Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWĘ, MONTAŻ I ROZRUCH TECHNOLOGICZNY KOTŁÓW WARZELNYCH PAROWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676145
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWĘ, MONTAŻ I ROZRUCH TECHNOLOGICZNY KOTŁÓW WARZELNYCH PAROWYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d16c86e3-9086-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019012/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa, montaż i rozruch technologiczny 8 sztuk kotłów warzelnych parowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertęnależy złożyć elektronicznie poprzez Platformę Zakupową. Wykonawca, za pośrednictwemplatformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronieinternetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeOferta musi być,podpisana przez Wykonawcę lub osobę legitymowaną z mocy innych przepisów do składania w jegoimieniu oświadczeń woli lub osobę przez niego upoważnioną Szczegółowe zasady sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określaRozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 206504,07 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i rozruch technologiczny kotłów warzelnych parowych, w asortymencie, cenach i ilościach wyszczególnionych w tabeli nr 1 zgodnie z Wymaganiami Taktyczno-Technicznymi Sprzętu. Tabela nr 1:Dostawa, montaż i rozruch technologiczny sprzętu wymienionego w poniższej tabeli:L.p. Nazwa j.m. Ilość1. Kocioł warzelny 150 l. parowy okrągły, zwykły szt. 32. Kocioł warzelny 300 l. parowy okrągły, zwykły szt. 43. Kocioł warzelny 500 l. parowy okrągły, zwykły szt. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostosować przedmiot umowy wyszczególniony w tabeli nr 1 do istniejącej instalacji pary technologicznej, wodnej oraz kanalizacyjnej w budynku kuchni stanowiącej budynek nr 19 położonego na terenie kompleksu wojskowego Wędrzyn. Wykonawca zobowiązany jest do dnia zawarcia umowy przeprowadzić wizję lokalną wyżej wskazanej instalacji. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia w dniu realizacji dostawy (do każdego sprzętu wymienionego w tabeli nr 1): 1) pełnej dokumentacji w języku polskim w tym:a) dokumentacji techniczno-ruchowej,b) instrukcji obsługi i bezpieczeństwa pracy,c) wypełnionej karty gwarancyjnej,d) wykazów adresów punktów serwisowych.3. Wykonawca w terminie do dnia 30.11.2021 r. przeprowadzi szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w poniższym zakresie:1) obsługi codziennej,2) obsługi okresowej,3) bhp,4) pracy urządzenia,5) konserwacji zakupionego sprzętu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Wymaganiach Taktyczno-Technicznych – załącznik nr 11 do SWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .
4.2.6.) Główny kod CPV: 42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ WtZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy od daty zawarcia umowy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10