Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa przedmiotów umundurowania wyjściowego i galowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Gdynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190232852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rondo Bitwy pod Oliwą 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpwgdynia.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przedmiotów umundurowania wyjściowego i galowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4fac0a8-d7f5-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017270/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kpwgdynia3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/kpwgdynia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych w zakresie korespondencji elektronicznej znajdują się w treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawarta jest w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 73/KPW/MUND/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania wyjściowego i galowego. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 (Formularz oferty) oraz 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35811300-5 - Mundury wojskowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18332000-5 - Koszule
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw przedmiotu zamówienia z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Prawem opcji objęta jest możliwość uzupełniającego zwiększenia dostaw na warunkach zawartej umowy, do wielkości maksymalnych, wskazanych w kol. nr 7 tabeli w § 4 ust. 4 umowy (zgodnej z kalkulacją ceny ofertowej - zał. nr 1 do SWZ). Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od otrzymania/ wydzielenia dodatkowych środków finansowych na opisany w załączniku nr 1 do SWZ przedmiot zamówienia tj. od zwiększenia potrzeb Zamawiającego lub podległych gospodarczo Zamawiającemu jednostek wojskowych. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem każdorazowego uruchomienia prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenie woli na wykonanie uzupełniającego zamówienia wykraczającego poza zamówienie podstawowe. Zamawiający, każdorazowo określi zakres i wielkość zwiększenia dostawy w ramach prawa opcji i przekaże Wykonawcy stosowne zamówienie/zlecenie (drogą elektroniczną lub faksem). Wykonawca wykona dostawę, w ramach prawa opcji, w terminie nie dłuższym niż 40 dni od daty przesłania zamówienie/zgłoszenia przez zamawiającego. W przedmiotowym terminie Wykonawca dokona również obmiarów i przymiarek zgodnie z wymogami zawartymi w § 3 ust. 3 umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wskazano w treści SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Aktualne zaświadczenia (dla każdej pozycji wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ - Kalkulacji ceny ofertowej), wydane przez Komendanta WOBWSM, potwierdzające posiadanie zatwierdzonych zakładowych wzorów PUiW zgodnych z WDTT i wzorem PUiW do produkcji seryjnej lub z WTU.Informacja o ostatniej dacie wprowadzenia zmian/aktualizacji w/w wzorów dokumentacji zawarto w opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ
b) Certyfikaty zgodności wyrobu na tkaniny podlegające ocenie zgodności w trybie III zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.) dla:
- tkaniny art. W-0119/1072,
- tkaniny art. SW-0119/E55/2417,
- tkaniny art.SL-2119/E55/2444PU,
- tkaniny bawełniane i bawełnopodobne PWT 01-01:2006
- tkaniny bawełniane i bawełnopodobne PWT 01-02: 2006
- tkaniny wełniane i wełnopodobne PWT 02-00: 1998
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki są niekompletne, zamawiający zgodnie z art. 107 ust 2 ustawy Pzp. wezwie wykonawcę do ich uzupełnienia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe wymagania zawarto w treści SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.2. Strony zawierają umowę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy. Zmiany inne niż forma pisemna są nieważne.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia, w czasie realizacji umowy, ilości asortymentu z zamówienia podstawowego nie więcej jednak niż o 10%. Wykonawca nie będzie wywodził z tego tytułu żadnych roszczeń wobec Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/kpwgdynia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-06 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Okres realizacji:ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO:
I tura: do dnia 13.08.2021 r. dla pozycji Kalkulacji ceny ofertowej/tabeli zawartej w § 4 pkt. 4 umowy: nr 1 – 5 kpl, nr 2 – 2 kpl, nr 3 – 2 kpl, nr 4 – 5 kpl, nr 5 – 5 szt., nr 6 – 2 szt., nr 7 – 12 szt., nr 8 – 5 szt., nr 9 – 5 szt., nr 10 - 10 szt., nr 14 – 2 szt., nr 15 – 4 szt., nr 16 – 4 szt
II tura: 40 dni od daty złożenia zamówienia /zlecenia przez zamawiającego dla pozycji Kalkulacji ceny ofertowej/ tabeli zawartej w § 4 pkt. 4 umowy): nr 1 – 66 kpl., nr 2 – 2 kpl, nr 3 – 2 kpl, nr 4 – 2 kpl, nr 5 – 2 szt., nr 6 – 2 szt., nr 7 – 43 szt., nr 8 – 46 szt., nr 9 – 63 szt., nr 10- 49 szt., nr 11- 1 kpl, nr 12 – 1 szt., nr 13 – 1 szt., nr 14 – 2 szt., nr 17 – 1 szt., nr 18 – 1 kpl., nr 19 – 1 kpl., nr 20 – 57 szt.
ZAMÓWIENIA W RAMACH PRAWA OPCJI: 40 dni od daty złożenia zamówienia/zlecenia przez zamawiającego (uruchomienie prawa opcji może nastąpić nie później niż do 15.11.2021 r.)