Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa serwisu i konserwacji SYSTEMÓW: SAP, Oddymiania, DSO, BMS wraz z instalacją wentylacji pożarowej, gaszenia w postaci hydrantów gaśnic, bram i kurtyn PPOŻ, drzwi PPOŻ w obiektach CSK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061730797
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81/ 4415605
1.5.8.) Numer faksu: 81/ 4415616
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spotkaniakultur.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spotkaniakultur.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa serwisu i konserwacji SYSTEMÓW: SAP, Oddymiania, DSO, BMS wraz z instalacją wentylacji pożarowej, gaszenia w postaci hydrantów gaśnic, bram i kurtyn PPOŻ, drzwi PPOŻ w obiektach CSK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdfaa2d0-823c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009160/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa serwisu i konserwacji SYSTEMÓW: SAP, Oddymiania, DSO, BMS wraz z instalacją wentylacji pożarowej, gaszenia w postaci hydrantów gaśnic, bram i kurtyn PPOŻ, drzwi PPOŻ w obiektach CSK
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://csk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem Platformy Zakupowej eZamawiajacy.W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiający, a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:1.za pośrednictwemPlatformy znajdującej się pod adresem: https://csk.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.1.elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@spotkaniakultur.com (w przypadku braku możliwościprzesłania określonego w pkt 1.1.). Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem pocztyelektronicznej wynosi 10 MB3. Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć na Platformie podadresem: https:/csk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę naPlatformie Zakupowej tj.:1.Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszejniż 512 kb/s;2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram,procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lubich nowsze wersje;3.Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiejw najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4. Włączona obsługaJavaScript;5.Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.II.Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formatyprzesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES,CAdES, ASIC, XMLenc.III.Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje natemat kodowania i czasu odbioru danych tj.:IV.Plik załączony przez Wykonawcę na PlatformieZakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływieterminu otwarcia ofert.V.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednimźródłem czasu.VI.Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć na Platformie pod adresem:https:/csk.ezamawiajacy.pl.w zakładce „OFERTY” Wykonawca składa Ofertę poprzez:1.wypełnienieFormularza oferty (Załącznik nr 1 do SWZ),2.dodanie w zakładce „OFERTY" dokumentów(załączników) określonych w pkt 1 Rozdziału XII - podpisanych podpisem elektronicznym przez osobyumocowane. Czynności realizowane są poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" i wybraniedocelowego pliku, który ma zostać wczytany. 3. Wykonawca załączając dokument oznacza czy jest on:„Tajny” – dokument stanowi „tajemnice przedsiębiorstwa” lub opcję „Jawny” – niestanowiący tajemnicyprzedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniunieuczciwej konkurencji.4. Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóżofertę". 5. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta zostałazłożona” oraz wygenerowany raport ofert z zakładki „Oferty”6. Wykonawca może samodzielnie wycofaćzłożoną przez siebie ofertę. W tym celu w zakładce „OFERTY" należy zaznaczyć ofertę, a następniewybrać polecenie „Wycofaj ofertę”.7. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobęupoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisuzaufanego lub podpisu elektronicznego.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Wykonawców określono w Rozdziale XXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BAE.260.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 Wykonywanie usług serwisu i konserwacji systemów SAP, Oddymiania, DSO, BMS wraz z wentylacją pożarową w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie oraz na Wielopoziomowym Parkingu podziemnym przy CSK
4.2.5.) Wartość części: 420150,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria :1) Cena brutto 60 %2) Czas realizacji naprawy zgłoszonej awarii systemu/systemów 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji naprawy zgłoszonej awarii systemu/systemów
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria :1) Cena brutto 60 %2) Czas realizacji naprawy zgłoszonej awarii systemu/systemów 40%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 Wykonywanie usług serwisu i konserwacji systemów drzwi p.poż firmy Porta, Domoferm i Elkam w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie oraz na Wielopoziomowym Parkingu podziemnym przy CSK
4.2.5.) Wartość części: 13830,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria :1) Cena brutto 60 %2) Czas reakcji na zgłoszoną awarię 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszoną awarię
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria :1) Cena brutto 60 %2) Czas reakcji na zgłoszoną awarię 40%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 Wykonywanie usług serwisu i konserwacji systemów bram i kurtyn p.poż firmy MARTECH w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
4.2.5.) Wartość części: 34872,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria :1) Cena brutto 60 %2) Czas reakcji na zgłoszoną awarię 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszoną awarię
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria :1) Cena brutto 60 %2) Czas reakcji na zgłoszoną awarię 40%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 Wykonywanie usług serwisu i konserwacji drzwi i bram p.poż firmy MERCOR w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
4.2.5.) Wartość części: 48513,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria :1) Cena brutto 60 %2) Czas reakcji na zgłoszoną awarię 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszoną awarię
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria :1) Cena brutto 60 %2) Czas reakcji na zgłoszoną awarię 40%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 Wykonywanie usług serwisu i konserwacji systemów gaszenia w postaci hydrantów i gaśnic oraz zestawów do podbijania ciśnienia w hydrantach w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
4.2.5.) Wartość części: 13070,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria :1) Cena brutto 60 %2) Czas wykonania przeglądu wszystkich systemów gaszenia 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania przeglądu wszystkich systemów gaszenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria :1) Cena brutto 60 %2) Czas wykonania przeglądu wszystkich systemów gaszenia 40%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 Wykonywanie usług serwisu i konserwacji napędów drzwi przesuwnych i rozwiernych firmy GEZE w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
4.2.5.) Wartość części: 22680,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:1) Cena brutto 60 %2) Czas reakcji na zgłoszoną awarię 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszoną awarię
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:1) Cena brutto 60 %2) Czas reakcji na zgłoszoną awarię 40%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4