Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa używanego rozdrabniacza wolnoobrotowego dla zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych, drewnopochodnych oraz wielkogabarytowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 662-42-78
1.5.8.) Numer faksu: 23 662-42-78 wew. 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgk.plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego rozdrabniacza wolnoobrotowego dla zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych, drewnopochodnych oraz wielkogabarytowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b61ca24b-a803-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający informuje, że komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl.3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Przed przystąpieniem do składanie oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy, stanowiącej załącznik 5 do swz. 5. Za datę/godzinę przekazania oferty, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę/godzinę ich przekazania na Platformę. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6. W postępowaniu korespondencja elektroniczna odbywa się za pośrednictwem Platformy https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail zamowienia@pgk.plonsk.pl. W przypadku komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.7. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 roku, poz. 2452).8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści swz. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz zadaj pytanie. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz potwierdź, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy „Pytanie wysłane”.9. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści swz wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.10. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści swz wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści swz.11. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji swz, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy.12. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych znajduje się w pkt 21 swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/TP/RW/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa używanego rozdrabniacza wolnoobrotowego dla zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych, drewnopochodnych oraz wielkogabarytowych”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Maszyna używana, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2007 roku.2) Urządzenie nie może być prototypem, musi pochodzić z seryjnej produkcji. 3) Parametry eksploatacyjne:a) Wydajność eksploatacyjna min. 23 Mg/h przy 250 kg/m3,b) Moc znamionowa silnika wysokoprężnego napędzającego wał rozdrabniający – min. 12 kW/nóż,4) Urządzenie zabudowane na podwoziu kołowym:a) co najmniej trzyosiowym, dopuszczone do ruchu po drogach publicznych z prędkością co najmniej 70 km/h, b) łączone do ciągnika za pomocą zaczepu przelotowego 50 mm,c) wyposażone w układ hamulcowy z systemem ABS oraz oświetlenie drogowe,d) wyposażone we własny napęd umożliwiający samodzielne przemieszczanie się maszyny.5) Masa całkowita urządzenia gotowego do pracy (DMC): max. 25 Mg.6) Urządzenie wyposażone w silnik wysokoprężny o mocy 300 kW - 400 kW.7) Zbiornik paliwa: min. 500 litrów.8) Komora rozdrabniająca: a) wyposażona w co najmniej jeden wał rozdrabniający oraz co najmniej jeden grzebień rozdrabniający, b) wysokość załadunku: max. 3 100 mm,c) szerokość załadunku: min. 2 000 mm.9) Sposób rozdrabniania materiału: wał- grzebień,10) Wał oraz z grzebień usytuowany wzdłuż osi maszyny.11) Wał rozdrabniający:a) długość: 3 000 mm – 3 500 mm,b) średnica: 600 mm – 1 200 mm,c) prędkość obrotowa podczas pracy stała: 25 obr./min – 45 obr./min,d) wyposażony w rewers wału,e) wyposażony w nowe, łatwo wymienne noże rozdrabniające,f) liczba noży na wale: 15 - 35 sztuk,g) noże z możliwością ich łatwej wymiany,h) możliwość stosowania różnych rodzajów noży: min trzy różne typy(zęby, kontr zęby, resory) bez widocznych uszkodzeń i zużycia,12) Grzebień rozdrabniający:a) długość: 3 000 mm – 4 000 mm,b) opuszczany i podnoszony hydraulicznie,c) liczba elementów grzebienia: 15 - 35 sztuk, d) elementy grzebienia z możliwością ich łatwej regeneracji,e) wyposażony w łatwo wymienne elementy rozdrabniające.13) Przeniesienie napędu na wał za pomocą przekładni zębatej z zabezpieczeniem przeciw przeciążeniowym lub przeniesienie napędu (silniki hydrauliczne zamontowane po obu stronach wału rozdrabniającego).14) Zestaw wskaźników zawierający co najmniej wskaźniki: stanu paliwa, liczby przepracowanych godzin od początku eksploatacji, liczby przepracowanych godzin dziennie, prędkości obrotowej wału korbowego silnika.15) Maszyna wyposażona w przenośniki wyrzutowe frakcji po rozdrobnieniu: dolny i tylny.16) Przenośnik dolny umieszczony pod wałem rozdrabniającym:a) Długość taśmy: 3 000 mm - 4 000 mm,b) Szerokość taśmy :1 000 mm – 1 200 mm,c) Prędkość podajnika regulowana bezstopniowo.17) Przenośnik tylny:a) Długość taśmy: 4 000 mm - 6 000 mm,b) Szerokość taśmy: 1 000 mm - 1 200 mm,c) Prędkość podajnika regulowana bezstopniowo.18) Przenośnik tylny składany i rozkładany hydraulicznie.19) Maszyna wraz z przenośnikiem tylnym ma stanowić układ niezależny od zewnętrznych źródeł zasilania.20) Maszyna nie wymaga wyposażenia w separator magnetyczny nadtaśmowy nad przenośnikiem tylnym. Wymagane jest doprowadzenie przewodów hydraulicznych i innych elementów służących do napędu separatora magnetycznego, który w każdej chwili można będzie dołączyć w przyszłości.21) Maszyna musi być niezależna od zewnętrznych źródeł zasilania.22) W przyszłości maszyna wraz z separatorem magnetycznym ma stanowić układ również niezależny od zewnętrznych źródeł zasilania.23) Zespół napędowy zabudowany w sposób umożliwiający swobodny dostęp do punktów serwisowych.24) Możliwość zdalnego sterowania pracą maszyny z pilota.25) Ilość przepracowanych mth max – 7 500.26) Zużycie opon w min. 50%.27) Silnik i podzespoły bez przecieków, sprawne technicznie.28) Zabudowa maszyny bez oznak korozji i ubytków w powłoce lakierniczej, zamki drzwi sprawne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42996100-5 - Rozdrabniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Liczby punktów po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość przepracowanych motogodzin
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek maszyny
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4