I. 1) NAZWA I ADRES:
Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego, krajowy numer identyfikacyjny
27933800000000, ul.
ul. Sokolska
2
,
40-084
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(32) 351-17-19, 258-62-61, e-mail
fszamp@gmail.com, faks
(32) 351-17-14.
Adres strony internetowej (URL):
www.filharmonia-slaska.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.filharmonia-slaska.eu
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do sekretariatu Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
Adres:
Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego, ul. Sokolska 2, 40-084 Katowice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
jakość |
60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana treści Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zmiana Umowy, o której mowa w ust. 1, może nastąpić w przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, w razie wystąpienia siły wyższej, przez którą Strony rozumieją takie darzenia lub okoliczność, na które Strona nie ma wpływu i nie zostało ono przez nią wywołane oraz przeciw któremu ta Strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem Umowy, a którego skoro wystąpiło, nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub go przezwyciężyć (np. klęski żywiołowe, strajki, wojna, decyzje rządowe uniemożliwiające wykonanie Umowy w terminie, itp.) . 3. Wykonawca powołując się na zaistnienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w terminie zobowiązany jest przedstawić stosowne dowody potwierdzające tę okoliczność.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione - muszą być oznaczone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ - INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” i załączone jako odrębna część, niezłączona z ofertą w sposób trwały.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-11-29, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Puzon tenorowo-basowy Thein model Soloist lub równoważny, 1 szt. posiadająca niżej opisane cechy: • jeden wentyl typu Hagmann lub równoważny • czara Thein Kruspe-Style Metall lub równoważny • kapsel wentyla z nacięciami • zestawy kapsli Heavy/Medium • czara z wieńcem z nowego srebra z ornamentami z muszelek • czara dwuczęściowa • suwak w nowym srebrze 15,5/15,5 • główny krąglik strojeniowy g1a w mosiądzu • klapa wodna „super klang” • rurka ustnikowa c15,5 0,5 • wspornik na rękę • dodatkowe trzy rurki ustnikowe • instrument lakierowany • futerał z tworzywa z kieszenią na nuty • ustnik do wyboru
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 48211,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
jakość |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obój Marigaux 2001 lub równoważny, 1 sztuka posiadająca niżej opisane cechy: • model profesjonalny z drewna grenadilla • system francuski, półautomat • mechanizm posrebrzany • z klapą trzeciej oktawy • futerał i pokrowiec • wycior do czyszczenia instrumentu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 39431,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
jakość |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Kontrabas pięciostrunowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kontrabas 5-cio strunowy Meyer model Milano Bussetto lub równoważny, 1 sztuka posiadająca niżej opisane cechy: • Płyta wierzchnia świerk • Płyta spodnia, boczki i szyjka jawor • Podstrunnica hebanowa • Długość podstrunnicy 88 cm • Menzura 106 cm • Długość korpusu 112 cm • Szerokość górą 49,5 cm • Szerokość w talii 37,5 cm • Szerokość dołem 69,5 cm • Wysokość boczków 21-17,5 cm • Lakier spirytusowy imitowany na staro- ciemnobrązowy • Mechanika Rubnera, pojedyncza z kołkami hebanowymi patynowana na staro • Strunociąg jaworowy, bejcowany na starobrązowy, lakierowany • Struny BELCANTO Thomastik lub równoważne • Dodatkowy komplet strun 2. Kontrabas 5-cio strunowy Meyer model Milano forma violinowa lub równoważny, 1 sztuka posiadająca niżej opisane cechy: • Płyta wierzchnia świerk • Płyta spodnia, boczki i szyjka jawor • Podstrunnica hebanowa • Długość podstrunnicy 88 cm • Menzura 105,5 cm • Długość korpusu 112 cm • Szerokość górą 51 cm • Szerokość w talii 39 cm • Szerokość dołem 71,5 cm • Wysokość boczków 22-17,5 cm • Lakier imitowany na staro, spirytusowy, kolor bursztynowy • Mechanika Rubnera, pojedyncza z kołkami hebanowymi patynowana na staro • Strunociąg jaworowy, bejcowany na starobrązowy, lakierowany • Struny BELCANTO Thomastik lub równoważne • Dodatkowy komplet strun 3. Kontrabas 5-cio strunowy Meyer model Milano forma violinowa lub równoważny, 1 sztuka posiadająca niżej opisane cechy: • Płyta wierzchnia świerk • Płyta spodnia, boczki i szyjka jawor • Podstrunnica hebanowa • Długość podstrunnicy 88 cm • Menzura 105,5 cm • Długość korpusu 112 cm • Szerokość górą 51 cm • Szerokość w talii 39 cm • Szerokość dołem 71,5 cn • Wysokość boczków 22-17,5 cm • Lakier imitowany na staro, spirytusowy, kolor złotobrązowy • Mechanika Rubnera, pojedyncza z kołkami hebanowymi patynowana na staro • Strunociąg jaworowy, bejcowany na starobrązowy, lakierowany • Struny BELCANTO Thomastik lub równoważne • Dodatkowy komplet strun
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 155854,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
jakość |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Marimba |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Marimba Adams Alpha lub równoważna, 1 sztuka posiadająca niżej opisane cechy: • model profesjonalny - koncertowy • klawiatura - palisander honduraski • skala 5 oktaw (C2-C7) • strój 442 Hz • szerokość sztabek 72-40mm • wymiary: szerokość - 1060mm (dół), 620mm (góra), długość -2550mm • regulacja wysokości w zakresie 880-1080mm • kolor ramy - grafit • kolor rezonatorów- złoty • rama typ Voyager z regulacją wysokości • pokrowiec • 2 pary pałek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 55285,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
jakość |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Trąbka C |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trąbka C Schagerl model Berlin Heavy Z lub równoważna, 1 sztuka posiadająca niżej opisane cechy: • strój C, • klapy oktawowe A i C, • popychacz dźwigniowy dla 1 i 3 krąglika, • instrument mistrzowski ręcznie wykonany, • wentyle obrotowe (system niemiecki), • menzura ML/heavy, • średnica czary głosowej – 130 mm, • czara głosowa - złoty mosiądz, • grubość blachy - 0,40 mm, • wykończenie posrebrzane, • futerał podwójny Schagerl lub równoważny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20325,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
jakość |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Klarnety AB |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komplet klarnetów Buffet Crampon model Divine B+A lub równoważny, 1 komplet posiadający niżej opisane cechy: • strój A = 440/442 Hz • korpusy instrumentów wykonane z sezonowanego drzewa Grenadilla • wstawki w otworach dźwiękowych górnego korpusu z materiału odpornego na pęknięcia • 2 baryłki oryginalne do każdego klarnetu (65mm i 66mm) • regulowana podpórka pod kciuk • 19 klap • klapa korekcyjna niskiego f obsługiwana małym palcem prawej ręki • ergonomiczny kształt klap • podwyższony kominek dźwięku cis1/gis2 w klarnecie A • mechanika wykonana ze srebra niklowego, posrebrzana • śrubki, ośki oraz sprężyny wykonane nierdzewnej stali • śruba regulacyjna klapy „lewego” c/f • metalowe zakończenia czopów instrumentu • metalowe łączniki z o-ringami w bocznych klapach dolnego korpusu • baryłki i czary głosowe bez pierścieni metalowych, wzmocnione włóknem węglowym • syntetyczne korki na łączenia korpusów • lekki, podwójny futerał zabezpieczający przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi, górna pokrywa pokryta czarną skórą • torba na futerał z paskiem i szelkami w kolorze czarnym • ligatura i kapturek w kolorze czarnego niklu firmy Bonade lub równoważny • komplet wyciorów oraz akcesoria do pielęgnacji i konserwacji • konstrukcja oraz użyte materiały zapewniają długą żywotność instrumentu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 40650,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
jakość |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Instrumenty perkusyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Werble - 1 komplet Pearl lub równoważny, który zawiera poniższe pozycje: • Pearl Philharmonic Series PHP 1465 #101 lub równoważny • Pearl Philharmonic Series PHP 1450 #101 lub równoważny • Pearl Philharmonic Series PHP 1440 #101 lub równoważny • Pearl Philharmonic Series PHB 1440 Brass lub równoważny • Pearl 14x3,5 Free Floating Snare Birch lub równoważny • Pearl B1330 Brass Piccolo Snare Drum 13x3 lub równoważny 2. Talerze - 1 komplet, który zawiera poniższe pozycje: • ZIK1022 - ZILDJIAN B&O, K Constantinople, 16”, Suspended, traditional lub równoważny • ZIK1023 - ZILDJIAN B&O, K Constantinople, 17”, Suspended, traditional lub równoważny • ZIK1012 - ZILDJIAN B&O, K Constantinople, 18”, Suspended, traditional lub równoważny • ZIK1014 - ZILDJIAN B&O, K Constantinople, 20”, Suspended, traditional lub równoważny • Splash Paiste 2002 8' lub równoważny • Splash Paiste 2002 10' lub równoważny • Splash Paiste 2002 12' lub równoważny • Crash Paiste 2002 14' lub równoważny • Crash Sabian HHX Studio Crash 14' lub równoważny • Crash Zildjian K Custom Dark Crash 16' lub równoważny 3. Tamburyna - 1 komplet, który zawiera poniższe pozycje: • Black Swamp TS1 lub równoważny • Black Swamp T12-1 lub równoważny • Black Swamp TD2 lub równoważny • Black Swamp TD3 lub równoważny • Black Swamp T12-3 lub równoważny • Black Swamp TD4 lub równoważny • Black Swamp T12-4 lub równoważny • Black Swamp TC1 lub równoważny • Black Swamp TC12-1 lub równoważny • Black Swamp TC 2 lub równoważny • Black Swamp S3TD lub równoważny • Black Swamp TDOV lub równoważny • Black Swamp LGTD1 lub równoważny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 28412,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
jakość |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: