Zakup i dostawa umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach i jednostek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-06-20
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00204599
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db67c2e8-e8a9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066155/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Zakup i dostawa umundurowania dla KWP Katowice i jednostek terenowych garnizonu śląskiego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej
niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z
systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) Zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) Włączona obsługa JavaScript; e) Zainstalowany program
Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50
MB w formatach: .pdf g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. h)
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja
korzystania z Platformy, tj.: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu
danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system. b) w zakładce
„Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do
udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub
panelu logowania użytkownika do Systemu. c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila
informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Szczegóły zawiera sekcja XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w
Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie
Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail
iod.kwp@ka.policja.gov.pl; Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; Podstawą prawną przetwarzania dotyczących
Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019r. poz. 2019 ze zm.),
zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w
zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz
innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów; Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego,
organizacji międzynarodowej; Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów
przechowywania akt w Policji. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana
osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie
określonym przepisami prawa; Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
Danych Osobowych; Podanie danych jest wymogiem ustawowym; W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji, w tym profilowaniu. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych
osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO).
Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych
spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie
złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. Więcej szczegółów zawiera sekcja XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-217,224/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa umundurowania wyjściowego w zakresie określonym w formularzu cenowym – załącznik nr 4a do SWZ. 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.
1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.
1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ
1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego
1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1a, 1b,1c, 1d, 1h do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr1
1a/ kurtki gabardynowe wyjściowe męskie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-67/Ckt/2020 z dnia 28.12.2020r.
1b/ spodnie wyjściowe (granatowe nowego wzoru) opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-68/Ckt/2020 z dnia 28.12.2020r.
1c/ spodnie męskie służbowe tzw. „narciarki”, a klasyfikacja wilekości tabela 13, wymiary gotowych spodni tabela 14 oraz wymiary stałe i pomocnicze spodni tabela 15 specyfikacji technicznej KGP BLP ST-68/Ckt/2020 z dnia 28.12.2020r.
1d/ spodnie męskie do butów typu bryczesy, a klasyfikacja wilekości tabela 13, wymiary gotowych spodni tabela 14 oraz wymiary stałe i pomocnicze spodni tabela 15 specyfikacji technicznej KGP BLP ST-68/Ckt/2020 z dnia 28.12.2020r.
1h/ płaszcze wyjściowe całoroczne (granatowe nowego wzoru) opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-70/Ckt/2020 z marca 2021r. 2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia
2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym
3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne,
4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 35811200-4 - Mundury policyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie
a/ cena oferty brutto – 60 %
b/ suma gwarancji /gwarancja – 40 %
co łącznie daje 100 %
2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – suma gwarancji/gwarancja – 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” Ocena będzie dokonywana dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone zgodnie ze wzorem opisanym w sekcji XX punkt 2 SWZ. a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2 Punktacja dla kryterium (B) „suma gwarancji ” w przypadku zadania nr 1 i „gwarancja” w przypadku pozostałych zadań nr 2-nr 6 asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ
OB - suma gwarancji oferty badanej
zadanie nr 1
GMINZ - suma gwarancji minimalnej wymaganej przez Zamawiającego wynosi 120 miesięcy,
GMAXZ - suma gwarancji maksymalnej określonej przez Zamawiającego wynosi 180 miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: suma gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa czapek wyjściowych gabardynowych (granatowe nowego wzoru) w ilości 112 szt. 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.
1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.
1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ
1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego
1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: b) załącznik nr 1e do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-89/Ckt/2021 z dnia 09.07.2021r. 2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia
2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym
3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne,
4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 35811200-4 - Mundury policyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie
a/ cena oferty brutto – 60 %
b/ suma gwarancji /gwarancja – 40 %
co łącznie daje 100 %
2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – suma gwarancji/gwarancja – 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” Ocena będzie dokonywana dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone zgodnie ze wzorem opisanym w sekcji XX punkt 2 SWZ. a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2 Punktacja dla kryterium (B) „suma gwarancji ” w przypadku zadania nr 1 i „gwarancja” w przypadku pozostałych zadań nr 2-nr 6 asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ
OB - suma gwarancji oferty badanej
zadanie nr 2 do nr 6
do wzoru zostaną podstawione wartości:
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące,
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa szalików służbowych (granatowe nowego wzoru) w ilości 112 szt. 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.
1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.
1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ
1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego
1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:c) załącznik nr 1f do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-82/Ckt/2021 z dnia 21.04.2021r. g) załącznik nr 4 – Formularz ofertowy,
h) załącznik nr 4a – formularz cenowy dla zadania nr 1
i) załącznik nr 5 – projektowane postanowienia umowy,
2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia
2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym
3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne,
4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 35811200-4 - Mundury policyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie
a/ cena oferty brutto – 60 %
b/ suma gwarancji /gwarancja – 40 %
co łącznie daje 100 %
2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – suma gwarancji/gwarancja – 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” Ocena będzie dokonywana dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone zgodnie ze wzorem opisanym w sekcji XX punkt 2 SWZ. a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2 Punktacja dla kryterium (B) „suma gwarancji ” w przypadku zadania nr 1 i „gwarancja” w przypadku pozostałych zadań nr 2-nr 6 asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ
OB - suma gwarancji oferty badanej
zadanie nr 2 do nr 6
do wzoru zostaną podstawione wartości:
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące,
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa krawatów służbowych policyjnych w ilości 112 szt 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.
1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.
1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ
1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego
1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: d) załącznik nr 1g do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4. g) załącznik nr 4 – Formularz ofertowy,
h) załącznik nr 4a – formularz cenowy dla zadania nr 1
i) załącznik nr 5 – projektowane postanowienia umowy,
2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia
2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym
3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne,
4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 35811200-4 - Mundury policyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie
a/ cena oferty brutto – 60 %
b/ suma gwarancji /gwarancja – 40 %
co łącznie daje 100 %
2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – suma gwarancji/gwarancja – 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” Ocena będzie dokonywana dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone zgodnie ze wzorem opisanym w sekcji XX punkt 2 SWZ. a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2 Punktacja dla kryterium (B) „suma gwarancji ” w przypadku zadania nr 1 i „gwarancja” w przypadku pozostałych zadań nr 2-nr 6 asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ
OB - suma gwarancji oferty badanej
zadanie nr 2 do nr 6
do wzoru zostaną podstawione wartości:
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące,
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa 80 par trzewików na podeszwie skórzanej wzmacnianych gwoździami. 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.
1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.
1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ
1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego
1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:e) załącznik nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5, rozmiary trzewików od 40 do 47 normy europejskiej. g) załącznik nr 4 – Formularz ofertowy,
h) załącznik nr 4a – formularz cenowy dla zadania nr 1
i) załącznik nr 5 – projektowane postanowienia umowy,
2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia
2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym
3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne,
4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 35811200-4 - Mundury policyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie
a/ cena oferty brutto – 60 %
b/ suma gwarancji /gwarancja – 40 %
co łącznie daje 100 %
2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – suma gwarancji/gwarancja – 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” Ocena będzie dokonywana dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone zgodnie ze wzorem opisanym w sekcji XX punkt 2 SWZ. a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2 Punktacja dla kryterium (B) „suma gwarancji ” w przypadku zadania nr 1 i „gwarancja” w przypadku pozostałych zadań nr 2-nr 6 asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ
OB - suma gwarancji oferty badanej
zadanie nr 2 do nr 6
do wzoru zostaną podstawione wartości:
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące,
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa koszul wyjściowych białych z długim rękawem w ilości 220 szt oraz policyjnych sznurów galowych oficerskich w ilości 175 szt 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.
1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.
1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ
1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego
1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:f) załącznik nr 3 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
g) załącznik nr 4 – Formularz ofertowy,
h) załącznik nr 4a – formularz cenowy dla zadania nr 1
i) załącznik nr 5 – projektowane postanowienia umowy,
2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia
2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym
3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne,
4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 35811200-4 - Mundury policyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie
a/ cena oferty brutto – 60 %
b/ suma gwarancji /gwarancja – 40 %
co łącznie daje 100 %
2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – suma gwarancji/gwarancja – 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” Ocena będzie dokonywana dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone zgodnie ze wzorem opisanym w sekcji XX punkt 2 SWZ. a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2 Punktacja dla kryterium (B) „suma gwarancji ” w przypadku zadania nr 1 i „gwarancja” w przypadku pozostałych zadań nr 2-nr 6 asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ
OB - suma gwarancji oferty badanej
zadanie nr 2 do nr 6
do wzoru zostaną podstawione wartości:
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące,
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną porównywalną do udzielanego zamówienia dostawę polegającą na:
1.4.1 – zadanie nr 1 - dostawie dla służb mundurowych umundurowania wyjściowego np. kurtek gabardynowych wyjściowych i/lub spodni wyjściowych męskich i/lub płaszczy wyjściowych całorocznych na kwotę 150.000,00 złotych brutto
1.4.2 - zadanie nr 2 - dostawie dla służb mundurowych czapek wyjściowych gabardynowych na kwotę 10.000,00 złotych brutto
1.4.3 - zadanie nr 3 - dostawie dla służb mundurowych szalików służbowych, zamawiający nie okresla wysokości na jaką wykonawca realizował/realizuje dostawę, wystarczające będzie że realizował/realizuje dostawę takiego aortymentu
1.4.4 - zadanie nr 4 - dostawie dla służb mundurowych krawatów służbowych, zamawiający nie okresla wysokości na jaką wykonawca realizował/realizuje dostawę, wystarczające będzie że realizował/realizuje dostawę takiego aortymentu
1.4.5 - zadanie nr 5 - dostawie dla służb mundurowych trzewików na podeszwie skórzanej wzmacnianych gwoździami na kwotę 30.000,00 złotych brutto
1.4.2 - zadanie nr 6 - dostawie dla służb mundurowych koszul wyjściowych białych z długim rękawem oraz sznurów galowych oficerskich na kwotę 10.000,00 złotych brutto

Uwaga:
1. Na łączną kwotę mogą składać się dostawy wykonane jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej lub kilku umów.
2. W przypadku dostaw wykonywanych wartość zrealizowanej części umowy musi odpowiadać, co najmniej kwocie warunku.
3. W przypadku składania ofert do dwóch lub więcej zadań, Wykonawca musi posiadać doświadczenie i wykazać, że zrealizował dostawę o najwyższej wartości spośród zadań na które składa ofertę np. wykonawca składa ofertę na zadanie nr 1 i nr 2 zamawiający uzna że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże jedną dostawę o wartości co najmniej 150000,00 złotych brutto. Jeżeli w postępowaniu dla dwóch lub więcej zadań będzie brało udział konsorcjum wystarczającym będzie, że jeden z członków konsorcjum spełnia warunek.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:
a/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, z zastrzeżeniem punktu 1.3.
b/ Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy wg wzoru załącznika nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:
c/ wykaz dostaw na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w sekcji VII punkt 1.4 SWZ wg wzoru załącznika nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie wykonawcy o udzieleniu miesięcy gwarancji licząc od dnia przyjęcia dostawy; że w przypadku braku wskazania okresu udzielonej gwarancji w punkcie 1.2.2, udziela gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od dnia przyjęcia dostawy; że dostawę zrealizuje w terminie oferowanym od dnia następnego po dniu zawarcia umowy; że w przypadku braku wskazania terminu dostawy w punkcie 1.2.4, wykona Zamówienie w terminie do 10 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy; oferowany asortyment spełnia wymogi określone we wskazanym załączniku do SWZ; że wszystkie koszty związane z realizacją umowy zostały wliczone w cenę oferty; że ponosi ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia do czasu odbioru przez Zamawiającego; że cały zakres objęty przedmiotem zamówienia wykona nakładem własnym/z udziałem podwykonawców; że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz we wzorze umowy; przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SWZ i warunkami określonymi we wzorze umowy; że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń; że zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty; że uważa się związany ofertą na czas wskazany w Sekcji XV SWZ; że nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; że wyraża zgodę, na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie; że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( patrz punkt 2), składając oświadczenie według wzoru Załącznik nr 6 do SWZ oraz Załącznik nr 6a do SWZ..
2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców. Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 Pzp). Oznacza to, że każdy ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.2-1.5 stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
2. Projektowane postanowienia określa wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w oparciu o art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Realizacja umowy w terminie 10 dni roboczych dla wszystkich zadań za wyjątkiem pozycji nr 5 zadania nr 1 płaszcze wyjściowe całoroczne (granatowe nowego wzoru), oraz zadania nr 3 szaliki służbowe (granatowe nowego wzoru)
2. Realizacja umowy w terminie 60 dni kalendarzowych dla zadania nr 1 pozycja 5 - płaszcze wyjściowe całoroczne (granatowe nowego wzoru) oraz dla zadania nr 3 szaliki służbowe (granatowe nowego wzoru)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zamka błyskawicznego- Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zamka błyskawicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI