Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Ćwiczenia ogólnorozwojowe z elementami arteterapii i treningu relaksacyjnego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Przedszkolu nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Putry 4B, 16-400 Suwałki -– Ćwiczenia ogólnorozwojowe z elementami arteterapii i treningu relaksacyjnego. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolach w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych przedszkolach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia licencjackie na kierunku pedagogika w zakresie pedagogiki specjalnej – oligofrenopedagogiki i reedukacji oraz Szkolenie arteterapia w wymiarze minimum 60 godzin dydaktycznych i Szkolenie „Trening relaksacyjny w profilaktyce i terapii” w wymiarze minimum 10 godzin. lub • wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej lub inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu, oraz przygotowanie pedagogiczne i studia licencjackie na kierunku pedagogika w zakresie pedagogiki specjalnej – oligofrenopedagogiki i reedukacji oraz Szkolenie arteterapia w wymiarze minimum 60 godzin dydaktycznych i Szkolenie „Trening relaksacyjny w profilaktyce i terapii” w wymiarze minimum 10 godzin.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Ćwiczenia ogólnorozwojowe z elementami arteterapii i treningu relaksacyjnego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Przedszkolu nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Putry 4B, 16-400 Suwałki - Ćwiczenia ogólnorozwojowe z elementami arteterapii i treningu relaksacyjnego. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolach w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych przedszkolach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia licencjackie na kierunku pedagogika w zakresie pedagogiki specjalnej – oligofrenopedagogiki i reedukacji oraz Szkolenie arteterapia w wymiarze minimum 60 godzin dydaktycznych i Szkolenie „Trening relaksacyjny w profilaktyce i terapii” w wymiarze minimum 10 godzin. lub • wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej lub inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu, oraz przygotowanie pedagogiczne i studia licencjackie na kierunku pedagogika w zakresie pedagogiki specjalnej – oligofrenopedagogiki i reedukacji oraz Szkolenie arteterapia w wymiarze minimum 60 godzin dydaktycznych i Szkolenie „Trening relaksacyjny w profilaktyce i terapii” w wymiarze minimum 10 godzin.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zajęcia sportowe z elementami Sensoplastyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Przedszkolu nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Putry 4B, 16-400 Suwałki - Zajęcia sportowe z elementami Sensoplastyki . 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolach w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych przedszkolach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej /inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia na kierunku pedagogika specjalna specjalność oligofrenopedagogika tytuł zawodowy licencjat i Kurs sensoplastyki trener I stopnia w wymiarze minimum 10 godzin. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia na kierunku pedagogika specjalna specjalność oligofrenopedagogika tytuł zawodowy licencjat i Kurs sensoplastyki trener I stopnia w wymiarze minimum 10 godzin.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zajęcia sportowe z elementami Sensoplastyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Przedszkolu nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Putry 4B, 16-400 Suwałki - Zajęcia sportowe z elementami Sensoplastyki . 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolach w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych przedszkolach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej /inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia na kierunku pedagogika specjalna specjalność oligofrenopedagogika tytuł zawodowy licencjat i Kurs sensoplastyki trener I stopnia w wymiarze minimum 10 godzin. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia na kierunku pedagogika specjalna specjalność oligofrenopedagogika tytuł zawodowy licencjat i Kurs sensoplastyki trener I stopnia w wymiarze minimum 10 godzin.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami psychoterapii muzycznej i terapii ręki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Przedszkolu nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Putry 4B, 16-400 Suwałki - Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami psychoterapii muzycznej i terapii ręki. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolach w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych przedszkolach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie usprawniania dzieci ze sprzężonymi niepełnosprawnościami oraz kurs I stopnia i II stopnia – Diagnoza i Terapia Ręki i kurs psychoterapii muzycznej w wymiarze minimum 12 godzin. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie usprawniania dzieci ze sprzężonymi niepełnosprawnościami oraz kurs I stopnia i II stopnia – Diagnoza i Terapia Ręki i kurs psychoterapii muzycznej w wymiarze minimum 12 godzin.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami psychoterapii muzycznej i terapii ręki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Przedszkolu nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Putry 4B, 16-400 Suwałki - Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami psychoterapii muzycznej i terapii ręki. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolach w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych przedszkolach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie usprawniania dzieci ze sprzężonymi niepełnosprawnościami oraz kurs I stopnia i II stopnia – Diagnoza i Terapia Ręki i kurs psychoterapii muzycznej w wymiarze minimum 12 godzin. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie usprawniania dzieci ze sprzężonymi niepełnosprawnościami oraz kurs I stopnia i II stopnia – Diagnoza i Terapia Ręki i kurs psychoterapii muzycznej w wymiarze minimum 12 godzin.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Gimnastyka korekcyjna z elementami Integracji Bilateralnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Przedszkolu nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Putry 4B, 16-400 Suwałki - Gimnastyka korekcyjna z elementami Integracji Bilateralnej. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolach w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych przedszkolach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia na kierunku pedagogika specjalna specjalność oligofrenopedagogika tytuł zawodowy licencjat i Kurs Bilateralnej Integracji Bilateral Exercise Intergration Ltd w wymiarze minimum 30 godzin i studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia na kierunku pedagogika specjalna specjalność oligofrenopedagogika tytuł zawodowy licencjat i Kurs Bilateralnej Integracji Bilateral Exercise Intergration Ltd w wymiarze minimum 30 godzin i tytuł Instuktora rekreacji ruchowej w specjalności gimnastyka korekcyjna w wymiarze minimum 40 godzin. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia na kierunku pedagogika specjalna specjalność oligofrenopedagogika tytuł zawodowy licencjat i Kurs Bilateralnej Integracji Bilateral Exercise Intergration Ltd w wymiarze minimum 30 godzin i studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia na kierunku pedagogika specjalna specjalność oligofrenopedagogika tytuł zawodowy licencjat i Kurs Bilateralnej Integracji Bilateral Exercise Intergration Ltd w wymiarze minimum 30 godzin i tytuł Instuktora rekreacji ruchowej w specjalności gimnastyka korekcyjna w wymiarze minimum 40 godzin.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Gimnastyka korekcyjna z elementami Integracji Bilateralnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Przedszkolu nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Putry 4B, 16-400 Suwałki - Gimnastyka korekcyjna z elementami Integracji Bilateralnej. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolach w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych przedszkolach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia na kierunku pedagogika specjalna specjalność oligofrenopedagogika tytuł zawodowy licencjat i Kurs Bilateralnej Integracji Bilateral Exercise Intergration Ltd w wymiarze minimum 30 godzin i studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia na kierunku pedagogika specjalna specjalność oligofrenopedagogika tytuł zawodowy licencjat i Kurs Bilateralnej Integracji Bilateral Exercise Intergration Ltd w wymiarze minimum 30 godzin i tytuł Instuktora rekreacji ruchowej w specjalności gimnastyka korekcyjna w wymiarze minimum 40 godzin. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia na kierunku pedagogika specjalna specjalność oligofrenopedagogika tytuł zawodowy licencjat i Kurs Bilateralnej Integracji Bilateral Exercise Intergration Ltd w wymiarze minimum 30 godzin i studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia na kierunku pedagogika specjalna specjalność oligofrenopedagogika tytuł zawodowy licencjat i Kurs Bilateralnej Integracji Bilateral Exercise Intergration Ltd w wymiarze minimum 30 godzin i tytuł Instuktora rekreacji ruchowej w specjalności gimnastyka korekcyjna w wymiarze minimum 40 godzin.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Ruch dla uczenia się Move To Learn - zajęcia percepcyjno - motoryczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Przedszkolu nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Putry 4B, 16-400 Suwałki - Ruch dla uczenia się Move To Learn - zajęcia percepcyjno - motoryczne. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolach w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych przedszkolach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki i pedagogiki rewalidacyjnej tytuł zawodowy licencjat oraz kurs doskonalący w zakresie prowadzenia zajęć według programu Ruch dla Uczenia się (Move to Learn) w wymiarze minimum 20 godzin. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki i pedagogiki rewalidacyjnej tytuł zawodowy licencjat oraz kurs doskonalący w zakresie prowadzenia zajęć według programu Ruch dla Uczenia się (Move to Learn) w wymiarze minimum 20 godzin.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Ruch dla uczenia się Move To Learn - zajęcia percepcyjno - motoryczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Przedszkolu nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Putry 4B, 16-400 Suwałki - Ruch dla uczenia się Move To Learn - zajęcia percepcyjno - motoryczne. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolach w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych przedszkolach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki i pedagogiki rewalidacyjnej tytuł zawodowy licencjat oraz kurs doskonalący w zakresie prowadzenia zajęć według programu Ruch dla Uczenia się (Move to Learn) w wymiarze minimum 20 godzin. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki i pedagogiki rewalidacyjnej tytuł zawodowy licencjat oraz kurs doskonalący w zakresie prowadzenia zajęć według programu Ruch dla Uczenia się (Move to Learn) w wymiarze minimum 20 godzin.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Ćwiczenia ruchowo - aktywizujące na bazie Metody Dobrego Startu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Przedszkolu nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Putry 4B, 16-400 Suwałki - Ćwiczenia ruchowo - aktywizujące na bazie Metody Dobrego Startu. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolach w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych przedszkolach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną i z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu oraz Kurs doskonalący - Matoda Dobrego Startu. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną i z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu oraz Kurs doskonalący - Matoda Dobrego Startu.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Ćwiczenia ruchowo - aktywizujące na bazie Metody Dobrego Startu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Przedszkolu nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Putry 4B, 16-400 Suwałki - Ćwiczenia ruchowo - aktywizujące na bazie Metody Dobrego Startu. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolach w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych przedszkolach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną i z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu oraz Kurs doskonalący - superwizja Matoda Dobrego Startu. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną i z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu oraz Kurs doskonalący - Matoda Dobrego Startu.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Ćwiczenia ogólnorozwojowe z elementami terapii pedagogicznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Piłsudskiej, ul. Kościuszki 126, 16 - 400 Suwałki - Ćwiczenia ogólnorozwojowe z elementami terapii pedagogicznej. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. szkole w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych szkołach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem . Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Ćwiczenia ogólnorozwojowe z elementami terapii pedagogicznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Piłsudskiej, ul. Kościuszki 126, 16 - 400 Suwałki - Ćwiczenia ogólnorozwojowe z elementami terapii pedagogicznej. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. szkole w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych szkołach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem . Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Ćwiczenia ogólnorozwojowe z elementami terapii pedagogicznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Piłsudskiej, ul. Kościuszki 126, 16 - 400 Suwałki - Ćwiczenia ogólnorozwojowe z elementami terapii pedagogicznej. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. szkole w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych szkołach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem . Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Ćwiczenia Ruchowe z Integracją Sensoryczną |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Piłsudskiej, ul. Kościuszki 126, 16 - 400 Suwałki - Ćwiczenia Ruchowe z Integracją Sensoryczną. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. szkole w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych szkołach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem . Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie Integracji sensorycznej. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie Integracji sensorycznej.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Ćwiczenia Ruchowe z Integracją Sensoryczną |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Piłsudskiej, ul. Kościuszki 126, 16 - 400 Suwałki - Ćwiczenia Ruchowe z Integracją Sensoryczną. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. szkole w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych szkołach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem . Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie Integracji sensorycznej. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie Integracji sensorycznej.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Ćwiczenia Ruchowe z Integracją Sensoryczną |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Piłsudskiej, ul. Kościuszki 126, 16 - 400 Suwałki - Ćwiczenia Ruchowe z Integracją Sensoryczną. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. szkole w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych szkołach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem . Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie Integracji sensorycznej. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne i studia podyplomowe w zakresie Integracji sensorycznej.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
W zdrowym ciele zdrowy duch - zajęcia ruchowe z elementami gimnastyki korekcyjnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Szkole Podstawowa nr 5 im. A. Wierusz - Kowalskiego, ul. Klonowa 51, 16 - 400 Suwałki - W zdrowym ciele zdrowy duch - zajęcia ruchowe z elementami gimnastyki korekcyjnej. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. szkole w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych szkołach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem . Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne.
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
W rytmie melodii - zajęcia taneczno – ruchowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Szkole Podstawowa nr 5 im. A. Wierusz - Kowalskiego, ul. Klonowa 51, 16 - 400 Suwałki - W rytmie melodii - zajęcia taneczno – ruchowej. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. szkole w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych szkołach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem . Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne.
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Zajęcia rytmiczno - ruchowe kształtujące poczucie rytmu i koordynację ruchową |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Szkole Podstawowa nr 5 im. A. Wierusz - Kowalskiego, ul. Klonowa 51, 16 - 400 Suwałki - Zajęcia rytmiczno - ruchowe kształtujące poczucie rytmu i koordynację ruchową. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. szkole w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych szkołach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem . Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne.
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Gry i zabawy - rywalizacje sportowe w grupach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w Szkole Podstawowa nr 5 im. A. Wierusz - Kowalskiego, ul. Klonowa 51, 16 - 400 Suwałki - Gry i zabawy - rywalizacje sportowe w grupach. 2.Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3.Zajęcia będą realizowane w ww. szkole w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia w poszczególnych szkołach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem . Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć. 6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach realizacji pn. „Healthy Boost” w ramach Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie w pracy zawodowej w przedszkolu lub oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej z dziećmi w wieku do lat 6 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mającymi uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575): • Wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia magisterskie dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne. lub • Wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej/wczesnoszkolnej / inne studia podyplomowe dające uprawnienia do pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu oraz przygotowanie pedagogiczne.