Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 Dostawa instrumentów muzycznych II 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa nr 3964
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172392
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 17/19
 
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
 
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozjw3964@ron.mil.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozjw3964.wp.mil.pl/
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający 
 
 jednostka wojskowa 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Dostawa instrumentów muzycznych II 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62d1cd9f-7952-11ee-a60c-9ec5599dddc1
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472958
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084833/18/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.2.11 Instrumenty muzyczne II
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://ozjw3964.wp.mil.pl/ 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ozjw3964.wp.mil.pl/
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rodz. 9 SWZ regulamin
korzystania z usług Systemu SmartPZP dostępny z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas
rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców (https://portal.smartpzp.pl)
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zał. nr 7 i 8 do SWZ
 
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zał. nr 7 i 8 do SWZ
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: 26/2023/Z
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
 
4.1.9.) Liczba części: 6
 
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
 
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
Część 1
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 część I - instrumenty dęte drewniane 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) cena oferty brutto – znaczenie 60%
2) termin gwarancji (nie mniej niż 24 miesiące) – znaczenie 40%
2. Sposób dokonania oceny – według poniższych wzorów (dla każdego kryterium)
Kryterium 1) (X)
X= (Cn:Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
 Cb – cena oferty badanej
Kryterium 2) (Y)
 oferta z terminem gwarancji od 37 do 48 miesięcy otrzymuje 40 pkt;
 oferta z terminem gwarancji od 25 do 36 miesięcy otrzymuje 20 pkt;
 oferta z terminem gwarancji min 24 miesiące otrzymuje 10 pkt
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów (P) wg wzoru: P = X+Y
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona 
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 2
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 część II - instrumenty perkusyjne 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) cena oferty brutto – znaczenie 60%
2) termin gwarancji (nie mniej niż 24 miesiące) – znaczenie 40%
2. Sposób dokonania oceny – według poniższych wzorów (dla każdego kryterium)
Kryterium 1) (X)
X= (Cn:Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
 Cb – cena oferty badanej
Kryterium 2) (Y)
 oferta z terminem gwarancji od 37 do 48 miesięcy otrzymuje 40 pkt;
 oferta z terminem gwarancji od 25 do 36 miesięcy otrzymuje 20 pkt;
 oferta z terminem gwarancji min 24 miesiące otrzymuje 10 pkt
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów (P) wg wzoru: P = X+Y
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona 
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 3
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 część III - instrumenty dęte blaszane 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) cena oferty brutto – znaczenie 60%
2) termin gwarancji (nie mniej niż 24 miesiące) – znaczenie 40%
2. Sposób dokonania oceny – według poniższych wzorów (dla każdego kryterium)
Kryterium 1) (X)
X= (Cn:Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
 Cb – cena oferty badanej
Kryterium 2) (Y)
 oferta z terminem gwarancji od 37 do 48 miesięcy otrzymuje 40 pkt;
 oferta z terminem gwarancji od 25 do 36 miesięcy otrzymuje 20 pkt;
 oferta z terminem gwarancji min 24 miesiące otrzymuje 10 pkt
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów (P) wg wzoru: P = X+Y
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona 
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 4
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 część IV - instrumenty strunowe niskotonowe 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) cena oferty brutto – znaczenie 60%
2) termin gwarancji (nie mniej niż 24 miesiące) – znaczenie 40%
2. Sposób dokonania oceny – według poniższych wzorów (dla każdego kryterium)
Kryterium 1) (X)
X= (Cn:Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
 Cb – cena oferty badanej
Kryterium 2) (Y)
 oferta z terminem gwarancji od 37 do 48 miesięcy otrzymuje 40 pkt;
 oferta z terminem gwarancji od 25 do 36 miesięcy otrzymuje 20 pkt;
 oferta z terminem gwarancji min 24 miesiące otrzymuje 10 pkt
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów (P) wg wzoru: P = X+Y
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona 
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 5
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 część V - instrumenty strunowe wysokotonowe 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) cena oferty brutto – znaczenie 60%
2) termin gwarancji (nie mniej niż 24 miesiące) – znaczenie 40%
2. Sposób dokonania oceny – według poniższych wzorów (dla każdego kryterium)
Kryterium 1) (X)
X= (Cn:Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
 Cb – cena oferty badanej
Kryterium 2) (Y)
 oferta z terminem gwarancji od 37 do 48 miesięcy otrzymuje 40 pkt;
 oferta z terminem gwarancji od 25 do 36 miesięcy otrzymuje 20 pkt;
 oferta z terminem gwarancji min 24 miesiące otrzymuje 10 pkt
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów (P) wg wzoru: P = X+Y
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona 
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 6
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 część VI - instrumenty strunowe 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) cena oferty brutto – znaczenie 60%
2) termin gwarancji (nie mniej niż 24 miesiące) – znaczenie 40%
2. Sposób dokonania oceny – według poniższych wzorów (dla każdego kryterium)
Kryterium 1) (X)
X= (Cn:Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
 Cb – cena oferty badanej
Kryterium 2) (Y)
 oferta z terminem gwarancji od 37 do 48 miesięcy otrzymuje 40 pkt;
 oferta z terminem gwarancji od 25 do 36 miesięcy otrzymuje 20 pkt;
 oferta z terminem gwarancji min 24 miesiące otrzymuje 10 pkt
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów (P) wg wzoru: P = X+Y
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona 
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 Zgodnie z Rozdz. 17 SWZ o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego.
2. Podstawy wykluczenia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1) którzy wykażą brak podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego 
(Dz. z 2023 r., poz. poz. 1497 ze zm.).
2) w stosunku do których Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 108 ust. 1. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. z 2023 r., poz. poz. 1497 ze zm.);
3) w przypadkach, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału 
w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku 
do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. z 2023 r., poz. 1497 
ze zm.).
3. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym 
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej 
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż:
część I - 20.000 zł brutto
część II - 50.000 zł brutto
część III - 50.000 zł brutto
część IV - 18.000 zł brutto 
część V - 40.000 zł brutto
część VI - 15.000 zł brutto. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej i opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentacji.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią dowód, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału 
w postępowaniu.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego dostarczy:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy;
3) oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy;
4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy;
5) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy. 
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego przedstawi:
- wykaz wykonanych dostaw - minimum 1 dostawę o wartościach minimalnych wskazanych w Rozdziale 17 ust. 3 pkt. 4) wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane – zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Do wykazu Wykonawca dołącza dowody określające czy usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 
 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;
2) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
3) w przypadku, o którym mowa w pkt 1) i 2), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wykonawcy składają oświadczenia (o ile dotyczy) w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym, właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.
Uwaga! Warunek dot. braku podstaw wykluczenia z postępowania musi spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy. Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu zgodnie z rodz. 14 i 15 niniejszej SWZ. 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 Zgodnie z Rozdz. 7 SWZ oraz załącznikiem "Projektowane postanowienia umowy" do SWZ 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-14 10:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/jw3964
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-14 10:30
 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-13