Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Miasto Ozorków – nadzór inwestorski
1.3.4 Remont dróg gminnych na terenie Gminy Miasto Ozorków - nadzór inwestorski
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Część 1 - „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Miasto Ozorków - ul. Bema, ul. Partyzantów w Ozorkowie”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wykorzystanych materiałów, w szczególności pod kątem wykluczenia możliwości zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie;
b. niezwłoczne dostosowywanie się do bieżących potrzeb i wymogów Zamawiającego;
c. sprawne zarządzanie projektem w sposób umożliwiający Zamawiającemu kontrolę i rejestrację postępów robót budowlanych, kontrolę kosztów, kontrolę finansowania, rejestrację zmian i kontrolę roszczeń finansowych Wykonawcy robót;
d. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz sprawdzanie i odbiór robót, w tym także udział w czynnościach związanych z odbiorem częściowym i końcowym;
e. zarządzanie realizacją umowy, w ramach swojej działalności zapewnienie zespołu specjalistów pełniących funkcje Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień umowy;
f. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego;
g. bieżąca analiza ryzyka oraz podejmowanie i/lub sugerowanie działań zapobiegawczych;
h. analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanej inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań;
i. współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją umowy;
j. udział (w tym przygotowywanie i sprawdzanie poszczególnych protokołów) w częściowych odbiorach robót, odbiorach robót zanikających oraz odbiorze końcowym, w corocznych przeglądach w okresie gwarancji oraz w odbiorze gwarancyjnym;
k. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do współdziałania, w imieniu Zamawiającego z Wykonawcą robót przy uzyskaniu pozwoleń na użytkowanie obiektu zrealizowanego w ramach przedsięwzięcia jeżeli takie pozwolenie jest wymagane oraz uzyskaniu wszelkich innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
l. kontrolowanie rozliczenia robót i ostateczne rozliczenie kosztów robót;
ł. sprawdzanie poprawności kompletności dokumentacji projektowej, wprowadzanie korekt, zmian, uwzględniania sugestii;
m. sprawdzanie poprawności kompletności dokumentacji powykonawczej;
n. nadzorowanie Wykonawcy robót budowlanych podczas usuwania wad robót zgłoszonych podczas gwarancji, rękojmi;
o. uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów powstałych na tle realizacji dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych;
p. zapewnienie dyspozycyjności i obecności nadzoru na placu budowy co najmniej co drugi dzień;
r. rzeczowe i finansowe rozliczanie robót wynikające z zawartej umowy.
s. udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z Wykonawcą robót budowlanych.
2. Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zawierać będzie dokumentacja, która będzie opracowana w ramach zawartej przez Gminę Miasto Ozorków umowy z wykonawcą robót budowlanych.
3. Usługa nadzoru obejmować będzie branżę budowlaną w specjalności inżynieryjnej drogowej.
4. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane – art. 25 i art. 26 ustawy (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm. )
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
Część 2 - „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Miasto Ozorków - ul. Przejazd, ul. Słoneczna,
ul. Gębicka w Ozorkowie”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wykorzystanych materiałów, w szczególności pod kątem wykluczenia możliwości zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie;
b. niezwłoczne dostosowywanie się do bieżących potrzeb i wymogów Zamawiającego;
c. sprawne zarządzanie projektem w sposób umożliwiający Zamawiającemu kontrolę i rejestrację postępów robót budowlanych, kontrolę kosztów, kontrolę finansowania, rejestrację zmian i kontrolę roszczeń finansowych Wykonawcy robót;
d. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz sprawdzanie i odbiór robót, w tym także udział w czynnościach związanych z odbiorem częściowym i końcowym;
e. zarządzanie realizacją umowy, w ramach swojej działalności zapewnienie zespołu specjalistów pełniących funkcje Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień umowy;
f. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego;
g. bieżąca analiza ryzyka oraz podejmowanie i/lub sugerowanie działań zapobiegawczych;
h. analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanej inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań;
i. współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją umowy;
j. udział (w tym przygotowywanie i sprawdzanie poszczególnych protokołów) w częściowych odbiorach robót, odbiorach robót zanikających oraz odbiorze końcowym, w corocznych przeglądach w okresie gwarancji oraz w odbiorze gwarancyjnym;
k. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do współdziałania, w imieniu Zamawiającego z Wykonawcą robót przy uzyskaniu pozwoleń na użytkowanie obiektu zrealizowanego w ramach przedsięwzięcia jeżeli takie pozwolenie jest wymagane oraz uzyskaniu wszelkich innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
l. kontrolowanie rozliczenia robót i ostateczne rozliczenie kosztów robót;
ł. sprawdzanie poprawności kompletności dokumentacji projektowej, wprowadzanie korekt, zmian, uwzględniania sugestii;
m. sprawdzanie poprawności kompletności dokumentacji powykonawczej;
n. nadzorowanie Wykonawcy robót budowlanych podczas usuwania wad robót zgłoszonych podczas gwarancji, rękojmi;
o. uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów powstałych na tle realizacji dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych;
p. zapewnienie dyspozycyjności i obecności nadzoru na placu budowy co najmniej co drugi dzień;
r. rzeczowe i finansowe rozliczanie robót wynikające z zawartej umowy.
s. udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z Wykonawcą robót budowlanych.
2. Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zawierać będzie dokumentacja, która będzie opracowana w ramach zawartej przez Gminę Miasto Ozorków umowy z wykonawcą robót budowlanych.
3. Usługa nadzoru obejmować będzie branżę budowlaną w specjalności inżynieryjnej drogowej.
4. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane – art. 25 i art. 26 ustawy (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm. )
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Opakowania termokurczliwe etykiety plomby kapturki formowalne
Łódź (łódzkie)
Sprzedaż tworzyw sztucznych konstrukcyjnych
Sieradz (łódzkie)
Hurtownia tkanin Prima Tex
Rzgów (łódzkie)
ICE-TOM Tomasz Krzywania
Łódź (łódzkie)
Sklep Odzieżowy DUŻE L - moda damska Zelów - klasyczna i sezonowa
Zelów (łódzkie)
PROFESIONALNE OSTRZENIE NOŻYCZKI KRAWIECKIE I FRYZJERSKIE NOŻE
pabianice (łódzkie)
Kratownice do budowy konstrukcji stalowych
Łęczyca (łódzkie)
Konstrukcja nośna hali stalowej
Łęczyca (łódzkie)
Obudowa ścian hali stalowej
Łęczyca (łódzkie)