„Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium szkła”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJelenia Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-05-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMuzeum Karkonoskie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-07
  • Numer ogłoszenia544458-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 544458-N-2019 z dnia 2019-05-07 r.

Muzeum Karkonoskie: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Szlak szkła na polsko-czeskim pograniczu” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska - Polska Partner Wiodący – Mĕsto Nový Bor Partner Projektu – Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Karkonoskie, krajowy numer identyfikacyjny 23108362000000, ul. ul. Jana Matejki  28 , 58-500  Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 523 465, e-mail muzeum@pbox.pl, faks 757 523 465.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.muzeumkarkonoskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.muzeumkarkonoskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.muzeumkarkonoskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą, osobiście lub za pomocą posłańca do siedziby Zamawiającego.
Adres:
Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze, ul. Jana Matejki 28, 58-500 Jelenia Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia „Laboratorium szkła” przy Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze. Zadanie zostało podzielone na części na podstawie charakteru i rodzaju poszczególnych urządzeń. Ofertę można składać w odniesieniu do obu lub do jednej z części zamówienia. Część I: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część I: dostawa warsztatu szlifiersko-kuglerskiego” 1. Warsztat szlifiersko-kuglerski. Urządzenie nowe lub po regeneracji lecz nie starsze niż z 1970 r. Opis szczegółowy: Stanowisko szlifiersko-kuglerskie -urządzenie do zdobienia szkła różnymi technikami. Urządzenie kompletne, gotowe do rozruchu – posiadające Dokumentację Techniczno –Ruchową. Osprzęt składający się na stanowisko wyspecyfikowany jest poniżej w pozycji 1.1. 1.1 Osprzęt do stanowiska kuglerskiego – 1 komplet Opis szczegółowy: osprzęt powinien składać się z fotela roboczego dla szlifierza (warsztatowego – o zwiększonej twardości), oświetlenia dodatkowego strefy roboczej, pojemnika z instalacją podającą wodę do chłodzenia tarczy szlifierskiej, pojemnika wyłapującego ściekającą wodę wraz z podpórkami pod łokcie dostosowanego do wielkości urządzenia. Część II: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze - część II: dostawa warsztatu szlifowania szkła - szajby” 1. Warsztat szlifowania szkła - szajba. Urządzenie nowe lub po regeneracji lecz nie starsze niż z 1970 r. Opis szczegółowy: Urządzenie elektryczne służące do wstępnego szlifowania „surowych” wyrobów szklanych bezpośrednio po procesie produkcji i odprężania, szlifowanie w trzech etapach (wstępne, właściwe, polerowanie). Szlifowanie wstępne za pomocą mieszaniny odpowiedniej gradacji materiału ściernego i wody. Szlifowanie właściwe – wodny papier ścierny o odpowiedniej gradacji, następnie polerowanie. Tarcza żeliwna grubości min. 5 cm Urządzenie kompletne, gotowe do rozruchu – posiadające Dokumentację Techniczno –Ruchową. Osprzęt składający się na stanowisko wyspecyfikowany jest poniżej w pozycji 1.1. 1.1 Osprzęt do szlifowania – 2 komplety Opis szczegółowy: Komplet składa się z: 1 szt. dodatkowego oświetlenia stanowiska pracy, 1 szt. pojemnika z dozownikiem mieszaniny ścierniwa z wodą, 1 szt. pojemnika wraz z regulowaną instalacją podającą wodę do ścierniwa, 1 szt. nakładki na urządzenie pozwalająca umieścić na niej poziomicę. Część III: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część III: dostawa piastry” 1. Piastra. Urządzenie nowe. Opis szczegółowy: Urządzenie wykorzystujące ruch obrotowy do ręcznego formowania małych form szklanych przy użyciu szczypiec. Urządzenie napędzane ręcznie bez DTR. Stanowisko składa się z okrągłego kieratu usytuowanego na konstrukcji stalowej, 5 szt. form metalowych, 5 par szczypiec o długości 35 cm, 2 par szczypiec do odnoszenia o długości 50 cm. Część IV: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część IV: dostawa warsztatu tworzenia witraży i warsztatu malowania na szkle ” 1. Warsztat tworzenia witraży. Opis szczegółowy: Stanowisko do tworzenia witraży. Stanowisko składa się ze stołu warsztatowego wykonanego z drewna o wymiarach 100 cm x 200 cm x 80 cm oraz fotela warsztatowego. 2. Oprzyrządowanie warsztatu tworzenia witraży. 2.1 Narzędzia podstawowe do obróbki i cięcia szkła – 1 komplet Opis szczegółowy: nóż do cięcia szkła – 1 szt., oliwa do smarowania noża – 1 szt., łamacz do szkła – 1 szt., kombinerki o różnych kształtach końcówek – 5 szt./rodzajów, kątownik z podziałką – 3 szt., rozmiary z podziałką od 30 cm do 100 cm – 3 szt. 2.2 Narzędzia do owijania miedzią szkła – 1 komplet Opis szczegółowy: gładziki do taśmy miedzianej – 3 szt., maszynka do owijania szkła taśmą mieszaną – 1 szt., nożyczki zwykłe metalowe – 1 szt., nożyczki do wycinania szablonów – 1 szt. 2.3 Narzędzia do obróbki i owijania ołowiem – 1 komplet Opis szczegółowy: gwoździe hufnale do szablonów 1 kg, nóż do przycinania profili ołowianych – 1 szt., mały młotek – 2 szt. 2.4 Urządzenia do szlifowania i cięcia szkła – 1 komplet tj. 3 szt. Opis szczegółowy: komplet powinien składać się ze szlifierki elektrycznej do szlifowania krawędzi szkła płaskiego – 1 szt., diament do cięcia szkła – 1 szt. 2.5 Szkło witrażowe – 500 kg Opis szczegółowy: różne kolory z przewagą koloru czerwonego, bursztynu i kobaltu. 2.6 Szkło ozdobne dekoracyjne drobne – 200 kg Opis szczegółowy: różne kolory z przewagą koloru czerwonego, bursztynu i kobaltu. 2.7 Półfabrykaty do metody Tiffaniego – 100 kg Opis szczegółowy: różne kolory z przewagą koloru czerwonego, bursztynu i kobaltu. 2.8 Podstawy lamp i osprzęt miedziany i mosiężny do metody Tiffaniego – 20 kompletów. Opis szczegółowy: kompletne podstawy mosiężne do lamp – różne wzory. 2.9 Taśma miedziana (różne szerokości i rodzaje) – 50 rolek Opis szczegółowy: zakres szerokości od 4 mm do 12 mm lub poszczególne rodzaje. Taśma z czarnym spodem – 25 szt. oraz taśma z miedzianym spodem – 25 szt. 2.10 Cyna do lutowania – 40 kg 2.11 Chemia do lutowania i patynowania – 2 komplety Opis szczegółowy: chemia do lutowania ( kwas, czyściwo do lutownicy) + różne odcienie patyny. 2.12 Lutownica - 3 szt. Opis szczegółowy: lutownice oporowe o mocy od 300Wat do 600Wat. Trzy rodzaje urządzenia. 3. Warsztat malowania na szkle - narzędzia i materiały. Stanowisko składa się ze stołu warsztatowego o wymiarach 100cm x 200cm x 80cm.; 2 szt. Foteli warsztatowych 3.1 Farby do malowania na szkle (malowanie na zimno) – 1 komplet Opis szczegółowy: komplet farb na minimum 12 kolorów. 3.2 Farby do malowania na szkle (malowanie na gorąco – wypalanie) – 1 komplet Opis szczegółowy: komplet farb na minimum 12 kolorów. 3.3 Pędzle (różne rodzaje) – 30 kompletów Opis szczegółowy: 30 kompletów składających się z min. 7 szt. pędzli do malowania plakatowego. 3.4 Szkło półproduktowe do malowania – 100 kg Opis szczegółowy: szkło do malowania m.in. szklanki, bombki choinkowe, talerzyki. 3.5 Antyramy (różne wielkości) – 500 szt. Opis szczegółowy: antyramki w formatach A5 – 400 szt., A4 – 100 szt. 3.6 Chemia do malowania na szkle – 6 kompletów 3.7 Drobne narzędzia do malowania na szkle – 2 komplety Opis szczegółowy: pisaki do szkła min. 7 kolorów. Część V: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część V: dostawa warsztatu grawerskiego” 1. Warsztat grawerski. Urządzenie nowe lub po regeneracji lecz nie starsze niż z 1970 r. Opis szczegółowy: Stanowisko do grawerowania szkła. Urządzenie kompletne, gotowe do rozruchu – posiadające Dokumentację Techniczno –Ruchową. Osprzęt składający się na stanowisko wyspecyfikowany jest poniżej w pozycji 1.1. 1.1 Osprzęt do stanowiska grawerskiego – 1 komplet Opis szczegółowy: Komplet/osprzęt powinien składać się z fotela roboczego (warsztatowego – o zwiększonej twardości) dla szlifierza, dodatkowego oświetlenia stanowiska pracy, regulowanego dozownika wody wraz z pojemnikiem. Część VI: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część VI: dostawa wyposażenia warsztatu grawerskiego, szlifiersko-kuglerskiego, szlifowania szkła” 1. Oprzyrządowanie warsztatu szlifiersko-kuglerskiego. 1.2 Tarcze diamentowe (różne wielkości i profile) – 1 komplet tj. 20 szt. Opis szczegółowy: Średnice tarcz od 6 cm do 30 cm, każda tarcza powinna posiadać inną grubość i profil. 1.3 Tarcze kamienne (różne wielkości, profile i gradacje) – 1 komplet tj. 20 szt. Opis szczegółowy: Średnice tarcz od 6 cm do 30 cm, każda tarcza powinna posiadać inną grubość. 1.4 Tarcze polerskie (różne wielkości) – 1 komplet tj.(5 szt.) Opis szczegółowy: Średnice tarcz od 12 cm do 30 cm, grubości tarcz od 4 cm do 6 cm. 1.5 Materiały ścierne (różne rodzaje) – 50 kg Opis szczegółowy: róż polerski 20 kg, pumeks polerski 30 kg. 1.6 Papier ścierny do szkła – 30 szt. Opis szczegółowy: papier o gradacji 200 i 250 w różnych formatach. 2. Oprzyrządowanie warsztatu szlifowania szkła. 2.1 Węglik krzemu – 300 kg 2.2 Tarcze szlifierskie papierowe – 30 szt. Gradacja: 150 – 5 szt., 200 – 15 szt., 250 – 10 szt. Opis szczegółowy: dostosowane do średnicy tarczy żeliwnej urządzenia. 2.3 Tarcza do polerowania – 3 szt. Opis szczegółowy: dostosowane do średnicy tarczy żeliwnej urządzenia. 2.4 Pasta do polerowania – 100 kg 3. Oprzyrządowanie warsztatu grawerskiego. 3.1 Tarcze diamentowe małe – 1 komplet tj. 25 szt. Opis szczegółowy: zakres wielkości od 3 cm do 12 cm różne grubości i profile. 3.2 Tarcze kamienne małe – 1 komplet tj. 25 szt. Opis szczegółowy: zakres wielkości od 3 cm do 12 cm różne grubości i profile. 3.3 Tarcze polerskie małe – 1 komplet tj. 10 szt. 3.4 Grawerka ręczna (różne wielkości) – 1 komplet tj. 3 szt. Opis szczegółowy: Urządzenie oryginalne wraz z kompletem wrzecion diamentowych. 3.5 Materiały ścierne i polerskie – 30 kg

II.5) Główny kod CPV: 42900000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42600000-2
37820000-2
14810000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-24

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku w w/w zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku w w/w zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku w w/w zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy/Data produkcji urządzenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków, które zostały przewidziane w ogłoszeniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: W przypadkach o których mowa w art. 142 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215) tj. zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-16, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze część I: dostawa warsztatu szlifiersko-kuglerskiego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część I: dostawa warsztatu szlifiersko-kuglerskiego” 1. Warsztat szlifiersko-kuglerski. Urządzenie nowe lub po regeneracji lecz nie starsze niż z 1970 r. Opis szczegółowy: Stanowisko szlifiersko-kuglerskie -urządzenie do zdobienia szkła różnymi technikami. Urządzenie kompletne, gotowe do rozruchu – posiadające Dokumentację Techniczno –Ruchową. Osprzęt składający się na stanowisko wyspecyfikowany jest poniżej w pozycji 1.1. 1.1 Osprzęt do stanowiska kuglerskiego – 1 komplet Opis szczegółowy: osprzęt powinien składać się z fotela roboczego dla szlifierza (warsztatowego – o zwiększonej twardości), oświetlenia dodatkowego strefy roboczej, pojemnika z instalacją podającą wodę do chłodzenia tarczy szlifierskiej, pojemnika wyłapującego ściekającą wodę wraz z podpórkami pod łokcie dostosowanego do wielkości urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42900000-5, 42600000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Rok produkcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze - część II: dostawa warsztatu szlifowania szkła - szajby”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Warsztat szlifowania szkła - szajba. Urządzenie nowe lub po regeneracji lecz nie starsze niż z 1970 r. Opis szczegółowy: Urządzenie elektryczne służące do wstępnego szlifowania „surowych” wyrobów szklanych bezpośrednio po procesie produkcji i odprężania, szlifowanie w trzech etapach (wstępne, właściwe, polerowanie). Szlifowanie wstępne za pomocą mieszaniny odpowiedniej gradacji materiału ściernego i wody. Szlifowanie właściwe – wodny papier ścierny o odpowiedniej gradacji, następnie polerowanie. Tarcza żeliwna grubości min. 5 cm Urządzenie kompletne, gotowe do rozruchu – posiadające Dokumentację Techniczno –Ruchową. Osprzęt składający się na stanowisko wyspecyfikowany jest poniżej w pozycji 1.1. 1.1 Osprzęt do szlifowania – 2 komplety Opis szczegółowy: Komplet składa się z: 1 szt. dodatkowego oświetlenia stanowiska pracy, 1 szt. pojemnika z dozownikiem mieszaniny ścierniwa z wodą, 1 szt. pojemnika wraz z regulowaną instalacją podającą wodę do ścierniwa, 1 szt. nakładki na urządzenie pozwalająca umieścić na niej poziomicę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42900000-5, 42600000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Rok produkcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część III: dostawa piastry”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Piastra. Urządzenie nowe. Opis szczegółowy: Urządzenie wykorzystujące ruch obrotowy do ręcznego formowania małych form szklanych przy użyciu szczypiec. Urządzenie napędzane ręcznie bez DTR. Stanowisko składa się z okrągłego kieratu usytuowanego na konstrukcji stalowej, 5 szt. form metalowych, 5 par szczypiec o długości 35 cm, 2 par szczypiec do odnoszenia o długości 50 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42900000-5, 42600000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część IV: dostawa warsztatu tworzenia witraży i warsztatu malowania na szkle ”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Warsztat tworzenia witraży. Opis szczegółowy: Stanowisko do tworzenia witraży. Stanowisko składa się ze stołu warsztatowego wykonanego z drewna o wymiarach 100 cm x 200 cm x 80 cm oraz fotela warsztatowego. 2. Oprzyrządowanie warsztatu tworzenia witraży. 2.1 Narzędzia podstawowe do obróbki i cięcia szkła – 1 komplet Opis szczegółowy: nóż do cięcia szkła – 1 szt., oliwa do smarowania noża – 1 szt., łamacz do szkła – 1 szt., kombinerki o różnych kształtach końcówek – 5 szt./rodzajów, kątownik z podziałką – 3 szt., rozmiary z podziałką od 30 cm do 100 cm – 3 szt. 2.2 Narzędzia do owijania miedzią szkła – 1 komplet Opis szczegółowy: gładziki do taśmy miedzianej – 3 szt., maszynka do owijania szkła taśmą mieszaną – 1 szt., nożyczki zwykłe metalowe – 1 szt., nożyczki do wycinania szablonów – 1 szt. 2.3 Narzędzia do obróbki i owijania ołowiem – 1 komplet Opis szczegółowy: gwoździe hufnale do szablonów 1 kg, nóż do przycinania profili ołowianych – 1 szt., mały młotek – 2 szt. 2.4 Urządzenia do szlifowania i cięcia szkła – 1 komplet tj. 3 szt. Opis szczegółowy: komplet powinien składać się ze szlifierki elektrycznej do szlifowania krawędzi szkła płaskiego – 1 szt., diament do cięcia szkła – 1 szt. 2.5 Szkło witrażowe – 500 kg Opis szczegółowy: różne kolory z przewagą koloru czerwonego, bursztynu i kobaltu. 2.6 Szkło ozdobne dekoracyjne drobne – 200 kg Opis szczegółowy: różne kolory z przewagą koloru czerwonego, bursztynu i kobaltu. 2.7 Półfabrykaty do metody Tiffaniego – 100 kg Opis szczegółowy: różne kolory z przewagą koloru czerwonego, bursztynu i kobaltu. 2.8 Podstawy lamp i osprzęt miedziany i mosiężny do metody Tiffaniego – 20 kompletów. Opis szczegółowy: kompletne podstawy mosiężne do lamp – różne wzory. 2.9 Taśma miedziana (różne szerokości i rodzaje) – 50 rolek Opis szczegółowy: zakres szerokości od 4 mm do 12 mm lub poszczególne rodzaje. Taśma z czarnym spodem – 25 szt. oraz taśma z miedzianym spodem – 25 szt. 2.10 Cyna do lutowania – 40 kg 2.11 Chemia do lutowania i patynowania – 2 komplety Opis szczegółowy: chemia do lutowania ( kwas, czyściwo do lutownicy) + różne odcienie patyny. 2.12 Lutownica - 3 szt. Opis szczegółowy: lutownice oporowe o mocy od 300Wat do 600Wat. Trzy rodzaje urządzenia. 3. Warsztat malowania na szkle - narzędzia i materiały. Stanowisko składa się ze stołu warsztatowego o wymiarach 100cm x 200cm x 80cm.; 2 szt. Foteli warsztatowych 3.1 Farby do malowania na szkle (malowanie na zimno) – 1 komplet Opis szczegółowy: komplet farb na minimum 12 kolorów. 3.2 Farby do malowania na szkle (malowanie na gorąco – wypalanie) – 1 komplet Opis szczegółowy: komplet farb na minimum 12 kolorów. 3.3 Pędzle (różne rodzaje) – 30 kompletów Opis szczegółowy: 30 kompletów składających się z min. 7 szt. pędzli do malowania plakatowego. 3.4 Szkło półproduktowe do malowania – 100 kg Opis szczegółowy: szkło do malowania m.in. szklanki, bombki choinkowe, talerzyki. 3.5 Antyramy (różne wielkości) – 500 szt. Opis szczegółowy: antyramki w formatach A5 – 400 szt., A4 – 100 szt. 3.6 Chemia do malowania na szkle – 6 kompletów 3.7 Drobne narzędzia do malowania na szkle – 2 komplety Opis szczegółowy: pisaki do szkła min. 7 kolorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42600000-2, 37820000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część V: dostawa warsztatu grawerskiego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Warsztat grawerski. Urządzenie nowe lub po regeneracji lecz nie starsze niż z 1970 r. Opis szczegółowy: Stanowisko do grawerowania szkła. Urządzenie kompletne, gotowe do rozruchu – posiadające Dokumentację Techniczno –Ruchową. Osprzęt składający się na stanowisko wyspecyfikowany jest poniżej w pozycji 1.1. 1.1 Osprzęt do stanowiska grawerskiego – 1 komplet Opis szczegółowy: Komplet/osprzęt powinien składać się z fotela roboczego (warsztatowego – o zwiększonej twardości) dla szlifierza, dodatkowego oświetlenia stanowiska pracy, regulowanego dozownika wody wraz z pojemnikiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42900000-5, 37820000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Rok produkcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: „Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część VI: dostawa wyposażenia warsztatu grawerskiego, szlifiersko-kuglerskiego, szlifowania szkła”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część VI: dostawa wyposażenia warsztatu grawerskiego, szlifiersko-kuglerskiego, szlifowania szkła” 1. Oprzyrządowanie warsztatu szlifiersko-kuglerskiego. 1.2 Tarcze diamentowe (różne wielkości i profile) – 1 komplet tj. 20 szt. Opis szczegółowy: Średnice tarcz od 6 cm do 30 cm, każda tarcza powinna posiadać inną grubość i profil. 1.3 Tarcze kamienne (różne wielkości, profile i gradacje) – 1 komplet tj. 20 szt. Opis szczegółowy: Średnice tarcz od 6 cm do 30 cm, każda tarcza powinna posiadać inną grubość. 1.4 Tarcze polerskie (różne wielkości) – 1 komplet tj.(5 szt.) Opis szczegółowy: Średnice tarcz od 12 cm do 30 cm, grubości tarcz od 4 cm do 6 cm. 1.5 Materiały ścierne (różne rodzaje) – 50 kg Opis szczegółowy: róż polerski 20 kg, pumeks polerski 30 kg. 1.6 Papier ścierny do szkła – 30 szt. Opis szczegółowy: papier o gradacji 200 i 250 w różnych formatach. 2. Oprzyrządowanie warsztatu szlifowania szkła. 2.1 Węglik krzemu – 300 kg 2.2 Tarcze szlifierskie papierowe – 30 szt. Gradacja: 150 – 5 szt., 200 – 15 szt., 250 – 10 szt. Opis szczegółowy: dostosowane do średnicy tarczy żeliwnej urządzenia. 2.3 Tarcza do polerowania – 3 szt. Opis szczegółowy: dostosowane do średnicy tarczy żeliwnej urządzenia. 2.4 Pasta do polerowania – 100 kg 3. Oprzyrządowanie warsztatu grawerskiego. 3.1 Tarcze diamentowe małe – 1 komplet tj. 25 szt. Opis szczegółowy: zakres wielkości od 3 cm do 12 cm różne grubości i profile. 3.2 Tarcze kamienne małe – 1 komplet tj. 25 szt. Opis szczegółowy: zakres wielkości od 3 cm do 12 cm różne grubości i profile. 3.3 Tarcze polerskie małe – 1 komplet tj. 10 szt. 3.4 Grawerka ręczna (różne wielkości) – 1 komplet tj. 3 szt. Opis szczegółowy: Urządzenie oryginalne wraz z kompletem wrzecion diamentowych. 3.5 Materiały ścierne i polerskie – 30 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37820000-2, 14810000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę spawanie blach aluminiowych - Kamieniec Wrocławski
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, mam pytanie czy zajmują się Państwo spawanie aluminium? Jeśli tak to chciałem zapytać czy była by możliwość pozostania blach cukierniczych, a dokładnie na zgięciach są pęknięcia i potrzebuje aby to pospawać czy dali byście państwo radę zrobić?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI