Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla PSSE Piła

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla PSSE Piła
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiła
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-10-17
  • ZamawiającyPOWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W PILE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-10
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00435050
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla PSSE Piła

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W PILE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570293265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Wojska Polskiego 43

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.psse.pila@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-pila

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla PSSE Piła

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d003c2be-6678-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00220303/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla PSSE piła

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie objęte jest dofinansowaniem w ramach projektu pn."Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania" finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej XI REACT-EU.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d003c2be-6678-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”) , która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ lub poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.psse.pila@sanepid.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie.
Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione
w §2 ust. 1 rozporządzenia ww., przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) W formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik) lub
b) Jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
Komunikacja w postępowaniu (z wyjątkiem składania ofert – sposób złożenia opisany jest w pkt XI SWZ ), odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy lub Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument
z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na platformie zakupowej
e-Zamówienia.
Pozostałą korespondencję (tj. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia oraz informacje) związane z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać na adres poczty elektronicznej Sekcji Administracyjnej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Pile: zamowienia.publiczne.psse.pila@sanepid.gov.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczy.
Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową e-Zamówienia lub na pocztę elektroniczną zamowienia.publiczne.psse.pila@sanepid.gov.pl
Uwaga! Zamawiający przypomina, że w toku postępowania zgodnie z art. 61 ust. 2 ustawy PZP, komunikacja ustna dopuszczalna jest jedyne w toku negocjacji lub
dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne.
Zasady dotyczące sposobu komunikowania się zostały przez Zamawiającego umieszczone
w niniejszym SWZ.
W przypadku, gdy wniosek o wgląd w protokół, o którym mowa w art. 74 ust. 1 ustawy PZP wpłynie po godzinach pracy Zamawiającego, odpowiedź zostanie udzielona dnia następnego (roboczego).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Pile, al. Wojska Polskiego 43.
• kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Pile, e-mail: krzysztof.kaczmarek@sanepid.gov.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla PSSE Piła.
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmiot, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu art. 18 oraz art. 71 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r., poz. 1605), dalej „ustawa Pzp.
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
• Obowiązek podania przez Panią/pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
• W odniesieniu do Pani/pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
• Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani /Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
• Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawna przetwarzania Pani/pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OEA-A.272.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zmywarka laboratoryjna z akcesoriami

4.2.6.) Główny kod CPV: 42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert z podatkiem VAT.
2.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy PZP.
3. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert:
3.1. Cena – waga kryterium 100%
Punktacja w tym kryterium będzie obliczana według następującego wzoru:

Ilość punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród złożonych ofert)/(cena zaoferowana w badanej ofercie) ×waga kryterium (100%)

4. Zgodnie z art. 246 ust. 2 Prawa zamówień publicznych, zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 (między innymi jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych - takimi są powiatowe stacje sanitarno-epidemiologiczne), oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
5. Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym jakiejkolwiek wartości wymaganej treścią tego formularza, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy PZP.
6. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 punktów
w oparciu o łączną wagę wynoszącą 100%.
8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cieplarka laboratoryjna

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert z podatkiem VAT.
2.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy PZP.
3. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert:
3.1. Cena – waga kryterium 100%
Punktacja w tym kryterium będzie obliczana według następującego wzoru:

Ilość punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród złożonych ofert)/(cena zaoferowana w badanej ofercie) ×waga kryterium (100%)

4. Zgodnie z art. 246 ust. 2 Prawa zamówień publicznych, zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 (między innymi jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych - takimi są powiatowe stacje sanitarno-epidemiologiczne), oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
5. Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym jakiejkolwiek wartości wymaganej treścią tego formularza, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy PZP.
6. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 punktów
w oparciu o łączną wagę wynoszącą 100%.
8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Komora do obserwacji w świetle UV

4.2.6.) Główny kod CPV: 38431000-5 - Aparatura do wykrywania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert z podatkiem VAT.
2.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy PZP.
3. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert:
3.1. Cena – waga kryterium 100%
Punktacja w tym kryterium będzie obliczana według następującego wzoru:

Ilość punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród złożonych ofert)/(cena zaoferowana w badanej ofercie) ×waga kryterium (100%)

4. Zgodnie z art. 246 ust. 2 Prawa zamówień publicznych, zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 (między innymi jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych - takimi są powiatowe stacje sanitarno-epidemiologiczne), oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
5. Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym jakiejkolwiek wartości wymaganej treścią tego formularza, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy PZP.
6. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 punktów
w oparciu o łączną wagę wynoszącą 100%.
8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pH-metr / konduktometr przenośny

4.2.6.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert z podatkiem VAT.
2.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy PZP.
3. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert:
3.1. Cena – waga kryterium 100%
Punktacja w tym kryterium będzie obliczana według następującego wzoru:

Ilość punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród złożonych ofert)/(cena zaoferowana w badanej ofercie) ×waga kryterium (100%)

4. Zgodnie z art. 246 ust. 2 Prawa zamówień publicznych, zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 (między innymi jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych - takimi są powiatowe stacje sanitarno-epidemiologiczne), oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
5. Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym jakiejkolwiek wartości wymaganej treścią tego formularza, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy PZP.
6. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 punktów
w oparciu o łączną wagę wynoszącą 100%.
8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miernik chloru

4.2.6.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert z podatkiem VAT.
2.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy PZP.
3. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert:
3.1. Cena – waga kryterium 100%
Punktacja w tym kryterium będzie obliczana według następującego wzoru:

Ilość punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród złożonych ofert)/(cena zaoferowana w badanej ofercie) ×waga kryterium (100%)

4. Zgodnie z art. 246 ust. 2 Prawa zamówień publicznych, zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 (między innymi jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych - takimi są powiatowe stacje sanitarno-epidemiologiczne), oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
5. Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym jakiejkolwiek wartości wymaganej treścią tego formularza, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy PZP.
6. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 punktów
w oparciu o łączną wagę wynoszącą 100%.
8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Spektrofotometr dwuwiązkowy UV-VIS - zestaw

4.2.6.) Główny kod CPV: 38433000-9 - Spektrometry

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert z podatkiem VAT.
2.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy PZP.
3. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert:
3.1. Cena – waga kryterium 100%
Punktacja w tym kryterium będzie obliczana według następującego wzoru:

Ilość punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród złożonych ofert)/(cena zaoferowana w badanej ofercie) ×waga kryterium (100%)

4. Zgodnie z art. 246 ust. 2 Prawa zamówień publicznych, zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 (między innymi jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych - takimi są powiatowe stacje sanitarno-epidemiologiczne), oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
5. Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym jakiejkolwiek wartości wymaganej treścią tego formularza, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy PZP.
6. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 punktów
w oparciu o łączną wagę wynoszącą 100%.
8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
1.1 w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:
1.1.a braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
1.1.a braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których
mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz..835 z późn. zm.).
2 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 1 - 4 ustawy PZP:
2.1 w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2.2.w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2.3 w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2.4 w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców.
4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona następujące podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia brak podstaw do wykluczenia.
2 Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP – wg wzoru załącznika nr 4 do SWZ o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275) , z innym Wykonawcą, który złożył odrębna ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
3 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych Podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona następujące podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia brak podstaw do wykluczenia.
2 Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP – wg wzoru załącznika nr 4 do SWZ o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275) , z innym Wykonawcą, który złożył odrębna ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
3 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych Podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dokumenty producenta, potwierdzające oferowane parametry w zakresie wymagań minimalnych. Przykładem takich dokumentów mogą być m.in.: specyfikacja techniczna, broszura informacyjna lub dane techniczne - wyłącznie producenta.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dokumenty producenta, potwierdzające oferowane parametry w zakresie wymagań minimalnych. Przykładem takich dokumentów mogą być m.in.: specyfikacja techniczna, broszura informacyjna lub dane techniczne - wyłącznie producenta.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców.
2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Treść pełnomocnictwa załączonego do oferty, w postaci elektronicznej,
w formie: oryginału w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
4. Każdy z Wykonawców (każdy członek konsorcjum spółki cywilnej) składających ofertę musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, w tym celu każdy z członków konsorcjum składa indywidualnie oświadczenie (zał. nr 3 i 5 do SWZ).
5. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, każdy
z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularz oferty.
7. Formularz oferty musi zostać podpisany przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.
8. Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez Pełnomocnika.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy PZP. oraz w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil 20x20x1,5mm - Gołuchów, Kalisz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię profil 20x20x1,5mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI