Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa laboratoryjnej instalacji do badania właściwości filtracyjnych membran płaskich typu „flat-sheet”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Eksploatacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387139360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. K. Pułaskiego, 6/10
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (48) 364-42-41
1.5.8.) Numer faksu: (48) 364-47-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@itee.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://itee.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe, prace rozwojowe, działalność wdrożeniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa laboratoryjnej instalacji do badania właściwości filtracyjnych membran płaskich typu „flat-sheet”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1b08fcb-a66c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt Nr RPMA.01.01.00-14-8249/17 pt. „Utworzenie Ośrodka Inteligentnych Specjalizacji w Zakresie Innowacyjnych Technologii Przemysłowych oraz Bezpieczeństwa Technicznego i Środowiskowego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego, Oś priorytetowa I „Wykorzystanie działalności badawczo-rozwojowej w gospodarce”, Działanie 1.1 „Działalność badawczo – rozwojowa jednostek naukowych”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.itee.radom.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami może się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2020.344): a) miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl (informacje o postępowaniu, szyfrowanie oferty, przekierowanie do formularzy ePUAP); b) Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), dostępnej pod adresem: https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia (formularze do komunikacji, składanie ofert); c) poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert), na adresy wskazane w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej także „SWZ”); - z uwzględnieniem postanowień określonych w pkt VII.E, a także: d) Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl (ogłoszenie o zamówieniu, informacje o postępowaniu); e) strony internetowej Zamawiającego https://bip.itee.radom.pl (ogłoszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i informacje dla Wykonawców); 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji; 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Ofertę oraz wszystkie załączniki, a także inne dokumenty i oświadczenia składa się w niniejszym postępowaniu, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy. Szczegółowe wymagania dotyczące komunikacji elektronicznej oraz sposobu przygotowania i składania ofert są zawarte w SWZ, w szczególności w punktach VII, VIII ppkt. A oraz XI ppkt. A i B.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZBE/07/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu i dostawa kompletnej, laboratoryjnej instalacji do badania właściwości filtracyjnych membran płaskich typu „flat-sheet”, zwanej dalej w treści niniejszego ogłoszenia „instalacją”, wyposażonej w termostat, urządzenie rejestrujące parametry procesu oraz pakiet membran startowych. Instalacja jest przeznaczona do mirkofiltracji, ultrafiltracji, nanofiltracji i odwróconej osmozy cieczy z wykorzystaniem prostokątnych membran płaskich o wymiarach ok. 140 x 190 mm. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także: a) dostawa instalacji do siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy; b) montaż oraz uruchomienie instalacji w siedzibie Zamawiającego; c) wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do samodzielnej obsługi instalacji przez wyznaczony personel Zamawiającego. Szczegółowy opis techniczny i wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 42912100-3 - Maszyny i aparatura do filtrowania cieczy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: a) oferta spełnia wymagania określone w SWZ; b) oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie; c) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. 2) Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria: cena – 70%, termin dostawy – 30%; 3) Oferta przedstawiająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów za cenę. Pozostałym ofertom, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z następującym wzorem: C = (Najniższa oferowana cena brutto / Cena brutto w rozpatrywanej ofercie) x 70; 4) Oferty, w których zaproponowano termin wykonania zamówienia mniejszy bądź równy 80 dni otrzymają maksymalną liczbę punktów w kryterium „Termin dostawy”. Punktacja dla pozostałych ofert będzie obliczana zgodnie z następującym wzorem: Td = (140 - termin wykonania zamówienia w rozpatrywanej ofercie / 2). Oferty, w których zaproponowano termin wykonania dłuższy niż 140 dni będą odrzucane; 5) Wynik oceny oferty będzie stanowić suma punków uzyskanych przez tą ofertę w poszczególnych kryteriach oceny, zgodnie ze wzorem: W = C + Td; 6) Wykonawca, którego oferta uzyska największą sumę punktów (W), obliczonych zgodnie ze wzorem podanym w pkt. 5, podlegać będzie badaniu czy spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z pkt. V.4 SWZ; 7) Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej nie będzie możliwy, z uwagi na fakt, że dwie lub więcej ofert uzyskało taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną; 8) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty w sposób wskazany w pkt. 7, z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę; 9) Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4