Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wewnętrzny nadzór nad przestrzeganiem wymagań ochrony radiologicznej w Centrum Onkologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr Izabeli Romanowskiej 2
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@co.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wewnętrzny nadzór nad przestrzeganiem wymagań ochrony radiologicznej w Centrum Onkologii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b21f60d-1b8f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005625/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 OCHRONA RADIOLOGICZNA
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl/ (dalej jako: ”Platforma”).2. Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod nazwą: „Wewnętrzny nadzór nad przestrzeganiem wymagań ochrony radiologicznej w Centrum Onkologii"–znak sprawy: 597/P/2021. 3. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym.
4. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich
zamieszczenia na Platformie.5. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, zaufanego lub osobistego. 6. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne
pozwalające na korzystanie z Platformy:a) stały dostęp do sieci Internet;b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym
Windows7 (lub nowszym) albo Linux,d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych(Internet Explorer10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome,Opera).
Pozostałe informacje znajdują się swz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 597/P/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wewnętrzny nadzór nad przestrzeganiem wymagań ochrony radiologicznej w Centrum Onkologii
4.2.6.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: posiadane kwalifikacje zawodowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej:
• Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia w dziedzinie fizyki.
• Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia - Inspektorem Ochrony Radiologicznej, która posiada uprawnienia IOR - 3 oraz IOR – R.
• Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie polegające na:
a/ pełnieniu wewnętrznego nadzoru nad przestrzeganiem wymagań ochrony radiologicznej w jednostkach organizacyjnych wykonujących działalność medyczną z wykorzystaniem wysokoaktywnych źródeł promieniotwórczych do brachyterapii.
b/ pełnieniu wewnętrznego nadzoru nad przestrzeganiem wymagań ochrony radiologicznej w jednostkach organizacyjnych posiadających urządzenie służące do diagnostyki wytwarzające promieniowania jonizujące - oraz aparaty rentgenowskie.
c/ pełnieniu wewnętrznego nadzoru nad przestrzeganiem wymagań ochrony radiologicznej w jednostkach organizacyjnych posiadających urządzenia służące do teleradioterapii wytwarzające promieniowania jonizujące – akceleratory terapeutyczne.
d/ pełnieniu wewnętrznego nadzoru nad przestrzeganiem wymagań ochrony radiologicznej w jednostkach organizacyjnych wykonujących działalność polegającą na wytwarzaniu źródeł promieniotwórczych poprzez wykorzystanie cyklotronu.
e/ pełnieniu wewnętrznego nadzoru nad przestrzeganiem wymagań ochrony radiologicznej w jednostce organizacyjnej posiadającej pracownie izotopowe, w której stosowane były otwarte źródła promieniotwórcze.
• Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykaże się realizacją co najmniej 2 projektów ochrony radiologicznej dla pracowni rentgenowskiej lub pracowni izotopowej na podstawie którego uzyskano zezwolenie na prowadzenie działalności związanej z wykorzystaniem promieniowania jonizującego lub uzyskano pozytywną opinię odpowiednio Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego lub państwowej Agencji Atomistyki o wartości brutto min. 2.000,00 zł każdy.
• Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykaże się realizacją co najmniej 1 usługi polegającej na pełnieniu wewnętrznego nadzoru nad przestrzeganiem wymagań ochrony radiologicznej w jednostkach organizacyjnych wykonujących działalność medyczną, w zakresie jakim stanowi przedmiot zamówienia o łącznej wartości brutto minimum 150.000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego- załącznik nr 3 do swz.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 6 do swz.
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– zgodnie z załącznikiem nr 7 do swz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-29