Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pralnico - wirówki z barierą higieny o załadunku 110 kg z niezbędnymi pracami budowlanymi dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. św. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daleka 11
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 755 91 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.mirek@szpitalzachodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pralnico - wirówki z barierą higieny o załadunku 110 kg z niezbędnymi pracami budowlanymi dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d71f01ce-4c54-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016191/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Pralnico-wirówka z barierą higieny o załadunku 110kg z niezbędnymi pracami budowlanymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/szpitalzachodni
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określone zostały w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera rozdział XIX pkt 2 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPSSZ/45/D/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pralnico - wirówki z barierą higieny o załadunku 110 kg z niezbędnymi pracami budowlanymi dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim, w tym:
1.1) dostawa i instalacja pralnico – wirówki o wielkości załadunku 110 kg według wymaganych parametrów technicznych i eksploatacyjnych zawartych w załączniku nr ….. do SWZ
1.2) prace budowlano-instalacyjne
- oferent powinien uwzględnić w ofercie oprócz dostawy pralnico – wirówki wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych (adaptacyjnych) niezbędnych do przekazania Zamawiającemu urządzenia gotowego do pracy. Zakres prac został określonych w ramach złącznika nr 5 do SWZ oraz demontaż wywóz i utylizację starej pralnico – wirówki Electrolux Laundry System Typ: FLEH-665MP / Nr 04100042 z przekazaniem Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego jego utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Powyższe obejmuje wykonanie prac w następujących branżach:
demontaż i utylizacja urządzenia – istniejącej pralnicy
roboty budowlane
- demontaż bariery zabezpieczającej w otworze montażowym,
- ponowny montaż bariery zabezpieczającej
- powiększenie otworu w ścianie gr 12 cm stanowiącej barierę higieniczną do wymiarów urządzenia,
- montaż nadproża,
- naprawa ściany i tynku na ścianie barierowej, malowanie,
- naprawa posadzki po przeróbkach sanitarnych i elektrycznych ,
- uzupełnienie glazury,
- uzupełnienie posadzek w pomieszczeniach objętych przebudową,
- montaż uszczelek pomiędzy ścianą a urządzeniem,
- montaż mat zmniejszających przenoszenie drgań na posadzkę
instalacje elektryczne wewnętrzne
- wykorzystanie instalacji elektrycznej zasilającej.
instalacje sanitarnej
- przystosowanie nowych przyłączy wody zimnej i ciepłej oraz wody zmiękczonej z zainstalowaniem zaworów odcinających,
- przystosowanie przyłącza pary z zainstalowaniem zaworu odcinającego,
- przystosowanie instalacji kanalizacyjnej – odpływu z pralnicy.
Roboty towarzyszące i tymczasowe poprzedzające roboty podstawowe polegają na wyburzeniu części ściany, wykuciu otworów i wywiezienie gruzu z budynku i terenu Szpitala,
Roboty tymczasowe polegają na zabezpieczeniu wykończonych elementów ścian, otworów, listew odbojowych, instalacji i armatury sanitarnej i elektrycznej, sygnalizatorów p.poż, urządzeń pralniczych oraz uprzątnięcie po robotach
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 6, Wymagane Parametry Techniczne załącznik nr 8 oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznikami nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42716100-9 - Instalacje piorące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42716000-8 - Maszyny do prania, czyszczenia na sucho i suszenia
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
51543400-4 - Usługi instalowania maszyn pralniczych, piorących, czyszczenia na sucho i suszących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 60 pkt
Termin gwarancji jakości i rękojmi - 10 pkt
Parametry techniczne - 30 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości i rękojmi
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Nie podlegają wykluczeniu.
2) Spełniają warunki udziału w postępowanie dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli:
Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Przedstawienie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 450 000,00 zł (czterysta pięćdziesiąt tysięcy zł).
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w zakresie wskazanym przez zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w zakresie wskazanym przez zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
Wymagane Parametry Techniczne (uzupełniony o parametry oferowane) - załącznik nr 8
Pozacenowe Kryterium Oceny Oferty(uzupełniony o parametry oferowane) – złącznik nr 9
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - wzoru stanowiącego załącznik nr 3, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 450.000,00 zł. (czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania zamówienia użyje urządzeń, narzędzi, surowców i materiałów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji.
Wykonawca przedłoży potwierdzone „ za zgodność z oryginałem w szczególności:
Deklaracje zgodności producenta oferowanego urządzenia, karty katalogowe, prospekty oferowanego przedmiotu (pralnico – wirówka) z danymi technicznymi producenta potwierdzające zgodność parametrów oferowanych z wymaganiami i opisem przedmiotu zamówienia, Instrukcje użytkowania;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania zamówienia użyje urządzeń, narzędzi, surowców i materiałów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji.
Wykonawca przedłoży potwierdzone „ za zgodność z oryginałem w szczególności:
Deklaracje zgodności producenta oferowanego urządzenia, karty katalogowe, prospekty oferowanego przedmiotu (pralnico – wirówka) z danymi technicznymi producenta potwierdzające zgodność parametrów oferowanych z wymaganiami i opisem przedmiotu zamówienia, Instrukcje użytkowania;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 15 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-01 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-30