Usługa przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2022-02-11
  • ZamawiającySąd Okręgowy w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00045588
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 44A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-543

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fded349-7a53-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013683/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonywanie przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynkach Sądów Okręgowego w Olsztynie oraz Sądów Rejonowych w Biskupcu, Piszu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Kętrzynie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korespondencja elektroniczna odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podległych lub
nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 13 i 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej "SWZ".

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy w Olsztynie z siedzibą w Olsztynie przy ul. Dąbrowszczaków 44 A, tel. (+ 48 89) 521 61 84.
2.1. Inspektor ochrony danych osobowych w Sądzie Okręgowym w Olsztynie e-mail: 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 Ustawy oraz art. 74 Ustawy.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Posiada Pani/Pan:
1.1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
1.2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych .
1.3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
1.4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
2. Nie przysługuje Pani/Panu:
2.1. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.
2.2. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
2.3. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Zamawiający przypomina, iż Wykonawca powinien wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-212-2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa dla Sądu Okręgowego w Olsztynie

4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy polegających na powtórzeniu podobnej usługi dotyczącej przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w zakresie i na warunkach świadczenia tej usługi zgodnych z warunkami określonymi dla przedmiotu zamówienia podstawowego w ramach części I przedmiotu zamówienia, w tym ewentualnie dla innych, nowych obiektów Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 19 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa Sądu Rejonowego w Biskupcu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy polegających na powtórzeniu podobnej usługi dotyczącej przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w zakresie i na warunkach świadczenia tej usługi zgodnych z warunkami określonymi dla przedmiotu zamówienia podstawowego w ramach części II przedmiotu zamówienia, w tym ewentualnie dla innych, nowych obiektów Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 19 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa dla Sądu Rejonowego w Kętrzynie

4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy polegających na powtórzeniu podobnej usługi dotyczącej przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w zakresie i na warunkach świadczenia tej usługi zgodnych z warunkami określonymi dla przedmiotu zamówienia podstawowego w ramach części III przedmiotu zamówienia, w tym ewentualnie dla innych, nowych obiektów Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 19 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa dla Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim

4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy polegających na powtórzeniu podobnej usługi dotyczącej przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w zakresie i na warunkach świadczenia tej usługi zgodnych z warunkami określonymi dla przedmiotu zamówienia podstawowego w ramach części IV przedmiotu zamówienia, w tym ewentualnie dla innych, nowych obiektów Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 19 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa dla Sądu Rejonowego w Mrągowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy polegających na powtórzeniu podobnej usługi dotyczącej przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w zakresie i na warunkach świadczenia tej usługi zgodnych z warunkami określonymi dla przedmiotu zamówienia podstawowego w ramach części V przedmiotu zamówienia, w tym ewentualnie dla innych, nowych obiektów Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 19 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa dla Sądu Rejonowego w Nidzicy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy polegających na powtórzeniu podobnej usługi dotyczącej przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w zakresie i na warunkach świadczenia tej usługi zgodnych z warunkami określonymi dla przedmiotu zamówienia podstawowego w ramach części VI przedmiotu zamówienia, w tym ewentualnie dla innych, nowych obiektów Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 19 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa dla Sądu Rejonowego w Piszu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy polegających na powtórzeniu podobnej usługi dotyczącej przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w zakresie i na warunkach świadczenia tej usługi zgodnych z warunkami określonymi dla przedmiotu zamówienia podstawowego w ramach części VII przedmiotu zamówienia, w tym ewentualnie dla innych, nowych obiektów Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 19 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 2.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający wymaga posiadania koncesji na wykonywanie, prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji realizowaną w formie zabezpieczenia technicznego określającej zakres i formę jej prowadzenia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.). 2.2. zdolności technicznej lub zawodowej; Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, co najmniej: 2.2.1. Część I przedmiotu zamówienia: •2 (dwie) usługi, z których każda spełnia wymagania: a) przedmiotem każdej z usług było/jest świadczenie usługi przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w obiektach użyteczności publicznej, b)wartość każdej z usług była/jest nie mniejsza niż 50 000,00 złotych brutto. 2.2.2. Część II przedmiotu zamówienia: • 2 (dwie) usługi, z których każda spełnia wymagania: a) przedmiotem każdej z usług było/jest świadczenie usługi przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w obiektach użyteczności publicznej, b) wartość każdej z usług była/jest nie mniejsza niż 10 000,00 złotych brutto. 2.2.3. Część III przedmiotu zamówienia: •2 (dwie) usługi, z których każda spełnia wymagania: a)przedmiotem każdej z usług było/jest świadczenie usługi przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w obiektach użyteczności publicznej, b) wartość każdej z usług była/jest nie mniejsza niż 25 000,00 złotych brutto. 2.2.4 Część IV przedmiotu zamówienia: •2 (dwie) usługi, z których każda spełnia wymagania: a)przedmiotem każdej z usług było/jest świadczenie przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w obiektach użyteczności publicznej, b) wartość każdej z usług była/jest nie mniejsza niż 10 000,00 złotych brutto. 2.2.5. Część V przedmiotu zamówienia: • 2 (dwie) usługi, z których każda spełnia wymagania: a) przedmiotem każdej z usług było/jest świadczenie usługi przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w obiektach użyteczności publicznej, b) wartość każdej z usług była/jest nie mniejsza niż 25 000,00 złotych brutto. 2.2.6. Część VI przedmiotu zamówienia: • 2 (dwie) usługi, z których każda spełnia wymagania: a)przedmiotem każdej z usług było/jest świadczenie przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w obiektów użyteczności publicznej, b)wartość każdej z usług była/jest nie mniejsza niż 10 000,00 złotych brutto. 2.2.7. Część VII przedmiotu zamówienia: •2 (dwie) usługi, z których każda spełnia wymagania: a)przedmiotem każdej z usług było/jest świadczenie usługi przeglądów oraz napraw systemów bezpieczeństwa w obiektów użyteczności publicznej, b) wartość każdej z usług była/jest nie mniejsza niż 10 000,00 złotych brutto. W zakresie części I – VII: W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych wartość każdej z usług musi dotyczyć części już wykonanej, nie zaś całości, w tym przyszłego nierealizowanego zakresu każdej z usług. 2.3. Przedstawi osoby, które spełniają wymagania: Dla części I przedmiotu zamówienia: 2.3.1. Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 1.Minimalna liczba personelu: 2. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo wpisania na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji Województwa Warmińsko-Mazurskiego, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 nr 114 poz. 1995). Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 2. Minimalna liczba personelu 2. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych w grupie 1 wg załącznika nr 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 r. nr 89 poz. 828) Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 3. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie. Zaświadczenia uprawniające do wykonywania czynności w zakresie:•instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów wykrywania i sygnalizacji pożaru „Zettler Expert”; •instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów opartych na centralach SSWiN, KD „GE ATS Master”; • zintegrowanego systemu zarządzania bezpieczeństwem „ATS 8300 Alliance”; • serwisowania i administrowania systemem automatycznej identyfikacji kluczy „SAIK”. Dla części II przedmiotu zamówienia: Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 1. Minimalna liczba personelu:1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo wpisania na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji Województwa Warmińsko - Mazurskiego, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz. 1995). Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 2. Minimalna liczba personelu:1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych w grupie 1 wg załącznika nr 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 r. nr 89 poz. 828). Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 3. Minimalna liczba personelu:1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Zaświadczenia uprawniające do wykonywania czynności w zakresie: instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów opartych na centralach SSWiN „Risco”. Dla części III przedmiotu zamówienia: Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 1. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo wpisania na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji Województwa Warmińsko-Mazurskiego, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz. 1995). Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 2. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych w grupie 1 wg załącznika nr 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 r. nr 89 poz. 828). Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 3. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Zaświadczenia uprawniające do wykonywania czynności w zakresie: instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów opartych na centralach SSWiN „Honeywell Security Galaxy Dimension”;instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów opartych na centralach p.poż. „Polon Alfa”. Dla części IV przedmiotu zamówienia: Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 1. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo wpisania na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji Województwa Warmińsko-Mazurskiego, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz. 1995). Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 2. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych w grupie 1 wg załącznika nr 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 r. nr 89 poz. 828). Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 3. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie: Zaświadczenia uprawniające do wykonywania czynności w zakresie: instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów opartych na centralach SSWiN „Risco”; instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów opartych na centralach p.poż „Honeywell Esser”. Dla części V przedmiotu zamówienia: Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 1. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo wpisania na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji Województwa Warmińsko- Mazurskiego, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz. 1995). Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 3. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie: Zaświadczenia uprawniające do wykonywania czynności w zakresie: instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów opartych na centralach SSWiN „Satel”; instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów opartych na centralach p.poż. „Polon Alfa”. Dla części VI przedmiotu zamówienia: Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 1. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo wpisania na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji Województwa Warmińsko-Mazurskiego, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz. 1995). Ciąg dalszy w Sekcji IX - pozostałe informacje.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: - Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć
oświadczenia lub dokumenty:
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

A. Ofertę stanowi formularz „Oferta”.
B. Ponadto do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
2) dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 2, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli
dotyczy);
4) zobowiązanie (jeżeli dotyczy);
5) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 Ustawy, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 5.4.) Sekcji V oraz w Sekcji IX - Pozostałe informacje.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt. 5.7, przy czym:
a) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.6 składa każdy z Wykonawców oddzielnie;
b) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 5.7 składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje(-ą) spełnianie warunku w zakresie i na zasadach opisanych w 4.) Sekcji V oraz w Sekcji IX - Pozostałe informacje.
6. Zgodnie z art. 117 ust. 3 Ustawy w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-11 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ciąg dalszy 5.4 warunki udziału:
Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 2. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych w grupie 1 wg załącznika nr 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 r. nr 89 poz. 828). Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 3. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Zaświadczenia uprawniające do wykonywania czynności w zakresie: instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów opartych na centralach SSWiN „Risco”; instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów opartych na centralach p.poż. „Bosch”. Dla części VII przedmiotu zamówienia: Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 1. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo wpisania na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji Województwa Warmińsko-Mazurskiego, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz. 1995). Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 2. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych w grupie 1 wg załącznika nr 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 r. nr 89 poz. 828). Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 3. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Zaświadczenia uprawniające do wykonywania czynności w zakresie: instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów opartych na centralach SSWiN „Satel”; instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów opartych na centralach p.poż. „D+H”. Rola: Osoba pełniąca funkcję technika nr 2. Minimalna liczba personelu 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych w grupie 1 wg załącznika nr 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 r. nr 89 poz. 828).
Minimalne doświadczenie w zakresie części I -VII dla technika 1-2: W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 12 miesięcy wykonywała przeglądy oraz naprawy systemów bezpieczeństwa w obiektach użyteczności publicznej. W ramach zespołu osób dopuszcza się łączenia przez jedną i tę samą osobę różnych funkcji dla każdej części przedmiotu zamówienia.
Przez systemy równoważne rozumie się produkt o parametrach i wymaganiach minimalnych wyszczególnionych (wymienionych) określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części zawartych w Tomie III SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę wyposażenia gastronomicznego - Dąbrowy
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę wyposażenia gastronomicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI