Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych dla pracowników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni, osób towarzyszących i dzieci do lat 15
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-02-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-31
  • Numer ogłoszenia508219-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 508219-N-2020 z dnia 2020-01-31 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni, osób towarzyszących i dzieci do lat 15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 28303320000000, ul. ul. Grabowo  2 , 81-265  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, e-mail sekretariat@mopsgdynia.pl, faks 058 7820124 w. 38.
Adres strony internetowej (URL): http://mopsgdynia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://mopsgdynia.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://mopsgdynia.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni, osób towarzyszących i dzieci do lat 15
Numer referencyjny: MOPS.DZP.322.3.5/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług dla użytkowników polegających na umożliwieniu korzystania z różnorodnych usług/zajęć sportowo-rekreacyjnych, oferowanych w ramach pakietu udostępnianego przez Wykonawcę. 2) Pakiet musi obejmować możliwość korzystania z zestawu różnorodnych usług/zajęć sportowo-rekreacyjnych, świadczonych przez obiekty sportowo-rekreacyjne (m.in. baseny, siłownie, kluby fitness, sauna itp.) na terytorium całej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności przez co najmniej 130 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa pomorskiego, w tym przez co najmniej 40 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Gdyni, przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ww. obiekty muszą udostępniać bez dopłat usługi sportowo-rekreacyjne w ramach pakietu. Uwaga! Liczba oferowanych obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie województwa pomorskiego oraz liczba oferowanych obiektów sportowo – rekreacyjnych z basenem z usługą pływania i klubów fitness, w którym świadczone są co najmniej 4 różnego rodzaju usługi sportowo-rekreacyjne/zajęcia na terenie Gdyni są jednymi z kryteriów oceny ofert, które zostały określone szczegółowo w Rozdziale 12 SIWZ. Aktualny, szczegółowy wykaz obiektów sportowo – rekreacyjnych wraz z dokładną charakterystyką dostępu (informacje na temat usług/zajęć i obiektów, ograniczeń czasowych, ewentualnych dopłatach i limitach) musi być dostępny na stronie internetowej wskazanej przez Wykonawcę przez cały okres świadczenia usługi. 3) Pakiet usług/zajęć sportowo-rekreacyjnych powinien być zróżnicowany i dotyczyć różnych form aktywności sportowej. 4) Obiekt sportowo-rekreacyjny oznacza obiekt, który świadczy minimum jedną usługę / zajęcia sportowo-rekreacyjne, w danym punkcie adresowym. Usługi / zajęcia sportowo-rekreacyjne oferowane w jednym obiekcie (w jednym punkcie adresowym) przez ten sam podmiot (tą samą firmę) będą traktowane jako jeden obiekt. 5) Usługi / zajęcia sportowo-rekreacyjne świadczone w przedstawionych obiektach muszą być oferowane w ramach pakietu OPEN, przez co należy rozumieć brak jakichkolwiek ograniczeń w korzystaniu z obiektów sportowo – rekreacyjnych przez 7 dni w tygodniu, za wyjątkiem ograniczeń wprowadzonych przez dany obiekt sportowo – rekreacyjny wynikający z obowiązujących w obiekcie godzin pracy, regulaminów i grafików. 6) Dostęp do usług świadczonych w ramach pakietu odbywać się będzie na podstawie aktywnego abonamentu miesięcznego weryfikowanego poprzez: a) okazanie imiennej karty Użytkownika, aktywnej w danym okresie rozliczeniowym (Zamawiający nie przewiduje podania Wykonawcy więcej danych niż imię i nazwisko użytkowników) oraz poprzez potwierdzenie tożsamości Użytkownika za pomocą dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości ze zdjęciem lub ewentualnym podpisem na liście obecności składanym przez użytkowników; b) sposób weryfikacji użytkowników nie może być związany z koniecznością udostępniania danych biometrycznych i nie może pociągać za sobą żadnych dodatkowych kosztów nakładanych na użytkowników, w tym: opłaty członkowskiej, konieczności posiadania telefonu, dostępu do Internetu, a także w żaden inny sposób powodujący dodatkowe koszty. 7) Abonament miesięczny, o którym mowa w pkt. 6 powyżej, będzie umożliwiał nieograniczony dostęp do usług określonych w SIWZ z możliwością korzystania z różnych (dowolnie wybranych) usług tego samego dnia w różnych, dowolnie wybranych przez Użytkownika obiektach, bez wcześniejszego określenia lokalizacji i dodatkowych opłat, za wyjątkiem ograniczeń wprowadzonych przez dany ośrodek wynikających z obowiązujących w ośrodku godzin pracy, regulaminów i grafików. 8) Wykonawca, w ramach odrębnych abonamentów miesięcznych, umożliwi dzieciom pracowników do lat 15 korzystanie z pakietu wyboru zawierającego minimum 3 rodzaje usług tj. nauka tańca, sztuki walki oraz basen, z tym że indywidualny odbiorca usługi wybierze tylko jedną usługę z pakietu i z niej będzie korzystał (nauka tańca lub sztuki walki lub basen). Opłaty za ww. abonament będą ustalone oddzielnie od opłat za abonamenty obejmujące pełen zakres usługi. Z powyższych abonamentów korzystać będą mogły zarówno dzieci pracowników korzystających z przedmiotowej usługi, jak i dzieci pracowników nie korzystających z tej usługi. 9) Zamawiający planuje dokonać zakupu abonamentów miesięcznych w szacunkowej liczbie: a) dla 135 pracowników, b) dla 42 osób towarzyszących powyżej 15 roku życia, c) dla 10 dzieci w wieku do lat 15 uprawnionych do korzystania z jednego rodzaju usługi z tzw. pakietu wyboru (np. nauka tańca lub sztuki walki lub basen) 10) Przedstawione liczby osób są szacunkowe, mające na celu umożliwienie Wykonawcy oszacowanie ceny oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia poszczególnej ilości osób korzystających z usług / zajęć sportowo-rekreacyjnych w okresie rozliczeniowym (jeden miesiąc) bez zmiany cen jednostkowych abonamentów zaoferowanych w ofercie Wykonawcy dla Użytkowników, jednak łączna wykorzystana kwota nie może przekroczyć kwoty przewidzianej w umowie. 11) Nie później niż w terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego, osobie wskazanej przez Zamawiającego, określoną liczbę imiennych kart, zgodną z przekazaną przez Zamawiającego listą użytkowników lub przekaże Zamawiającemu inne rozwiązania techniczne umożliwiające korzystanie z usługi przez użytkowników (w zależności od rozwiązań techniczno-organizacyjnych stosowanych przez danego Wykonawcę). 12) Obok usług będących przedmiotem zamówienia Wykonawca może zaoferować usługi dodatkowe (np. inne karty, karty rabatowe, kupony), przy czym wszystkie usługi dodatkowe muszą być ujęte w cenie oferty.

II.5) Główny kod CPV: 92000000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
92330000-3
92600000-7
92610000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-03-01   lub zakończenia: 2021-02-28
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-03-01 2021-02-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi, z których każda polegała lub polega na zapewnieniu dostępu do usług / zajęć sportowo-rekreacyjnych świadczonych przez co najmniej 130 obiektów sportowo-rekreacyjnych (w tym: basen, sauna, siłownia, klub fitness), w ramach pakietu, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda z usług. Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi zostać spełniony w całości przez jednego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (tj. co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu co najmniej dwóch dostaw, o których mowa powyżej, ocena ww. warunku nie będzie przeprowadzana łącznie dla wszystkich Wykonawców). Uwaga: W przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu powyższy warunek musi zostać spełniony w całości przez jeden podmiot (tj. co najmniej jeden podmiot, na którego zasobach polega Wykonawca, musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu co najmniej dwóch dostaw, o których mowa powyżej, ocena ww. warunku nie będzie przeprowadzana łącznie dla Wykonawcy lub podmiotu/-ów, na których zasobach on polega).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniana, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: 1) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego co najmniej usługi, o których mowa w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 3 lit. b SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączaniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykaz usług należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Jeśli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust. 10-11.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścili informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 1-2 niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Liczba obiektów sportowo na terenie województwa pomorskiego 10,00
Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych z basenem (umożliwiających samodzielne korzystania z basenu - pływanie) i klubów fitness (świadczących co najmniej 4 różnego rodzaju usługi / zajęcia sportowo-rekreacyjne) na terenie Gdyni 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy dokonanej za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku: 1) zmiany kwoty podatku VAT, z związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku VAT, 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego i są uzasadnione prawidłową realizacją przedmiotu umowy. 3. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napełnienie butli co2 - Tczew
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie napełnienie butli co2 z syfonem 8 l. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Opracowanie oraz aktualizacja dokumentacji projektowej w ramach II etapu projektu pn.: „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim” w rozbiciu na zadania: 1. „Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ulicy 11 –go Listopada od ulicy Samsonowicza do ulicy Ogrodowej” w ramach projektu Przebudowa ul. 11-go Listopada od ul. Samsonowicza do ul. Ogrodowej w ramach II etapu projektu pn: „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim”. 2. „Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej dla rozbudowy i przebudowy ul. Samsonowicza w Ostrowcu Świętokrzyskim – II etap w zakresie budowy ścieżki rowerowej oraz chodnika od km 0+50 do km 1+900 wraz z rozbudową skrzyżowania ul. Samsonowicza – 11 –Listopada” w ramach projektu: „Rozbudowa i przebudowa ul. Samsonowicza w Ostrowcu Świętokrzyskim – II etap – budowa ścieżki rowerowej oraz chodnika od km 0+50 do km 1+900 wraz ze skrzyżowaniem ul. Samsonowicza – 11 –Listopada, oraz wykonanie „Opracowania dokumentacji projektowej dla przebudowy ulicy Samsonowicza do 1-szej bramy” w ramach projektu: „Przebudowa ul. Samsonowicza - do 1-szej bramy w ramach II etapu projektu pn.: Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim”.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gdynia: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rozrywka, imprezy i sztuka: Zakup kart abonamentowych uprawniających do korzystania z zajęć rekreacyjno-sportowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rozrywka, imprezy i sztuka: Świadczenie usług dozoru wystaw i eksponatów w oddziałach Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku