Dostawa używanego rozdrabniacza wolnoobrotowego.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa używanego rozdrabniacza wolnoobrotowego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłońsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-28
  • ZamawiającyPRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00036080
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa używanego rozdrabniacza wolnoobrotowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 23 662-42-78

1.5.8.) Numer faksu: +48 23 662-42-78 wew. 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk.plonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanego rozdrabniacza wolnoobrotowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ce3d8cc-a1a0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający informuje, że komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl.3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Przed przystąpieniem do składanie oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy, stanowiącej załącznik 4 do swz. 5. Za datę/godzinę przekazania oferty, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę/godzinę ich przekazania na Platformę. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6. W postępowaniu korespondencja elektroniczna odbywa się za pośrednictwem Platformy https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail zamowienia@pgk.plonsk.pl. W przypadku komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.7. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 roku, poz. 2452).8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści swz. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz zadaj pytanie. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz potwierdź, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy „Pytanie wysłane”.9. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści swz wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.10. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści swz wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści swz.11. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji swz, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy.12.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych znajduje się w pkt 21 swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/TP/RW/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa używanego rozdrabniacza wolnoobrotowego dla zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych, drewnopochodnych oraz wielkogabarytowych”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Maszyna używana, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2007 roku.2) Urządzenie nie może być prototypem, musi pochodzić z seryjnej produkcji. 3) Parametry eksploatacyjne:a) Wydajność eksploatacyjna min. 23 Mg/h przy 250 kg/m3,b) Moc znamionowa silnika wysokoprężnego napędzającego wał rozdrabniający – min. 12 kW/nóż,4) Urządzenie zabudowane na podwoziu kołowym:a) co najmniej trzyosiowym, dopuszczone do ruchu po drogach publicznych z prędkością co najmniej 70 km/h, b) łączone do ciągnika za pomocą zaczepu przelotowego 50 mm,c) wyposażone w układ hamulcowy z systemem ABS oraz oświetlenie drogowe,d) wyposażone we własny napęd umożliwiający samodzielne przemieszczanie się maszyny.5) Masa całkowita urządzenia gotowego do pracy (DMC): max. 25 Mg.6) Urządzenie wyposażone w silnik wysokoprężny o mocy 300 kW - 400 kW.7) Zbiornik paliwa: min. 500 litrów.8) Komora rozdrabniająca: a) wyposażona w co najmniej jeden wał rozdrabniający oraz co najmniej jeden grzebień rozdrabniający, b) wysokość załadunku: max. 3 100 mm,c) szerokość załadunku: min. 2 000 mm.9) Sposób rozdrabniania materiału: wał- grzebień,10) Wał oraz z grzebień usytuowany wzdłuż osi maszyny.11) Wał rozdrabniający:a) długość: 3 000 mm – 3 500 mm,b) średnica: 600 mm – 1 200 mm,c) prędkość obrotowa podczas pracy stała: 25 obr./min – 45 obr./min,d) wyposażony w rewers wału,e) wyposażony w nowe, łatwo wymienne noże rozdrabniające,f) liczba noży na wale: 15 - 35 sztuk,g) noże z możliwością ich łatwej wymiany,h) możliwość stosowania różnych rodzajów noży: min trzy różne typy(zęby, kontr zęby, resory) bez widocznych uszkodzeń i zużycia,12) Grzebień rozdrabniający:a) długość: 3 000 mm – 4 000 mm,b) opuszczany i podnoszony hydraulicznie,c) liczba elementów grzebienia: 15 - 35 sztuk, d) elementy grzebienia z możliwością ich łatwej regeneracji,e) wyposażony w łatwo wymienne elementy rozdrabniające.13) Przeniesienie napędu na wał za pomocą przekładni zębatej z zabezpieczeniem przeciw przeciążeniowym lub przeniesienie napędu (silniki hydrauliczne zamontowane po obu stronach wału rozdrabniającego).14) Zestaw wskaźników zawierający co najmniej wskaźniki: stanu paliwa, liczby przepracowanych godzin od początku eksploatacji, liczby przepracowanych godzin dziennie, prędkości obrotowej wału korbowego silnika.15) Maszyna wyposażona w przenośniki wyrzutowe frakcji po rozdrobnieniu: dolny i tylny.16) Przenośnik dolny umieszczony pod wałem rozdrabniającym:a) Długość taśmy: 3 000 mm - 4 000 mm,b) Szerokość taśmy :1 000 mm – 1 200 mm,c) Prędkość podajnika regulowana bezstopniowo.17) Przenośnik tylny:a) Długość taśmy: 4 000 mm - 6 000 mm,b) Szerokość taśmy: 1 000 mm - 1 200 mm,c) Prędkość podajnika regulowana bezstopniowo.18) Przenośnik tylny składany i rozkładany hydraulicznie.19) Maszyna wraz z przenośnikiem tylnym ma stanowić układ niezależny od zewnętrznych źródeł zasilania.20) Maszyna nie wymaga wyposażenia w separator magnetyczny nadtaśmowy nad przenośnikiem tylnym. Wymagane jest doprowadzenie przewodów hydraulicznych i innych elementów służących do napędu separatora magnetycznego, który w każdej chwili można będzie dołączyć w przyszłości.21) Maszyna musi być niezależna od zewnętrznych źródeł zasilania.22) W przyszłości maszyna wraz z separatorem magnetycznym ma stanowić układ również niezależny od zewnętrznych źródeł zasilania.23) Zespół napędowy zabudowany w sposób umożliwiający swobodny dostęp do punktów serwisowych.24) Możliwość zdalnego sterowania pracą maszyny z pilota.25) Ilość przepracowanych mth max – 7 500.26) Zużycie opon w min. 50%.27) Silnik i podzespoły bez przecieków, sprawne technicznie.28) Zabudowa maszyny bez oznak korozji i ubytków w powłoce lakierniczej, zamki drzwi sprawne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42996100-5 - Rozdrabniarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Liczby punktów po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość przepracowanych motogodzin

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek maszyny

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej: W tym zakresie Wykonawca winien wykazać się wykonaniem dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uznaje dostawę rozdrabniacza wolnoobrotowego umieszczonego na podwoziu trzyosiowym o mocy silnika od 300 kW do 400 kW.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 3 do swz).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców składa oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia do umowy zmian redakcyjnych, poprawienie omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez sporządzania aneksu.2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższy się standard oferowanego przedmiotu umowy, pod warunkiem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie podwyższone.3. Strony nie odpowiadają za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy zobowiązań umownych spowodowane zaistnieniem siły wyższej. Przez siłę wyższą strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o nadzwyczajnym charakterze, niezależne od stron, niemożliwe lub nadzwyczaj trudne do przewidzenia którego skutkom nie dało się zapobiec lub byłoby to nadmiernie utrudnione – np. klęski żywiołowe, pożar, powódź, atak terrorystyczny, strajki, zamieszki, epidemie, pandemie. 4. Strona, która nie może prawidłowo wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej, jest obowiązana do bezzwłocznego poinformowania drugiej Strony o wystąpieniu działania siły wyższej w terminie 7 dni od wystąpienia tego zdarzenia, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na tę okoliczność.5. Strona dotknięta działaniem siły wyższej zobowiązana jest do podjęcia wszelkich możliwych starań, aby opóźnienie w realizacji umowy było jak najkrótsze.6. W przypadku wystąpienia siły wyższej termin realizacji umowy przesuwa się o każdy dzień przestoju związanego z działaniem siły wyższej.7. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto z naliczoną nową stawką podatku od towarów i usług.8. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) W ramach postępowania Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do zaprezentowania swojej oferty w procedurze testowej, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od otrzymania wezwania.2) Celem przeprowadzenia procedury testowej jest weryfikacja zgodności maszyny z wymaganiami zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i złożonej ofercie.
2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę 30 mm ze stali S355, kawałkowa/odpadowa lub arkusze w ilości 24 m2 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę 30 mm ze stali S355, kawałkowa/odpadowa lub arkusze w ilości 24 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów biurowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa „Ogrodu Rybaka” w Nieporęcie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Płońsk: Dostawy artykułów spożywczych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA PIERWSZE WYPOSAŻENIE DO NOWO BUDOWANEJ SIEDZIBY KMP SOSNOWIEC
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Modernizacja sortowni – doposażenie linii sortowniczej w stanowisko do doczyszczania puszki aluminiowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI