Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ Dostawa wraz z montażem i rozruchem stacji odwadniania osadów na modernizowanej oczyszczalni ścieków przy ul. Nadrzecznej w Karpaczu. ˮ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022269127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 2A
1.5.2.) Miejscowość: Karpacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757619431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzgk-karpacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzgk-karpacz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka komunalna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne, gospodarka wodna i ściekowa oraz gospodarka mieszkaniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Dostawa wraz z montażem i rozruchem stacji odwadniania osadów na modernizowanej oczyszczalni ścieków przy ul. Nadrzecznej w Karpaczu. ˮ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e8d53da-d7f8-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.mzgk-karpacz.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu miniPortalu , ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, email:
sekretariat@mzgk-karpacz.pl. Adres elektronicznej skrzynki podawczej zamawiającego (ePUAP):
/mzgkkarpacz/SkrytkaESP https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do for-mularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy
ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, informujemy, że:1. Administratorem Twoich danych osobowych (w skrócie ADO) będzie Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. z siedzibą w Karpaczu, dane kontaktowe ADO: Karpacz (58-540), ul. Obrońców Pokoju 2a, e-mail:sekretariat@mzgk-karpacz.pl.2. Dane będą przetwarzane:• aby wypełnić obowiązki prawne związane z prowadzonym postępowaniem o udzielenie za-mówienia publicznego, wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów do niej wykonawczych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,• aby zrealizować umowę (w przypadku jej zawarcia), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz wypełnić obowiązki prawne związane z umową, wynikające w szczególności z przepisów prawa rachunkowego i podatkowego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,• aby zrealizować prawnie uzasadniony interes ADO, jakim jest dochodzenie lub obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz umową (w przypadku jej zawarcia), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.3. Podanie danych osobowych jest niezbędne, aby wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.4. Twoje dane będą przekazywane:• podmiotom, które na zlecenie ADO wykonują czynności wspierające jego działalność, np. firmy serwisujące systemy informatyczne ADO (w szczególności M. Informatyka sp. z o.o. sp. kom. z siedzibą w Mysłowicach (41-400), przy ul. Modrzewskiego 42), dostawcy usługi hostingu poczty elektronicznej (w szczególności home.pl S.A. z siedzibą w Szczecinie (70-653), przy ul. Zbożowej 4),• podmiotom/osobom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.5. Twoje dane zebrane w celu realizacji obowiązków prawnych będą przechowywane przez okres wskazany w przepisach prawa, w szczególności w ustawie Prawo zamówień publicznych, a w przypadku zawarcia umowy również przez okres wynikający z prawa rachunkowego i podatkowego. Dane przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu ADO będą przechowywane do czasu upływu potencjalnych roszczeń lub uwzględnienia zgłoszonego sprzeciwu.6. Twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane przez ADO do podejmowania wobec Ciebie decyzji w sposób zautomatyzowany (czyli bez udziału człowieka), w tym do profilowania.7. Przysługuje Ci prawo do:• dostępu do Twoich danych osobowych, przy czym, gdyby zrealizowanie tego obowiązku przez ADO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, ADO może żądać od Ciebie, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania/zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,• sprostowania danych - jeśli są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, ani naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,• usunięcia danych (w określonych przypadkach),• ograniczenia przetwarzania danych (w określonych przypadkach), przy czym skorzystanie z tego prawa nie ogranicza przetwarzania Twoich danych osobowych do czasu zakończenia po-stępowania o udzielenie zamówienia publicznego,• wniesienia do ADO sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z uwagi na Twoją szczególną sytuację (dotyczy danych przetwarzanych w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu ADO),• przenoszenia Twoich danych osobowych (pod określonymi warunkami),• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/8/2021-P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozruch urządzeń stacji odwadniania osadów oraz szkolenie personelu obsługi.
Wymagane urządzenia i warunki techniczne urządzeń:
4.1.1. Prasa taśmowa z zagęszczaczem wstępnym. (nie dopuszcza się stosowania pras bez zagęszczacza wstępnego)
• rodzaj osadu: osad nadmierny stabilizowany tlenowo,
• niezależnie napędzany zagęszczacz wstępny, moc napędu zagęszczacza nie więcej niż 0,37kW
• wydajność hydrauliczna prasy Qnom = 6,0 m3/h,
• prasa wyposażona w automatyczny, kontrolowany elektronicznie system (pneumatyczny) regulacji położenia i naciągu taśmy. (nie dopuszcza się stosowania prowadnic mechanicznych), wykonanie: stal AISI304, łożyska SKF,
• prasa wyposażona w taśmę tkaną o szerokości nominalną 800mm nieskończoną bezszwową o wydłużonej żywotności o splocie diagonalnym (nie dopuszcza się stosowania taśm łączonych na zamek jak również tzw. spiralnych łączonych za pomocą nitki poprzecznej ),
• prasa wyposażona we własną wannę odciekową, o konstrukcji gwarantującej nierozpryskiwanie odcieku, umożliwiająca zebranie i odprowadzenie odcieku do kanalizacji,
• moc napędu prasy nie większa niż 0,25kW
• zakładana zawartość suchej masy osadu uwodnionego 0,8-1,5%,
• zakładane uwodnienie osadu obliczeniowe 98,5-99,2 %,
• wydajność masowa prasy: 70-100 kg s.m/h,
• wymagany stopień odwodnienia min. 20% s.m., potwierdzony badaniami przez certyfikowane laboratorium
• w pełni automatyczna stacja przygotowania i dozowania polielektrolitu z emulsji (koncentrat żelowy) o pojemności zbiornika 1000 dm3, wymaga się aby stacja działała w pełni automatycznie w przypadku emulsji z możliwością pracy ręcznej na proszku.
Poniżej minimalne wymagania dotyczące wyposażenia stacji.
zbiornik 1000dm3 w wykonaniu z PE lub z AISI304 o pojemności 1000dm3.
mieszadło w wykonaniu nierdzewnym o mocy zainstalowanej do 0,75kW.
układ dozowania wody o przepustowości 2,5m3/h wyposażony co najmniej w: elektrozawór, zawór odcinający, zasuwę regulacyjną ręczną, filtr skośny, reduktor ciśnienia, rotametr, czujnik ciśnienia, czujnik poziomu polielektrolitu, (cała powyższa armatura w wykonaniu nie-rdzewnym co najmniej ze stali AISI304), wodomierz impulsowy, układ dozowania emulsji w postaci pompy nurnikowej lub pompy ślimakowej o wydajności nie mniejszej niż 15dm3/h re-gulowanej za pomocą wariatora lub falownika moc silnika do 0,3kW.
• szafa zasilająco-sterująca wykonana w oparciu o sterownik programowalny PLCV do kontro-li prasy oraz urządzeń towarzyszących.
4.1.2. Śrubowa mimośrodowa pompa osadu z bezstopniową regulacja przepływu Q = 1- 6 m3/h, N = 1,5 kW, P = 2 bary (1 szt)
4.1.3. Śrubowa mimośrodowa pompa roztworu polielektrolitu z bezstopniową regulacja przepływu Q = 100 - 800 dm3/h, N = 0,37 kW, P = 2 bary (1 szt)
4.1.4. Odpowiednia do wymagań prasy sprężarka bezolejowa o mocy nie większej niż 1,1kW, na zbiorniku o pojemności co najmniej 50 dm3, głośność sprężarki nie większa niż 60dB[A]
4.1.5. Odpowiednia do wymagań prasy pompa wody płuczącej, o mocy zainstalowanej nie większej niż 2,2kW
4.1.6. Stacja higienizacji przeznaczona do instalacji wewnątrz budynku moc całkowita zainstalowana napędów stacji nie większa niż 0,3kW
• zakres wydajności: 12 – 73 kg/h,
• urządzenie do higienizacji wyposażone w zasobnik wapna o pojemności co najmniej 0,3 m3 wapna, elektrowibrator, dozownik transportujący i dozujący wapno do przenośnika, układ odpylania w oparciu o wentylator wyciągowy i filtr powietrza,
4.1.7. Przenośnik śrubowy osadu i wapna
• przenośnik śrubowy osadu i wapna o wydajności dostosowanej do wydajności prasy: moc silnika nie większa niż 1,5kW, długość co najmniej 5m dostosowany do warunków lokalnych, stal nierdzewna np. AISI304, ślimak bezwałowy w wykonaniu ze stali specjalnej zabezpieczony antykorozyjnie, część zewnętrzna przenośnika ocieplona i ogrzewana
• zsyp osadu z taśmy do przenośnika
4.2. Pozostałe wymagania dotyczące usługi
1) urządzenia (prasa, zagęszczacz, układ higienizacji) muszą być wykonane wyłącznie ze stali nie-rdzewnej co najmniej AISI304,
2) montaż prasy nie będzie wymagał wykonania specjalnych fundamentów związanych z koniecznością przekuwania posadzki,
3) prasa musi być umieszczona i dostosowana wielkością do istniejącego pomieszczenia i warunków bhp przy obsłudze codziennej i obsłudze serwisowej.
4) dostosowanie prasy i pozostałych urządzeń musi być poprzedzone wcześniejszą wizytą oferentów celem doboru jw.
5) wymagana gwarancja 36 m-cy na wszystkie urządzenia od daty uruchomienia, a na komplet taśm co najmniej 60 m-cy od daty uruchomienia. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wykonania dwóch przeglądów urządzeń w ciągu roku lub na żądanie Zamawiającego z powodu ewentualnych usterek – problemów technicznych z dokonaniem niezbędnych regulacji i wymiany nieprawidłowo działających elementów, konserwacji, udzielania wyjaśnień, co do obsługi i działania sprzętu w siedzibie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze od momentu zgłoszenia.
4.3. Do oferty należy dołączyć dyspozycje fundamentowe pod katem posadowienia urządzeń oraz połączeń medialnych (prąd, woda, kanalizacja) włącznie z wizualizacją,
4.4. Oferowana prasa nie może stanowić rozwiązania prototypowego i powinna być sprawdzona w praktyce eksploatacyjnej.
4.5. Oferta obejmuje transport urządzeń na miejsce przeznaczenia, montaż prasy i urządzeń towarzy-szących, rozruch technologiczny, szkolenie obsługi użytkownika.
4.6. Wymagana wizja lokalna na miejscu montażu prasy przed złożeniem oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42996900-3 - Urządzenia do obróbki osadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4