Konserwacje i serwis systemów zabezpieczenia p.poż.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacje i serwis systemów zabezpieczenia p.poż.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-09-06
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00475737
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacje i serwis systemów zabezpieczenia p.poż.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 224431436

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swyszynski@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacje i serwis systemów zabezpieczenia p.poż.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4b75c0c-d4af-4462-b029-10f6fcf3e15b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone zostały w pkt. 5.5. SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/SW/271/II-136/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 489674,8 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – wykonywanie przeglądów i czynności konserwacyjnych oraz napraw awaryjnych systemów sygnalizacji pożaru (SSP), zespołów wentylacyjnych zabezpieczających klatki schodowe przed zadymieniem i przeciwpożarowych klap odcinających znajdujących się w obiektach administrowanych przez Biuro Administracyjne Urzędu m.st. Warszawy.
Wykonywanie przeglądów i czynności konserwacyjnych oraz napraw awaryjnych systemów sygnalizacji pożaru (SSP), zespołów wentylacyjnych zabezpieczających klatki schodowe przed zadymieniem i przeciwpożarowych klap odcinających znajdujących się w obiektach administrowanych przez Biuro Administracyjne Urzędu m.st. Warszawy.

4.2.5.) Wartość części: 143089,43 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 1 roboczogodziny napraw awaryjnych opisanych w §6 wzoru umowy dla części 1

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena części zamiennych

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – wykonywanie przeglądów i czynności konserwacyjnych oraz napraw awaryjnych stałych urządzeń gaśniczych (SUG) - systemów gaszenia gazem, znajdujących się w obiektach administrowanych przez Biuro Administracyjne Urzędu m.st. Warszawy.
Wykonywanie przeglądów i czynności konserwacyjnych oraz napraw awaryjnych stałych urządzeń gaśniczych (SUG) - systemów gaszenia gazem, znajdujących się w obiektach administrowanych przez Biuro Administracyjne Urzędu m.st. Warszawy.

4.2.5.) Wartość części: 130081,3 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przeglądy techniczne przeniesiona z formularza cenowego dla części 2

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena części zamiennych

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – wykonywanie przegl. i czynności konserw. oraz napraw awaryjnych gaśnic przenośnych, hydrantów wewn., wraz z pomiarem ich wydajności, drzwi p. poż. i bramy p. poż., zestawów hydroforowych podnoszących ciśnienie w instalacji wodociągowej p. poż., wraz z uzupełnianiem oznakowania miejsc rozmieszczenia urządzeń p. poż. i gaśnic przenośnych wraz ze sprawdzeniem ich mocowania w obiektach.
Wykonywanie przeglądów i czynności konserwacyjnych oraz napraw awaryjnych gaśnic przenośnych, hydrantów wewnętrznych, wraz z pomiarem ich wydajności, drzwi przeciwpożarowych i bramy przeciwpożarowej, zestawów hydroforowych podnoszących ciśnienie w instalacji wodociągowej przeciwpożarowej, wraz z uzupełnianiem oznakowania miejsc rozmieszczenia urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic przenośnych wraz ze sprawdzeniem ich mocowania w obiektach administrowanych przez Biuro Administracyjne Urzędu m.st. Warszawy.

4.2.5.) Wartość części: 89349,59 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przeglądy techniczne przeniesiona z formularza cenowego dla części 3

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena części zamiennych

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – wykonywanie przeglądów i czynności konserwacyjnych, oraz napraw awaryjnych oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych, oraz napraw awaryjnych przeciwpożarowych wyłączników prądu znajdujących się w obiektach administrowanych przez Biuro Administracyjne Urzędu m.st. Warszawy.
Wykonywanie przeglądów i czynności konserwacyjnych, oraz napraw awaryjnych oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych, oraz napraw awaryjnych przeciwpożarowych wyłączników prądu znajdujących się w obiektach administrowanych przez Biuro Administracyjne Urzędu m.st. Warszawy.

4.2.5.) Wartość części: 127154,47 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przeglądy techniczne przeniesiona z formularza cenowego dla części 4

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena części zamiennych

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:
Część 1:
a) wykaże, że posiada zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki w zakresie bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej na wykonywanie działalności polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu (art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz.U. 2023.1173 t.j.);
b) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje co najmniej dwie usługi polegające na wykonywaniu przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemów sygnalizacji pożaru (SSP) w obiektach biurowych lub użyteczności publicznej, w tym co najmniej jednego systemu opartego na centralach typu POLON i co najmniej jednego opartego na centralach typu Schrack Seconet, trwające co najmniej 12 miesięcy kalendarzowych, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda usługa;
c) dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie i kwalifikacje zawodowe uprawniające do naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji systemów sygnalizacji pożaru (SSP), systemów oddymiania klatek schodowych, bram przeciwpożarowych i zespołów wentylacyjnych, w tym jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne Stowarzyszenia Elektryków Polskich – do 1 kV – kategorii „E”.
Część 2:
d) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują, co najmniej dwie usługi polegające na wykonywaniu przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych stałych urządzeń gaśniczych (SUG) w obiektach biurowych lub użyteczności publicznej, w tym co najmniej jednego systemu opartego na centralach typu FAST 2000, co najmniej jednego opartego na centralach typu IGNIS 1520M i co najmniej jednego opartego na centralach typu Comfort Siemens, trwające co najmniej 12 miesięcy kalendarzowych, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda usługa;
e) dysponują co najmniej 2 osobami spełniającymi łącznie poniższe kryteria:
• posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie i kwalifikacje zawodowe uprawniające do naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji stałych urządzeń gaśniczych (SUG), w tym jedną osobą posiadającą certyfikat z urzędu Dozoru Technicznego w zakresie systemów ochrony przeciwpożarowej (F- gazy) oraz posiadająca kwalifikację „Montaż i konserwacja zabezpieczeń przeciwpożarowych – stałe urządzania gaśnicze gazowe (SUG-G)” wydane przez CNBOP,
• posiadającymi „Certyfikat dla przedsiębiorców uprawniający do instalowania oraz konserwacji lub serwisowania systemów ochrony przeciwpożarowych zawierających niektóre fluorkowe gazy cieplarniane”;
Część 3:
f) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje, co najmniej dwie usługi polegające na wykonywaniu przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych gaśnic oraz hydrantów - w obiektach biurowych lub użyteczności publicznej, trwające co najmniej 12 miesięcy kalendarzowych, o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto każda usługa,
g) dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie i kwalifikacje zawodowe uprawniające do naprawy i obsługi technicznej urządzeń: gaśnic, hydrantów wraz z pomiarem ich wydajności, zestawów podnoszących ciśnienie oraz badania ciśnieniowego węży, w tym jedną osobą posiadającą przeszkolenie w zakresie systemów i urządzeń ochrony przeciwpożarowej;
Część 4:
h) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje, co najmniej jedną usługę polegające na wykonywaniu przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego) oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu w obiektach biurowych lub użyteczności publicznej, trwającą co najmniej 12 miesięcy kalendarzowych, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto;
i) dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie i kwalifikacje zawodowe uprawniające do naprawy i obsługi technicznej urządzeń: oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego) oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu, w tym jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne Stowarzyszenia Elektryków Polskich – do 1 kV – kategorii „E + D”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-06 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę schłodzarko zamrażarki szokowej - Bronisze
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę schłodzarko zamrażarki szokowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI