„Dostawa maszyn do celów dydaktycznych dla PWSZ w Ciechanowie z podziałem na zad

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa maszyn do celów dydaktycznych dla PWSZ w Ciechanowie z podziałem na zadania”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCiechanów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-09-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-13
  • Numer ogłoszenia597230-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597230-N-2019 z dnia 2019-09-13 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie: „Dostawa maszyn do celów dydaktycznych dla PWSZ w Ciechanowie z podziałem na zadania”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, krajowy numer identyfikacyjny 13086920800000, ul. Narutowicza  9 , 06-400  Ciechanów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236722050, e-mail adam.ostrowski@pwszciechanow.edu.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.pwszciechanow.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka sektora finansów publicznych.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
bip.pwszciechanow.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma papierowa.
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów, pokój nr 131

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa maszyn do celów dydaktycznych dla PWSZ w Ciechanowie z podziałem na zadania”
Numer referencyjny: KAG.262.32.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn do celów dydaktycznych z podziałem na zadania dla PWSZ w Ciechanowie. Zadanie nr 1- Dostawa robota wraz z oprogramowaniem, pozycjonerem i źródłem spawalniczym - Szczegółowy zakres/przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1/1 - Opz, Zadanie nr 2- Dostawa kompresora powietrza - Szczegółowy zakres/przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1/2 - Opz, Zadanie nr 3- Dostawa taśmowego wyrzutnika wiórów - Szczegółowy zakres/przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1/3 - Opz, Zadanie nr 4 - Dostawa przenośnika wiórów do pionowego centrum obróbczego oraz metalowej kuwety do wiórów - Szczegółowy zakres/przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1/4 - Opz, Zadanie nr 5- Dostawa automatycznej szlifierko-polerki metalograficznej - Szczegółowy zakres/przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1/5 - Opz, 2. Szczegółowy zakres/przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 42000000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42997300-4
42662000-4
42123400-1
42417200-4
42670000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zdolności technicznej. Dla zadania nr 1 Dostawa robota wraz z oprogramowaniem, pozycjonerem i źródłem spawalniczym. Wykonawca spełni warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim charakterem przedmiotowi zamówienia, o wartości zamówienia ( jedna dostawa, jeden kontrakt /jedna umowa) nie mniejszej niż: 150 000,00 PLN ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania ww. warunku na podstawie Oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 - Załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, które przedstawia się w Etapie 3, o którym mowa w Rozdziale X SIWZ). Dla zadania nr 5 Dostawa automatycznej szlifierko-polerki metalograficznej. Wykonawca spełni warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim charakterem przedmiotowi zamówienia, o wartości zamówienia ( jedna dostawa, jeden kontrakt /jedna umowa) nie mniejszej niż: 50 000,00 PLN ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania ww. warunku na podstawie Oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 - Załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty które przedstawia się w Etapie 3, o którym mowa w Rozdziale X SIWZ). Dla zadania nr 2, 3, 4 Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w zakresie zdolności technicznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
3. Zamawiający w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu i spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 3.1 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia opisanego w rozdz. VI ust 1 pkt 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3.2 W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. VI ust 1 pkt 2 c: na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej Warunek zdolności technicznej. Dla zadania nr 1 Dostawa robota wraz z oprogramowaniem, pozycjonerem i źródłem spawalniczym. Wykonawca spełni warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia, o wartości zamówienia ( jedna dostawa, jeden kontrakt /jedna umowa) nie mniejszej niż: 150 000,00 PLN ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), wraz z załączeniem poświadczeń, że dostawy zostały wykonane należycie, oraz określających ich wartość i daty wykonania dostaw, bądź oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 6. Dla zadania nr 5 Dostawa automatycznej szlifierko-polerki metalograficznej. Wykonawca spełni warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim charakterem przedmiotowi zamówienia, o wartości zamówienia ( jedna dostawa, jeden kontrakt /jedna umowa) nie mniejszej niż: 50 000,00 PLN ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) wraz z załączeniem poświadczeń, że dostawy zostały wykonane należycie, oraz określających ich wartość i daty wykonania dostaw, bądź oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 6.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy samodzielnie, bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego przekażą Zamawiającemu aktualne na dzień złożenia oferty, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej każdy z członków składa ww. oświadczenie. Do złożenia tego oświadczenia nie jest zobowiązany podmiot trzeci.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą dla: Dla zadania nr 1 kwotę/wartość: 3 000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Dla zadania nr 5 kwotę/wartość: 1 400,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100) Dla zadania nr 2, 3, 4 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ¬rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 t.j. z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 63 1020 1592 0000 2302 0084 5701 z dopiskiem: „Dostawa maszyn do celów dydaktycznych dla PWSZ w Ciechanowie z podziałem na zadania” z dopiskiem: dot. Zadania nr ………….. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.09.2019 r. do godz. 12:00) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera projekt Umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca składa oświadczenie w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, że zawarte postanowienia w projekcie Umowy, zostały przez niego zaakceptowane i zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na określonych tam warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość ich dokonania w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp lub są to zmiany dopuszczalne ustawą Pzp. 4. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w poniższym zakresie: - zmiana typu/modelu dostarczonego sprzętu – w przypadku wystąpienia okoliczności, które zmuszają Wykonawcę do dostarczenia innego sprzętu i w przypadku gdy Wykonawca przedstawi pisemną informację odnośnie przyczyn, które spowodowały tę sytuację. Dostarczony sprzęt musi mieć parametry nie gorsze niż przedstawione w ofercie. Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dostarczenie innego sprzętu. 5. Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp dopuszczalne są zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług. 6. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek. 7. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron oraz formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z wyłączeniem zmian nieistotnych tj. a) zmiany nazw, siedzib określonych Stron, b) zmiany danych osób (imię i nazwisko, telefon, e-mail), o których mowa w § 9 ust. 1 i 2 projektu umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ), c) zmianę rachunku bankowego Wykonawcy, d) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych w rozumieniu art.144 ust.1e ustawy Pzp. 8. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-23, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1- Dostawa robota wraz z oprogramowaniem, pozycjonerem i źródłem spawalniczym.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostarczenie robota wraz z oprogramowaniem, źródłem spawalniczym, systemem odciągu dymów spawalniczych, wygrodzenia oraz integracja zautomatyzowanego stanowiska spawalniczego. I. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie robota z dostępnym na rynku typem sterowania o min. 6 stopniach swobody ruchu wraz z akcesoriami, na który składają się: • Robot min. 6-osiowy z pełnym zestawem funkcjonalnym niezbędnym do działania (zasilacz, panel operatorski, okablowanie, akcesoria montażowe itp.), • oprogramowanie symulacyjne, umożliwiające wizualizację ruchów robota oraz stanowiska roboczego i otoczenia. Minimum 2 licencji. • oprogramowanie umożliwiające / ułatwiające programowanie robota spawalniczego • dokumentacje zawierające m in.:  dokumentację konfiguracyjną,  dokumentację eksploatacyjną. Wymagania: sprzęt fabrycznie nowy, pełna sprawność techniczna, udzielenie gwarancji min 24 miesięcznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42000000-6, 42997300-4, 42662000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Kryteria oceny ofert jakimi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej: Cena: 60%, Gwarancja i rękojmia 40 %. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. 4. Punkty przyznane za kryterium: Cena (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia będą liczone według następującego wzoru: C = (Cmin:Cx) x 60. Gdzie: C – ilość punktów przyznanych ofercie, Cmin – cena minimalna ofert ocenianych, Cx – cena oferty badanej. 5. Punkty przyznane za kryterium: Okres gwarancji i rękojmi (oznaczenie G) za realizację całego zamówienia będą liczone według następującego wzoru: 24 m-cy - 20 pkt, 36 m-cy - 30 pkt, 48 m-cy - 40 pkt, 6. Podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji i rękojmi na dostawę musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego wynosi: 24 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji jaki może zaoferować Wykonawca wynosi 48 miesięcy. Wykonawcy są zobowiązani w ofercie zaoferować okres gwarancji w pełnych miesiącach i okresach podanych przez Zamawiającego w pkt. 5 7. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 8. Ocena ogólna danej oferty polegać będzie na zsumowaniu punktów wyliczonych w poszczególnych kryteriach. P=C+G. 9. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2016, poz. 710, ze zm.) Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2- Dostawa kompresora powietrza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompresora powietrza. Wymagania: sprzęt nowy, data produkcji sprzętu nie starsza niż 2018 r., pełna sprawność techniczna, udzielenie gwarancji min 24 miesięcznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42000000-6, 42123400-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Kryteria oceny ofert jakimi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej: Cena: 60%, Gwarancja i rękojmia 40 %. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. 4. Punkty przyznane za kryterium: Cena (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia będą liczone według następującego wzoru: C = (Cmin:Cx) x 60. Gdzie: C – ilość punktów przyznanych ofercie, Cmin – cena minimalna ofert ocenianych, Cx – cena oferty badanej. 5. Punkty przyznane za kryterium: Okres gwarancji i rękojmi (oznaczenie G) za realizację całego zamówienia będą liczone według następującego wzoru: 24 m-cy - 20 pkt, 36 m-cy - 30 pkt, 48 m-cy - 40 pkt, 6. Podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji i rękojmi na dostawę musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego wynosi: 24 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji jaki może zaoferować Wykonawca wynosi 48 miesięcy. Wykonawcy są zobowiązani w ofercie zaoferować okres gwarancji w pełnych miesiącach i okresach podanych przez Zamawiającego w pkt. 5 7. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 8. Ocena ogólna danej oferty polegać będzie na zsumowaniu punktów wyliczonych w poszczególnych kryteriach. P=C+G. 9. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2016, poz. 710, ze zm.) Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3- Dostawa taśmowego wyrzutnika wiórów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa taśmowego wyrzutnika wiórów wraz z montażem i uruchomieniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42000000-6, 42417200-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Kryteria oceny ofert jakimi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej: Cena: 60%, Gwarancja i rękojmia 40 %. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. 4. Punkty przyznane za kryterium: Cena (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia będą liczone według następującego wzoru: C = (Cmin:Cx) x 60. Gdzie: C – ilość punktów przyznanych ofercie, Cmin – cena minimalna ofert ocenianych, Cx – cena oferty badanej. 5. Punkty przyznane za kryterium: Okres gwarancji i rękojmi (oznaczenie G) za realizację całego zamówienia będą liczone według następującego wzoru: 24 m-cy - 20 pkt, 36 m-cy - 30 pkt, 48 m-cy - 40 pkt, 6. Podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji i rękojmi na dostawę musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego wynosi: 24 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji jaki może zaoferować Wykonawca wynosi 48 miesięcy. Wykonawcy są zobowiązani w ofercie zaoferować okres gwarancji w pełnych miesiącach i okresach podanych przez Zamawiającego w pkt. 5 7. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 8. Ocena ogólna danej oferty polegać będzie na zsumowaniu punktów wyliczonych w poszczególnych kryteriach. P=C+G. 9. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2016, poz. 710, ze zm.) Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 - Dostawa przenośnika wiórów do pionowego centrum obróbczego oraz metalowej kuwety do wiórów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa taśmowego wyrzutnika wiórów oraz metalowej kuwety do wiórów o pojemności min. 200l wraz z montażem i uruchomieniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42000000-6, 42417200-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Kryteria oceny ofert jakimi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej: Cena: 60%, Gwarancja i rękojmia 40 %. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. 4. Punkty przyznane za kryterium: Cena (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia będą liczone według następującego wzoru: C = (Cmin:Cx) x 60. Gdzie: C – ilość punktów przyznanych ofercie, Cmin – cena minimalna ofert ocenianych, Cx – cena oferty badanej. 5. Punkty przyznane za kryterium: Okres gwarancji i rękojmi (oznaczenie G) za realizację całego zamówienia będą liczone według następującego wzoru: 24 m-cy - 20 pkt, 36 m-cy - 30 pkt, 48 m-cy - 40 pkt, 6. Podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji i rękojmi na dostawę musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego wynosi: 24 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji jaki może zaoferować Wykonawca wynosi 48 miesięcy. Wykonawcy są zobowiązani w ofercie zaoferować okres gwarancji w pełnych miesiącach i okresach podanych przez Zamawiającego w pkt. 5 7. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 8. Ocena ogólna danej oferty polegać będzie na zsumowaniu punktów wyliczonych w poszczególnych kryteriach. P=C+G. 9. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2016, poz. 710, ze zm.) Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5- Dostawa automatycznej szlifierko-polerki metalograficznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznej szlifierko-polerki metalograficznej. Szlifierko-polerka do ręcznego i zautomatyzowanego przygotowywania próbek metalograficznych. Prędkość obrotowa regulowana bezstopniowo. Wymagania: sprzęt nowy, pełna sprawność techniczna, udzielenie gwarancji min. 24 miesięcznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42000000-6, 42670000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Kryteria oceny ofert jakimi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej: Cena: 60%, Gwarancja i rękojmia 40 %. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. 4. Punkty przyznane za kryterium: Cena (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia będą liczone według następującego wzoru: C = (Cmin:Cx) x 60. Gdzie: C – ilość punktów przyznanych ofercie, Cmin – cena minimalna ofert ocenianych, Cx – cena oferty badanej. 5. Punkty przyznane za kryterium: Okres gwarancji i rękojmi (oznaczenie G) za realizację całego zamówienia będą liczone według następującego wzoru: 24 m-cy - 20 pkt, 36 m-cy - 30 pkt, 48 m-cy - 40 pkt, 6. Podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji i rękojmi na dostawę musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego wynosi: 24 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji jaki może zaoferować Wykonawca wynosi 48 miesięcy. Wykonawcy są zobowiązani w ofercie zaoferować okres gwarancji w pełnych miesiącach i okresach podanych przez Zamawiającego w pkt. 5 7. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 8. Ocena ogólna danej oferty polegać będzie na zsumowaniu punktów wyliczonych w poszczególnych kryteriach. P=C+G. 9. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2016, poz. 710, ze zm.) Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę kanapy, Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, chciałam zapytać o wycenę naprawy kanapy po zadrapaniu kota. Czy w takim konieczne jest całkowita wymiana obicia, czy jest możliwość naprawienia szkód? Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI