TP87_Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników i byłych pracowników Zamawiającego,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
TP87_Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników i byłych pracowników Zamawiającego, realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-09
  • ZamawiającyWrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-31
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00439338
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
TP87_Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników i byłych pracowników Zamawiającego, realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TP87_Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników i byłych pracowników Zamawiającego, realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a28fba4-2178-462f-9901-9eac8a7dc900

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237074/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 202_Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników oraz osób towarzyszących i dzieci

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
2. Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy:
1) Specyfikacja połączenia
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
2) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych
Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
3) Kodowanie i oznaczanie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
4) Korzystanie z platformy przetargowej jest bezpłatne.
Pełną obsługę techniczną platformy przetargowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 35 34 (w dni robocze godz. 8.00-16.00); e-mail: helpdesk@logintrade.net
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zapoznać się z:
1) Instrukcjami obsługi Platformy przetargowej – dostępnymi pod adresem:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
2) Regulaminem korzystania z Platformy przetargowej – dostępnym pod adresem:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w rozdziale XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/87/2024/S

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi kafeteryjne dla pracowników i byłych pracowników (emerytów, rencistów)
Zamawiającego, a także osób towarzyszących i dzieci pracowników, realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy
świadczeń pozapłacowych, w kategoriach:
1) sport i rekreacja w ramach miesięcznych abonamentów;
2) kultura i oświata oraz sport i rekreacja, w tym zakup kodów wartościowych (voucherów) zgodnie z poniższym opisem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot zamówienia:
92000000-1 Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe.
Zakres zamówienia i obowiązki Stron określają: projektowane postanowienia umowy (zał. do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny określa Rozdział XVIII SWZ.
1) Kryterium 1 (PI) - Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w skali do 80 pkt w wyniku sumowania składowych wymienionych w
Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ: tj. cen brutto za zaoferowane, jednomiesięczne abonamenty sportowo -
rekreacyjne udostępnione przez Wykonawcę dla Użytkowników w ramach usług kafeteryjnych (pozycje 1. c), 1. d), 1. e), 1. f) i 1. g)
Formularza ofertowego) + ceny brutto za zaoferowany jednomiesięczny abonament na dostęp do aplikacji internetowych
wspomagających ćwiczenia i relaks oraz wypełnienie wolnego czasu (pozycja 1. h) Formularza ofertowego) + ceny brutto za
wdrożenie, uruchomienie i udostępnienie usług Platformy (pozycja 1. a) Formularza ofertowego) + ceny brutto za jednomiesięczne
utrzymanie 1 konta pracowniczego (pozycja 1. b) Formularza ofertowego
2) Kryterium 2 (P2) - Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych, z których można skorzystać za pośrednictwem usług kafeteryjnych
(poprzez abonament) na terenie woj. dolnośląskiego - 20 pkt.
2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = P1 + P2
L - łączna liczba punktów uzyskanych w przyjętych kryteriach oceny ofert;
P1 - liczba punktów uzyskana w kryterium Cena brutto;
P2 - liczba punktów uzyskana w kryterium Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych, z których można skorzystać za pośrednictwem usług kafeteryjnych (poprzez abonament) na terenie woj. dolnośląskiego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 polegającą na:
- zapewnieniu dostępu do platformy cyfrowej w sposób nieprzerwany przez co najmniej 12 miesięcy;
- oferowaniu w ramach jednej usługi świadczenia pozapłacowego co najmniej w kategoriach: sport i rekreacja, kultura i
oświata, dla co najmniej 200 pracowników
UWAGA:
1. Poprzez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę realizowaną lub zrealizowaną w ramach jednej umowy. Jeżeli
Wykonawca w dacie składania oferty wykonuje zamówienie, o którym mowa w niniejszym warunku, wskazany tam warunek
uznaje się za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert okres realizacji usługi był nie krótszy niż 12 miesięcy.
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku doświadczenia mogą polegać na
zdolnościach tego z Wykonawców, który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie wymaga się. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie wymaga się. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie wymaga się.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór
stanowi załącznik nr 2a, 2b, 2c do SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ.
2) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ) lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby
gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów
4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
(wzór załącznik nr 4 do SWZ) - jeżeli dotyczy
5) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ),
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do
warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia nie dopuszcza sumowania
potencjałów wykonawców występujących wspólnie w celu wykazania spełnienia warunku, co oznacza że przynajmniej jeden
z Wykonawców występujących wspólnie spełnia warunek ww. samodzielnie.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna)
oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 powyżej, składa odrębnie i podpisuje każdy spośród wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1. Każdy Wykonawca oraz Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
(np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Złożenie
przez jednego Wykonawcę oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia więcej niż jednej oferty
lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje ich odrzucenie.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie
żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów
związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany określono w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa: https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

4. Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji, zastosuje kryterium selekcji w
postaci kryterium ceny, o którym mowa w rozdziale XVIII SWZ, tzn. do negocjacji zostaną zaproszeni maksymalnie trzej
wykonawcy, którzy zadeklarowali najniższe ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach związanych z procedurą postępowania o udzielenie
zamówienia jest p. Michał Śliwak (tel. 71 323 57 19).
2. Wykonawca przed zawarciem umowy w szczególności:
1) poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie zamawiającego,
2) przekaże Zamawiającemu regulamin korzystania z udostępnionej platformy;
3) udostępni aktualny wykaz obiektów sportowo-rekreacyjnych oraz kulturalno-oświatowych.
Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
niebędącymi podmiotami, na których zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załączniki nr 2a, 2b, 2c do SWZ)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę klawiszy keyboardu firmy Yamaha- Głuszyca
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę klawiszy keyboardu firmy Yamaha. Rozlał się olejek zapachowy i rozpuścił 2 klawisze, które się skleiły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI