Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług poleg. na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo – rekreac. dla pracowników UM w Gdańsku oraz dla wskazanych jednostek organizacyjnych GMG a także os. towarzyszących i dzieci.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 323 61 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuzanna.ulasinska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska - Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 957-08-44-969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 323 61 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuzanna.ulasinska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska - Gdańskie Centrum Informatyczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 583-325-63-87
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Andruszkiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 323 61 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuzanna.ulasinska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska - Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 584-090-00-85
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 36
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 323 61 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuzanna.ulasinska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska - Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 584-020-32-74
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 323 61 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuzanna.ulasinska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska - Gdańskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 95-108-87-02
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. gen. Józefa Hallera 16/18
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-426
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 323 61 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuzanna.ulasinska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska - Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 583-292-25-05
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dyrekcyjna 5
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-852
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 323 61 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuzanna.ulasinska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Urząd Miejski w Gdańsku jest jednostką wyznaczoną do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia na rzecz wskazanych jednostek zamawiających.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług poleg. na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo – rekreac. dla pracowników UM w Gdańsku oraz dla wskazanych jednostek organizacyjnych GMG a także os. towarzyszących i dzieci.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d58f8ee-ea07-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003279/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników i osób towarzyszących
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, na adres skrzynki Urzędu Miejskiego w Gdańsku: /UMGDA/SkrytkaESP oraz
3) poczty elektronicznej, adres e-mail: zuzanna.ulasinska@gdansk.gda.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, na adres skrzynki Urzędu Miejskiego w Gdańsku: /UMGDA/SkrytkaESP oraz
3) poczty elektronicznej, adres e-mail: zuzanna.ulasinska@gdansk.gda.pl
2.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal: „Formularz do komunikacji”.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP.271.41.2021).
4.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust.2 pkt 3) adres email.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
6.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
7.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny dot. RODO w dokumentach zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny dot. RODO w dokumentach zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.41.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo – rekreacyjnych dla pracowników zatrudnionych w następujących jednostkach organizacyjnych Gminy Miasta Gdańska, zwanych jednostkami zamawiającymi:
1) Urząd Miejski w Gdańsku,
2) Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy,
3) Gdańskie Centrum Informatyczne,
4) Gdański Zarząd Dróg i Zieleni,
5) Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska,
6) Gdańskie Centrum Usług Wspólnych,
7) Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
oraz osób towarzyszących i dzieci na podstawie kart imiennych.
2. Usługa realizowana będzie w ramach określonych programów, obejmujących zestaw usług dostępnych dla użytkowników.
2.1.Usługi będące przedmiotem umowy polegają na zapewnieniu uczestnikom programu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze, położonych w mieście Gdańsku, w województwie pomorskim oraz
w całej Polsce, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy, w ramach miesięcznego abonamentu.
2.2.W ramach świadczonych usług Wykonawca gwarantuje dzieciom do 15 roku życia „kartę basenową” zapewniającą dostęp do obiektów basenowych
w mieście Gdańsku, województwie pomorskim oraz w całej Polsce, z którymi wykonawca ma podpisaną umowę współpracy, w ramach miesięcznego abonamentu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ Rozdział 2 oraz w Rozdziale 17 - projektowane Postanowienia Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych akceptujących karty imienne na terenie miasta Gdańska
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych akceptujących karty imienne na terenie województwa pomorskiego
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia - Rozdział 2 SWZ - Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, pod rygorem jej odrzucenia, dokument pod nazwą „Opis obiektów sportowo-rekreacyjnych” – wg wzoru - załącznik nr 2 do oferty.Załącznik ten będzie stanowił jednocześnie podstawę do obliczenia przez Zamawiającego punktów podczas oceny ofert – zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 12 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz kalkulacyjny, wg wzoru załączonego do SWZ – stanowiący załącznik nr 3 do oferty oraz jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo.W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy czy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tychże dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 1 SWZ dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale 4 SWZ – poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 1.1.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy.