Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Mundury |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - mundur tzw. polowy (komplet: kurtka i spodnie) - 17 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Kurtka wykonana z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50%. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Krój prosty, tylna część kurtki krótsza od przedniej o 2 cm, przedzielone po bokach rozcięciem na wysokość 5/7 cm. Przód zapinany na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. 5 cm, krojoną w całości z przodem, plisa zapinana na 2 lub 3 rzepy o długościach po 8 - 10 cm i 1 rzep przy kołnierzu (stójce) o długości 7 cm. Przy szyi stójka przedłużana z lewej strony z możliwością zapięcia jej rzepem oraz odgięciem na stójkę, również zapinanym na rzep. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester. Wysokość stójki z tyłu i z boku 6 do 6,5 cm, a z przodu 5 do 5,5cm. Z przodu po obu stronach, na wysokości 15 do 15,5 cm od ramienia naszyte skośnie, nakładane kieszenie o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. min. 1 cm i nie więcej niż 1,5 cm. Nad lewą kieszenią na tkaninie poliestrowej, siatkowej w kolorze żółtym fluorescencyjnym - napis w kolorze srebrnym odblaskowym „ Straż Miejska” z literą „Ż” pisaną z kropką. Wysokość liter min. 2,5 cm. Na lewej kieszeni, centralnie (w pionie) należy wszyć rzep miękki w kolorze czarnym, o wymiarze 7,5 cm szer. x 8,5 cm wys., celem dopinania haftowanych znaków identyfikacyjnych. Z przodu po obu stronach, na wysokości 24 do 26 cm od góry przy obłożeniu (wszycie stójki) po jednej kieszeni ciętej, zapinanej na zamek błyskawiczny żyłkowy długości 16 cm. Przody bluzy (kurtki) z podwójnej tkaniny do wysokości zakrywającej wszystkie kieszenie. Zakończenie przestębnowane. Z tyłu bluzy do wysokości pasa, fałdy (o głębokości 3 cm zaszyte od góry 4 cm) umożliwiające swobodę ruchu. Na plecach na tkaninie poliestrowej siatkowej w kolorze żółtym odblaskowym - napis w kolorze srebrnym odblaskowym „Straż Miejska” z literą „Ż” pisaną z kropką. Wysokość liter min. 5 cm. Pośrodku tyłu szew pionowy dopasowujący bluzę do talii. Rękawy proste dwuczęściowe, zwężające się ku dołowi, zakończone patką zapinaną na rzep na całym obwodzie rękawa, z możliwością regulacji obwodu. Rzepy mają być wszyte na całej powierzchni patki (zgodnie z jej kształtem) i na całej szerokości mankietu. W górnej części rękawa na wysokości 3 cm od góry (wszycie ramienia) naszyte skośnie kieszenie nakładane o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane patką o wysokości 6 do 6,5 cm na rzep o długości równej szerokości patki, o ściętych rogach. Na kieszeniach naszyte emblematy Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Na łokciach wzmocnienia naszyte z tej samej tkaniny co bluza. Pagony na ramionach zapinane na rzep. Maksymalna długość pagonów 15 cm, szerokość przy podstawie 5 cm, zakończone ściętymi bokami, w kształcie litery V. Rzepy i zamki błyskawiczne żyłkowe w kolorze czarnym. Pod pachami od 4 do 6 otworów wentylacyjnych, wykończonych obwódką metalową w kolorze czarnym lub srebrnym. Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych. Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys., rzep na całej szerokości patki. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester. Pasek krojony w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z podwójnej taśmy rypsowej o odpowiedniej wytrzymałości, o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm, przyszywane dwoma lub trzema szwami oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przedzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku. A. SM – 0, B. AP – 17 kpl. - spodnie długie do munduru tzw. polowego - 18 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych. Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys., rzep na całej szerokości patki. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester. Pasek krojony w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z podwójnej taśmy rypsowej o odpowiedniej wytrzymałości, o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm, przyszywane dwoma lub trzema szwami oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przedzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku. A. SM – 1 szt., B. AP – 17 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35812000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Kurtki zimowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Kurtka zimowa krótka: materiał – 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155g/m2, kolor ciemnogranatowy, długość do połowy bioder, na plecach dwie odszywane fałdy, umożliwiające swobodę ruchów, kurtka wyposażona w 2 podwójne nakładane przednie kieszenie wierzchnie, w dolnej części, dostępne z góry i z boku o wymiarach: dł. 21 cm i szer. 20 cm, z patką zapinaną na rzepy, z kontrafałdą na środku, kieszeń wewnętrzna na podszewce; całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na zatrzaski (3 do 4 na całej długości i 2 u dołu kurtki), dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny w rozmiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości od 6 do 8 szt., uchwyty pagonów zapinane na rzepy lub guziki, o szerokości 4,5 cm przy ramieniu, na końcu o szerokości 4 cm, długość pagonów 15 cm +/-1 cm, zakończony ścięciami; na lewej piersi rzep koloru czarnego na identyfikator haftowany z numerem służbowym o wymiarach 7,5 x 8,5 cm, odpinany kołnierz futrzany, odpinana pikowana podpinka. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. A. SM – 0, B. AP – 17 szt. - kurtka zimowa długa 3/4 z podpinką - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Kurtka zimowa 3/4: ocieplona, materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min. 155 g/m2, kolor ciemnogranatowy, wyposażona w dole w 2 przednie kieszenie wierzchnie cięte z wypustką, jedną kieszeń wewnętrzną, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na zatrzaski (3 do 4 na całej długości i 1 u dołu kurtki), w dolnej części po bokach gumki (ściągacze), rękawy zakończone ściągaczami, pagony zapinane na rzepy lub guziki o dł. 15 cm +/- 1 cm, szerokości przy ramionach 4,5 cm, na końcu 4 cm, ścięte; na lewej piersi wszyta klapa na blachę służbową o wymiarach 5,5 x 9,5 cm, z otworem na blachę – dolna część klapy mocowana do kurtki na rzep, od wewnątrz kurtki dopinana stójka (kołnierz krótki), odpinana pikowana podpinka, szlufki na pas główny o wymiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości 2 szt. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. A. SM – 0, B. AP – 17 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18223200-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Kurtki, spodnie, spódnice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.30.00-5 Kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - materiał gabardyna (poliester 55%, wełna 45%), o gramaturze 480 g/mb (przy szer. tkaniny142 cm), kolor ciemnogranatowy, na podszewce, na plecach dwie fałdy, szerokie szlufki na pas o szerokości 5 do 5,5 cm w ilości 5 do 6 szt., ściągacze gumowe po bokach, zapinanie na guziki kryte listwą, dwie kieszenie z mieszkiem zamykane klapkami, na lewej kieszeni 7,5 cm poniżej guzika metalowego przyszyty mały, czarny guzik (podtrzymujący znak identyfikacyjny), na pagonach oraz przy kieszeniach i rękawach - małe guziki metalowe koloru żółtego z orłem stylizowanym. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. A. SM – 0, B. AP – 17 szt. - spodnie gabardyna - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego o szerokości nie większej niż 3 mm, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na: pasek wąski (4 cm) i pas główny (5,5 – 6 cm) w ilości 7 szt., zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał - gabardyna mundurowa (poliester 55%, wełna 45%), o gram. 480 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor – ciemnogranatowy. A. SM – 0, B. AP – 34 szt. - spódnica gabardyna - 9 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4 Spódnica tzw. gabardyna: krój prosty szyta na indywidualne wymiary, z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica powinna posiadać 4 podwójne szlufki na pasek o szerokości 3 do 3,5 cm i na pas główny o szerokości 5 do 5,5 cm., materiał – gabardyna: poliester 55%, wełna 45%, gramatura 480 g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), kolor ciemnogranatowy. A. SM – 0, B. AP – 9 szt. - spodnie tzw. tropik - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Spodnie tzw. tropik: krój prosty w kolorze ciemnogranatowym z lamówką koloru żółtego, o szerokości do 3 mm, wszytej wzdłuż zewnętrznych szwów spodni, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek o szerokości 3 do 3,5 cm i na pas główny o szerokości 5 do 5,5 cm w ilości 7 szt., zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał o składzie: elana 55%, wełna 45%, gramatura 360 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm). A. SM – 0, B. AP – 34 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18213000-5, 18234000-8, 18232000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutoo |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Kurtka przeciwdeszczowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 4 - kurtka przeciwdeszczowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.10.00-1 Kurtka ¾ prosta, materiał - 100% poliester o gramaturze 100g/m2, kolor ciemnogranatowy, szlifowany i powlekany żywicami z apreturą wodoodporną. W dole kurtki nakładane kieszenie z możliwością wkładania ręki z góry i z boku, zamykane patką na rzep od góry. Całość zapinana na zamek kostkowy błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na napy w ilości 4 szt. W stójce chowany kaptur. Z przodu i z tyłu napis STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką. Z przodu po lewej stronie na wysokości piersi. Z tyłu na plecach górna krawędź tła, 15 cm poniżej wszycia kaptura. Oznakowanie: minimalna wys. liter - 25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle. Pokrowiec na kurtkę przeciwdeszczową w kolorze ciemnogranatowym, ze szlufkami (2 szt.) na pas główny o szer. 5 do 5,5 cm, zapinany na rzep od góry na całej szerokości. Wymiary pokrowca: szerokość – od 32 do 34 cm, wysokość – od 22 do 24 cm. A. SM – 0, B. AP – 17 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18211000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Koszule |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - koszula w kolorze błękitnym z długim rękawem tzw. służbowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana po lewej stronie. Guziki w kolorze koszuli – perłowe. A. SM – 0, B. AP – 17 szt. - koszula w kolorze białym z długim rękawem tzw. służbowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana po lewej stronie. Guziki w kolorze koszuli – perłowe. A. SM – 0, B. AP – 17 szt. - koszula w kolorze białym z krótkim rękawem tzw. letnia - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem (fałdą) i klapką zapinaną na guzik, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony zapinane na guzik koszulowy. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4 (szer.) x 8,5 cm (dł.) służącą do umocowania znaku identyfikacyjnego, na wysokości 1/3 od górnej krawędzi należy wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli. Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. Guziki w kolorze koszuli – perłowe. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. A. SM – 0, B. AP – 17 szt. - koszula w kolorze błękitnym z krótkim rękawem tzw. letnia - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem (fałdą) i klapką zapinaną na guzik, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony zapinane na guzik koszulowy. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4 (szer.) x 8,5 cm (dł.) służącą do umocowania znaku identyfikacyjnego, na wysokości 1/3 od górnej krawędzi należy wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli. Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. Guziki w kolorze koszuli – perłowe. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. A. SM – 0, B. AP – 34 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18332000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Koszulki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - koszulka typu polo - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2 Koszulka typu polo z krótkim rękawem, w kolorze ciemnogranatowym – materiał 80% bawełna i 20% poliester lub 100% bawełna, gramatura min. 220 g/m2, rozpinana na 3 guziki w kolorze ciemnogranatowym (guziki po zapięciu nie mogą się rozpinać samoczynnie), rękawki wykończone ściągaczem, na ramionach pagony zapinane na rzep, materiał elanobawełna w kolorze koszulki, na lewej piersi naszyty rzep w kolorze czarnym o wymiarach 7,5cm (szer.) x 8,5 cm (dł.), oznakowanie na materiale - tkaninie siatkowej, fluorescencyjnej: na żółtym odblaskowym tle litery w kolorze srebrnym - napis Straż Miejska z literą „Ż” pisaną z kropką, z tyłu wysokość liter 50 mm i z przodu 25 mm. Odległość pomiędzy górną krawędzią rzepu a oznakowaniem z przodu wynosi 1 cm. Kolor koszulki zbliżony do posiadanego przez Zamawiającego wzoru munduru polowego, wzór koszulki zgodny z używanym obecnie przez Straż Miejską Miasta Krakowa. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną przekazane przez Straż Miejską Miasta Krakowa wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. A. SM – 0, B. AP – 34 szt. - podkoszulek T-shirt - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.10.00-8 Koszulka bawełniana (100% bawełna) gramatura – 180 g/m2, kolor ciemnogranatowy bez nadruków. A. SM – 0, B. AP – 34 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18333000-2, 18331000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Czapki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - czapka Dokerka - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka zimowa typu „Dokerka” wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym z dwóch warstw: zewnętrzna o gramaturze 240 g/m2 +/- 10 %, wewnętrzna o gramaturze 120 g/m2 +/- 10 %, z wykończeniem czapki z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy o szerokości 7 cm, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze „STRAŻ MIEJSKA” w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.). A. SM – 0, B. AP – 17 szt. - czapka zimowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemnogranatowym z orłem metalowym stylizowanym koloru żółtego, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki. A. SM – 0, B. AP – 17 szt. - czapka letnia typu sportowego - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka letnia typ sportowego (wzorowana na typie baseball) w kolorze ciemnogranatowym z otokiem w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym oraz z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła stylizowanego w kolorze żółtym na tle w kolorze czapki, posiadająca miękki potnik i plastikową regulację rozmiaru z tyłu. Daszek profilowany, tzw „kaczy dziób”. A. SM – 0, B. AP – 17 szt. - czapka służbowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym z literą „Ż” pisaną z kropką, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym. A. SM – 0, B. AP – 17 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18443320-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Obuwie całoroczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - buty całoroczne wysokie - 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania, dopuszczane w połączeniu z materiałem kordura lub równoważnym. Język: kombinacja materiału tekstylnego z materiałem wierzchnim (skóra), język miechowy, wstawiany w sposób uniemożliwiający przedostawanie się wody do buta do wysokości kostki. Podszewka: wielowarstwowa, odporna na przecieranie i pochłaniająca pot. Kołnierz i język: wypełnienie pianką poliuretanową, min. grubość 10 mm. Zapiętek odpowiednio usztywniony chroniący piętę. Wymienna wkładka całościowa o właściwościach antybakteryjnych, przeciwpotnych i przeciwgrzybicznych, z możliwością wielokrotnego prania w temp. 30 st. C. Szwy elastyczne, odporne na przetarcie, poliestrowe nici koloru czarnego. System szybkiego sznurowania wiązany, co najmniej 8 oczek/punktów mocowania - po każdej ze stron. Sznurowadła okrągłe, plecione w kolorze czarnym o średnicy min. 5 mm. Podeszwa: przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, olejoodporna. Spody gumowe, klejony system montażu. Dopuszczane napisy producenta na obuwiu w kolorze czarnym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich. A. SM – 0, B. AP – 17 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18815100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Obuwie letnie (niskie) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - buty letnie do munduru polowego - 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.80.00.00-7 Wodoodporne półbuty męskie/damskie wykonane ze skóry naturalnej bydlęcej w kolorze czarnym o grubości od 1,6 do 2,0 mm, gładkiej, odpornej na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania, dopuszczane w połączeniu z materiałem tekstylnym lub nylonowym. Język i krótki kołnierz poniżej kostki: kombinacja materiału tekstylnego z materiałem wierzchnim (skóra), język wstawiany w sposób uniemożliwiający przedostawanie się wody do buta. Podszewka: wielowarstwowa, odporna na przecieranie i pochłaniająca pot, z materiału tekstylnego. Wymienna wkładka całościowa o właściwościach antybakteryjnych, przeciwpotnych i przeciwgrzybicznych, z możliwością wielokrotnego prania w temp. ok. 30 st. C. Szwy elastyczne, odporne na przetarcie, poliestrowe nici (przędza) koloru czarnego. System sznurowania wiązany, co najmniej 4 oczka/punkty mocowania/przelotki - po obu stronach. Sznurowadła okrągłe, plecione w kolorze czarnym o grubości (średnicy) ok. 4-5 mm. Podeszwa: przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, olejoodporna, odporna na smary, materiał guma lub PU (poliuretan), głęboki bieżnik, system montażu: wulkanizowane lub klejone. Rozmiary butów od 35 do 48. Zamawiający dopuszcza napisy na zewnętrznej stronie obuwia wykonane przez producenta obuwia w kolorze czarnym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich. Dopuszczalne są również napisy producenta po wewnętrznej stronie obuwia. A. SM – 0, B. AP – 17 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18800000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Obuwie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - półbuty męskie - 8 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5 Półbuty męskie skórzane koloru czarnego, z podszewką (wyściółką) skórzaną, spód TR (termo kauczuk) klejony, cholewka gładka, bez przeszyć, sznurowane na minimum cztery metalowe lub niemetalowe oczka, sznurówki w kolorze czarnym. A. SM – 0, B. AP – 8 par. - kozaki zimowe - 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Wierzch: cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania o gr. 1,8 – 2,0 mm; podszewka na obłożyny: kożuch krótki włos lub filc; międzypodszewka typu molino (bawełniana); podeszwa przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, spody gumowe wykonane metodą wtrysku, klejony system montażu, koloru czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU grubości 20 mm; system szybkiego sznurowania (wiązany), co najmniej 8 oczek lub haków/punktów mocowania na każdej ze stron; sznurowadła okrągłe, plecione kolor czarny o średnicy min. 5 mm, o długości od 1,4 do 1,6 m. A. SM – 0, B. AP – 17 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18815000-5, 18815100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Wyroby skórzane |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.50.00-4 - pas główny skórzany w kolorze czarnym - 17 szt. Pas główny wykonany ze skóry bydlęcej licowej przebarwionej na wskroś, koloru czarnego, z zamkniętą mizdrą, o grubości 3,0 – 3,5 mm. Na pasie ozdobne wyszycie (oficerskie), podszyte dwoiną bydlęcą welurową, całość szyta nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość pasa 45 mm. Brzegi zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Klamra oraz okucia (wszelkie elementy metalowe) pasa koloru żółtego. A. SM – 0, B. AP – 17 szt. - pasek wąski - 17 szt. Pasek do spodni wykonany ze skóry bydlęcej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego, z zamkniętą mizdrą, o grubości 2,5 – 3,0 mm. Pasek obszyty nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość paska 30 mm. Brzegi paska zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Sprzączka i inne elementy metalowe paska w kolorze żółtym. A. SM – 0, B. AP – 17 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18425000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Golf ciemnogranatowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Golf ciemnogranatowy - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Golf w kolorze ciemnogranatowym, materiał – 100% bawełna, gramatura 180 g/m2, dół i rękawy wykończone ściągaczami z domieszką lycry. Ściągacze o szerokości od 4 do 6 cm. A. SM – 0, B. AP – 17 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18235000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Szalik zimowy ciemnogranatowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szalik zimowy ciemnogranatowy - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3 Szalik zimowy w kolorze ciemnogranatowym o wymiarach; długość 100-110 cm x szerokość 26-30 cm, skład: 70% akryl, 30% wełna A. SM – 0, B. AP – 17 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18422000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Rękawiczki skórzane |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawiczki skórzane – 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7 Rękawice skórzane męskie i damskie 5–palcowe, zimowe wykonane ze skóry rękawiczniczej w kolorze czarnym, ocieplane wkładem z anilany, maszynowo szyte, w nadgarstku wszyta gumka. Na górnej powierzchni rękawiczek wykonane trzy netki. A. SM – 0, B. AP – 17 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Skarpety |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - skarpety zimowe - 68 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 Skarpety męskie frotte w kolorze ciemnogranatowym, jednolite, materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem i płaskim szwem. Skarpety bez napisów i nadruków. A. SM – 0, B. AP – 68 par. - skarpety letnie - 68 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 Skarpety męskie niekurczliwe w kolorze ciemnogranatowym (jednolite), bawełna 100%, ze ściągaczem i płaskim szwem. Skarpety bez napisów i nadruków A. SM – 0, B. AP – 68 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18317000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Naszywki haftowane |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: – emblemat Straż Miejska - 500 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Emblemat miasta Krakowa w kształcie wydłużonego owalu o wymiarach 9,5 cm x 11,5 cm, wykonany techniką haftu komputerowego, tło ciemnogranatowe, obszycie koloru żółtego, według wzoru używanego przez Straż Miejską Miasta Krakowa, który będzie przekazany wybranemu Wykonawcy. A. SM – 0, B. AP – 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18420000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Krawat w kolorze czarnym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krawat w kolorze czarnym - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.30.00-0 Krawat gładki, w kolorze czarnym, typ bezpieczny (zapinany na rzep o długości 6 cm i szerokości 2,5 cm), szerokość w dolnej części – 9 do 9,5 cm. Długość 148 cm – I wersja i 135 cm – II wersja. A. SM – 0, B. AP – 34 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18423000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Dodatki do munduru |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - spinka do krawatu - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Wykonana z mosiądzu o grubości 1 mm, grawerowana chemicznie bez koloru, polerowana; wysokość liter 4 mm; napis wyśrodkowany: STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką. Długość spinki maksymalnie 65 mm, szerokość 7 mm. Wersje męskie i damskie spinek (ilości zostaną podane wybranemu Wykonawcy). A. SM – 0, B. AP – 17 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18420000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Polar |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Polar - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Polar w kolorze ciemnogranatowym, wykonany z materiału poliester (100 %), o gramaturze od 270 do 300 g/m2, taliowany, zapinany na zamek błyskawiczny YKK lub równoważny, tj. plastikowy (wykonany z tworzywa sztucznego), z osłoną suwaka w górnej części (suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce, zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy), swobodne zapięcie stójki, 2 kieszenie dolne zapinane na zamki umieszczone pionowo, symetrycznie; ściągacze na rękawach o szerokości od 4 do 4,5 cm, rękawy swobodne, na dole polaru ściągacz z gumosznurkiem z regulowanym stoperem, wzmocnienia w kolorze czarnym lub ciemnogranatowym na rękawach od ściągacza gumowego do połowy ramienia od strony zewnętrznej i na ramionach. Polar ma sięgać od 7 do 12 cm poniżej pasa. A. SM – 0, B. AP – 17 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18235000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutoo |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Kamizelka taktyczna i pas główny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kamizelka taktyczna + pas główny - 17 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.21.00-0 Kamizelka w kolorze ciemny granat, przeznaczona do przenoszenia przez funkcjonariusza oporządzenia służbowego. Wykonana z surowca o dużej wytrzymałości mechanicznej i łatwego w konserwacji. Konstrukcja kamizelki trzyczęściowa , składa się z paneli przednich i pleców, elementy paneli przednich z częścią plecową łączone są za pomocą taśm o szerokości 25mm poprzez regulatory plastikowe pozwalające na regulację szerokości kamizelki. Panele przednie łączone zamkiem błyskawicznym kostkowym dwu-maszynkowym krytym patką z rzepem i trzema zatrzaskami. Na ramionach elementy kamizelki łączone za pomocą szerokich patek naramiennych z rzepami pozwalającymi na regulację wysokości kamizelki. Z dołu paneli kamizelki wszyte rozpinane szlufki pozwalające dopiąć kamizelkę do pasa głównego. Panele przednie kamizelki wykonane z dwóch rodzajów kordury (lub materiału równoważnego – np. poliamid z powłoką poliuretanową): zewnętrzna strona – o gramaturze 900 g/m2, wewnętrzna strona – o gramaturze 400g/m2, plecy wykonane z siatki o gramaturze 290 g/m2, wszystkie elementy plastikowe (klamry, regulatory, szlufki itp.) – National Molding lub równoważne, wszystkie elementy metalowe (zatrzaski) – YKK lub równoważne, zamki błyskawiczne Alfa lub równoważne. Kamizelka nie może być zaopatrzona w uchwyt do zawieszania, który mógłby utrudniać jej użytkowanie. Na prawym panelu przednim mają się znajdować: 1. kieszeń na radiotelefon , z możliwością przekształcenia jej w kieszonkę cargo za pomocą dopinanej klapki, 2. kieszeń cargo zamykana na rzep ( na zewnątrz klapy rzep pod napis: STRAŻ MIEJSKA), 3. kieszeń cargo duża zamykana na rzep, 4. kieszeń na radiotelefon z dołączonym mikrofonem zewnętrznym , z możliwością przekształcenia jej w kieszonkę cargo za pomocą dopinanej klapki, 5. futerał latarki osobistej zamykany na zatrzask z dodatkową końcówką gumową ułatwiająca chwyt, z możliwością wykorzystania do noszenia pojemnika RMSO, 6. uchwyt tonfy umożliwiający przenoszenie pałki w pozycji pionowej nie krępujący ruchów w radiowozie, podczas marszu , schylania się, 7. wewnętrzna kieszeń zamykana na zamek błyskawiczny. Na lewym panelu przednim mają się znajdować : 1. uchwyt latarki osobistej posiadający regulację objętości i wysokości montażu, 2. uchwyt z rzepem pod odznakę służbową, 3. futerał otwarty kajdanek zabezpieczony rzepem i zatrzaskiem z dodatkowymi elastycznymi przelotkami do przenoszenia kajdanek jednorazowych, 4. kieszeń cargo zamykana na rzep, 5. kieszeń cargo zamykana na rzep, 6. futerał na RMSO (ręczny miotacz substancji obezwładniającej), zamykany na zatrzask z dodatkową końcówką gumową ułatwiająca chwyt, 7. futerał na multitool-a zamykany na zatrzask z dodatkową końcówką gumową ułatwiającą chwyt, 8. futerał na dwie pary rękawiczek lateksowych zamykany na rzep, 9. zewnętrzna kieszeń zamykana na rzep. Na panelu tylnim ma się znajdować : rzep umożliwiający mocowanie napisu (STRAŻ MIEJSKA) Oznakowanie: minimalna wys. liter - 25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle. Pas główny szerokości 50 mm w kolorze czarnym , wykonany w technologii trójwarstwowej, zewnętrzna część pasa wykonana z kordury lub z materiału równoważnego, środkowa z materiału usztywniającego, wewnątrz obszyty rzepem uniemożliwiającym przemieszczaniu się oporządzenia. Regulowany na całej płaszczyźnie, zapinany na dwupunktową klamrę z przesuwnym bezpiecznikiem ( uniemożliwiającym przypadkowe rozpięcie pasa ) i cztery plastikowe szlufki .Wszystkie elementy plastikowe (klamry, regulatory, szlufki itp.) - National Molding, YKK lub równoważne. A. SM – 0, B. AP – 17 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35812100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Jakość |
45,00 |
Gwarancja |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: