„Dostawa jednej wiolonczeli barokowej kopii instrumentu XVII wiecznego wraz z transportem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa jednej wiolonczeli barokowej kopii instrumentu XVII wiecznego wraz z transportem i wniesieniem dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-06-03
  • ZamawiającyAKADEMIA MUZYCZNA IM.FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-27
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00339618
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa jednej wiolonczeli barokowej kopii instrumentu XVII wiecznego wraz
z transportem i wniesieniem dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego
w Bydgoszczy.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA MUZYCZNA IM.FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000842390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 523210687 w. 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@amfn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.amfn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa jednej wiolonczeli barokowej kopii instrumentu XVII wiecznego wraz
z transportem i wniesieniem dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego
w Bydgoszczy.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbdfea1f-1c06-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://amfn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://amfn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Z 2020r. poz.344).
8.2. Ofertę, oświadczenia o których mowa w art.125 ust.1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności formatach txt, rtf, pdf, doc, docx, odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w rozdziale VII ust.1 SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym.
8.3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://amfn.ezamawiający.pl .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-PK-9/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa jednej wiolonczeli barokowej kopii instrumentu XVII wiecznego wraz
z transportem i wniesieniem dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego
w Bydgoszczy.”

Dostawa jednej wiolonczeli barokowej kopii instrumentu Matteo Goffrilera lub równoważnej (nazwy użyto jako przykładowej).
Kopia instrumentu Matteo Goffrilera,
Szyjka na wzór wiolonczeli Theodorusa Cuijpersa,
Mostek wg wzoru Despiau,
Wydłużona podstrunnica umożliwiająca granie repertuaru od końca XVII wieku aż po klasyczny,
Świerkowa z pokryciem hebanowym,
Struny jelitowe, długość strun 69,5cm,
Gwarancja na instrument 12 miesięcy,

4.2.6.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 ustawy PZP obowiązuje zakaz wprowadzania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności wskazana w art. 455 ust.1 pkt 1) – 2) PZP.
2. W przypadkach przewidzianych w ustawie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą obu stron. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez obie strony umowy.
3. Zmiany w umowie niezależnie od wartości tej zmiany mogą być wprowadzone jeżeli zostały przewidziane w ogłoszeniu lub SWZ w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które mogą obejmować postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości ceny, jeżeli spełniają one łącznie następujące warunki:
1) określają rodzaj i zakres zmian,
2) określają warunki wprowadzenia zmian,
3) nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy,
4. Mając na uwadze zasady określone w art. 455 ust.1 ustawy, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu umowy Zamawiający dopuszcza możliwość następujących zmian:
uzgodnionych w niniejszej umowie terminów wykonania zamówienia w przypadku
1) zmian będących następstwem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy o charakterze technicznym, np. niedostępności surowców lub materiałów, zmiany materiałów lub surowców;
2) w przypadku wystąpienia zdarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą Stron niniejszej umowy, które pojawi się po podpisaniu umowy i spowoduje niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
3) działanie osób trzecich lub sił wyższych, w tym: pandemii, klęsk żywiołowych tj.: powódź, susza, rozległy pożar terenu, trzęsienie ziemi, huragan, tornado, osuwiska ziemi; strajków generalnych, lokalnych, za które żadna ze Stron nie odpowiada
i mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostawy.

Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy:
W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT po podpisaniu umowy;
5. Powyższe przyczyny winny być uzasadnione i udokumentowane przez Wykonawcę.
6. Za przedłużenie terminów realizacji zamówienia Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
7. Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach zawinionych przez Wykonawcę.
8. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zmianę terminu wykonania umowy, może on ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu
w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
9. Zmiany umowy dokonywane na warunkach wyżej opisanych mogą dotyczyć w szczególności: terminu wykonania zamówienia, sposobu wykonania zamówienia, ustalonych cen i wynagrodzenia oraz warunków płatności.
10. Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
11. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy, niekorzystna dla Zamawiającego oraz każda zmiana postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://amfn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy rury 177,8x4 - 18mb - Dobrcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy rury 177,8x4 - 18mb. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI