Usługi polegające na świadczeniu dostępu do obiektów oraz korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi polegające na świadczeniu dostępu do obiektów oraz korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników PIG-PIB
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-08-23
  • ZamawiającyPaństwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00458489
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi polegające na świadczeniu dostępu do obiektów oraz korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników PIG-PIB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.kaczmarzyk@pgi.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

geologia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi polegające na świadczeniu dostępu do obiektów oraz korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników PIG-PIB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fc445d7-97ba-4e32-ae32-4359c0454e7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami pkt 10 SWZ - SPOSÓB KOMUNIKACJI, pkt 11 SWZ - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW oraz pkt 13 SWZ - SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami pkt 21 SWZ - DANE OSOBOWE

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami pkt 21 SWZ - DANE OSOBOWE

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EDZ.26.22.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługi polegające na świadczeniu dostępu do obiektów oraz korzystania
z zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników PIG-PIB na okres 24 miesięcy.
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
 załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
 załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena wariant 2 (C2)

4.3.6.) Waga: 9

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena wariant 3 (C3)

4.3.6.) Waga: 9

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena wariant 4 (C4)

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena wariant 5 (C5)

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena wariant 6 (C6)

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena wariant 7 (C7)

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 8

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena wariant 8 (C8)

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 9

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena wariant 9 (C9)

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 10

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena wariant 10 (C10)

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 11

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena wariant 11 (C11)

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 12

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena wariant 12 (C12)

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 13

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych w Warszawie, Wrocławiu, Kielcach, Gdańsku, Szczecinie, Sosnowcu, Krakowie i Lublinie (K13)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 14

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych w Polsce (łącznie z miastami, o których mowa w kryterium K13) (K14)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 15

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie platformy internetowej umożliwiającej Zamawiającemu comiesięczne składanie zamówień na poszczególne karty (K15)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z pkt 8.4 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z pkt 9 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami § 8 załącznika nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający, w celu ograniczenia liczby Wykonawców zaproszonych do negocjacji ofert, zastosuje kryteria oceny ofert
opisane w pkt 15 SWZ.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia – 24 miesiące, z tym, że świadczenie usługi rozpocznie się od dnia 01.10.2024 r (pierwszy okres rozliczeniowy) lub do dnia, w którym Zamawiający wykorzysta kwotę określoną jako łączne (maksymalne) wynagrodzenie Wykonawcy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.


Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).

Z powodu braku możliwości modyfikacji pola Zamawiający wyjaśnia, iż kryterium 1 "cena" = "Cena wariant 1 (C1)" kryteria 2-12 dotyczą ceny poszczególnych wariantów "Cena wariant 2 (C2)"-
"Cena wariant 12 (C12)"
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę artykułów spożywczych - Ciechanów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę artykułów spożywczych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI