IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
50,00 |
Jakość |
40,00 |
Gwarancja |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:- wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy usług;- przekształcenie formalno - prawne którejkolwiek ze Stron umowy;- w pozostałych przypadkach przewidzianych w umowie;opisanych w art. 144 ustawy Pzp, a w szczególności Zamawiający przewiduje zmianę wynikającą z art. 144 ust. 1 pkt 6 cyt. ustawy.Umowa na wykonanie niniejszego zamówienia publicznego zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy, będącym załącznikiem nr 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-21, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Koszulobluzy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 - koszulobluzy -a) koszulobluza z długim rękawem (koszula mundurowa) 84 sztuki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9Wykonana z materiału o składzie: bawełna - 85%, poliester – 15 % w splocie rip - stop, tkanina US-21/3/150, o jakości pierwszej i gramaturze 195g/m² (+/-5). Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym. Koszula w kolorze ciemnogranatowym z długim rękawem, z przodu zapinana na guziki. Kołnierz na odcinanej stójce. Tył gładki z doszywanym karczkiem z tyłu. Przód prawy podwinięty 1+3 cm do spodu. Przód lewy imitacja plisy na 3,4 cm. Na lewym i prawy przodzie naszyte kieszenie z kontrafałdą i patki o ściętych rogach, patki zapinane na guziki. Dodatkowo na lewej kieszeni naszyta klapka z metalowym oczkiem na znak identyfikacyjny metalowy („blacha”), zamocowana do klapy na rzep.Rękawy długie wszyte w mankiety o rogach okrągłych zapinane na dwa guziki. Rozporek wykończony domkiem klasycznym. Dół koszuli podwinięty do spodu na aparacie 0,5 cm na półokrągło.Wkładka z naniesieniem: kołnierz 2 warstwy; stójka 1 warstwa; mankiet 1 warstwa; plisa 1 warstwa; patki 1 warstwa.Nici dobrane do koloru tkaniny w kolorze ciemnogranatowym. Guziki w kolorze tkaniny zasadniczej (ciemnogranatowe); ilość guzików przy wzroście ok. 170 cm – 14 szt., przy wzroście 175-195 – 15 szt.Nad lewą kieszenią haft komputerowy w kolorze żółtym - napis „ Straż Miejska” z literą „Ż” pisaną z kropką. Wysokość liter od 2 do 2,2 cm, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub bardzo zbliżone. Litery nie zlewające się, napis w dolnej podstawie ma być umieszczony 2 cm na klapą. Na rękawach naszyte emblematy wg nowego wzoru Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Pagony na ramionach zapinane na guzik kolorze tkaniny zasadniczej. Długość pagonów od 14 do 15 cm, szerokość przy podstawie od 4,5 do 5 cm, zakończone ściętymi bokami, w kształcie litery V. SM – 84 sztuki termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz próbka materiału wraz z atestem lub certyfikatem W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. -b) koszulobluza z krótkim rękawem (koszula mundurowa) 84 sztuki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9Wykonana z materiału o składzie: bawełna - 85%, poliester – 15 % w splocie rip - stop, tkanina US-21/3/150, o jakości pierwszej i gramaturze 195g/m² (+/-5). Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym. Koszula w kolorze ciemnogranatowym z krótkim rękawem, z przodu zapinana na guziki. Kołnierz na odcinanej stójce. Tył gładki z doszywanym karczkiem z tyłu. Przód prawy podwinięty 1+3 cm do spodu. Przód lewy imitacja plisy na 3,4 cm. Na lewym i prawy przodzie naszyte kieszenie z kontrafałdą i patki o ściętych rogach, patki zapinane na guziki. Dodatkowo na lewej kieszeni naszyta klapka z metalowym oczkiem na znak identyfikacyjny metalowy („blacha”).Rękawy krótkie imitacja mankiecika 3 cm. Dół koszuli podwinięty do spodu na aparacie 0,5 cm na półokrągło.Wkładka z naniesieniem: kołnierz 2 warstwy; stójka 1 warstwa; mankiet 1 warstwa; plisa 1 warstwa; patki 1 warstwa.Nici dobrane do koloru tkaniny w kolorze ciemnogranatowym. Guziki w kolorze tkaniny zasadniczej (ciemnogranatowe); ilość guzików przy wzroście ok. 170 cm – 10 szt., przy wzroście 175-195 – 11 szt.Nad lewą kieszenią haft komputerowy w kolorze żółtym - napis „ Straż Miejska” z literą „Ż” pisaną z kropką. Wysokość liter od 2 do 2,2 cm, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub bardzo zbliżone. Na rękawach naszyte emblematy wg nowego wzoru Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Pagony na ramionach zapinane na guzik kolorze tkaniny zasadniczej. Długość pagonów od 14 do 15 cm, szerokość przy podstawie od 4,5 do 5 cm, zakończone ściętymi bokami, w kształcie litery V. SM – 84 sztuki termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz próbka materiału wraz z atestem lub certyfikatem W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35812000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
50,00 |
Jakość |
40,00 |
Gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Emblemat Straż Miejska |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 2 – oznakowanie mundurów emblemat Straż Miejska – nowy wzór 336 sztuk Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9Emblemat miasta Krakowa w kształcie wydłużonego owalu o wymiarach 9,5 cm x 11,5 cm, drukowany techniką sublimacji na tkaninie poliestrowej o podkładzie o gramaturze 160g/m2, tło ciemnogranatowe. Emblemat obszyty jest haftowaną ramką w kolorze żółtym (nie jaskrawy), zbliżonym do koloru napisów (żółte), usztywniony włókniną poliestrową. Emblematy te będą przekazane wybranemu Wykonawcy celem naszycia na koszulobluzach. SM – 336 szt., termin dostawy: do 30 dni od daty zawarcia umowy.UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18420000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
50,00 |
Jakość |
40,00 |
Gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dystynkcje |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 – oznakowanie mundurów dystynkcje (pagony) – nowy wzór – 84 komplety – 1 komplet dwie sztuki ilości dla poszczególnych stopni podane zostaną wybranemu Wykonawcy Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9Dystynkcje (pagony) z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50%, w kolorze ciemnogranatowym US-21/3/150, o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop, z wykonanymi w technice haftu komputerowego symbolami stopni służbowych w kolorze złotym metalicznym lub ciemnożółtym, o wymiarach: długość 11,5 cm, szerokość przy barku od 6 do 6,5 cm, u góry o szerokości od 4,5 do 5 cm – kształt trapezowy. Pagony muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcjii znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.). SM – 84 kpl., termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia – 1kpl. dla stopnia: starszy specjalista lub starszy strażnik) wraz z próbką materiału i z atestem lub certyfikatem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18420000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
50,00 |
Jakość |
40,00 |
Gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Spodnie rowerowe długie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 - spodnie rowerowe długie - 28 sztuk Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8Wiatroszczelne spodnie rowerowe z membraną z podszewką technofleece lub równoważną (na chłodne dni) w kolorze ciemnogranatowym lub czarnym lub grafitowym lub kombinacja tych kolorów z elementami odblaskowymi. poprawiającymi bezpieczeństwo na drodze. Elastyczne wstawki na lędźwiach i na kolanach. Z przodu dwie kieszenie zapinane na zamek. Antypoślizgowa, bezuciskowa taśma elastyczna przytrzymująca spodnie w pasie. Doły nogawek zapinane na zamek z możliwością regulowania obwodu. Na udach wywietrzniki zapinane na zamek. SM – 28 szt., termin dostawy: 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18234000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
50,00 |
Jakość |
40,00 |
Gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Spodnie rowerowe krótkie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 - spodnie rowerowe krótkie - 4 sztuki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.30.00-1 Spodnie krótkie za kolano, wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych. Z przodu 2 kieszenie w karczkach biodrowych, z przodu na wysokości uda 2 kieszenie na dole o ściętych rogach, szerokość 16 cm x wysokość 17cm naszyte z mieszkiem, kryte patką zapinaną na rzep o ściętych rogach, o długości równej szerokości patki długość 16cm x wysokość 6cm. Rzepy na całej szerokości patki i kieszeni, w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester. Góra spodni wykończona paskiem szerokości 4 cm, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa lub na guziki. W pasek wszyte 5 wytrzymałych szlufek na szeroki pas główny (5 do 5,5 cm szerokości). Rozporek zapinany na zamek błyskawiczny zakryty. Wzmocnione w kroku. SM – 4 szt., termin dostawy: 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz próbką materiału wraz z atestem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18233000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
50,00 |
Jakość |
40,00 |
Gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Kurtka rowerowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 – kurtka rowerowa - 25 sztuk Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0Wiatroszczelna, wodoodporna kurtka rowerowa z membraną w kolorze ciemnogranatowym lub czarnym lub grafitowym lub kombinacja tych kolorów z elementami odblaskowymi. poprawiającymi bezpieczeństwo na drodze. Rozpinana z przodu na całej długości. Suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy. Stójka wysoka, usztywniana z wykończeniem wewnętrznym wykonanym z materiału typu polar. Zintegrowany i regulowany kaptur chowany w stójce. Z przodu dwie zewnętrzne kieszenie na zamek i kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek. W dolnej części pleców jednokomorowa kieszeń na zamek. Podszewka z siatki. Po odpięciu rękawów zapinanych na zamek błyskawiczny, może być używana jako kamizelka. Mankiety przedłużonych rękawów wyposażone w regulację obwodu na rzep i elementy odblaskowe. W dolnej części kurtki regulacja obwodu. Tył kurtki przedłużony. Elementy odblaskowe z przodu i tyłu. Oznakowanie: na plecach napis STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką, wykonany czcionką o wysokości 50 mm +/- 2 mm, w kolorze srebrnym, na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość – 31 cm, wysokość – 11 cm. Z przodu po lewej stronie na wysokości piersi napis STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką, wykonany czcionką o wysokości 25 mm w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość – 15 cm, wysokość – 6 cm. SM – 25 szt., termin dostawy: 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18223200-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
50,00 |
Jakość |
40,00 |
Gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Obuwie sportowe dla patrolu rowerowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 - obuwie sportowe dla patrolu rowerowego - 8 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3Sznurowane, oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa gumowa poprawiająca skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia. Kolor czarny lub szary, lub grafitowy lub zbliżony do nich lub kombinacja ww. kolorów z elementami odblaskowymi. Dopuszczane napisy producenta na obuwiu w kolorze czarnym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich. Dopuszczalne napisy wewnątrz obuwia. Dopuszczalny schowek / przykrycie na sznurowadła. Dopuszcza się logo / oznaczenie producenta. SM – 8 par, termin dostawy: 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18820000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
50,00 |
Jakość |
40,00 |
Gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Rękawiczki rowerowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 - rękawiczki rowerowe 8 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7Wierzchnia część wykonana z przewiewnego elastycznego pochłaniającego, jak też odprowadzającego nadmierną wilgoć materiału, wewnętrzna część powinna posiadać ergonomicznie kształtowaną wyściółkę żelową ze wzmocnieniem z syntetycznej skóry oraz ze wzmocnieniami w miejscach narażonych na ścieranie, neoprenowy mankiet zapinany na rzep. Rękawiczki w kolorze w kolorze ciemnogranatowym lub czarnym lub grafitowym lub kombinacja tych kolorów z dopuszczalnymi elementami odblaskowymi poprawiającymi bezpieczeństwo na drodze. A. SM – 8 par., termin dostawy: do 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
50,00 |
Jakość |
40,00 |
Gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Skarpety sportowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 - skarpety sportowe (stópki) - 28 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4Skarpety męskie frotte tzw. stopki, tj. o wysokości poniżej kostki, w kolorze białym, jednolite (bez wzorów), materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem i płaskim szwem. SM – 28 par, do 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18317000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
50,00 |
Jakość |
40,00 |
Gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Znajk identyfikacyjny metalowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10 – znak identyfikacyjny metalowy „blacha” - 24 sztuki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 44.42.34.50-0 (44.31.64.00-2)Identyfikator metalowy Straży Miejskiej Miasta Krakowa w kolorze złotym, wykonany z blachy mosiężnej symbol m63 o grubości 0,8 mm. Na środku znaku znajduje się stylizowany wizerunek orła z szarfą na której znajduje się wytłoczona nazwa Straż Miejska Miasta Krakowa, napis ten pokryty emalią w kolorze czarnym. W górnej części znaku znajduje się wygrawerowany napis zawierający numer służbowy strażnika pokryty emalią w kolorze czarnym. W dolnej części znaku znajduje się wygrawerowany napis zawierający nazwę Straż Miejska Miasta Krakowa pokryty emalią w kolorze czarnym. Identyfikator (znak) mocowany jest za pomocą przylutowanej śrubki moziężnej o średnicy 3 mm i długości 8 mm oraz nakrętki gwintowanej (gwint M3) o średnicy zewnętrznej 15 mm.SM – 24 szt., termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44423450-0, 44316400-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
50,00 |
Jakość |
40,00 |
Gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Znak identyfikacyjny haftowany |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11- znak identyfikacyjny haftowany 529 sztuki (513+16) „niby blacha”opis Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9Znak identyfikacyjny, haftowany, mocowany na rzepie z indywidualnym numerem i nazwą miejscowości „KRAKÓW”. Wymiar patki 7,5 cm x 8,5 cm w kolorze ciemnogranatowym. Znak identyfikacyjny w kształcie owalu o wymiarach 7 cm x 6 cm, z wizerunkiem stylizowanym orła i szarfą koloru żółtego z napisem „STRAŻ MIEJSKA”, wykonany nicią metalizowaną w kolorze złotym o wzmożonym reżimie użytkowym, tj. umożliwiającym pranie i konserwację w temp. do 90 st. C. Numer indywidualny, nazwa miejscowości w kolorze czarnym na białym tle. A. SM – 513 szt., termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy B. EK – 16 szt., termin dostawy: do 45 dni od daty zawarciaUWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18420000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
50,00 |
Jakość |
40,00 |
Gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Szalik zimowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12 szalik zimowy - 65 sztukOznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3Szalik zimowy w kolorze ciemnogranatowym o wymiarach 100-110 cm x 26-30 cm, skład: 70% akryl, 30% wełna SM – 65 szt., termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy.UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18422000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
50,00 |
Jakość |
40,00 |
Gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy