Usługa działań konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu warstw wykończeniowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa działań konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu warstw wykończeniowych (...) w barakach znajdujących się na odcinku BI byłego KL Auschwitz II–Birkenau
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyPaństwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00052331
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługa działań konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu warstw wykończeniowych (...) w barakach znajdujących się na odcinku BI byłego KL Auschwitz II–Birkenau

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-603

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Instytucja Kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługa działań konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu warstw wykończeniowych (...) w barakach znajdujących się na odcinku BI byłego KL Auschwitz II–Birkenau

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f62e356e-b2ff-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008719/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Prace konserwatorskie w barakach murowanych zlokalizowanych na terenie dawnego KL Auschwitz II- Birkenauna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.htmlhtmlhttps://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Złożenie oferty wraz z oświadczeniem iinnymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 6 i 7 SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego nastronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/ System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych składających się na ofertę wraz z oświadczeniem iinnymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt. 6 SWZ oraz jej wycofanie opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortaluzamieszczonej nastronie internetowej:https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w Dziale XXIISWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w Dziale XXIISWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 138211,38 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa działań konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu warstw wykończeniowych takich jak tynk wapienny, pobiały wapienne, warstwy malarskie na podłożach mineralnych w wytypowanych miejscach oraz dezynfekcji miejscowej w barakach znajdujących się na odcinku BI byłego KL Auschwitz II–Birkenau

4.2.6.) Główny kod CPV: 92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 161 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP, do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Podobne usługi polegały będą na zabezpieczaniu warstw wykończeniowych takich jak tynk wapienny, pobiały wapienne, warstwy malarskie na podłożach mineralnych w wytypowanych miejscach oraz dezynfekcji miejscowej. Zamówienie nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia takie będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie takie będzie realizowane na zasadach przewidzianych w umowie obejmującej zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostanąodrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy PZP

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby kierującej pracami konserwatorskimi tzw. kierownika prac konserwatorskich

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie konserwatorów malarstwa ściennego oraz rzeźby kamiennej lub detalu architektonicznego

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, realizację usług prac konserwatorskich w minimum 3 (słownie: trzech) budynkach zabytkowych (w ramach jednej lub większej ilości usług), w tym:-w co najmniej trzech z powyższych budynków prace konserwatorskie obejmowały podklejanie zarówno warstw malarskich jak i tynków na podłożu mineralnym-co najmniej jedna usługa miała wartość nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto- w co najmniej jednym z powyższych budynków powierzchnia podklejanych warstw malarskich lub tynków na podłożu mineralnym była nie mniejsza niż 30 m kw. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej: jedną osobą kierującą pracami konserwatorskimi tzw. kierownikiem prac konserwatorskich posiadającą:- tytuł magistra uzyskany w zakresie specjalności dotyczącej konserwacji malarstwa lub (oraz) kwalifikacje i praktykę określone w art. 37a pkt. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,- doświadczenie polegające na wykonaniu od dnia uzyskania uprawnień, o których mowa w art. 37 a ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ale nie wcześniej nić 3 lataprzed terminem składania ofert, co najmniej jednego zadania w zakresie nadzoru lub kierowania pracami konserwatorskimi przy malowidłach ściennych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, - dwoma zespołami roboczymi realizującymi prace konserwatorskie składającymi się z minimum 2 osób, z tym że w każdym zespole w pracach musi uczestniczyć co najmniej jeden dyplomowany konserwator dzieł sztuki w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Kultury iDziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 roku (z póź. zm.), z zastosowaniem kryteriów posiadania kwalifikacji, o których mowa odpowiednio w art. 37 a, 37 b albo 37 d ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, z tym że:- jeden dyplomowanykonserwator musi wykazać udział w minimum jednym zadaniu konserwacji malarstwa ściennego (licząc od momentu uzyskania uprawnień, o których mowa w art. 37 a ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- jeden dyplomowany konserwator musi wykazać udział w minimum jednym zadaniu konserwacji rzeźby kamiennej lub detalu architektonicznego (liczą odmomentu uzyskania uprawnień, o których mowa w art. 37 a ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami)pozostałe osoby techniczne wchodzące w skład zespołów roboczych muszą wykazać udział w minimum jednym zadaniu przy obiektach zabytkowych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstawwykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonychprzez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dniawezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):1.1. wykazu usług wykonanych, wokresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy teusługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium o wartości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) na czas związania ofertą. Pozostałe informacje w zakresie wadium zawarto w Dziale XIII SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy PZP, warunek o którym wyżej mowa w pkt. 3.1 Działu V SWZ musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę(jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na któregozdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia. 2. W odniesieniu do warunków opisanych w pkt. 3.1 Działu V SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7do SWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Dziale VII pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczeniaoraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakimkażdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany na zasadach szczegółowo opisanych w paragrafie 11 wzoru umowy (załącznika nr 6 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem -Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskudostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż zabudowy meblowej i wyposażenia kuchni - Olkusz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-02-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż zabudowy meblowej i wyposażenia kuchni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI