Dzierżawa szaf do odzieży operacyjnej dla zakładów leczniczych UCK WUM

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dzierżawa szaf do odzieży operacyjnej dla zakładów leczniczych UCK WUM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-28
  • Numer ogłoszenia602822-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 602822-N-2020 z dnia 2020-10-28 r.

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego: Dzierżawa szaf do odzieży operacyjnej dla zakładów leczniczych UCK WUM
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, krajowy numer identyfikacyjny 00028897500000, ul. Banacha  1a , 02-097  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48225991701, , e-mail zp@spcsk.pl, , faks +48225991714.
Adres strony internetowej (URL): https://uckwum.ezamawiajacy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://uckwum.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://uckwum.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://uckwum.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Uniwerysteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Dział Zamówień Publicznych, ul. Banacha 1a, 02- 097 Warszawa, blok A

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa szaf do odzieży operacyjnej dla zakładów leczniczych UCK WUM
Numer referencyjny: DZPUCK.262.107.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa szaf do odzieży operacyjnej dla zakładów leczniczych UCK WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia

II.5) Główny kod CPV: 42968000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zamawiającego (https://uckwum.ezamawiajacy.pl), o której mowa wart. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innymWykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału wpostępowaniu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku gdy wprowadzonym postępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. W sytuacji,gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający, wezwie douzupełnienia tego dokumentu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, w zakresie określonym w § 7 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-05, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z treścią rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, UCK WUM informuje że: 1. ADMINISTRATORDANYCH OSOBOWYCH Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne WarszawskiegoUniwersytetu Medycznego (UCK WUM), adres siedziby: ul. Banacha 1a, 02 – 097 Warszawa, adres do korespondencji: ul. Żwirki iWigury 63A, 02-091 Warszawa, tel. 22 317 9133, fax 22 317 9027, NIP 5220002529, REGON 000288975, KRS 0000073036, zwanydalej UCK WUM. Inspektorem ochrony danych w UCK WUM jest Pani Joanna Gajowska- e-mail: iod@uckwum.pl. 2. RODZAJDANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA W ramach negocjacji umów, procedury ichzawarcia oraz realizacji, UCK WUM jest Administratorem danych osobowych w odniesieniu do danych osób fizycznych działającychw imieniu własnym jako kontrahenci lub jako przedstawiciele kontrahentów ich pracownicy, współpracownicy lub inne osobyzaangażowane ze strony kontrahentów w negocjowanie i realizację umów. W ramach powyższego Administrator przetwarzaidentyfikacyjne i kontaktowe dane osobowe, w postaci min. imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu dokorespondencji oraz innych danych wymaganych do wskazania w treści umowy lub w trakcie jej realizacji. Jeżeli w ramachnegocjacji, zawarcia lub realizacji zawartej umowy, kontrahent przekazał Administratorowi dane osobowe swoich przedstawicieli,pracowników lub współpracowników, wskazuje się że niniejsza klauzula informacyjna ma zastosowanie także do tych osób i powinnazostać tym osobom udostępniona. W ramach niniejszego postępowania Administrator przetwarza dane, które mogą dotyczyć osóbfizycznych działających w imieniu własnym lub jako przedstawiciele innych podmiotów, których udział w niniejszym postępowaniuzwiązany jest w szczególności z występowaniem jako: 1) podmioty, które złożyły zapytania i wnioski w trakcie trwania niniejszegopostępowania; 2) podmioty, które będą składały pisma dotyczące niniejszego postępowania; 3) Wykonawcy, którzy złożyli oferty wniniejszym postępowaniu; 4) osoby trzecie, których dane wskazano w treści ofert; 5) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa.3. ŹRÓDŁO POZYSKIWANIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe mogą być pozyskiwane: 1) zarówno bezpośrednio odosób fizycznych, których one dotyczą; 2) od innych podmiotów np. w imieniu których osoby te działają; 3) od innych podmiotów, np.które wskazują dane osobowe w treści przekazywanych dokumentów, ofert i umów. Podanie danych osobowych kontrahenta,pracowników, przedstawicieli lub współpracowników kontrahenta jest dobrowolne, niemniej jest konieczne celem zawarcia umowy iewentualnego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania określonych danych jestniemożność przeprowadzenia negocjacji, zawarcia i realizacji umowy, w tym min. brak możliwości udziału w przetargu publicznym.4. CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe przetwarzane będą przezAdministratora w celu związanym z negocjacją umów, procedurą zawarcia oraz realizacji umów, jak również w celu ewentualnegodochodzenia roszczeń, archiwizacji oraz spełniania obowiązków prawnych związanych min. z obowiązkami podatkowymi orazudostępnianiem informacji publicznej. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: 1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzaniejest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, którejdane dotyczą, przed zawarciem umowy; 2) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązkuprawnego ciążącego na administratorze, w związku min. z: a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; b)ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości; c) ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa; d) ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług; e) ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; f) ustawą z dnia14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 3) art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne docelów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, związanych z koniecznością obronypraw i dochodzenia roszczeń oraz celem ewentualnego udostępnienia pomieszczeń, zachowania warunków bezpieczeństwa orazochrony osób i mienia w UCK WUM i identyfikacji osób przebywających na terenie UCK WUM, jak również w celachewentualnego wyjaśnienia przez UCK WUM zdarzeń niepożądanych, w tym okoliczności zaistniałych szkód. W odniesieniu dodanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym dane nie będą podlegały profilowaniu, tj.decyzjom i działaniom, które podejmowane są bez udziału woli człowieka, a jedynie za sprawą systemów i programówkomputerowych. Dane nie będą wykorzystywane do żadnych celów komercyjnych oraz marketingowych. 5. ODBIORCY DANYCHOSOBOWYCH Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim, chyba że będzie to wynikało z konieczności realizacjiumowy lub będzie to wymagane przepisami prawa. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz organizacjimiędzynarodowej w rozumieniu RODO. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym, które w imieniuAdministratora upoważnione są do przetwarzania danych osobowych, w szczególności są to podmioty realizujące na rzeczAdministratora świadczenia i usługi oraz biorące udział w wypełnianiu obowiązków prawnych nałożonych na Administratora lubwspółpracujące z nim celem realizacji jego działalności. Podmiotami tymi mogą być zewnętrzni usługodawcy, w szczególności wzakresie usług informatycznych, doradczych, prawnych, transportowych, księgowych, organizacji poczty elektronicznej, ochronymienia, szkoleniowych, kurierskich i pocztowych, przy czym tego rodzaju podmioty przetwarzają dane osobowe, na podstawie umówzawartych z Administratorem, wyłącznie zgodnie z jego poleceniami i na warunkach zapewniających bezpieczeństwo przetwarzaniadanych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja napodstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, z zastrzeżeniem zachowania ochrony prawa osób,których dane zostają udostępnione. UCK WUM może również przekazać dane osobowe innym podmiotom (odbiorcom), które napodstawie umowy lub przepisu prawa będą miały uprawnienia do ich dostępu, które to podmioty jednocześnie mogą być odrębnymiadministratorami danych osobowych, w tym organy ścigania, sądy, Ministerstwo Zdrowia, Warszawski Uniwersytet Medyczny,Najwyższa Izba Kontroli. W przypadku umów zawieranych w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych, dane mogą zostaćudostępnione również osobom lub podmiotom, które będą miały prawo dostępu do dokumentacji postępowania prowadzonego napodstawie w/w ustawy. 6. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ Osoba której dane dotyczą posiada: 1) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ; 3) napodstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych, chyba że zachodzą przesłanki wyłączające, w tym w przypadkuprocedury zawierania umowy w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych, prawo to nie przysługuje z uwagi na treść art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO; 4) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowychz zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz ograniczeniami wynikającymi z ustawy Prawo zamówieńpublicznych ; 5) na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych osobowych; 6) na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, chyba że zachodzą przesłanki wyłączające, w tym gdy dane przetwarza się napodstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO; 7) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osobauzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 7. CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Daneosobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres trwania umowy oraz okres archiwizacji umowy i dokumentówksięgowych, który wynika z odpowiednich przepisów. Dane mogą być też przetwarzane przez czas związany z ewentualnymwyjaśnieniem zdarzeń niepożądanych, szkód i roszczeń. Dane będą mogły być przetwarzane przez dłuższy okres czasu jeżeli takapodstawa wynikać będzie bezpośrednio z przepisów obowiązującego prawa. W przypadku umów zawieranych w ramach Prawazamówień publicznych, dane będą przetwarzane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a jeżeli czas trwania umowylub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych, krajowych, regionalnych oraz w zawieranych umowach o dofinansowanie. Jednocześnie wskazuje się, że umowy zawierane w trybie zamówień publicznych, wraz zzałącznikami podlegają archiwizacji zakładowej bez brakowania, a następnie po okresie archiwizacji zakładowej, są przekazywane doArchiwum Państwowego. 8. WYTYCZNE DLA WYKONAWCY 1) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznegojest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Doobowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności własny obowiązek informacyjny Wykonawcy,przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawcabezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i wzakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 2) Ponadto Wykonawcawypełnia własny obowiązek informacyjny Wykonawcy, wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o którychmowa w art. 14 ust. 5 RODO. Mając na uwadze powyższe, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, którejdane zostały przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę oraz celem zapewnienia, że Wykonawca wypełnił wyżej wymienionewłasne obowiązki informacyjne, a osoby których dane dotyczą posiadają wiedzę, że ich dane zostały ujawnione Zamawiającemu,Wykonawca składa wobec Zamawiającego oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ, w którego treści Wykonawcapotwierdzi wypełnienie przez Wykonawcę jego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO orazpotwierdzi przekazanie osobom których dane dotyczą, treści klauzuli informacyjnej Zamawiającego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę dwóch kanap - Zielonka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, mam dwie kanapy 2 i 3 osobową z podnoszonymi podnóżkami sprowadzone ze Stanów Zjednoczonych. W obu poprzesuwały się sprężyny i zrobiły się przerwy pomiędzy siedziskami. Ponadto w dwuosobowej pękła deska boczna pod podłokietnikiem. Czy dokonuje Pan takich napraw u klienta i jaka jest ewentualnie cena takiej usługi?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI