Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzenia do odwadniania osmotycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.gozdz@pierog.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inhort.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Produkcja ogrodnicza
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnrzy Kancelaria Prawna
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-115-42-81
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Wspólna 50/6
1.11.4.) Miejscowość: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 00-684
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pierog.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.pierog.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzenia do odwadniania osmotycznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0526ce3-9d27-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Centrum Przetwórstwa Produktów Ogrodniczych (CPPO)”; nr umowy o dofinansowanie: RPLD.01.01.00-10-0010/18-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pierog.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pierog.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES. 2) W przypadku dokumentów w formacie innym niż .pdf wymagany będzie oddzielny plik z podpisem elektronicznym. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. 3) Jeżeli wykonawca nie dysponuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym to zgodnie z ustawą może podpisać ofertę podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy).Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exceptionsite list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.3) Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać na stronie http://www.elektronicznypodpis.pl/informacje/aplikacje/Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-krokiZamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że w związku ze stosowaniem procedury przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przetwarza dane osobowe przekazane przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Dane osobowe, które znalazły się w posiadaniu Zamawiającego w wyniku prowadzenia postępowania są przetwarzane w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania, realizacją umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacją obowiązków ustawowych określonych w obowiązujących przepisach prawa. 3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu danych osobowych osób, które zostaną wskazane do wykonania czynności związanych z realizacją umowy oraz danych kontaktowych umożliwiających wypełnienie przez Zamawiającego obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”.4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, przez pełnomocnika Zamawiającego, zawiera Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, stanowiąca Załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 14/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do odwadniania osmotycznego dla małej przetwórni produktów ogrodniczych wraz z montażem oraz stanowiskowym przeszkoleniem pracowników zamawiającego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania ogólne:• dostawa urządzenia fabrycznie nowego,• urządzenie wolne od wad fizycznych, technicznych i prawnych,• urządzenie spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne,• urządzenie o parametrach technicznych nie gorszych niż opisanych w specyfikacji,• instalacja urządzenia na miejscu, podłączenie do mediów zasilających oraz infrastruktury budynku na koszt Wykonawcy, • dostarczenie, wniesienie i zamontowanie urządzenia wraz z wymaganym osprzętem na własny koszt i ryzyko do Zamawiającego w terminie dostawy zgodnym z terminem wskazanym w SWZ, a także instrukcją obsługi zawierającą m.in. elementy dotyczące bezpiecznego użytkowania w języku polskim, instrukcję konserwacji, kartę gwarancyjną, atesty/certyfikaty dopuszczające do pracy w zakładach przetwarzania żywności, • właściwe zabezpieczenie, opakowanie urządzeń i ubezpieczenie na czas transportu; urządzenie będzie zamontowane w nowo wybudowanym budynku,• stanowiskowe przeszkolenie min. 3 pracowników Instytutu w zakresie: obsługi, eksploatacji, konserwacji urządzenia, bhp, itp.Okres gwarancji: minimalny wymagany okres gwarancji to 12 miesięcy, a maksymalny okres gwarancji to 36 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny dostarczonego urządzenia. Serwis gwarancyjny świadczony będzie u Zamawiającego. Specyfikacja:Urządzenie służyć będzie do odwadniania osmotycznego lub uszlachetniania surowca przed procesem suszenia. Odwadnianie osmotyczne tkanki roślinnej przeprowadzane na surowcu w formie owoców całych drobnych, owoców i warzyw pokrojonych na segmenty, w kostki, plastry słupki itp. w syropie cukrowym o stężeniu do 70o Brix, z możliwością pracy z czystą wodą o odczynie kwaśnym. Możliwość pracy z innymi mediami spożywczymi o lepkości nieprzekraczającej parametrów dla syropu cukrowego 70o Brix w 30o C.Termin realizacji zamówienia:1) wykonanie oraz dostarczenie Zamawiającemu projektu (szkic, opis techniczny oraz inne opracowania niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia) – w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy;2) dostawa kompletnego przedmiotu zamówienia wraz z montażem – nie później niż do dnia 10 sierpnia 2021 r.3) wdrożenie, integracja i przeszkolenie pracowników Zamawiającego – nie później niż do dnia 31 sierpnia 2021 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42210000-1 - Maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu
42221000-1 - Części maszyn przetwórstwa żywności