Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo- rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Gdańsku, a także dla osób towarzyszących i dzieci- POWTÓRZONE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo- rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Gdańsku, a także dla osób towarzyszących i dzieci- POWTÓRZONE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76d9c88b-dfed-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033560/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników i osób towarzyszących
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal: „Formularz do komunikacji”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się wewnętrznym numerem postępowania (BZP.271.29.2022).
5. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 1 pkt. 1.3. adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny dotyczący RODO w dokumentach zamówienia. Klauzula informacyjna zawarta jest w Rozdziale 16 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.29.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia podstawowego (zwanego dalej „Programem”) jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo- rekreacyjnych dla pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Gdańsku oraz osób towarzyszących i dzieci, na podstawie kart imiennych.
2. Usługa realizowana będzie w ramach określonych programów, obejmujących zestaw usług dostępnych dla użytkowników.
2.1. Usługi będące przedmiotem umowy polegają na zapewnieniu uczestnikom programu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze, położonych w mieście Gdańsku, w województwie pomorskim oraz w całej Polsce, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy, w ramach miesięcznego abonamentu.
2.2. W ramach świadczonych usług Wykonawca gwarantuje dzieciom do 15 roku życia „kartę basenową” zapewniającą dostęp do obiektów basenowych w mieście Gdańsku, województwie pomorskim oraz w całej Polsce, z którymi wykonawca ma podpisaną umowę współpracy, w ramach miesięcznego abonamentu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji od momentu zawarcia umowy i maksymalnie do 31 sierpnia 2024 roku, poprzez świadczenie usług sportowo- rekreacyjnych w dodatkowej liczbie 170 osób w miesiącu, w tym:
1) pracownik- 8 wejść w miesiącu: 60
2) pracownik- nielimitowana liczba wejść: 53
3) osoba towarzysząca- 8 wejść w miesiącu: 17
4) osoba towarzysząca- nielimitowana liczba wejść: 15
5) dziecko: 25
Przewidywana liczba uczestników: 170
Udział w usługach sportowo– rekreacyjnych uczestników składający się na przedmiot zamówienia opcjonalnego musi spełniać wymagania określone dla zamówienia podstawowego.
3. Maksymalna kwota do wykorzystania przez Zamawiającego w ramach zamówienia opcjonalnego jest iloczynem dodatkowej miesięcznej liczby uczestników w usługach sportowo- rekreacyjnych, ceny wynikającej z zamówienia oraz liczby maksymalnie 24 miesięcy, w których można skorzystać z prawa opcji.
4. W zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia udziału w usługach sportowo- rekreacyjnych uczestnikom, o którym mowa w pkt 4.1 powyżej (z zachowaniem ceny wynikających ze złożonej oferty) na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, które Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż w terminie 30 dni od zrealizowania kwoty zamówienia stanowiącej 90% wartości zamówienia podstawowego. Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w częściach, Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia nie później niż przed momentem wyczerpania się kwoty wynikającej z realizacji zamówienia z OPCJI. Ostatnie oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający złoży nie później niż w terminie do 31.07.2024 roku.
5. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji bądź zaniechaniu zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczną liczbę osób korzystających z usług sportowo– rekreacyjnych w danym miesiącu, jednak nie więcej niż maksymalna kwota do wykorzystania w ramach zamówienia opcjonalnego (liczona zgodnie z pkt 3).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) dla kryterium 1 (PK1)
PK1 = [CN / CR x 60%] x 100
PK1 - ilość punktów badanej oferty dla kryterium 1
CN - najniższa oferowana cena,
CR - cena oferty rozpatrywanej
2) dla kryterium 2 (PK2)
PK2 = [LoG1 / LoG2 x 35%] x 100
PK2 - ilość punktów badanej oferty dla kryterium 2
LoG1 - liczba obiektów sportowo- rekreacyjnych na terenie Miasta Gdańska akceptujących karty imienne, zaoferowana w badanej ofercie
LoG2 - największa liczba obiektów sportowo- rekreacyjnych na terenie Miasta Gdańska akceptujących karty imienne spośród badanych ofert
Minimalna wymagana liczba obiektów sportowo- rekreacyjnych na terenie Miasta Gdańska to 30 obiektów.
Podstawę do obliczenia punktów w kryterium stanowić będzie liczba obiektów sportowo- rekreacyjnych podana przez Wykonawcę w Opisie obiektów sportowo- rekreacyjnych, stanowiących Załącznik nr 2 do oferty.
3) dla kryterium 3 (PK3)
PK2 = [LoWP1 / LoWP2 x 5%] x 100
PK2 - ilość punktów badanej oferty dla kryterium 2
LoWP1 - liczba obiektów sportowo- rekreacyjnych na terenie województwa pomorskiego akceptujących karty imienne, zaoferowana w badanej ofercie
LoWP2 - największa liczba obiektów sportowo- rekreacyjnych na terenie województwa pomorskiego akceptujących karty imienne spośród badanych ofert
Minimalna wymagana liczba obiektów sportowo- rekreacyjnych na terenie województwa pomorskiego (z wyłączeniem obiektów na terenie Miasta Gdańska) to 20 obiektów.
Podstawę do obliczenia punktów w kryterium stanowić będzie liczba obiektów sportowo- rekreacyjnych podana przez Wykonawcę w Opisie obiektów sportowo- rekreacyjnych, stanowiących Załącznik nr 2 do oferty.
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach: P = PK1 + PK2+ PK3.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów sportowo- rekreacyjnych na terenie Miasta Gdańska akceptujących karty imienne
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów sportowo- rekreacyjnych na terenie województwa pomorskiego akceptujących karty imienne (z wyłączeniem obiektów znajdujących się na terenie Miasta Gdańska)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis obiektów sportowo- rekreacyjnych, wg. załączonego wzoru- załącznik nr 2 do oferty, jako przedmiotowy środek dowodowy oraz w celu przyznania punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w Rozdz. 12 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda złożenia
wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o
których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie (wg. wzoru stanowiącego załącznik 1A do oferty), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdz. 4 SWZ musi wykazać każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy uregulowane zostały w par. 9 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego (Rozdz. 17 SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu ( https://miniportal.uzp.gov.pl/ )
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-09