ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW I ZAJĘĆ SPORTOWO – REKREACYJNYCH DLA WSKAZANYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW I ZAJĘĆ SPORTOWO – REKREACYJNYCH DLA WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-24
  • ZamawiającyStarostwo Powiatowe w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-14
  • Numer ogłoszenia574947-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574947-N-2020 z dnia 2020-08-14 r.

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy: ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW I ZAJĘĆ SPORTOWO – REKREACYJNYCH DLA WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Eliminacja zdrowotnych czynników ryzyka w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy” nr RPKP.08.06.01-04-0008/19,
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 09235621900000, ul. Konarskiego  1-3 , 85-066  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 835 422, e-mail info@powiat.bydgoski.pl, faks 525 835 452.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.bydgoski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiat.bydgoski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w zamkniętej kopercie na adres Zamawiajacego
Adres:
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW I ZAJĘĆ SPORTOWO – REKREACYJNYCH DLA WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY
Numer referencyjny: OR-VII.272.3.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu (typu open) do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych (m.in. baseny, sauny, siłownie, lodowiska, kluby fitness, itd.) zlokalizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dla wskazanych imiennie przez Zamawiającego pracowników Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy (zwanych dalej użytkownikami).2. W ofercie Wykonawca przedstawi dwie listy obiektów, do których użytkownicy uzyskają dostęp, są to: lista podstawowa i lista dodatkowa. Lista podstawowa zawiera informacje o minimalnej wymaganej przez Zamawiającego liczbie i rodzaju obiektów sportowych. Lista dodatkowa zawiera informację o dodatkowych obiektach (dodatkowo punktowanych), do których użytkownicy uzyskają dostęp w ramach usługi. Ponadto możliwe jest zapewnienie dostępu do większej ilości obiektów, o których informacje znajdować się będą na stronie internetowej Wykonawcy. Zamawiający nie stawia ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby obiektów, do których użytkownicy uzyskają dostęp. Wykonawca może zaoferować dostęp do obiektów wynikających z oferowanych przez niego pakietów w nieograniczonym zakresie ilościowym i terytorialnym3. Zamawiający wymaga następującej ilości i rodzaju obiektów sportowych, do których zapewniony będzie nieodpłatny, nieograniczony, nielimitowany i równy (niedyskryminacyjny) dostęp dla użytkowników (lista podstawowa).Na terenie Bydgoszczy Wykonawca zapewni co najmniej: 12 obiektów z dostępem do siłowni 12 obiektów oferujących zajęcia fitness 2 obiekty oferujące dostęp do zajęć jogi 1 obiekt oferujący grę w squash 6 obiektów oferujących dostęp do sauny 2 obiekty oferujące dostęp do zajęć tanecznych (nauka tańca) 1 obiekt oferujący dostęp do gry w tenisa stołowego 4 obiekty oferujące dostęp do nauki sztuk walkiNa terenie Osielska (powiat bydgoski) co najmniej: 1 obiekt oferujący dostęp do siłowni 1 obiekt oferujący dostęp do zajęć fitnessJeżeli obiekt oferuje więcej niż 1 usługę, zalicza się go do każdego z wymaganych typów. 4. Wykonawca do oferty załączy (na wzorze przygotowanym przez Zamawiającego) listę obiektów ze wskazaniem, do jakiego typu obiektów należy go zaliczyć. W przypadku jeżeli jeden obiekt oferuje większą liczbę usług możliwe jest zaliczenie go do kilku kategorii. Liczba i rodzaj obiektów zaoferowanych na liście podstawowej i dodatkowej nie może się zmniejszyć w trakcie trwania umowy. Możliwa jest zmiana zaoferowanych obiektów w trakcie trwania umowy, zgodnie z zasadami opisanymi w dalszej części Ogłoszenia. 5. Dostęp do usługi z listy podstawowej i dodatkowej nie może pociągać za sobą dodatkowych kosztów dla użytkownika, z zastrzeżeniem wyjątków polegających na ustanowionych w danym obiekcie limitów czasu korzystania z usług w danym dniu, których przekroczenie powoduje konieczność dopłaty.6. Dostęp do obiektów powinien, co do zasady odbywać się w godzinach pracy obiektu bez ograniczeń czasowych korzystania z danego obiektu. Wyjątkiem są obiekty całodobowe, gdzie dostęp może być ograniczony czasowo, jeżeli wynika to z regulaminu obiektu. Dostęp do obiektów całodobowych nie może być ograniczony, jeżeli wykonawca oświadczył brak ograniczeń w ofercie i uzyskał punkty w odpowiednim kryterium wyboru ofert.7. Wymaga się, aby użytkownik miał możliwość skorzystania w ciągu jednego dnia kilkukrotnie z usług jednego obiektu lub kilku różnych obiektów, wg jego woli bez dodatkowych ograniczeń.8. Dostęp do obiektów nie może być ograniczany w stosunku do innych klientów. Oznacza to, że użytkownik musi mieć możliwość korzystania z oferowanych usług na takich samych zasadach jak pozostali klienci obiektu. Niedopuszczalne jest ograniczanie ilości czasu korzystania z obiektów lub/i zajęć w sposób dyskryminujący w stosunku do innych osób.9. Akceptowane jest stawianie użytkownikom wymogu wcześniejszej rejestracji na zajęciach. Akceptowane są również ograniczenia wynikające ze zwyczajnej działalności obiektów np. wynikające z braku dostępnych miejsc (np. wcześniejsza rejestracja zajęć przez innych klientów, komercyjne udostępnianie torów pływackich itp.) 10. Zamawiający wymaga co najmniej jednej nieodpłatnej dla użytkownika metody weryfikacji uprawnienia wejścia na obiekt (np. karta, uzyskanie dostępu poprzez nieodpłatną infolinię). Zamawiający dopuszcza możliwość dodatkowych metod weryfikacji uprawnień wejścia na obiekt, wymagających użycia urządzeń należących do użytkownika (np. telefonu), również jeżeli metody te mogą wiązać się z poniesieniem kosztów przez użytkownika (np. wysłanie SMS, skorzystanie z pakietu danych). Jednak jeżeli użytkownik nie posiada własnego urządzenia, Wykonawca jest zobowiązany nieodpłatnie użyczyć urządzenie niezbędne do przeprowadzenia procesu weryfikacji na czas korzystania z usługi. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość weryfikacji uprawnień użytkownika poprzez weryfikację danych biometrycznych, jednak skorzystanie z tej opcji będzie zależne od woli użytkownika. Jeżeli w ofercie znajdują się obiekty do których wejście jest możliwe jedynie za pomocą weryfikacji danych biometrycznych należy to zaznaczyć w tabeli stanowiącej załącznik do Ogłoszenia. Liczba obiektów dostępnych jedynie za pomocą weryfikacji biometrycznej znajdujących się na liście podstawowej nie może przekroczyć 4. 12. Przedmiot zamówienia będzie realizowany do kwoty 237600,00 zł Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości użytkowników w tym okresie. Użytkownicy są wybierani w ramach projektu dofinansowanego w funduszy unijnych. Nabór użytkowników na okres od września 2020 roku do sierpnia 2021 roku został już zakończony. W wyniku przeprowadzonego naboru wyłoniono 65 użytkowników. Liczba ta nie będzie co do zasady zmieniona z zastrzeżeniem możliwości rezygnacji samych użytkowników i możliwości zawieszenia korzystania z usługi. Kolejne nabory użytkowników będą przeprowadzone w roku 2021 i 2022. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niewykorzystania kwoty określonej na realizację zamówienia. 13. Przewiduje się comiesięczne faktury za aktywną liczbę użytkowników. Liczba aktywnych użytkowników może okresowo wynosić 0, za co Wykonawcy nie przysługują roszczenia. W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana użytkowników. Zmiana ta musi być przeprowadzona przez Wykonawcę nieodpłatnie niezależnie od ilości takich przypadków. W trakcie trwania umowy, użytkownik ma prawo zawiesić korzystanie z usługi, wynagrodzenie za użytkownika, który nie korzysta z usług w okresie zawieszenia, nie przysługuje. Aktywacja, dezaktywacja lub zmiana użytkownika ma zostać wykonana przez Wykonawcę w terminie pierwszych 3 dni roboczych każdego miesiąca. Ustala się, że zmiana użytkowników będzie zgłaszana przez Zamawiającego najpóźniej w ostatni dzień roboczy każdego miesiąca (z wyłączeniem zmiany po każdym naborze użytkowników – procedura naboru została opisana poniżej). 14. Obowiązkiem Wykonawcy jest aktywowanie dostępu do obiektów sportowych w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania listy użytkowników, z zastrzeżeniem że za niepełny miesiąc rozliczeniowy wynagrodzenie wykonawcy zostanie obliczone proporcjonalnie do liczby dni w których użytkownicy mieli dostęp do obiektów. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uaktualniania listy użytkowników w każdym miesiącu trwania umowy.16. Zamawiający przekaże Wykonawcy pierwszą listę użytkowników w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy. Kolejne listy przekaże do 31 sierpnia roku 2021 i 31 sierpnia roku 2022.17. Faktyczna liczba użytkowników będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego, a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może, w przypadku mniejszych potrzeb, stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy imiennego wykazu wejść pracowników Zamawiającego do obiektów w celu przekazania informacji Instytucji Zarządzającej. 19. W trakcie trwania umowy Wykonawca ma prawo zmienić obiekty, do których gwarantuje dostęp na następujących zasadach:1) Obiekty, poza wykazanymi w ofercie, Wykonawca może zmieniać dowolnie, z zastrzeżeniem że aktualna lista dostępnych obiektów ma być zawsze dostępna dla użytkowników (np. poprzez stronę internetową wykonawcy)2) zmiana obiektów wymienionych w ofercie Wykonawcy (lista podstawowa, lista dodatkowa) jest możliwa pod warunkiem zapewnienia w miejsce obiektu usuniętego z listy, obiektu lub obiektów odpowiadających pod względem lokalizacji (miejscowość) i rodzaju świadczonych usług obiektowi usuniętemu. Dopuszcza się możliwość zaoferowania w miejsce jednego usuniętego obiektu, kilku obiektów, które łącznie zapewnią takie same parametry jak obiekt usunięty oraz zapewnienie w miejsce kilku usuniętych obiektów, jednego obiektu na takich samych warunkach.3) w przypadku niezapewnienia zamiennych obiektów zgodnie z warunkami opisanymi powyżej, Zamawiający będzie naliczał kary umowne w wysokości 1% za każdy miesiąc niezapewnienia odpowiedniej ilości obiektów za każdy niedostępny obiekt (maksymalna wysokość kary 50% wartości faktury miesięcznie) 4) obowiązek zapewnienia obiektów zamiennych spoczywa na Wykonawcy również w przypadku tymczasowego zamknięcia obiektu, które trwa dłużej niż 31 dni. 5) w przypadku jeżeli obiekt lub obiekty z listy podstawowej lub listy dodatkowej zostaną zamknięte w wyniku obostrzeń administracyjnych związanych ze stanem epidemii, kary umowne nie będą naliczane, a Wykonawca nie ma obowiązku oferować obiektów zamiennych. Jednak w takim przypadku Zamawiający ma prawo tymczasowo zawiesić korzystanie z usług przez wszystkich użytkowników, a wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje. 6) jeżeli użytkownik zgłosi, że dostęp do obiektu został mu ograniczony, a obiekt potwierdzi fakt takiego ograniczenia, a przyczyna będzie leżała po stronie Wykonawcy (awaria systemu wykonawcy, inny powód nieuznania karty/systemu wykonawcy), Zamawiający naliczy wykonawcy karę umowną w wysokości 100 zł za każdy zgłoszony przypadek.20. Aktualna lista wszystkich dostępnych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 21. Cena dostępu określona w ofercie przez Wykonawcę do w/w usług dla jednego Użytkownika będzie niezmienna i nie będzie uzależniona od ilości osób z nich korzystających. 22. Umowa może być wypowiedziana przez każdą ze stron bez podania przyczyny. Okres wypowiedzenia umowy wynosi 60 dni.23. W celu realizacji umowy, na podstawie art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Zamawiający, pełniący funkcję podmiotu przetwarzającego, zawrze z Wykonawcą, pełniącym funkcję administratora danych osobowych, umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.

II.5) Główny kod CPV: 92000000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
92600000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2023-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Ilość dodatkowych lokalizacji obiektów 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę grochówki polowej na festyn- Ryńsk
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę grochówki polowej na festyn. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI