IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, w zakresie określonym w § 7 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
29.12.2020, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z treścią rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronyosób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, UCK WUM informuje że: 1. ADMINISTRATOR DANYCHOSOBOWYCH Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum KliniczneWarszawskiego Uniwersytetu Medycznego (UCK WUM), adres siedziby: ul. Banacha 1a, 02 – 097 Warszawa,adres do korespondencji: ul. Żwirki i Wigury 63A, 02-091 Warszawa, tel. 22 317 9133, fax 22 317 9027, NIP5220002529, REGON 000288975, KRS 0000073036, zwany dalej UCK WUM. Inspektorem ochronydanych w UCK WUM jest Pani Joanna Gajowska- e-mail: iod@uckwum.pl. 2. RODZAJ DANYCHOSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA W ramach negocjacji umów,procedury ich zawarcia oraz realizacji, UCK WUM jest Administratorem danych osobowych w odniesieniu dodanych osób fizycznych działających w imieniu własnym jako kontrahenci lub jako przedstawiciele kontrahentówich pracownicy, współpracownicy lub inne osoby zaangażowane ze strony kontrahentów w negocjowanie irealizację umów. W ramach powyższego Administrator przetwarza identyfikacyjne i kontaktowe dane osobowe,w postaci min. imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji oraz innychdanych wymaganych do wskazania w treści umowy lub w trakcie jej realizacji. Jeżeli w ramach negocjacji,zawarcia lub realizacji zawartej umowy, kontrahent przekazał Administratorowi dane osobowe swoichprzedstawicieli, pracowników lub współpracowników, wskazuje się że niniejsza klauzula informacyjna mazastosowanie także do tych osób i powinna zostać tym osobom udostępniona. W ramach niniejszegopostępowania Administrator przetwarza dane, które mogą dotyczyć osób fizycznych działających w imieniuwłasnym lub jako przedstawiciele innych podmiotów, których udział w niniejszym postępowaniu związany jest wszczególności z występowaniem jako: 1) podmioty, które złożyły zapytania i wnioski w trakcie trwania niniejszegopostępowania; 2) podmioty, które będą składały pisma dotyczące niniejszego postępowania; 3) Wykonawcy,którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu; 4) osoby trzecie, których dane wskazano w treści ofert; 5)Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa. 3. ŹRÓDŁO POZYSKIWANIA DANYCH OSOBOWYCHDane osobowe mogą być pozyskiwane: 1) zarówno bezpośrednio od osób fizycznych, których one dotyczą; 2)od innych podmiotów np. w imieniu których osoby te działają; 3) od innych podmiotów, np. które wskazują daneosobowe w treści przekazywanych dokumentów, ofert i umów. Podanie danych osobowych kontrahenta,pracowników, przedstawicieli lub współpracowników kontrahenta jest dobrowolne, niemniej jest koniecznecelem zawarcia umowy i ewentualnego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Konsekwencją niepodania określonych danych jest niemożność przeprowadzenia negocjacji, zawarcia i realizacjiumowy, w tym min. brak możliwości udziału w przetargu publicznym. 4. CEL I PODSTAWA PRAWNAPRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe przetwarzane będą przez Administratora wcelu związanym z negocjacją umów, procedurą zawarcia oraz realizacji umów, jak również w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń, archiwizacji oraz spełniania obowiązków prawnych związanych min. z obowiązkamipodatkowymi oraz udostępnianiem informacji publicznej. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: 1)art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, którejdane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; 2) art. 6ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego naadministratorze, w związku min. z: a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; b) ustawąz dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości; c) ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa; d)ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług; e) ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępiedo informacji publicznej; f) ustawą z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 3)art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionychinteresów realizowanych przez administratora, związanych z koniecznością obrony praw i dochodzenia roszczeńoraz celem ewentualnego udostępnienia pomieszczeń, zachowania warunków bezpieczeństwa oraz ochrony osóbi mienia w UCK WUM i identyfikacji osób przebywających na terenie UCK WUM, jak również w celachewentualnego wyjaśnienia przez UCK WUM zdarzeń niepożądanych, w tym okoliczności zaistniałych szkód. Wodniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym dane niebędą podlegały profilowaniu, tj. decyzjom i działaniom, które podejmowane są bez udziału woli człowieka, ajedynie za sprawą systemów i programów komputerowych. Dane nie będą wykorzystywane do żadnych celówkomercyjnych oraz marketingowych. 5. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe nie będąprzekazywane podmiotom trzecim, chyba że będzie to wynikało z konieczności realizacji umowy lub będzie towymagane przepisami prawa. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz organizacjimiędzynarodowej w rozumieniu RODO. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym,które w imieniu Administratora upoważnione są do przetwarzania danych osobowych, w szczególności są topodmioty realizujące na rzecz Administratora świadczenia i usługi oraz biorące udział w wypełnianiu obowiązkówprawnych nałożonych na Administratora lub współpracujące z nim celem realizacji jego działalności. Podmiotamitymi mogą być zewnętrzni usługodawcy, w szczególności w zakresie usług informatycznych, doradczych,prawnych, transportowych, księgowych, organizacji poczty elektronicznej, ochrony mienia, szkoleniowych,kurierskich i pocztowych, przy czym tego rodzaju podmioty przetwarzają dane osobowe, na podstawie umówzawartych z Administratorem, wyłącznie zgodnie z jego poleceniami i na warunkach zapewniającychbezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. odostępie do informacji publicznej, z zastrzeżeniem zachowania ochrony prawa osób, których dane zostająudostępnione. UCK WUM może również przekazać dane osobowe innym podmiotom (odbiorcom), które napodstawie umowy lub przepisu prawa będą miały uprawnienia do ich dostępu, które to podmioty jednocześniemogą być odrębnymi administratorami danych osobowych, w tym organy ścigania, sądy, Ministerstwo Zdrowia,Warszawski Uniwersytet Medyczny, Najwyższa Izba Kontroli. W przypadku umów zawieranych w ramachustawy Prawo zamówień publicznych, dane mogą zostać udostępnione również osobom lub podmiotom, którebędą miały prawo dostępu do dokumentacji postępowania prowadzonego na podstawie w/w ustawy. 6.PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ Osoba której dane dotyczą posiada: 1) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danychosobowych ; 3) na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych, chyba że zachodząprzesłanki wyłączające, w tym w przypadku procedury zawierania umowy w ramach ustawy Prawo zamówieńpublicznych, prawo to nie przysługuje z uwagi na treść art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; 4) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz ograniczeniami wynikającymi z ustawy Prawozamówień publicznych ; 5) na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych osobowych; 6) napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, chyba że zachodząprzesłanki wyłączające, w tym gdy dane przetwarza się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO; 7) prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba uzna, że przetwarzanie danychosobowych narusza przepisy RODO. 7. CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Daneosobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres trwania umowy oraz okres archiwizacji umowyi dokumentów księgowych, który wynika z odpowiednich przepisów. Dane mogą być też przetwarzane przezczas związany z ewentualnym wyjaśnieniem zdarzeń niepożądanych, szkód i roszczeń. Dane będą mogły byćprzetwarzane przez dłuższy okres czasu jeżeli taka podstawa wynikać będzie bezpośrednio z przepisówobowiązującego prawa. W przypadku umów zawieranych w ramach Prawa zamówień publicznych, dane będąprzetwarzane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a jeżeli czas trwaniaumowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programówoperacyjnych, krajowych, regionalnych oraz w zawieranych umowach o dofinansowanie. Jednocześnie wskazujesię, że umowy zawierane w trybie zamówień publicznych, wraz z załącznikami podlegają archiwizacji zakładowejbez brakowania, a następnie po okresie archiwizacji zakładowej, są przekazywane do Archiwum Państwowego.8. WYTYCZNE DLA WYKONAWCY 1) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jestzobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem wpostępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności własnyobowiązek informacyjny Wykonawcy, przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których daneosobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjnywynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której danedotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 2) Ponadto Wykonawca wypełnia własny obowiązek informacyjny Wykonawcy, wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno zwyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Mając na uwadze powyższe, w celu ochrony prawnieuzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę orazcelem zapewnienia, że Wykonawca wypełnił wyżej wymienione własne obowiązki informacyjne, a osoby którychdane dotyczą posiadają wiedzę, że ich dane zostały ujawnione Zamawiającemu, Wykonawca składa wobecZamawiającego oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ, w którego treści Wykonawca potwierdziwypełnienie przez Wykonawcę jego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODOoraz potwierdzi przekazanie osobom których dane dotyczą, treści klauzuli informacyjnej Zamawiającego.