I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Karkonoskie, krajowy numer identyfikacyjny
23108362000000, ul.
ul. Jana Matejki
28
,
58-500
Jelenia Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 523 465, e-mail
muzeum@pbox.pl, faks
757 523 465.
Adres strony internetowej (URL):
http://bip.muzeumkarkonoskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.muzeumkarkonoskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.muzeumkarkonoskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Pocztą, osobiście lub za pomocą posłańca do siedziby Zamawiającego.
Adres:
Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze, ul. Jana Matejki 28, 58-500 Jelenia Góra
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy/Data produkcji urządzenia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków, które zostały przewidziane w ogłoszeniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: W przypadkach o których mowa w art. 142 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215) tj. zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-03-04, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
„Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze część I: dostawa pieca wraz z oprzyrządowaniem” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część I: dostawa pieca wraz z oprzyrządowaniem” 1. Piec szklarski. Urządzenie nowe. Opis szczegółowy: Piec hutniczy: zasilanie palnik gazowy podmuchowy, temperatura topienia masy szklanej 1500o C, masa wsadu ok. 100-130 kg, wyposażenie w pełną aparaturę kontrolno-pomiarową wraz ze sterownikiem do sterowania zakresem temperatur. Piec o wyglądzie zewnętrznym przypominającym piece z czasów największego rozkwitu hutnictwa „śląskiego” tj. z początku XX wieku, zbudowany z materiałów ogniotrwałych, powinien być kompletnie wyposażony i gotowy do rozruchu. Piec zbudowany z materiałów odpornych na częste wygaszanie urządzenia. Urządzenie kompletne, gotowe do rozruchu – posiadające Dokumentację Techniczno –Ruchową. 2. Oprzyrządowanie pieca (warsztat hutniczy): 2.1 Piszczele hutnicze: 1 komplet tj. 12 szt. Opis szczegółowy: średnica 12 mm – 4 szt. , średnica 16 mm – 4 szt., średnica 18 mm – 4 szt. 2.2 Nabieraki hutnicze: 1 komplet tj. 6 szt. Opis szczegółowy: średnica 12 mm – 3 szt., średnica 16 mm – 3 szt. 2.3 Ławki hutnicze – 2 szt. Opis szczegółowy: konstrukcja stalowa z drewnianym wykończeniem. 2.4 Korytko z „ folajzem” – 2 szt. Opis szczegółowy: wymiary korytka dł. 50-60 cm, szer. 28 cm, wys. 28 cm. 2.5 Walcowanki metalowe - 1 komplet tj. 4 szt. Opis szczegółowy: grubość blachy 1 cm, na regulowanym stojaku, wymiary: 20 cm x 35 cm – 2 szt., 30 cm x 40 cm – 1 szt., 40cm x 50cm – 1 szt. 2.6 Stojak regulowany na piszczele pięciostanowiskowy – 2 szt. 2.7 Pacle hutnicze – 5 szt. 2.8 Maszynki do ciągnięcia nóg – 3 szt. 2.9 Cwakajzy: komplet tj. 6 szt. Opis szczegółowy: duży: 3 szt., mały: 3 szt. 2.10 Nożyce do wystrzygania: 1 komplet tj. 6 szt. Opis szczegółowy: różne wielkości zakres od 7 cm do 13 cm (długość mierzona od śruby mocującej do końca ostrza) 2.11 Nożyce do obcinania: 1 komplet tj. 6 szt. Opis szczegółowy: różne wielkości zakres od 8cm do 14cm (długość mierzona od śruby mocującej do końca ostrza) 2.12 Pensety: 1 komplet tj. 3 szt. Opis szczegółowy: różne wielkości zakres od 14 cm do 30 cm 2.13 Krable: 1 komplet tj. 4 szt. Opis szczegółowy: różne wielkości zakres od 20 cm do 30 cm z różnymi żłobieniami na powierzchni roboczej przyrządu. 2.14 Pałasze – 2 szt. Opis szczegółowy: jedna strona pałasza zaostrzona, druga ząbkowana. 2.15 Drobne narzędzia do modelowania szkła – 1 komplet tj. 30 szt. Opis szczegółowy: Komplet powinien składać się z: 10 par kombinerek różnego kształtu i wielkości, 10 szt. metalowych szczypiec różnego kształtu końcówek i wielkości, 5 szt. metalowych haczyków o drewnianej rękojeści. Długości haczyków od 15 cm do 28 cm oraz 5 szt. mosiężnych rurek o drewnianej rękojeści. Długości rurek wraz z rękojeścią od 20 cm do 35 cm. Średnice rurek od 1 cm do 5 cm. 2.16 Pojemnik metalowy na stłuczkę – 3 szt. Opis szczegółowy: Wymiary 45 cm wys. 45 cm szer. 60 cm długości. 2.17 Pojemnik plastikowy na formy – 4 szt. Opis szczegółowy: Wymiary przybliżone 60 cm wys. 50 cm szer. 80 cm długości. 2.18 Schodki hutnicze – 2 szt. Opis szczegółowy: 1 szt. schodków trzystopniowych wys. 60 cm szer. 60 cm, 1 szt. schodków dwustopniowych wys. 30 cm szer. 50 cm. 2.19 Blaszka [pojemnik] metalowa na granulat – 8 szt. 2.20 Hewtajzy – 1 komplet tj. 9 szt. Opis szczegółowy: różne średnice zakres od 5 cm do 14 cm 2.21 Widełki do odnoszenia – 3 szt. 2.22 Szczypce do odnoszenia – 3 szt. 2.23 Łopatka do odnoszenia pokryta materiałem żaroodpornym - 1 szt. 2.24 Szuter i płótno ogniotrwałe. – 1 komplet Opis szczegółowy: komplet tj. 1 szt. szuster 25 kg, 1 szt. płótno ogniotrwałe 120 cm x 150 cm. 2.25 Rękawice bawełniane – 50 par. 2.26 Rękawice żaroodporne - 6 par. 2.27 Deski do prostowania wyrobów - 30 szt. Opis szczegółowy: wymiary 8 cm x 40 cm x 1,5 cm grubości. 2.28 Palnik do podgrzewania z osprzętem – 1 komplet 2.29 Kształtowniki drewniane 20 szt. Opis szczegółowy: różne wielkości – zakres od 5 cm do 20 cm (średnice wytoczenia wewnątrz) 2.30 Forma żeliwna – 30 szt. Opis szczegółowy: różne rodzaje i wielkości. 2.31 Forma drewniana – 20 szt. Opis szczegółowy: różne rodzaje i wielkości. 2.32 Kuchy do przysłaniania pieca i drumli – 30 szt. Opis szczegółowy: różne wielkości i otwory. Wielkości kuchów i ich kształty dopasowane do wymiarów pieca hutniczego. 2.33 Apteczka pierwszej pomocy – kompletna – 1 szt. Opis szczegółowy: Podstawowe przedmioty, które powinny się znaleźć w apteczce to: a. rękawiczki ochronne (min. 50 par) - lateksowe lub nitrylowe b. maseczka do sztucznego oddychania c. bandaże (elastyczne i dziane po min. 5 sztuk) d. chusta trójkątna e. folia termoizolacyjna f. kompresy gazowe (duże i małe) g. nożyczki ratownicze (zaokrąglone końce) h. opaski opatrunkowe dziane i. plaster na szpuli j. plastry z gazą k. płyn do odkażania rąk l. pantenol do oparzeń ł. woda utleniona 2.34 Stłuczka szklana [wsad do pieca] – 5 ton 2.35 Granulaty kolorowe różne kolory i gradacje - 100 kg 2.36 Pudry szklane kolorowe – 100 kg 2.37 Gaz propan – butan w butlach 25 kg.- 3 szt. Opis szczegółowy: butle przeznaczone do zasilania palnika do podgrzewania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42300000-9, 42900000-5, 42600000-2, 37820000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
„Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze - część II: dostawa odprężarki, drumli gazowej oraz opękarki” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze - część II: dostawa odprężarki, drumli gazowej oraz opękarki” 1. Odprężarka. Urządzenie nowe. Opis szczegółowy: Odprężarka dwukomorowa, elektryczna służąca usuwaniu naprężeń, które powstają w szkle podczas procesu formowania. Dwie niezależnie sterowane komory, zbudowana z materiałów ogniotrwałych i izolacyjnych, wyposażona w sterownik sterujący zakresem temperatur i czasem odprężania szkła. Wymiary wewnętrzne każdej z komór: wys. 70 cm, szer. 70 cm dł. 70 cm. Urządzenie kompletne, gotowe do rozruchu - posiadające Dokumentację Techniczno –Ruchową. 2. Drumla gazowa. Urządzenie nowe lub po regeneracji lecz nie starsze niż z 1970 r. Opis szczegółowy: Piec do podgrzewania szkła z wykorzystaniem opalania tlenowo-gazowego. Średnica otworu min. Ø30cm, głębokość komory min. 40cm Urządzenie kompletne, gotowe do rozruchu - posiadające Dokumentację Techniczno –Ruchową. 3. Opękarka. Urządzenie nowe lub po regeneracji lecz nie starsze niż z 1970 r. Opis szczegółowy: Urządzenie elektryczno-gazowe z wypoziomowanym blatem i pionowym ramieniem z nożem z twardej stali oraz palnikiem gazowo-powietrznym. Służy do „opękiwania” - pozbawiania wyrobów szklanych niepotrzebnych części. Nóż służy do zarysowywania wyrobów w miejscu, w którym chcemy go opęknąć, czyli pozbawić wyrób niepotrzebnej części zwanej kapą. Ramię przytwierdzone jest do pionowego, ręcznie ustawianego na odpowiednią wysokość wałka. Do tego samego wałka przytwierdzone jest drugie ramię wyposażone w palnik gazowo-powietrzny, który generuje ostry i cienki płomień ogrzewający, obracający się na obrotowej tarczy wyrób. Po odpowiednim czasie nagrzewania wyrób pęka w miejscu zarysowania. Urządzenie kompletne, gotowe do rozruchu posiadające Dokumentację Techniczno –Ruchową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42300000-9, 42900000-5, 42600000-2, 37820000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Data produkcji urządzenia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
„Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część III: dostawa urządzeń i wyposażenia dla warsztatu szlifiersko-kuglerskiego oraz warsztatu szlifowania szkła” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część III: dostawa urządzeń i wyposażenia dla warsztatu szlifiersko-kuglerskiego oraz warsztatu szlifowania szkła” 1. Warsztat szlifiersko-kuglerski. Urządzenie nowe lub po regeneracji lecz nie starsze niż z 1970 r. Opis szczegółowy: Stanowisko szlifiersko-kuglerskie -urządzenie do zdobienia szkła różnymi technikami. Urządzenie kompletne, gotowe do rozruchu – posiadające Dokumentację Techniczno –Ruchową. Osprzęt składający się na stanowisko wyspecyfikowany jest poniżej w pozycji 2.6. 2. Oprzyrządowanie warsztatu szlifiersko-kuglerskiego. 2.1 Tarcze diamentowe (różne wielkości i profile) – 1 komplet tj. 20 szt. Opis szczegółowy: Średnice tarcz od 6 cm do 30 cm, każda tarcza powinna posiadać inną grubość i profil. 2.2 Tarcze kamienne (różne wielkości, profile i gradacje) – 1 komplet tj. 20 szt. Opis szczegółowy: Średnice tarcz od 6 cm do 30 cm, każda tarcza powinna posiadać inną grubość. 2.3 Tarcze polerskie (różne wielkości) – 1 komplet tj.(5 szt.) Opis szczegółowy: Średnice tarcz od 12 cm do 30 cm, grubości tarcz od 4 cm do 6 cm. 2.4 Materiały ścierne (różne rodzaje) – 50 kg Opis szczegółowy: róż polerski 20 kg, pumeks polerski 30 kg. 2.5 Papier ścierny do szkła – 30 szt. Opis szczegółowy: papier o gradacji 200 i 250 w różnych formatach. 2.6 Osprzęt do stanowiska kuglerskiego – 1 komplet Opis szczegółowy: osprzęt powinien składać się z fotela roboczego dla szlifierza (warsztatowego – o zwiększonej twardości), oświetlenia dodatkowego strefy roboczej, pojemnika z instalacją podającą wodę do chłodzenia tarczy szlifierskiej, pojemnika wyłapującego ściekającą wodę wraz z podpórkami pod łokcie dostosowanego do wielkości urządzenia. 3. Warsztat szlifowania szkła - szajba. Urządzenie nowe lub po regeneracji lecz nie starsze niż z 1970 r. Opis szczegółowy: Urządzenie elektryczne służące do wstępnego szlifowania „surowych” wyrobów szklanych bezpośrednio po procesie produkcji i odprężania, szlifowanie w trzech etapach (wstępne, właściwe, polerowanie). Szlifowanie wstępne za pomocą mieszaniny odpowiedniej gradacji materiału ściernego i wody. Szlifowanie właściwe – wodny papier ścierny o odpowiedniej gradacji, następnie polerowanie. Tarcza żeliwna grubości min. 5 cm Urządzenie kompletne, gotowe do rozruchu – posiadające Dokumentację Techniczno –Ruchową. Osprzęt składający się na stanowisko wyspecyfikowany jest poniżej w pozycji 4.5. 4. Oprzyrządowanie warsztatu szlifowania szkła. 4.1 Węglik krzemu – 300 kg 4.2 Tarcze szlifierskie papierowe – 30 szt. Gradacja: 150 – 5 szt., 200 – 15 szt., 250 – 10 szt. Opis szczegółowy: dostosowane do średnicy tarczy żeliwnej urządzenia. 4.3 Tarcza do polerowania – 3 szt. Opis szczegółowy: dostosowane do średnicy tarczy żeliwnej urządzenia. 4.4 Pasta do polerowania – 100 kg 4.5 Osprzęt do szlifowania – 2 komplety Opis szczegółowy: Komplet składa się z: 1 szt. dodatkowego oświetlenia stanowiska pracy, 1 szt. pojemnika z dozownikiem mieszaniny ścierniwa z wodą, 1 szt. pojemnika wraz z regulowaną instalacją podającą wodę do ścierniwa, 1 szt. nakładki na urządzenie pozwalająca umieścić na niej poziomicę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42300000-9, 42900000-5, 42600000-2, 37820000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Data produkcji urządzenia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
„Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część IV: dostawa urządzeń i wyposażenia dla warsztatów obróbki i zdobienia szkła” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część IV: dostawa urządzeń i wyposażenia dla warsztatów obróbki i zdobienia szkła” 1. Warsztat grawerski. Urządzenie nowe lub po regeneracji lecz nie starsze niż z 1970 r. Opis szczegółowy: Stanowisko do grawerowania szkła. Urządzenie kompletne, gotowe do rozruchu – posiadające Dokumentację Techniczno –Ruchową. Osprzęt składający się na stanowisko wyspecyfikowany jest poniżej w pozycji 6.6. 2. Oprzyrządowanie warsztatu grawerskiego. 2.1 Tarcze diamentowe małe – 1 komplet tj. 25 szt. Opis szczegółowy: zakres wielkości od 3 cm do 12 cm różne grubości i profile. 2.2 Tarcze kamienne małe – 1 komplet tj. 25 szt. Opis szczegółowy: zakres wielkości od 3 cm do 12 cm różne grubości i profile. 2.3 8.3 Tarcze polerskie małe – 1 komplet tj. 10 szt. 2.4 Grawerka ręczna (różne wielkości) – 1 komplet tj. 3 szt. Opis szczegółowy: Urządzenie oryginalne wraz z kompletem wrzecion diamentowych. 2.5 Materiały ścierne i polerskie – 30 kg 2.6 Osprzęt do stanowiska grawerskiego – 1 komplet Opis szczegółowy: Komplet/osprzęt powinien składać się z fotela roboczego (warsztatowego – o zwiększonej twardości) dla szlifierza, dodatkowego oświetlenia stanowiska pracy, regulowanego dozownika wody wraz z pojemnikiem. 3. Warsztat tworzenia witraży. Opis szczegółowy: Stanowisko do tworzenia witraży. Stanowisko składa się ze stołu warsztatowego wykonanego z drewna o wymiarach 100 cm x 200 cm x 80 cm oraz fotela warsztatowego. 4. Oprzyrządowanie warsztatu tworzenia witraży. 4.1 Narzędzia podstawowe do obróbki i cięcia szkła – 1 komplet Opis szczegółowy: nóż do cięcia szkła – 1 szt., oliwa do smarowania noża – 1 szt., łamacz do szkła – 1 szt., kombinerki o różnych kształtach końcówek – 5 szt./rodzajów, kątownik z podziałką – 3 szt., rozmiary z podziałką od 30 cm do 100 cm – 3 szt. 4.2 Narzędzia do owijania miedzią szkła – 1 komplet Opis szczegółowy: gładziki do taśmy miedzianej – 3 szt., maszynka do owijania szkła taśmą mieszaną – 1 szt., nożyczki zwykłe metalowe – 1 szt., nożyczki do wycinania szablonów – 1 szt. 4.3 Narzędzia do obróbki i owijania ołowiem – 1 komplet Opis szczegółowy: gwoździe hufnale do szablonów 1 kg, nóż do przycinania profili ołowianych – 1 szt., mały młotek – 2 szt. 4.4 Urządzenia do szlifowania i cięcia szkła – 1 komplet tj. 3 szt. Opis szczegółowy: komplet powinien składać się ze szlifierki elektrycznej do szlifowania krawędzi szkła płaskiego – 1 szt., diament do cięcia szkła – 1 szt. 4.5 Szkło witrażowe – 500 kg Opis szczegółowy: różne kolory z przewagą koloru czerwonego, bursztynu i kobaltu. 4.6 Szkło ozdobne dekoracyjne drobne – 200 kg Opis szczegółowy: różne kolory z przewagą koloru czerwonego, bursztynu i kobaltu. 4.7 Półfabrykaty do metody Tiffaniego – 100 kg Opis szczegółowy: różne kolory z przewagą koloru czerwonego, bursztynu i kobaltu. 4.8 Podstawy lamp i osprzęt miedziany i mosiężny do metody Tiffaniego – 20 kompletów. Opis szczegółowy: kompletne podstawy mosiężne do lamp – różne wzory. 4.9 Taśma miedziana (różne szerokości i rodzaje) – 50 rolek Opis szczegółowy: zakres szerokości od 4 mm do 12 mm lub poszczególne rodzaje. Taśma z czarnym spodem – 25 szt. oraz taśma z miedzianym spodem – 25 szt. 4.10 Cyna do lutowania – 40 kg 4.11 Chemia do lutowania i patynowania – 2 komplety Opis szczegółowy: chemia do lutowania ( kwas, czyściwo do lutownicy) + różne odcienie patyny. 4.12 Lutownica - 3 szt. Opis szczegółowy: lutownice oporowe o mocy od 300Wat do 600Wat. Trzy rodzaje urządzenia. 5. Warsztat malowania na szkle - narzędzia i materiały. Stanowisko składa się ze stołu warsztatowego o wymiarach 100cm x 200cm x 80cm.; 2 szt. Foteli warsztatowych 5.1 Farby do malowania na szkle (malowanie na zimno) – 1 komplet Opis szczegółowy: komplet farb na minimum 12 kolorów. 5.2 Farby do malowania na szkle (malowanie na gorąco – wypalanie) – 1 komplet Opis szczegółowy: komplet farb na minimum 12 kolorów. 5.3 Pędzle (różne rodzaje) – 30 kompletów Opis szczegółowy: 30 kompletów składających się z min. 7 szt. pędzli do malowania plakatowego. 5.4 Szkło półproduktowe do malowania – 100 kg Opis szczegółowy: szkło do malowania m.in. szklanki, bombki choinkowe, talerzyki. 5.5 Antyramy (różne wielkości) – 500 szt. Opis szczegółowy: antyramki w formatach A5 – 400 szt., A4 – 100 szt. 5.6 Chemia do malowania na szkle – 6 kompletów 5.7 Drobne narzędzia do malowania na szkle – 2 komplety Opis szczegółowy: pisaki do szkła min. 7 kolorów. 6. Piastra. Urządzenie nowe. Opis szczegółowy: Urządzenie wykorzystujące ruch obrotowy do ręcznego formowania małych form szklanych przy użyciu szczypiec. Urządzenie napędzane ręcznie bez DTR. Stanowisko składa się z okrągłego kieratu usytuowanego na konstrukcji stalowej, 5 szt. form metalowych, 5 par szczypiec o długości 35 cm, 2 par szczypiec do odnoszenia o długości 50 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42300000-9, 42900000-5, 42600000-2, 37820000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Data produkcji urządzenia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
„Dostawa maszyn, urządzeń, narzędzi oraz wyposażenia dla potrzeb „Laboratorium Szkła” w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze – część V: dostawa urządzeń i oprzyrządowania dla warsztatu palnikowego” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Warsztat palnikowy. Urządzenie nowe lub po regeneracji lecz nie starsze niż z 1970 r. Opis szczegółowy: Stanowisko warsztatu palnikowego / urządzenie do formowania małych form szklarskich przy użyciu palnika. Stanowisko składa się ze stołu warsztatowego z szufladami, stół obity blachą, na 3 bokach stołu rant o wysokości 15 cm (przybliżone wymiary szer. 80 cm x dł. 150 cm x wys. 75 cm ), na stole zamocowany palnik gazowo – powietrzny wyposażony w instalację do podłączenia do gazu i sprężonego powietrza, wentylator promieniowy o mocy min. 0,55 kW. 2. Oprzyrządowanie warsztatu palnikowego. 2.1 Nożyczki (różne rodzaje) – 1 komplet tj. 10 szt. Opis szczegółowy: zakres długości od 13 cm do 20 cm lub poszczególne rodzaje. Nożyczki chirurgiczne o różnym stopniu wygięcia ostrzy. 2.2 Krable (różne rodzaje) – 1 komplet tj. 10 szt. Opis szczegółowy: zakres długości od 15 cm do 23 cm lub poszczególne rodzaje. Krable o różnych kształtach końcówek roboczych. 2.3 Szczypce – 1 komplet tj. 10 szt. 2.4 Pensety – 1 komplet tj. 6 szt. Opis szczegółowy: zakres długości od 15 cm do 25 cm lub poszczególne rodzaje. Preferowane pensety chirurgiczne. 2.5 Foremki żeliwne – 1 komplet (6 szt.) Opis szczegółowy: Foremki o wgłębieniach półkuli o różnych średnicach. 2.6 Foremki kamienne – 1 komplet tj. 6 szt. 2.7 Płyty grafitowe – 1 komplet tj. 5 szt. Opis szczegółowy: poszczególne rodzaje tj.: wymiary 15 cm x 15 cm x 2 cm – 1 szt., 15 cm x 20 cm x 3 cm – 1 szt., 20 cm x 20 cm x 3 cm – 1 szt., 20 cm x 25 cm x 4 cm – 2 szt. 2.8 Foremki grafitowe – 1 komplet tj. 15 szt. Opis szczegółowy: foremki oryginalne do flamework. 2.9 Stojak do podgrzewania szkła – 1 komplet tj. 2 szt. Opis szczegółowy: stojak do podgrzewania prętów szklanych. 2.10 Odprężarka mała – 1 szt. Opis szczegółowy: urządzenie typowe oryginalne. 2.11 Kolorowe pręty szklane – 100 kg Opis szczegółowy: szkło sodowe miękkie)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42300000-9, 42900000-5, 42600000-2, 37820000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Data produkcji urządzenia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: