Dostawa środków ochrony dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków ochrony dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSucha
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-07-31
  • ZamawiającyOśrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00423938
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków ochrony dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000821091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 144

1.5.2.) Miejscowość: Sucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 412 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: os_sucha@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków ochrony dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6cd1a46-7ef3-4adb-825f-fb19d6c594a1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232534/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa środków ochrony dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ossw_sucha

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ossw_sucha

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl ( dalej: Platforma ) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ossw_sucha
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje przekazywane będą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy formularza „Wyślij wiadomość”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczenia, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza awaryjnie np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania platformy zakupowej, komunikację z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej do kontaktu z Wykonawcami: os_sucha@sw.gov.pl, z zastrzeżeniem, że ofertę (w szczególności Formularz cenowy i załączniki do oferty) wykonawca możę złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje pisemnie (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej – jakim jest – https://platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania ofert i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana pisemnie (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16) PZP przy użyciu środka komunikacji elektronicznej – jakim jest - https://platformazakupowa.pl. Do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. Poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Ciąg dalszy wymagań znajduje się w sekcji: Informacje dodatkowe

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej, Sucha 144, 89-526 Lubiewo ;
1.2 w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: : iod_os_sucha@sw.gov.pl ;
1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
1.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
1.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani:
1.8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
1.8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników;
1.8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
1.8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9 nie przysługuje Pani/Panu:
1.9.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
19.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSS.2232.237.2024.SZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Dostawa kamizelek kuloodpornych
Lp.
Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Kamizelka kuloodporna szt. 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 35815100-1 - Kamizelki kuloodporne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą dla każdej z części od 1 do 8 zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C):

cena najniższa brutto*
C = ----------------------------------------------- x 100 pkt x 0,6
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość brutto oferty podana przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).

2) Termin realizacji dostawy:
a) Przyznanie punktów w kryterium „termin realizacji dostawy” nastąpi na podstawie deklaracji podanej przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
b) Termin realizacji dostawy określa ilość dni przeznaczonych na realizację dostawy przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy:

Lp.
Termin realizacji dostaw Ilość punktów
1 do 62 dni 40
2 do 69 dni 30
3 do 76 dni 20
4 do 83 dni 10
5 do 90 dni 0

UWAGA! W przypadku, gdy wykonawca w formularzu cenowyn (Załącznik nr 1 do SWZ):
- nie zamieści informacji o terminie realizacji dostaw, wówczas zamawiający przyzna w tym kryterium 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Dostawa hełmów kuloodpornych
Lp.
Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Hełm kuloodporny szt. 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 18444110-7 - Hełmy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą dla każdej z części od 1 do 8 zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C):

cena najniższa brutto*
C = ----------------------------------------------- x 100 pkt x 0,6
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość brutto oferty podana przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).

2) Termin realizacji dostawy:
a) Przyznanie punktów w kryterium „termin realizacji dostawy” nastąpi na podstawie deklaracji podanej przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
b) Termin realizacji dostawy określa ilość dni przeznaczonych na realizację dostawy przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy:

Lp.
Termin realizacji dostaw Ilość punktów
1 do 62 dni 40
2 do 69 dni 30
3 do 76 dni 20
4 do 83 dni 10
5 do 90 dni 0

UWAGA! W przypadku, gdy wykonawca w formularzu cenowyn (Załącznik nr 1 do SWZ):
- nie zamieści informacji o terminie realizacji dostaw, wówczas zamawiający przyzna w tym kryterium 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Dostawa środków ochrony
Lp.
Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Zestaw ochronny udaroodporny szt. 30
2 Kask ochronny udaroodporny szt. 40

4.2.6.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą dla każdej z części od 1 do 8 zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C):

cena najniższa brutto*
C = ----------------------------------------------- x 100 pkt x 0,6
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość brutto oferty podana przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).

2) Termin realizacji dostawy:
a) Przyznanie punktów w kryterium „termin realizacji dostawy” nastąpi na podstawie deklaracji podanej przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
b) Termin realizacji dostawy określa ilość dni przeznaczonych na realizację dostawy przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy:

Lp.
Termin realizacji dostaw Ilość punktów
1 do 62 dni 40
2 do 69 dni 30
3 do 76 dni 20
4 do 83 dni 10
5 do 90 dni 0

UWAGA! W przypadku, gdy wykonawca w formularzu cenowyn (Załącznik nr 1 do SWZ):
- nie zamieści informacji o terminie realizacji dostaw, wówczas zamawiający przyzna w tym kryterium 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: Dostawa kajdanek
Lp.
Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Kajdanki zakładane na ręce szt. 10
2 Kajdanki zakładane na ręce typu „szkolnego” szt. 28
3 Kajdanki zespolone na ręce-nogi szt. 8

4.2.6.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą dla każdej z części od 1 do 8 zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C):

cena najniższa brutto*
C = ----------------------------------------------- x 100 pkt x 0,6
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość brutto oferty podana przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).

2) Termin realizacji dostawy:
a) Przyznanie punktów w kryterium „termin realizacji dostawy” nastąpi na podstawie deklaracji podanej przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
b) Termin realizacji dostawy określa ilość dni przeznaczonych na realizację dostawy przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy:

Lp.
Termin realizacji dostaw Ilość punktów
1 do 62 dni 40
2 do 69 dni 30
3 do 76 dni 20
4 do 83 dni 10
5 do 90 dni 0

UWAGA! W przypadku, gdy wykonawca w formularzu cenowyn (Załącznik nr 1 do SWZ):
- nie zamieści informacji o terminie realizacji dostaw, wówczas zamawiający przyzna w tym kryterium 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: Dostawa masek przeciwgazowych
Lp.
Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Maska przeciwgazowa szt. 15

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą dla każdej z części od 1 do 8 zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C):

cena najniższa brutto*
C = ----------------------------------------------- x 100 pkt x 0,6
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość brutto oferty podana przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).

2) Termin realizacji dostawy:
a) Przyznanie punktów w kryterium „termin realizacji dostawy” nastąpi na podstawie deklaracji podanej przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
b) Termin realizacji dostawy określa ilość dni przeznaczonych na realizację dostawy przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy:

Lp.
Termin realizacji dostaw Ilość punktów
1 do 62 dni 40
2 do 69 dni 30
3 do 76 dni 20
4 do 83 dni 10
5 do 90 dni 0

UWAGA! W przypadku, gdy wykonawca w formularzu cenowyn (Załącznik nr 1 do SWZ):
- nie zamieści informacji o terminie realizacji dostaw, wówczas zamawiający przyzna w tym kryterium 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6: Dostawa tarcz ochronnych
Lp.
Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Tarcza ochronna krótka szt. 10
2 Tarcza ochronna długa szt. 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą dla każdej z części od 1 do 8 zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C):

cena najniższa brutto*
C = ----------------------------------------------- x 100 pkt x 0,6
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość brutto oferty podana przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).

2) Termin realizacji dostawy:
a) Przyznanie punktów w kryterium „termin realizacji dostawy” nastąpi na podstawie deklaracji podanej przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
b) Termin realizacji dostawy określa ilość dni przeznaczonych na realizację dostawy przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy:

Lp.
Termin realizacji dostaw Ilość punktów
1 do 62 dni 40
2 do 69 dni 30
3 do 76 dni 20
4 do 83 dni 10
5 do 90 dni 0

UWAGA! W przypadku, gdy wykonawca w formularzu cenowyn (Załącznik nr 1 do SWZ):
- nie zamieści informacji o terminie realizacji dostaw, wówczas zamawiający przyzna w tym kryterium 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7: Dostawa pałek wielofunkcyjnych
Lp.
Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Pałka wielofunkcyjna szt. 15
2 Uchwyt do pałki wielofunkcyjnej szt. 30

4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą dla każdej z części od 1 do 8 zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C):

cena najniższa brutto*
C = ----------------------------------------------- x 100 pkt x 0,6
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość brutto oferty podana przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).

2) Termin realizacji dostawy:
a) Przyznanie punktów w kryterium „termin realizacji dostawy” nastąpi na podstawie deklaracji podanej przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
b) Termin realizacji dostawy określa ilość dni przeznaczonych na realizację dostawy przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy:

Lp.
Termin realizacji dostaw Ilość punktów
1 do 62 dni 40
2 do 69 dni 30
3 do 76 dni 20
4 do 83 dni 10
5 do 90 dni 0

UWAGA! W przypadku, gdy wykonawca w formularzu cenowyn (Załącznik nr 1 do SWZ):
- nie zamieści informacji o terminie realizacji dostaw, wówczas zamawiający przyzna w tym kryterium 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8:Dostawa celowników kolimatorowych
Lp.
Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Celownik kolimatorowy szt. 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą dla każdej z części od 1 do 8 zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C):

cena najniższa brutto*
C = ----------------------------------------------- x 100 pkt x 0,6
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość brutto oferty podana przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).

2) Termin realizacji dostawy:
a) Przyznanie punktów w kryterium „termin realizacji dostawy” nastąpi na podstawie deklaracji podanej przez wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
b) Termin realizacji dostawy określa ilość dni przeznaczonych na realizację dostawy przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy:

Lp.
Termin realizacji dostaw Ilość punktów
1 do 62 dni 40
2 do 69 dni 30
3 do 76 dni 20
4 do 83 dni 10
5 do 90 dni 0

UWAGA! W przypadku, gdy wykonawca w formularzu cenowyn (Załącznik nr 1 do SWZ):
- nie zamieści informacji o terminie realizacji dostaw, wówczas zamawiający przyzna w tym kryterium 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Wymagane jest aby Wykonawca posiadał koncesję, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz.U. 2023 poz. 1743, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji (Dz.U. 2019 r., poz. 1888).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w zakresie braku podstaw wykluczenia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego rozdziału;
w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z tych Wykonawców;
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 4 ust 1 pkt 3 lit. b rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415), zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Koncesja, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz.U. 2023 poz. 1743, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji (Dz.U. 2019 r., poz. 1888).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
2) Załącznik nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej,
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
2) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, zaś fakt ustanowienia pełnomocnictwa musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
4) pełnomocnictwo składa się w formie określonej w Rozdziale IX ust. 5 SWZ.
5) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeśli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane
2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazują informację, z której wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w zakresie:
1) sposobu zmiany, w tym wydłużenia, terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów, o których mowa w umowie, o czas w którym
z powodu wystąpienia siły wyższej umowa nie mogła być realizowana; za siłę wyższą uważa się w szczególności strajki, zamieszki, działania wojenne, zamknięcie granic, pożar, powódź, trzęsienia ziemi i inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania organów państwowych, samorządowych i instytucji cywilnych i wojskowych, których współdziałanie jest niezbędne w celu realizacji niniejszej umowy, a których udział w realizacji umowy wynika z przepisów prawa; akty o charakterze terrorystycznym. Nie będą stanowiły podstawy przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, jeśli opóźnienia te wynikały z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec Wykonawcy przez jego podwykonawców lub kooperatorów;
2) zmiany terminów lub sposobu realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, które nie zostały przewidziane na etapie zawarcia umowy, a które powodują, że zmiana umowy jest konieczna dla realizacji umowy.
2. Strona, do której skierowano wniosek o wprowadzenie zmian wynikających z wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1, zobowiązuje się, w terminie do 14 dni od jego otrzymania, do zajęcia stanowiska w sprawie i w przypadku akceptacji nowych warunków do zawarcia stosownego aneksu do umowy.
3. Każdorazowa zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Cesja wierzytelności przysługującej Wykonawcy z tytułu umowy jest możliwa tylko po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ossw_sucha

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania platformazakupowa.pl , w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
10. Lista pozostałych zaleceń/rekomendacji:
1) Rekomenduje się wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych rekomenduje się wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z
3) Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
4) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zaleca się, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PadES.
5) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
6) Zwraca się uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB
7) Zaleca się, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów
z weryfikacją plików.
8) Ofertę należy przygotować z należyta starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugeruje się złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
9) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
10) Rekomenduje się wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
11) Zaleca się, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.
12) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę samojezdnej suwnicy bramowej - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania02-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę samojezdnej suwnicy bramowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI