Dostawa na potrzeby Komunalnego Zakładu Budżetowego w Kroczycach fabrycznie nowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa na potrzeby Komunalnego Zakładu Budżetowego w Kroczycach fabrycznie nowego pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t z zabudową do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKroczyce
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomunalny Zakład Budżetowy w Kroczycach
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-01
  • Numer ogłoszenia565654-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 565654-N-2019 z dnia 2019-07-01 r.

Komunalny Zakład Budżetowy w Kroczycach: Dostawa na potrzeby Komunalnego Zakładu Budżetowego w Kroczycach fabrycznie nowego pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t z zabudową do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
91%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy w Kroczycach, krajowy numer identyfikacyjny 15079385000000, ul. ul. Batalionów Chłopskich  25 , 42-425  Kroczyce, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 315 20 13, e-mail kzb-kroczyce@neostrada.pl, faks 34 315 20 46.
Adres strony internetowej (URL): https://kzbkroczyce.peup.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://kzbkroczyce.peup.pl Zakładka INFORMACJE/Zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r., poz. 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Komunalny Zakład Budżetowy w Kroczycach, ul. Batalionów Chłopskich 25, 42-425 Kroczyce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa na potrzeby Komunalnego Zakładu Budżetowego w Kroczycach fabrycznie nowego pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t z zabudową do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji
Numer referencyjny: KZB.271-0001/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Komunalnego Zakładu Budżetowego w Kroczycach urządzenia do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji zabudowanego na samochodzie dostawczym o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. Pojazd, na którym zostanie zabudowane urządzenie do czyszczenia kanalizacji sanitarnej musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym (j.t. Dz.U.2018, poz. 1990 z poń. zm.). Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego pojazdu typu VAN/FURGON o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. z zabudową do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji - w ilości 1 szt. - o parametrach technicznych i charakterystyce nie gorszej niż określona poniżej. Minimalne parametry i wymagania techniczne, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia: Specyfikacja pojazdu: Wymagania ogólne: Pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 r., Pojazd spełnia wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym. Podwozie: 1. Silnik wysokoprężny, o mocy min. 130 KM, 2. Norma emisji spalin EURO 6; 3. Manualna skrzynia biegów - 6-biegowa; 4. Wspomaganie układu kierowniczego; 5. Hamulce tarczowe przedniej i tylnej osi; 6. Hamulec postojowy; 7. Amortyzatory osi tylnej wzmocnione; 8. Stabilizator osi tylnej wzmocniony pod ramą; 9. Stabilizator osi przedniej wzmocniony. Nadwozie: 1. Ilość miejsc siedzących: 3 (wraz z kierowcą); 2. Pełna ściana działowa między kabiną a częścią ładunkową; 3. Drzwi przesuwne po prawej stronie; 4. Tylne drzwi otwierane o kąt min. 270 stopni; 5. Długość i wysokość pojazdu dostosowana do przewidzianego do zabudowy ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji; 6. Samochód zabezpieczony antykorozyjnie; 7. Ocieplenie ścian bocznych; 8. Wentylacja i ogrzewanie kabiny pasażerskiej i przestrzeni ładunkowej. Wyposażenie pojazdu: 1. Urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych, odpowiadające aktualnym przepisom prawa; 2. Lusterka zewnętrzne; 3. Wyposażenie w skrzynkę narzędziową, trójkąt ostrzegawczy i gaśnicę 4. Immobilizer; 5. Zamek centralny; 6. Podgrzewanie wtrysku paliwa; 7. Gniazdo diagnostyczne; 8. Filtr paliwa z separatorem wody; 9. Wskaźnik temperatury zewnętrznej; 10. Mocowanie koła zapasowego pod końcem ramy; 11. Koło zapasowe pełnowymiarowe; 12. Komplet opon letnich z obręczami stalowymi; 13. Poduszka powietrzna kierowcy; 14. Szyby otwierane elektrycznie; 15. Czujniki parkowania tył; 16. Podnośnik samochodowy hydrauliczny, klucz do kół, klin pod koła, 17. Belka ostrzegawcza o niskim profilu wykonana w technologii LED nad kabiną kierowcy 18. Listwa ostrzegawcza LED (fala świetlna) umieszczona nad tylnymi drzwiami. WYMAGANIA ODNOŚNIE EMISJI SPALIN Zużycie energii w cyklu mieszanym nie więcej niż 295 MJ/100km – co odpowiada zużyciu paliwa na poziomie 8,2 l/100km – obliczone zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10.05.2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych Emisja dwutlenku węgla nie większa niż 212 g/km. Norma dla emisji zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów – EURO 6. Specyfikacja zabudowy specjalistycznej na pojeździe (urządzenie do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji): 1. 1. Zakres czyszczonej kanalizacji do 450 mm; 2. Napęd własny z silnikiem benzynowym o mocy min. 35 KM z rozrusznikiem elektrycznym i akumulatorem 12V; 3. Pełne oprzyrządowanie układu, lampki kontrolne i wyłączniki na pulpicie sterowniczym wodoszczelnym zabezpieczonym antykorozyjnie wyposażonym w rozrusznik, regulację obrotów silnika, włącznik/ wyłącznik pompy ciśnieniowej, wyłącznik bezpieczeństwa, sygnalizację niskiego poziomu oleju w silniku, sygnalizację niskiego poziomu wody w zbiorniku, zwijanie i rozwijanie węża roboczego, gniazdo 12V; 4. Pompa wysokociśnieniowa z nurnikami ceramicznymi o wydajności min. 75 l/min przy min. 140 bar; 5. Zabezpieczenie przed pracą urządzenia na sucho; System automatycznego zatrzymania pracy pompy ciśnieniowej, gdy poziom wody w zbiorniku zbliża się do minimum z możliwością krótkotrwałego wyłączenia pompy wysokociśnieniowej np. do zwinięcia węża. 6. Zbiornik o pojemności min. 1000 l z pokrywą, wskaźnikiem napełnienia, przelewem nadmiaru wody, układem szybkiego opróżniania, z przyłączami do węża napełniającego i pompy wysokociśnieniowej (możliwość napełniania poprzez wąż napełniający lub z hydrantu); 7. Bęben do nawinięcia min. 70 m węża wysokociśnieniowego NW 13 lub NW 16 z końcówkami umożliwiającymi szybkie podłączenie dodatkowego odcinka węża z napędem hydraulicznym, z płynną i bezstopniową regulacją prędkości obrotowej w obu kierunkach oraz pozycją wolnego biegu ze złączem obrotowym i zaworem trójdrogowym; 8. Bęben z wężem napełniającym NW 19 i długości min. 50 m obsługiwany ręcznie, złącze obrotowe; 9. Bębny i rama urządzenia cynkowane ogniowo i zabezpieczone antykorozyjnie; 10. Elektryczne przyciski sterujące napęd pompy / liczba obrotów silnika „wł” / „wył”; 11. Wyłącznik bezpieczeństwa; 12. Filtr wody o dużej wydajności przed pompą; 13. Sygnalizacja minimalnego stanu wody na pulpicie operatora i przełączenie trybu pracy silnika w momencie niskiego stanu wody na bieg wolny /bezciśnieniowy/; 14. Regulator bezstopniowego ustawienia ciśnienia roboczego; 15. Gniazdo dla reflektora roboczego; 16. Licznik motogodzin; 17. Manometr; 18. Reflektor roboczy szperacz LED; 19. Reflektor przenośny min. 15 metrów kabla; 20. Oświetlenie miejsca pracy; 21. Regał w przestrzeni bagażowej; 22. Półka/skrzynka do przewozu narzędzi; 23. Uchwyty na stojak hydrantowy oraz klucz do zasuw; 24. Uchwyt na dysze czyszczące; 25. Uchwyt na pachołki drogowe. Wyposażenie podstawowe: 1. Głowica czyszcząca standard; 2. Głowica czyszcząca ślepa; 3. Głowica typu PN60 „jajo”; 4. Głowica stożkowa Q 50 ½;” 5. Głowica obrotowa HRH 40; 6. Pistolet z lancą do mycia; 7. Teleskopowa lanca do mycia studzienek, kinet i przepompowni wraz niezbędnym oprzyrządowaniem; 8. Wąż strażacki NW 50 o długości 50 m z końcówkami; 9. Pachołki drogowe pomarańczowe - 4 szt.; 10. Instrukcja z katalogiem części w języku polskim. Dodatkowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia: Gwarancja min. 2 lata bez limitu motogodzin Dostawca musi zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oddalony maksymalnie o 80 km od siedziby Zamawiającego. Pojazd na tyle i na każdym boku należy opisać dużymi napisami: Pogotowie kanalizacyjne wraz z logiem, nazwą firmy oraz nr telefonu. Dokładne rozmieszczenie napisów i grafik należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji przed ich umiejscowieniem na pojeździe. Pozostałe wymagania: 1) Dostarczenie wraz z przedmiotem umowy dokumentów niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z prawem eksploatowania i funkcjonowania przedmiotu umowy, w tym: - dokumentacja techniczna w języku polskim - instrukcja w języku polskim - książka serwisowa dla pojazdu, - książki gwarancyjne, - komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu w Polsce bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego, kartę pojazdu, świadectwo homologacji. 2) przeszkolenie w cenie dostawy dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi urządzenia do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji sanitarnej.

II.5) Główny kod CPV: 42912350-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144500-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  3   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy odstępuje od żądania dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji pojazdu 15,00
Okres gwarancji zabudowy specjalistycznej (urządzenia do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji) 15,00
Wielkość zużywanej energii (w jednostkach MJ/km) 6,00
Wielkość emisji dwutlenku węgla (w jednostkach g/km) 2,00
Łączna wielkość emisji tlenków azotu, cząstek stałych i węglowodorów niemetanowych (w jednostkach mg/km) 2,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności wystąpienia okoliczności, o których mowa w ustawie, a także: 1) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej dostawę samochodu w oznaczonym w umowie terminie– dopuszcza się możliwość zmiany terminu dostawy samochodu; na potrzeby umowy Strony przyjmują, iż siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, analizując i uwzględniając wszystkie okoliczności sprawy, 2) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT – dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie podatku VAT, 3) w przypadku pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji umożliwiających uzyskanie lepszej jakości przedmiotu zamówienia – dopuszcza się zmianę specyfikacji techniczno - użytkowej, 4) w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę obowiązującego prawa, której nie dało się przewidzieć w dacie składania oferty bądź zakończenie produkcji konkretnych materiałów lub zaprzestanie stosowania określonych rozwiązań technicznych – dopuszcza się zmianę specyfikacji techniczno-użytkowej. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest: a) inicjowanie zmian przez wykonawcę lub zamawiającego, b) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, c) forma pisemna pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-10, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę maszyny do osadzania kołków - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę maszyny do osadzania kołków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI