Dostawa i montaż belownicy Z/I Bełchatów III/ 2021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż belownicy Z/I Bełchatów III/ 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • Zamawiający"EKO-REGION" sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00107290
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż belownicy Z/I Bełchatów III/ 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 633 08 15

1.5.8.) Numer faksu: 44 633 08 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż belownicy Z/I Bełchatów III/ 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cd9a823-df0f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.eko-region.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/ekoregion

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale XII i XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę dostawy i montażu fabrycznie nowej półautomatycznej belownicy poziomej wraz elementami pomocniczymi oraz wykonaniem prac towarzyszących w zakładzie/instalacji w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16.
1. Zakres prac musi zostać wykonany w oparciu o umowę oraz jej załączniki, tj.:
a) Oferta Wykonawcy z dnia ………… – załącznik nr 1 do umowy;
b) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2.
2. Zakres prac, o których mowa w pkt 1 obejmuje:
a) Opracowanie przez Wykonawcę projektu posadowienia, dostawy i montażu fabrycznie nowej półautomatycznej belownicy poziomej wraz elementami pomocniczymi oraz wykonaniem prac towarzyszących w zakładzie/instalacji w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16, wraz z projektem (opisem) branży elektrycznej – zasilania, opisem sterowania i automatyki oraz projektem (opisem) wykonania wszelkich prac mających na celu prawidłowe posadowienie oraz działanie maszyn i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia – w oparciu
o dokumenty wymienione w pkt 2.
b) Wykonanie przez Wykonawcę prac demontażowych dla prawidłowego posadowienia i działania urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
c) Wykonanie przez Wykonawcę prac towarzyszących dla prawidłowego posadowienia i działania urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
d) Zrealizowanie przez Wykonawcę wykonania, dostawy, rozładunku, posadowienia i montażu urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
e) Zrealizowanie przez Wykonawcę zasilania (branży elektrycznej) urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykonanie zasilania dla potrzeb prawidłowego ich działania – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
f) Zrealizowanie przez Wykonawcę sterowania i automatyki urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia dla potrzeb ich prawidłowego działania – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
g) Wykonanie przez Wykonawcę uruchomienia i przeprowadzenia rozruchów urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
h) Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia z zakresu wykonanego przedmiotu zamówienia w zakładzie/instalacji w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16 – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
i) Dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej z wykonanego przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
j) Wykonanie przez Wykonawcę innych obowiązków niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42996200-6 - Prasy do odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250 000,00 zł.
Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie - potencjału technicznego, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia minimum:
• dwóch dostaw o wartości minimum 200 000,00 zł netto każda dostawa, polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu półautomatycznej
lub automatycznej belownicy poziomej wraz elementami pomocniczymi, fabrycznie nowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250 000,00 zł,
b) Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie - potencjału
technicznego, jeżeli: Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest do
przedstawienia minimum:
• dwóch dostaw o wartości minimum 200 000,00 zł netto każda dostawa, polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu półautomatycznej lub
automatycznej belownicy poziomej wraz z elementami pomocniczymi, fabrycznie nowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowy środek dowodowy: Opis techniczny (parametry techniczne) fabrycznie nowej maszyny do przeładunku odpadów, umożliwiający porównanie parametrów z oferty z parametrami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SWZ i umowy.
a) Rzut z góry oraz przekroje wzdłużnie i poprzecznie objętych dostawą maszyn
i urządzeń - półautomatycznej belownicy poziomej wraz elementami pomocniczymi (podajnikiem taśmowo-łańcuchowym, perforatorem do butelek PET, podajnikiem taśmowym współpracującym z perforatorem do butelek PET) – opracowane na podstawie wytycznych zawartych w załącznikach do SWZ.
b) Rysunki zawierające zwymiarowanie maszyn i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia - półautomatycznej belownicy poziomej wraz elementami pomocniczymi (podajnikiem taśmowo-łańcuchowym, perforatorem do butelek PET, podajnikiem taśmowym współpracującym z perforatorem do butelek PET) oraz tabelaryczne ich zestawienie wraz z ich opisem – opracowane na podstawie wytycznych zawartych w załącznikach do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opis techniczny. Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełnienia przedmiotowego dokumentu (Zgodnie z art. 107 ustawy Pzp.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:  6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: 16.07.2021 godz. 12:00.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jegozobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przed złożeniem oferty wymaga od Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia, która jest niezbędna celem prawidłowego przygotowania oferty.
Wizja lokalna może się odbyć: od następnego dnia po publikacji ogłoszenia o zamówieniu do najpóźniej na dwa dni przed terminem składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu chęć przeprowadzenia wizji lokalnej na co najmniej dzień wcześniej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@eko-region.pl.
Data wizji lokalnej zostanie wyznaczona na dzień następny od wpłynięcia wniosku, pod warunkiem, że dzień ten przypada w dzień pracy zakładu, tj. od poniedziałku do piątku. Godzina przeprowadzenia wizji to 09.00 - 13.00 (dokładna godzina zostanie wyznaczona przez Zamawiającego po wpłynięciu wniosku od Wykonawcy). Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej u Zamawiającego. Oferta Wykonawcy, który przed złożeniem oferty nie przeprowadzi wizji lokalnej, zostanie przez Zamawiającego odrzucona, zgodnie z art. 226 ustawy Pzp.
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupimy blachę ocynk o grubości 0,8 do 1,0 mm - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupimy blachę ocynk o grubości 0,8 do 1,0 mm. Gat. II w kręgu. Pożądana szerokość kręgu 392 mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI