niezawodne działanie w warunkach klimatycznych występujących w Polsce zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, w warunkach codziennej służby, jednocześnie zapewniać użytkownikowi maksymalny stopień ochrony przed działaniem materiałów wybuchowych eksplodujących w bliskiej odległości od technika bombowego. Kombinezon musi zapewniać ochronę przed czynnikami oddziaływującymi na organizm człowieka podczas wybuchu (odłamkami, nadciśnieniem, falą cieplną, falą uderzeniową), oraz w połączeniu z dodatkowym wyposażeniem (kombinezon chemiczny CPU, aparat tlenowo oddechowy z butlą i rękawicami) zapewniać ochronę przed czynnikami chemicznymi i biologicznymi (CB). Ponadto kombinezon musi zapewniać pełną widoczność jak i komunikację podczas pracy technika bombowego. Kombinezon musi posiadać system pasów MOLLE (modułowy system przenoszenia oporządzenia osobistego) w celu przenoszenia różnych akcesoriów czy zasobników na narzędzia Ciężki kombinezon ochronny pirotechnika musi być certyfikowany zgodnie z wymaganiami normy NIJ 0117.01 Public Safety Bomb Suit Standard ustanowionej dla kombinezonów pirotechnicznych przez Narodowy Instytut Sprawiedliwości w Stanach Zjednoczonych (US National Institute of Justice – NIJ) KLASYFIKACJA I OZNACZANIE: Ciężki kombinezon ochronny pirotechnika musi posiadać oznaczenia producenta, rozmiar, datę produkcji, nr partii/ indywidualny numer seryjny. FUNKCJONALNOŚĆ Rozwiązania techniczne ciężkiego kombinezonu ochronnego pirotechnicznego muszą zapewniać: • ochronę przed działaniem fali uderzeniowej, odłamkowaniem, nadciśnieniem, falą cieplną, • trudno palność, • swobodę ruchów użytkownika w tym schylania się i klękania, • minimalizację możliwości gromadzenia się ładunków elektrostatycznych, • komfort termiczny użytkownika (w standardzie system wentylacji kombinezonu zintegrowany z kurtką kombinezonu a dokładnie z panem ochronnym kręgosłupa ), • łatwość zakładania i zdejmowania oraz możliwość szybkiego samodzielnego/ ratunkowego zdjęcia kombinezonu, • możliwość ratunkowego wyciągnięcia rannego operatora ubranego w kombinezon ze strefy działania za pomocą wyciąganego z uchwytu znajdującego się w tylnej części kołnierza. 5. UKOMPLETOWANIE W skład podstawowej konfiguracji ciężkiego kombinezonu ochronnego pirotechnika powinny wchodzić następujące części: • kurtka (trzyczęściowa) o przednia część kurtki z kieszenią na panel z płytami balistycznymi (możliwość wyjmowania i wkładania panelu z płytami balistycznymi przez technika bombowego w sytuacjach wymagających dostępu do ciasnych i trudno dostępnych miejsc); o panel ochronny przedni z płytami balistycznymi chroniący szyję, klatkę piersiową i pachwiny, o tylna część kurtki ze zintegrowaną ochroną kręgosłupa i wbudowanym w nią systemem wentylacji w części od pasa do szyi, oraz złączem wielofunkcyjnym służącym do podłączenia głównego modułu kontrolnego kombinezonu; praca systemu wentylacji kontrolowana za pośrednictwem panelu zdalnego sterowania oraz komend głosowych. o pełne jednoczęściowe spodnie na szelkach ze wzmocnieniem kolan, oraz zamkami błyskawicznymi z boku nogawki w celu łatwego zdejmowania spodni, o w celach higienicznych i konserwacyjnych, kurtka i spodnie muszą posiadać specjalną przeciwgrzybiczną i przeciwmikrobową podszewkę, która zabezpiecza przeciw drobnoustrojom oraz odprowadza wilgoć. • moduł aktywnego systemu chłodzenia do podłączenia do systemu wentylacji kombinezonu, w celu zintensyfikowania wentylacji kurtki • ochraniacze stóp - pełne nakładki na buty w kształcie buta chroniące stopę z każdej strony (360) przed odłamkowaniem; posiadają wbudowany system regulacji, w oparciu o system wiązania BOA® umożliwiający dopasowanie ochraniacza do wielkości stopy technika bombowego wykonane z gumy z powłoką z włóknami aramidowymi zapewniając komfort chodzenia. • Hełm o wyposażony w uchylny wizjer zapewniający osłonę twarzy z funkcją chroniącą przed zaparowaniem, wyposażoną w blokadę dolnego i górnego położenia, o zintegrowane z wizjerem wielopunktowe oświetlenie typu LED rozproszone o barwie białej zimnej, z regulacją dwóch niezależnych słupów światła w kierunkach góra - dół oraz lewo – prawo oraz regulacją intensywności świecenia (regulacja intensywności świecenia do 10 stopni z poziomu panelu sterowania) o zintegrowane oświetlenie typu LED o barwie czerwonej i niebieskiej, o zintegrowane stereofoniczne głośniki umożliwiające technikowi bombowemu odbieranie sygnałów z zewnątrz oraz określanie kierunków ich pochodzenia. Głośniki powinny posiadać możliwość ustawiania głośności (prawy, lewy oddzielnie) w zależności od wymagań indywidulanych technika bombowego, o zintegrowany wewnątrz wizjera wskaźnik wizualny pokazujący technikowi bombowemu ostrzegawcze sygnały świetlne (ostrzeżenie o niskim poziomie naładowania baterii, problemy z komunikacją), niewidoczny na zewnątrz, o zintegrowany w hełmie system poleceń głosowych bez konieczności użycia rąk, umożliwiający sterowanie funkcjami hełmu takich jak: włączanie, wyłączanie oraz zmiana intensywności oświetlenia LED o barwie białej, włączanie i wyłączanie wentylacji w trybie TURBO, zmniejszanie i zwiększanie poziomu nawiewu w hełmie, oraz kurtce (niezależnie), regulacja głośności (ściszanie lub podgłaszanie); włączanie i wyłączanie trybu wyciszenia komunikatów radiowych (MUTE), włączanie, wyłączanie i regulacja głośności głośnika, o pompowana jedna wkładka umożliwiająca dopasowanie hełmu do kształtu głowy technika bombowego (z upływem czasu tradycyjna wkładka wygniata się i hełm może wydawać się luźny. W przypadku pompowanej wkładki problem ten można bardzo łatwo rozwiązać – zwiększając ciśnienie powietrza), o czteropunktowy system mocowania hełmu (dwa z przodu i dwa z tyłu) zapewniający większą ochronę w obrębie szyi podczas obracania głową zwiększając przy tym komfort pracy w hełmie, system nie może zawierać zatrzasków. o osłona wizjera do ochrony przed zarysowaniem i urazami mechanicznymi podczas transportu i magazynowania, o 10 kominiarek, o zintegrowanie w hełmie ochronniki słuchu zapewniające pełny cyfrowy dźwięk stereo, wraz z ustawioną domyślnie ochroną odcinającą impulsy audio i wysokie dźwięki możliwe do odbioru do 90dBA o zintegrowany system nadawania i odbioru, o zintegrowany na stałe system wentylacji, o jeden główny moduł elektroniczny dla wszystkich funkcji hełmu jak: oświetlenie, system komend głosowych, alarmowania, wentylacji etc. (spełniający wymagania w zakresie IP65 tj. ochrony przed kurzem/wodą), wpinany w system MOLLE w tylnej dolnej części kurtki; o jeden moduł zasilający (brak odrębnego zasilania w hełmie) umieszczany w tylnej części kurtki w akumulator BB2590 szt.2 zapewniający 8h pracy o możliwość podłączenia do hełmu szyny PICATINNY która daje możliwość technikowi bombowemu zamontowanie swoich własnych akcesoriów jak kamera video, czy inne czujniki, o panel sterowania wszystkimi funkcjami hełmu (wentylacją, łącznością, oświetleniem, odbieraniem sygnałów dźwiękowych z otoczenia) do montażu na prawym lub lewym rękawie w formie podświetlanego panelu z wbudowanym wyświetlaczem LCD. Sterowanie odbywa się za pomocą wystających przycisków. Na wyświetlaczu LCD muszą być wyświetlane ikony i grafiki funkcji sterowania ułatwiające sterowanie. Panel musi zapewniać :  funkcję włączania, wyłączania oraz regulację intensywności świecenia (poziomie 1-10) oświetlenia LED w kolorze białym zimnym,  sterowanie dodatkowym oświetleniem realizowanym przez oświetlacze LED, kolor światła czerwony i niebieski,  niezależną regulację nawiewu powietrza w hełmie o zmiennej intensywności,  niezależną regulację nawiewu powietrza w kurtce o zmiennej intensywności,  funkcje kontrolowania sygnału audio w tym: • głośność zewnętrznego głośnika, • wzmocnienia wewnętrznego mikrofonu, • wyciszenia (MUTE), • intensywności głośności wewnętrznego głośnika, • indywidulane dopasowanie głośności głośnika lewego i prawego, • niezależnych systemów łączności.  funkcję minutnika i stopera,  funkcję wyświetlania informacji o poziomie naładowania baterii, poziome głośności i prędkości wentylatora,  funkcję wyświetlanie informacji o błędach,  funkcję ustawienia wstępnej konfiguracji/profilu użytkownika, maksymalnie do 4 profili,  możliwość aktualizacji oprogramowania panelu sterowania za pomocą wbudowanego złącza USB. • paski uziemiające do odprowadzania ładunku elektrycznego • wieszak na kombinezon • torby transportowe do transportu hełmu i kombinezonu • instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim 6. WYPOSAŻENIE DODATKOWE : • wizjer do pracy wraz z aparatem tlenowo - oddechowym w środowisku zagrożenia niebezpiecznymi czynnikami chemicznymi i /lub biologicznymi; • wizjer stalowy; • system nawadniający, • system komunikacji przewodowej • podubraniowy kombinezon chemiczny (Chemical Protective Undergarment) , • system łączności bezprzewodowej • ochraniacze dłoni z rękawicami zapewniające ochronę przed odłamkowaniem i falą cieplną • czytnik wybuchu służący do pomiaru szczytowej wartości nadciśnienia, impulsu oraz przyspieszenia rejestrowanych podczas wybuchu, w jednolitej obudowie z wyświetlaczem cyfrowym. Zadaniem urządzenia jest dostarczanie kluczowych informacji dla technika bombowego, jego dowódcy, oraz personelu medycznego podczas zdarzenia/wybuchu. • dodatkowe wkładki do spodni zwiększające obwód nogawki spodni od kombinezonu • walizka transportowa typu Pelican do transportu i przechowywania hełmu kombinezonu • system chłodzenia oparty o chłodzenie lodem • kamera do nagrywania zdarzenia • zestaw części zamiennych do hełmu i kombinezonu • dziesięć kompletów kombinezonów dwuczęściowych z kurtką i butami taktycznymi z tkaniny oddychającej (kolor do ustalenia z zamawiającym) 7. ROZMIARY i KOLORYSTYKA Kombinezon ma być dostarczony w następującym rozmiarze: 185-198 cm i masie operatora 95-125 kg oraz w kolorze zielono/oliwkowym 8. WYMAGANIA BEZPIECZEŃSTWA Minimalna odporność na przebicie odłamkami o masie 1,1g zgodnie ze STANAG 2920 Rejon chroniony Wymagania NIJ Odporność (V50 – limity balistyczne) tułów /brzuch (przód środkowy) - 1800 m/s miednica (przód środkowy) szyja (przód środkowy) twarz (osłona twarzy i wizjer) 775 m/s 810 m/s głowa (powłoka hełmu) 625 m/s 810 m/s uda (przód) 625 m/s 690 m/s tułów /brzuch (przód boczny) 550 m/s 600 m/s miednica (przód boczny) szyja (przód boczny) tułów /brzuch (tył) 525 m/s 560 m/s ramiona szyja (tył) golenie (przód) 620 m/s nogi (tył) 350 m/s 365 m/s miednica (tył) osłona stopy (nakładki na buty) 450 m/s 465 m/s osłona twarzy (wizjer do działań z aparatem tlenowo - oddechowym – obszar nieprzezroczysty) - 810 m/s osłona twarzy (wizjer do działań z aparatem tlenowo - oddechowym – obszar przezroczysty) - 750 m/s Odporność na nadciśnienie: 37. w obszarze klatki piersiowej: 38. w obszarze głowy tj. uszu WYMAGANIA JAKOŚCIOWE: 1. Gwarancja minimum 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy, na wszystkie elementy kombinezonu pirotechnicznego z zastrzeżeniem pkt. 2. 2. Zachowanie odporności balistycznej deklarowanej przez producenta 7 lat od daty odbioru przedmiotu umowy . 3. Certyfikat OIB wymagany dla tego typu kombinezonu na terenie RP. 11. PAKOWANIE, PRZECHOWYWANIE I TRANSPORT. • Kombinezon musi być pakowany w indywidualne ergonomiczne torby zabezpieczające go przed uszkodzeniem podczas transportu i przechowywania (jedna torba na kombinezon i jedna torba na hełm z akcesoriami). • możliwość przewożenia Kombinezonu • w opakowaniach wszystkimi krytymi środkami transportu.

II.5) Główny kod CPV: 35812200-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-20
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
4 2019-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Koncesja stosownie do ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2037 ze zm.) uprawniającą do wykonania zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia, o wartości min. 250.000,00 zł brutto każda, poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 i 7 SIWZ. Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę ciężkiego kombinezonu pirotechnika,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 6-8. 6. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należcie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane – złożony zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy 8. Koncesja stosownie do ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2037 ze zm.) uprawniającą do wykonania zamówienia. 9. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. UWAGA! Oświadczenia nie należy dołączać do oferty. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsca zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 roku, poz. 570 ze zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; adresu e-mail: kancelaria@lodz.uw.gov.pl; skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytka. 2. W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup oraz dostawę ciężkiego kombinezonu pirotechnika, znak: KPB-V.273.17.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”. Ponadto odbiorcami mogą być podmioty, które przetwarzają Pana/Pani dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające). 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ponadto przez wymagany przepisami prawa okres archiwizacji zgodny z kategorią archiwalną, wynikającą z Jednolitego rzeczowego wykazu akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ____________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę kwasoodporną struktura len w formacie 1500X3000 - Bogusławice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę kwasoodporną struktura len w formacie 1500X3000. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI