Dostawa i montaż urządzeń technologicznych dla oczyszczalni ścieków w Wielkim Klinczu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż urządzeń technologicznych dla oczyszczalni ścieków w Wielkim Klinczu na terenie gminy Kościerzyna.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKościerzyna
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Komunalny Gminy Kościerzyna
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-12
  • Numer ogłoszenia609604-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609604-N-2020 z dnia 2020-11-12 r.

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna: Dostawa i montaż urządzeń technologicznych dla oczyszczalni ścieków w Wielkim Klinczu na terenie gminy Kościerzyna.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, krajowy numer identyfikacyjny 19059790900000, ul. Stare Nadleśnictwo  5 , 83-400  Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 866 342, e-mail zkgk@koscierzyna.pl, faks 586 866 960.
Adres strony internetowej (URL): https://koscierzyna.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-zakladu-komunalnego/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://koscierzyna.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-zakladu-komunalnego/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pomocą posłańca, kuriera, pocztą polską
Adres:
Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń technologicznych dla oczyszczalni ścieków w Wielkim Klinczu na terenie gminy Kościerzyna.
Numer referencyjny: ZP. 271.14.2020.MS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na terenie Oczyszczalni ścieków w Wielkim Klinczu, dodatkowego wyposażenia w urządzenia wg poniższego wykazu.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia publicznego wskazane zostały w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.Montaż urządzeń będzie się odbywał podczas pracy oczyszczalni ścieków.Wykaz urządzeń:I. Reaktory SBR poj. 65 m3 szt. 4 I.1. MIESZADŁO MECHANICZNE ZATAPIALNE- typ: mieszadło szybkoobrotowe ze zwężką strumieniową, - medium: ścieki, osady, - instalacja: do montażu w zbiorniku z tworzywa sztucznego, - wirnik dwułopatowy ze stali nierdzewnej AISI316L, - średnica wirnika D=210 mm, - silnik elektryczny o mocy P2=1,5 kW, IP68, - montaż na prowadnicy ze stali nierdzewnej AISI316L- podłączenie do systemu sterowania, Przekaźnik 24V MiniCASII do zabudowy w szafce lokalnej, monitorujący termokontakty i czujnik przecieków do komory silnika mieszadła. – szt. 4I.2.SZAFKI LOKALNE montowane przy barierkach na poziomie włazów każdego zbiornika wyposażone w: − Obudowa z tworzywa chemoutwardzalnego, IP66, z możliwością zamknięcia drzwi na klucz piórkowy, − Zewnętrzne drzwiczki „przeszklone” − Obudowa przystosowana np. do zamontowania na pomoście, − Przełącznik sterowania Lokalne-0-Zdalne(centralne) − Lampka sygnalizacji pracy mieszadła[zielona], − Przekaźnik czasowy − Dławiki kablowe − Zabudowa MiniCASII Ułożenie kabli zasilająco-sterujących do każdej szafki lokalnej. – szt. 4I.3. DYFUZORY NAPOWIETRZAJĄCE- ruszt napowietrzający z dyfuzorami dyskowymi w ilości 12 szt. na 1 zbiornik – 12 szt.I.4. UKŁAD POMIARU TLENU- układ do pomiaru tlenu - optyczna sonda tlenu rozpuszczonego o zakresie pomiarowym min. 0,05 - 20 mgO2/l- przetwornik pomiarowy - montaż w górnym otworze rewizyjnym na wysięgniku ze stali nierdzewnej – szt. 4I.5. DOPOSAŻENIE ADAPTOWANYCH SBR W:- instalację do dozowania zewnętrznego źródła węgla (ZŹW) - króciec dozujący w zbiorniku SBR- pompy dozujące - wydajność maksymalna – 60,0 l/h (przy przeciwciśnieniu 2 bar) - maksymalne przeciwciśnienie – 2 bar - objętość skoku – 8,4 ml/skok - przewód ssący – 8x12 mm 2mb - przewód tłoczny – 8x10 mm 2mb- wykonanie korpusu i głowicy – PVDF - wykonanie membrany - teflon PTFE - częstotliwość impulsowania – 120 min-1 - moc – 42 W - waga – 9,0 kg pompa posiada: - ręczną regulację częstotliwości impulsowania- ręczną regulację długości skoku - czujnik poziomu z filtrem - linia ssąca 2m PE - linia tłoczna 2m PVDF- zawór wtryskowy - wbudowany zawór odpowietrzający - zawór stopowy z zaworem zwrotnym- wejście impulsowania zewnętrznego z dzielnikiem impulsów np. z wodomierza (1/10; 10/10; 100/100)- wejście impulsowania zewnętrznego z mnożnikiem impulsów np. z wodomierza (1/10) - wejście sygnału analogowego 0(4)....20mA – szt. 4.II. Zbiornik STO V=115 m3 adaptacja na reaktor SBR V=115 m3 szt. 3 II.1. MIESZADŁO MECHANICZNE ZATAPIALNE- typ: mieszadło szybkoobrotowe ze zwężką strumieniową - medium: ścieki, osady - instalacja: do montażu w zbiorniku z tworzywa sztucznego - wirnik dwułopatowy ze stali nierdzewnej AISI316L, - średnica wirnika D=210 mm- silnik elektryczny o mocy P2=1,5 kW, IP68 - montaż na prowadnicy ze stali nierdzewnej AISI316L - podłączenie do systemu sterowania Przekaźnik 24V MiniCASII do zabudowy w szafce lokalnej, monitorujący termokontakty i czujnik przecieków do komory silnika mieszadła. – szt. 3II.2. SZAFKI LOKALNE montowane przy barierkach na poziomie włazów każdego zbiornika wyposażone w: − Obudowa z tworzywa chemoutwardzalnego, IP66, z możliwością zamknięcia drzwi na klucz piórkowy, − Zewnętrzne drzwiczki „przeszklone” − Obudowa przystosowana np. do zamontowania na pomoście, − Przełącznik sterowania Lokalne-0-Zdalne(centralne) − Lampka sygnalizacji pracy mieszadła[zielona], − Przekaźnik czasowy − Dławiki kablowe − Zabudowa MiniCASII Ułożenie kabli zasilająco-sterujących do każdej szafki lokalnej.- szt. 3 II.3. DYFUZORY NAPOWIETRZAJĄCE- ruszt napowietrzający z dyfuzorami dyskowymi w ilości 36 szt. na 1 zbiornik – szt. 108II.4. UKŁAD POMIARU TLENU- układ do pomiaru tlenu - optyczna sonda tlenu rozpuszczonego o zakresie pomiarowym min. 0,05 - 20 mgO2/l - przetwornik pomiarowy - montaż w górnym otworze rewizyjnym na wysięgniku ze stali nierdzewnej – szt. 3II.5. DOPOSAŻENIE ADAPTOWANYCH SBR W:- instalację do dozowania zewnętrznego źródła węgla (ZŹW) - króciec dozujący w zbiorniku SBR- pompy dozujące - wydajność maksymalna – 60,0 l/h (przy przeciwciśnieniu 2 bar) - maksymalne przeciwciśnienie – 2 bar - objętość skoku – 8,4 ml/skok - przewód ssący – 8x12 mm 2mb - przewód tłoczny – 8x10 mm 2mb- wykonanie korpusu i głowicy – PVDF - wykonanie membrany - teflon PTFE - częstotliwość impulsowania – 120 min-1 - moc – 42 W - waga – 9,0 kg pompa posiada: - ręczną regulację częstotliwości impulsowania- ręczną regulację długości skoku - czujnik poziomu z filtrem - linia ssąca 2m PE - linia tłoczna 2m PVDF- zawór wtryskowy - wbudowany zawór odpowietrzający - zawór stopowy z zaworem zwrotnym - wejście impulsowania zewnętrznego z dzielnikiem impulsów np. z wodomierza (1/10; 10/10; 100/100)- wejście impulsowania zewnętrznego z mnożnikiem impulsów np. z wodomierza (1/10) - wejście sygnału analogowego 0(4)....20mA – szt. 3II.6. DOPOSAŻENIE ADAPTOWANYCH SBR W:- instalację do dozowania reagentów – PAX - króciec dozujący w zbiorniku SBR - pompy dozujące - wydajność maksymalna – 60,0 l/h (przy przeciwciśnieniu 2 bar) - maksymalne przeciwciśnienie – 2 bar - objętość skoku – 8,4 ml/skok - przewód ssący – 8x12 mm 2mb - przewód tłoczny – 8x10 mm 2mb - wykonanie korpusu i głowicy – PVDF- wykonanie membrany - teflon PTFE - częstotliwość impulsowania – 120 min-1 - moc – 42 W- waga – 9,0 kg pompa posiada: - ręczną regulację częstotliwości impulsowania - ręczną regulację długości skoku- czujnik poziomu z filtrem - linia ssąca 2m PE - linia tłoczna 2m PVDF - zawór wtryskowy- wbudowany zawór odpowietrzający - zawór stopowy z zaworem zwrotnym - wejście impulsowania zewnętrznego z dzielnikiem impulsów np. z wodomierza (1/10; 10/10; 100/100) - wejście impulsowania zewnętrznego z mnożnikiem impulsów np. z wodomierza (1/10) - wejście sygnału analogowego 0(4)....20mA – szt. 3II.7. DMUCHAWA NAPOWIETRZAJĄCA - dmuchawa napowietrzająca agregat ROBOX ES 25/1P wyposażony w dmuchawę RBS 25/F - wydajność 4,9 m3/min. - ciśnienie 700 mbar - moc P=11 kW - obudowa dźwiękochłonna <75db(A) – szt. 3III. Zbiornik retencyjny – selektor tlenowyIII.1. STRUMIENICA urządzenie napowietrzająco-mieszające z zatapialnym silnikiem napędzającym turbinę, która obracając się wytwarza podciśnienie w komorze próżniowej powodując zasysanie powietrza przez przewód ssawny i wtłaczanie go przez turbinę do objętości medium - wymagany transfer tlenu ok. 132 - 135 kgO2/d proponowany typ: AQUA TURBO AER-SL 0550-24 - moc silnika P=5,5 kW - zasilanie 400/690 V, 50 Hz, 3 fazy - sprawność przy pełnym obciążeniu: 0,76 - masa 93 kg – szt. 1III.2. PROWADNICA STRUMIENICY- prowadnica z profilu kwadratowego 100x100 mm ze stali nierdzewnej, mocowana systemowo na dnie zbiornika i przy otworze montażowym w stropie z systemem umożliwiającym zmianę kąta położenia długość prowadnicy L=5,40 m – szt. 1III.3. ŻURAW STACJONARNY ze stali cynkowanej ogniowo, z wciągarką ręczną z liną ze stali nierdzewnej Ø 6mm - typ ŻRP-400, obrotowy- udźwig 400 kg, - wysięg 600 - 1200 mm - masa własna 85 kg - szt. 1III.4. UKŁAD POMIARU TLENU- optyczna sonda tlenu rozpuszczonego o zakresie pomiarowym min. 0,05 - 20 mgO2/l - przetwornik pomiarowy – szt. 1

II.5) Główny kod CPV: 42996000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42996400-8
42996600-0
42122230-1
38421110-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że:1) posiada doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonałtrzy zamówienia, z których każde polegało na dostawie wraz z montażem urządzeń opodobnym zakresie i miało wartość nie mniejszą niż 250 000,00 zł brutto Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca składa wykaz dostaw wraz z podaniem ichrodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czyzamówienia te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone.Wzór wykazu, o którym mowa wyżej, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówieniaWarunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacjizamówienia, wśród osób wykonujących zamówienie dysponuje, bądź będzie dysponowałminimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami montażowymiWzór wykazu osób, o którym mowa wyżej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.UWAGA:W przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę zamówienie rozliczenie nastąpiło w innejniż PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszympostępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanego zamówienia przyjmującśredni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walutobcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia ogłoszenia ozamówieniu oraz SIWZ na stronie Zamawiającego.3. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejszą specyfikację powinny zostaćwypełnione przez Wykonawcę wg warunków i postanowień zawartych w SIWZ.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, ze wykonawca nie posiadawymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowychwykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ narealizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów.2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyćwraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzając, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przedmiotowym zakresie Wykonawca składa oświadczenie w terminie do 3 dni liczonym od dnia ogłoszenia na stronie internetowej informacji „z otwarcia ofert” – załącznik nr 4 do SIWZ.Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.8.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 8.3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2. ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8.3.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 8.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 8.3.2. stosuje się odpowiednio. 8.3.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8.5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.2. ppkt.1)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostaływykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie.przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – innedokumenty (załącznik nr 6 do SIWZ) – zamawiający przed udzieleniem zamówienia,wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeńlub dokumentów;2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami montażowymi, wraz z informacjamina temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przeznie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zamawiającyprzed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych nadzień złożenia oświadczeń lub dokumentów.Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych)2. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 23.11.2020 r. do godz. 10:00.3. Wadium może być wniesione w następujących formach:3.1. pieniądzu,3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3.3. gwarancjach bankowych,3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t.Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyZamawiającego Bank Spółdzielczy w Kościerzynie 74 8328 0007 2001 0007 5688 0003 z dopiskiemwadium w przetargu ZP.271.14.2020.MS;

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2,3,4,5,6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartejumowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wnastępujących okolicznościach:1) zmiana terminów wykonania umowy:1.1) zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione iniemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:a) klęsk żywiołowych,b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku,uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych,przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;1.2) zmiany spowodowane przez zagrożenie wpływające na bezpieczeństwo życia, zdrowia,mienia, na terenie oczyszczalni, lub sąsiadujących nieruchomości1.3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującebrakiem możliwości prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianychumową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcęopóźnienie;1.4)w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związaniaofertą, na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (w szczególności gdy ofertazłożona przez Wykonawcę przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego i koniecznebyło podjęcie działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowychumożliwiających zawarcie umowy z Wykonawcą), co wpłynęło na skrócenie czasuWykonawcy na wykonanie umowy. W takim przypadku możliwe jest wydłużenie terminu lubterminów wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminuzwiązania ofertą do dnia zawarcia umowy.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1) terminwykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończeniawykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tychokoliczności. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztówbezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem wykonywaniaumowy.2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:2.1) zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:a) z uwagi na możliwość osiągniecia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innychrozwiązań technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametrytechniczne lub eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracających terminrealizacji zamówienia,b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających naponiesienie niższych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacjiwykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,c) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 2) ppkt 2.1) możliwajest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, zmiany lokalizacjibudowanych urządzeń, ograniczenie zakresu robót objętych umową lub zmiana wynagrodzenia.2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazićzgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.3. Nie stanowi zmiany umowy:1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nrrachunku bankowego);2) zmiana danych teleadresowych.4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.5. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego,w tym w szczególności kodeksu cywilnego.6. Wszelkie spory mogące wynikać w związku z realizacją niniejszej umowy będą rozstrzygane przezsąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.7. Umowę sporządzono w trzech egzemplarzach, w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającegoi jednym dla Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór ubrań do komisu odzieżowego-Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór ubrań do komisu odzieżowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kościerzyna: Budowa dróg gminnych w Kościerskiej Hucie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kościerzyna: DZP/34/20 DOSTAWA CIEKŁEGO TLENU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa ubrań specjalnych dla OSP
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Usługi naprawy wraz z konserwacją i wykonaniem okresowych przeglądów konserwacyjnych zapór drogowych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI