Dostawa i montaż belownicy Z/I w Bełchatowie II/ 2021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż belownicy Z/I w Bełchatowie II/ 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • Zamawiający"EKO-REGION" sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045497
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż belownicy Z/I w Bełchatowie II/ 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 633 08 15

1.5.8.) Numer faksu: 44 633 08 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż belownicy Z/I w Bełchatowie II/ 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d13ac2ef-acb1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale XII i XIII SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę dostawy i montażu fabrycznie nowej półautomatycznej belownicy poziomej wraz elementami pomocniczymi oraz wykonaniem prac towarzyszących w zakładzie/instalacji w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16. Zakres prac, o których mowa w pkt 1 obejmuje:1) Opracowanie przez Wykonawcę projektu posadowienia, dostawy i montażu fabrycznie nowej półautomatycznej belownicy poziomej wraz elementami pomocniczymi oraz wykonaniem prac towarzyszących w zakładzie/instalacji w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16, wraz z projektem (opisem) branży elektrycznej – zasilania, opisem sterowania i automatyki oraz projektem (opisem) wykonania wszelkich prac mających na celu prawidłowe posadowienie oraz działanie maszyn i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2.2) Wykonanie przez Wykonawcę prac demontażowych dla prawidłowego posadowienia i działania urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.3) Wykonanie przez Wykonawcę prac towarzyszacych dla prawidłowego posadowienia i działania urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.4) Zrealizowanie przez Wykonawcę wykonania, dostawy, rozładunku, posadowienia i montażu urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.5) Zrealizowanie przez Wykonawcę zasilania (branży elektrycznej) urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykonanie zasilania dla potrzeb prawidłowego ich działania – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.6) Zrealizowanie przez Wykonawcę sterowania i automatyki urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia dla potrzeb ich prawidłowego działania – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.7) Wykonanie przez Wykonawcę uruchomienia i przeprowadzenia rozruchów urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.8) Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia z zakresu wykonanego przedmiotu zamówienia w zakładzie/instalacji w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16 – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.9) Dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej z wykonanego przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.10) Wykonanie przez Wykonawcę innych obowiązków niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w umowie i jej załącznikach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42996200-6 - Prasy do odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł,b) Zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie - potencjału technicznego, jeżeli: Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia minimum: • dwóch dostaw o wartości minimum 200 000,00 zł netto każda dostawa, polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu półautomatycznej lub automatycznej belownicy poziomej wraz z elementami pomocniczymi, fabrycznie nowej.Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający przed złożeniem oferty wymaga od Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia, która jest niezbędna celem prawidłowego przygotowania oferty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz został podany w Rozdziale IX SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz został podany w Rozdziale w Rozdziale IX SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opis techniczny:1) Rzut z góry oraz przekroje wzdłużnie i poprzecznie objętych dostawą maszyn i urządzeń - półautomatycznej belownicy poziomej wraz elementami pomocniczymi (podajnikiem taśmowo-łańcuchowym, perforatorem do butelek PET, podajnikiem taśmowym współpracującym z perforatorem do butelek PET) – opracowane na podstawie wytycznych zawartych w załącznikach do SWZ.2) Rysunki zawierające zwymiarowanie maszyn i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia - półautomatycznej belownicy poziomej wraz elementami pomocniczymi (podajnikiem taśmowo-łańcuchowym, perforatorem do butelek PET, podajnikiem taśmowym współpracującym z perforatorem do butelek PET) oraz tabelaryczne ich zestawienie wraz z ich opisem – opracowane na podstawie wytycznych zawartych w załącznikach do SWZ.Szczegółowo opisane w Załączniku nr 2 do SWZ i umowy oraz Załączniku Nr 3 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opis techniczny przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:  6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 złotych);Informacje szczegółowo opisane są w Rozdziale XV SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania zostały opisane w Rozdziale XI SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający przed złożeniem oferty wymaga od Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia, która jest niezbędna celem prawidłowego przygotowania oferty. 2. Wizja lokalna może się odbyć od następnego dnia po publikacji ogłoszenia o zamówieniu do najpóźniej na dwa dni przed terminem składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu termin przeprowadzenia wizji lokalnej, co najmniej dzień wcześniej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@eko-region.pl.3. Data wizji lokalnej zostanie wyznaczona na dzień następny od wpłynięcia wniosku, pod warunkiem, że dzień ten przypada w dzień pracy zakładu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 - 13.00 (dokładna godzina zostanie wyznaczona przez Zamawiającego po wpłynięciu wniosku od Wykonawcy).4. Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej u Zamawiającego.Oferta Wykonawcy, który przed złożeniem oferty nie przeprowadzi wizji lokalnej, zostanie przez Zamawiającego odrzucona zgodnie z art. 226 ustawy Pzp.
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę chałupnicze szycie poszewek - Pajęczno
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę chałupnicze szycie poszewek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.