Dostawa i montaż butelkomatów w Dzielnicy Ursynów Miasta Stołecznego Warszawy.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż butelkomatów w Dzielnicy Ursynów Miasta Stołecznego Warszawy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-21
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00231451
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż butelkomatów w Dzielnicy Ursynów Miasta Stołecznego Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż butelkomatów w Dzielnicy Ursynów Miasta Stołecznego Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a8ab4f3-2a56-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i uruchomienie wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej butelkomatów w ramach realizacji projektu BO2021 pn Ursynowska ekologia - butelkomaty

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem.
2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością.
3) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.

4) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;

5) Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych
• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc

6) Kodowanie i czas odbioru danych
• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałe informacje w pkt. 3 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA w pkt. 29 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.70.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 560975,61 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń służących do odbioru opakowań typu butelki plastikowe (PET), butelki szklane, butelki aluminiowe (ALU) w ramach realizacji projektu budżetu obywatelskiego „Ursynowska ekologia – butelkomaty” dostawa i montaż (5) w następujących lokalizacjach: ul. Kajakowa 12 B, ul. Sarabandy SP nr 96, teren rekreacyjny pomiędzy ulicami Puszczyka, Surowieckiego, Wiolinowa (Olkówek), Park JP II oraz Park Przy Bażantarni.
Opis butelkomatu:
1. Wymagania dotyczące urządzenia do selektywnej zbiórki - recyklomat:
a. Urządzenie ma posiadać system rozpoznawania opakowań po napojach według rodzaju frakcji: butelki plastikowe (PET), butelki szklane, puszki aluminiowe (ALU)
b. Urządzenie ma poprawnie rozpoznawać i przyjmować opakowania po napojach zarówno z etykietami i kodami kreskowymi, jak i bez etykiet i kodów kreskowych
c. Urządzenie ma posiadać otwór wrzutni na odpady umożliwiający przyjmowanie:
- butelek PET (od 0.2l do 2.5l pojemności),
- puszek aluminiowych (od 0.2l do 0.6l pojemności),
- butelek szklanych (od 0.2l do 1.0l pojemności).
d. Urządzenie ma zapewnić sortowanie do dwóch kontenerów: do jednego pojemnika szkło (zgodnie z ustawą tzw. zielony pojemnik) oraz do drugiego pojemnika PET i ALU (zgodnie z ustawą tzw. żółty pojemnik)
e. Uprzędzenie ma być wyposażone w moduł zgniatający dedykowany dla frakcji PET i aluminium
f. Urządzenie ma posiadać czujnik napełnienia dla poszczególnych pojemników wskazujący poziom napełnienia od 0% do 100%, działający w czasie rzeczywistym i wskazujący napełnienie z dokładnością rzędu +/- 10%
g. Urządzenie ma działać w trybie on-line i umożliwiać pozyskanie informacji o aktualnym poziomie napełnienia odpadami w trybie ciągłym dla poszczególnych pojemników/kontenerów,
h. Urządzenie ma posiadać moduł zapewniający komunikację on-line przez sieć internet w trybie 24/7/365,
i. Urządzenie ma zbierać i udostępniać w trybie ciągłym dane w trybie on-line o wszystkich transakcjach,
j. Urządzenie ma udostępniać bezpieczny interfejs programistyczny umożliwiający integrację z platformą transakcyjną, umożliwiający zdalne pobieranie informacji o aktualnym stanie technicznym urządzenia, o poziomie napełnienia, o realizowanej transakcji oraz o transakcjach poprzednich,
k. Urządzenie ma posiadać wyświetlacz dotykowy przeznaczony do komunikacji z użytkownikiem i przeprowadzenia transakcji,
l. Urządzenie ma umożliwiać zdalne zarządzenie swoją konfiguracją i parametrami działania oraz pozwalać na zdalną aktualizację oprogramowania systemowego firmware urządzenia,
m. Urządzenie musi być przeznaczone do pracy na zewnątrz budynków i być odporne na warunki atmosferyczne,
n. Urządzenie powinno być zasilane napięciem zmiennym 230 V,
o. Urządzenia musza być spójne z projektem pilotażowym już zrealizowanym w mieście, zgodnie z załącznikiem nr 2 do OPZ (kopia strony internetowej https://warszawa19115.pl/-/recyklomaty-automaty-do-recyklingu)
p. Urządzenia maja posiadać zainstalowane oprogramowanie umożliwiające prowadzenie programu lojalnościowego tj. przyznawanie punktów za odbiór odpadów, które będzie można wymienić na nagrody. Obsługa systemu lojalnościowego ma być prowadzona za pomocą aplikacji mobilnej zainstalowanej na smartfonie. Aplikacja ma spełniać wymogi określone w ustawie o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. System lojalnościowy może być obsługiwany za pomocą aplikacji już funkcjonującej na terenie M. St. Warszawy (ECO-Portfel) lub może być obsługiwany za pomocą innej aplikacji umożliwiającej prowadzenie programu lojalnościowego.
Maksymalne dopuszczalne wymiary urządzenia to: 1,2m x 0,8m x 1,9m (szerokość, głębokość, wysokość) Maksymalna pojemność łączna – ~0,6m3
2.Inne informacje:
Zamawiający we własnym zakresie zapewni niezbędną instalację elektryczną 230 V. Opłaty za prąd po stronie Zamawiającego. Podłączenie do przygotowanej instalacji jest w zakresie wykonawcy wraz z instalacją podlicznika. W przypadku lokalizacji przy ul. Kajakowej 12 B – należy się podłączyć do istniejącej instalacji w budynku co wiąże się z wykonaniem przejścia kablami przez ścianę budynku. Szczegółowa lokalizacja zostanie wskazana na etapie realizacji umowy. Wykonawca powinien przewidzieć dostawę urządzeń w sposób nienaruszony istniejącej infrastruktury parkowej. Należy przewidzieć utwardzenie terenu pod urządzeniem.

II. Standardy jakościowe wykonywanych prac oraz warunki techniczne realizacji zamówienia
1. Obowiązki Wykonawcy
1) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić łączność z osobą nadzorującą wykonanie przedmiotu zamówienia i wyznaczoną do kontaktów z Zamawiającym.
2) Wykonawca zobowiązany jest dysponować pracownikami przewidzianymi do bezpośredniej realizacji prac, w liczbie gwarantującej realizację zamówienia zgodnie z warunkami umowy,
3) Szkolenie jednostki obsługującej butelkomaty z ramienia Zamawiajacego z obsługi urządzenia i oprogramowania.
4) Oznakowanie urządzeń (oklejenie, foliowanie)– informujące że zadanie pochodzi z Budżetu Obywatelskiego m. st. Warszawy (logo zakochaj się w Warszawie, logo budżetu obywatelskiego M.st. Warszawy wraz z zapisem „Zrealizowano w ramach Budżetu obywatelskiego – wymiary całej kompozycji min. 14x40 cm)
5) Dokonanie rozruchu i pierwszego uruchomienia urządzeń,

III. Uwagi dodatkowe
Wykonawca będzie w ramach kontraktu świadczył wsparcie działania oraz utrzymanie działania na wszystkie urządzenia oraz oprogramowanie i aplikacje wchodzące w skład systemu. Wykonawca w okresie gwarancji zapewni funkcjonowanie aplikacji mobilnej do obsługi programu lojalnościowego, zapewniającej prawidłowe korzystanie z butelkomatów. Wsparcie i utrzymanie butelkomatów, oprogramowania i aplikacji mobilnej (w okresie gwarancji) będzie prowadzona pod następującymi minimalnymi warunkami czasowymi:
- czas naprawienia usterki butelkomatu: 2 dni robocze
- czas usunięcia usterki oprogramowania, komponentów sieciowych, aplikacji mobilnej: 8 godzin
- wsparcie i utrzymanie powinno być świadczone w następującym zakresie - dla oprogramowania i aplikacji mobilnej oraz butelkomatu na miejscu w systemie 24/7.
Wykonawca dostarczy szczegółowe informacje dotyczące procedury zgłaszania, procedur eksploatacyjnych, oraz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów oraz adresy poczty elektronicznej w okresie gwarancji). W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego pisemnie. Utrzymanie powinno być prowadzone zgodnie z zapisami instrukcji eksploatacji i konserwacji dla danego urządzenia, oprogramowania i aplikacji mobilnej. Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą musi dostarczyć ww. instrukcję.
Załącznik:
Nr 1 mapa z lokalizacją orientacyjną butelkomatów,
Nr 2 – opis projektu pilotażowego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w/w treść, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy oraz:
- Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 42914000-6 - Urządzenia do recyklingu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując mu odpowiednią wagę procentową:
1) I kryterium: „cena brutto” – waga 60%
2) II kryterium: „okres gwarancji” – waga 40%

Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
1) Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna ilość punktów
Pc – ilość punktów w kryterium „cena brutto”
Pg – ilość punktów w kryterium „okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

- Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakończyli) co najmniej jedną dostawę i montaż butelkomatu.

UWAGA!
¹ Za wykonaną dostawę Zamawiający uzna taką dostawę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ) - o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 9.1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;

Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.3 lit. a) SWZ dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 5 do SWZ).
6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7) Oświadczenie o którym mowa w pkt. 10.2. lit a) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
c) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
e) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt c), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ.
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ w przypadkach o których mowa w pkt 12 pkt 5) SWZ.
2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Katarzyna Dudzińska – główny specjalista w Wydziale Infrastruktury,
tel. 22/ 443-74-80
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
Anna Bacińska – główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych,
tel. 22 443-71-47
e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę 30 mm ze stali S355, kawałkowa/odpadowa lub arkusze w ilości 24 m2 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę 30 mm ze stali S355, kawałkowa/odpadowa lub arkusze w ilości 24 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI