„ Dostawa wraz z montażem i rozruchem stacji odwadniania osadów na modernizowanej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ Dostawa wraz z montażem i rozruchem stacji odwadniania osadów na modernizowanej oczyszczalni ścieków przy ul. Nadrzecznej w Karpaczu. ˮ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKarpacz
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-07
  • Zamawiający"MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00096775
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ Dostawa wraz z montażem i rozruchem stacji odwadniania osadów na modernizowanej oczyszczalni ścieków przy ul. Nadrzecznej w Karpaczu. ˮ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022269127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 2A

1.5.2.) Miejscowość: Karpacz

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757619431

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzgk-karpacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzgk-karpacz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka komunalna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi komunalne, gospodarka wodna i ściekowa oraz gospodarka mieszkaniowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Dostawa wraz z montażem i rozruchem stacji odwadniania osadów na modernizowanej oczyszczalni ścieków przy ul. Nadrzecznej w Karpaczu. ˮ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e8d53da-d7f8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.mzgk-karpacz.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu miniPortalu , ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, email:
sekretariat@mzgk-karpacz.pl. Adres elektronicznej skrzynki podawczej zamawiającego (ePUAP):
/mzgkkarpacz/SkrytkaESP https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do for-mularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy
ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, informujemy, że:1. Administratorem Twoich danych osobowych (w skrócie ADO) będzie Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. z siedzibą w Karpaczu, dane kontaktowe ADO: Karpacz (58-540), ul. Obrońców Pokoju 2a, e-mail:sekretariat@mzgk-karpacz.pl.2. Dane będą przetwarzane:• aby wypełnić obowiązki prawne związane z prowadzonym postępowaniem o udzielenie za-mówienia publicznego, wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów do niej wykonawczych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,• aby zrealizować umowę (w przypadku jej zawarcia), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz wypełnić obowiązki prawne związane z umową, wynikające w szczególności z przepisów prawa rachunkowego i podatkowego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,• aby zrealizować prawnie uzasadniony interes ADO, jakim jest dochodzenie lub obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz umową (w przypadku jej zawarcia), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.3. Podanie danych osobowych jest niezbędne, aby wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.4. Twoje dane będą przekazywane:• podmiotom, które na zlecenie ADO wykonują czynności wspierające jego działalność, np. firmy serwisujące systemy informatyczne ADO (w szczególności M. Informatyka sp. z o.o. sp. kom. z siedzibą w Mysłowicach (41-400), przy ul. Modrzewskiego 42), dostawcy usługi hostingu poczty elektronicznej (w szczególności home.pl S.A. z siedzibą w Szczecinie (70-653), przy ul. Zbożowej 4),• podmiotom/osobom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.5. Twoje dane zebrane w celu realizacji obowiązków prawnych będą przechowywane przez okres wskazany w przepisach prawa, w szczególności w ustawie Prawo zamówień publicznych, a w przypadku zawarcia umowy również przez okres wynikający z prawa rachunkowego i podatkowego. Dane przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu ADO będą przechowywane do czasu upływu potencjalnych roszczeń lub uwzględnienia zgłoszonego sprzeciwu.6. Twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane przez ADO do podejmowania wobec Ciebie decyzji w sposób zautomatyzowany (czyli bez udziału człowieka), w tym do profilowania.7. Przysługuje Ci prawo do:• dostępu do Twoich danych osobowych, przy czym, gdyby zrealizowanie tego obowiązku przez ADO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, ADO może żądać od Ciebie, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania/zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,• sprostowania danych - jeśli są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, ani naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,• usunięcia danych (w określonych przypadkach),• ograniczenia przetwarzania danych (w określonych przypadkach), przy czym skorzystanie z tego prawa nie ogranicza przetwarzania Twoich danych osobowych do czasu zakończenia po-stępowania o udzielenie zamówienia publicznego,• wniesienia do ADO sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z uwagi na Twoją szczególną sytuację (dotyczy danych przetwarzanych w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu ADO),• przenoszenia Twoich danych osobowych (pod określonymi warunkami),• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/8/2021-P

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozruch urządzeń stacji odwadniania osadów oraz szkolenie personelu obsługi.
Wymagane urządzenia i warunki techniczne urządzeń:
4.1.1. Prasa taśmowa z zagęszczaczem wstępnym. (nie dopuszcza się stosowania pras bez zagęszczacza wstępnego)
• rodzaj osadu: osad nadmierny stabilizowany tlenowo,
• niezależnie napędzany zagęszczacz wstępny, moc napędu zagęszczacza nie więcej niż 0,37kW
• wydajność hydrauliczna prasy Qnom = 6,0 m3/h,
• prasa wyposażona w automatyczny, kontrolowany elektronicznie system (pneumatyczny) regulacji położenia i naciągu taśmy. (nie dopuszcza się stosowania prowadnic mechanicznych), wykonanie: stal AISI304, łożyska SKF,
• prasa wyposażona w taśmę tkaną o szerokości nominalną 800mm nieskończoną bezszwową o wydłużonej żywotności o splocie diagonalnym (nie dopuszcza się stosowania taśm łączonych na zamek jak również tzw. spiralnych łączonych za pomocą nitki poprzecznej ),
• prasa wyposażona we własną wannę odciekową, o konstrukcji gwarantującej nierozpryskiwanie odcieku, umożliwiająca zebranie i odprowadzenie odcieku do kanalizacji,
• moc napędu prasy nie większa niż 0,25kW
• zakładana zawartość suchej masy osadu uwodnionego 0,8-1,5%,
• zakładane uwodnienie osadu obliczeniowe 98,5-99,2 %,
• wydajność masowa prasy: 70-100 kg s.m/h,
• wymagany stopień odwodnienia min. 20% s.m., potwierdzony badaniami przez certyfikowane laboratorium
• w pełni automatyczna stacja przygotowania i dozowania polielektrolitu z emulsji (koncentrat żelowy) o pojemności zbiornika 1000 dm3, wymaga się aby stacja działała w pełni automatycznie w przypadku emulsji z możliwością pracy ręcznej na proszku.
Poniżej minimalne wymagania dotyczące wyposażenia stacji.
 zbiornik 1000dm3 w wykonaniu z PE lub z AISI304 o pojemności 1000dm3.
 mieszadło w wykonaniu nierdzewnym o mocy zainstalowanej do 0,75kW.
 układ dozowania wody o przepustowości 2,5m3/h wyposażony co najmniej w: elektrozawór, zawór odcinający, zasuwę regulacyjną ręczną, filtr skośny, reduktor ciśnienia, rotametr, czujnik ciśnienia, czujnik poziomu polielektrolitu, (cała powyższa armatura w wykonaniu nie-rdzewnym co najmniej ze stali AISI304), wodomierz impulsowy, układ dozowania emulsji w postaci pompy nurnikowej lub pompy ślimakowej o wydajności nie mniejszej niż 15dm3/h re-gulowanej za pomocą wariatora lub falownika moc silnika do 0,3kW.
• szafa zasilająco-sterująca wykonana w oparciu o sterownik programowalny PLCV do kontro-li prasy oraz urządzeń towarzyszących.
4.1.2. Śrubowa mimośrodowa pompa osadu z bezstopniową regulacja przepływu Q = 1- 6 m3/h, N = 1,5 kW, P = 2 bary (1 szt)
4.1.3. Śrubowa mimośrodowa pompa roztworu polielektrolitu z bezstopniową regulacja przepływu Q = 100 - 800 dm3/h, N = 0,37 kW, P = 2 bary (1 szt)
4.1.4. Odpowiednia do wymagań prasy sprężarka bezolejowa o mocy nie większej niż 1,1kW, na zbiorniku o pojemności co najmniej 50 dm3, głośność sprężarki nie większa niż 60dB[A]
4.1.5. Odpowiednia do wymagań prasy pompa wody płuczącej, o mocy zainstalowanej nie większej niż 2,2kW
4.1.6. Stacja higienizacji przeznaczona do instalacji wewnątrz budynku moc całkowita zainstalowana napędów stacji nie większa niż 0,3kW
• zakres wydajności: 12 – 73 kg/h,
• urządzenie do higienizacji wyposażone w zasobnik wapna o pojemności co najmniej 0,3 m3 wapna, elektrowibrator, dozownik transportujący i dozujący wapno do przenośnika, układ odpylania w oparciu o wentylator wyciągowy i filtr powietrza,
4.1.7. Przenośnik śrubowy osadu i wapna
• przenośnik śrubowy osadu i wapna o wydajności dostosowanej do wydajności prasy: moc silnika nie większa niż 1,5kW, długość co najmniej 5m dostosowany do warunków lokalnych, stal nierdzewna np. AISI304, ślimak bezwałowy w wykonaniu ze stali specjalnej zabezpieczony antykorozyjnie, część zewnętrzna przenośnika ocieplona i ogrzewana
• zsyp osadu z taśmy do przenośnika
4.2. Pozostałe wymagania dotyczące usługi
1) urządzenia (prasa, zagęszczacz, układ higienizacji) muszą być wykonane wyłącznie ze stali nie-rdzewnej co najmniej AISI304,
2) montaż prasy nie będzie wymagał wykonania specjalnych fundamentów związanych z koniecznością przekuwania posadzki,
3) prasa musi być umieszczona i dostosowana wielkością do istniejącego pomieszczenia i warunków bhp przy obsłudze codziennej i obsłudze serwisowej.
4) dostosowanie prasy i pozostałych urządzeń musi być poprzedzone wcześniejszą wizytą oferentów celem doboru jw.
5) wymagana gwarancja 36 m-cy na wszystkie urządzenia od daty uruchomienia, a na komplet taśm co najmniej 60 m-cy od daty uruchomienia. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wykonania dwóch przeglądów urządzeń w ciągu roku lub na żądanie Zamawiającego z powodu ewentualnych usterek – problemów technicznych z dokonaniem niezbędnych regulacji i wymiany nieprawidłowo działających elementów, konserwacji, udzielania wyjaśnień, co do obsługi i działania sprzętu w siedzibie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze od momentu zgłoszenia.
4.3. Do oferty należy dołączyć dyspozycje fundamentowe pod katem posadowienia urządzeń oraz połączeń medialnych (prąd, woda, kanalizacja) włącznie z wizualizacją,
4.4. Oferowana prasa nie może stanowić rozwiązania prototypowego i powinna być sprawdzona w praktyce eksploatacyjnej.
4.5. Oferta obejmuje transport urządzeń na miejsce przeznaczenia, montaż prasy i urządzeń towarzy-szących, rozruch technologiczny, szkolenie obsługi użytkownika.
4.6. Wymagana wizja lokalna na miejscu montażu prasy przed złożeniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42996900-3 - Urządzenia do obróbki osadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Doświadczenie wykonawcy - Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co naj-mniej jednej usługi, której przedmiotem była/jest dostawa wraz z montażem i rozruchem linii odwadniania osadu w oparciu o prasę taśmową z niezależnie napędzanym zagęszczaczem wstępnym o wydajności co najmniej 5m3/h oraz informacje na temat obiektu, na którym pracują przedmiotowe urządzenia, o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 PLN – poświadczone referencjami. W przypadku wskazania usługi wykonywanej (trwającej), należy wskazać zakres i wartość usługi faktycznie zrealizowaną w celu potwierdzenie spełnienia warunku. Zamawiający nie dopuszcza aby wykaz dotyczył usług wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznikiem nr 7 do SWZ. c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co naj-mniej jednej usługi, której przedmiotem była/jest dostawa wraz z montażem i rozruchem linii odwadniania osadu w oparciu o prasę taśmową z niezależnie napędzanym zagęszczaczem wstępnym o wydajności co najmniej 5m3/h oraz informacje na temat obiektu, na którym pracują przedmiotowe urządzenia, o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 PLN – poświadczone referencjami. W przypadku wskazania usługi wykonywanej (trwającej), należy wskazać zakres i wartość usługi faktycznie zrealizowaną w celu potwierdzenie spełnienia warunku. Zamawiający nie dopuszcza aby wykaz dotyczył usług wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy nie mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty do-stępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-07 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SWZ.
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę brygadzie spawaczy prace przy budowie kotłowni - Lubin
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję firmy spawaczy do prac przy budowie kotłowni (rurociągi stalowe). Proszę dzwonić. Obiekt przemysłowy w m. Lubin. Planowany termin rozpoczęcia prac - styczeń. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI