Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i wydrukowanie publikacji edukacyjnych w formie przewodnika ze spacerownikiem – odrębnie dla każdego parku krajobrazowego woj. wielkopolskiego.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630499026
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piekary 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-823
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zpkww.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpkww.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i wydrukowanie publikacji edukacyjnych w formie przewodnika ze spacerownikiem – odrębnie dla każdego parku krajobrazowego woj. wielkopolskiego.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78760336-9f9b-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Edukacja ekologiczna mieszkańców województwa wielkopolskiego na rzecz zrównoważonego rozwoju”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zpkww.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ złożenie oferty, w zakresie pozostałym sekretraiat@zpkww.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.231.2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przygotowanie i wydrukowanie publikacji edukacyjnych w formie przewodnika ze spacerownikiem – odrębnie dla każdego parku krajobrazowego woj. wielkopolskiego.”. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) przygotowania treści i opracowania redakcyjnego wydawnictwa, technicznego i graficznego, wykonania projektu graficznego 14 wydawnictw zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej Zamawiającego, według poniższej specyfikacji powtarzalnej dla każdego z 14 wydawnictw zamówienia:
● Nakład - 2000 szt.
● Format – minimalny A5, maksymalny B5
● Objętość – zgodnie z lit. h) 1)-14)
● Ilość fotografii – minimum 60
● Ilość infografik – minimum 10 (do liczby infografik przyjętych w publikacji nie wlicza się rozwiązań graficznych użytych w rozdziale Przyjaciel Parku Krajobrazowego – edukacyjne karty pracy);
● Ilość ilustracji/rycin – minimum 10 (do liczny liczby ilustracji/ rycin przyjętych w publikacji nie wlicza się rozwiązań graficznych użytych w rozdziale Przyjaciel Parku Krajobrazowego – edukacyjne karty pracy);
● Druk 4+4
● Wnętrze – 130 g matowy papier powlekany
● Okładka - 250 g matowy papier powlekany
● Oprawa szyto-klejona
● Skrzydełko 90 mm na lewej okładce, otwierane od środka do zadruku 4+4
● Okładka trzecia z kieszonką na zadania dla dzieci, z kartami pracy o gramaturze minimum 70 g.
● Projekt elementu spójności, łączącego grzbiety wszystkich 14 przewodników w całość (element graficzny, wyróżnik)
a) przygotowania materiału ilustracyjnego do druku (fotografii, grafik, infografik, rysunków), korekty technicznej tekstów,
b) składu i przygotowania do druku,
c) druku,
d) oprawy,
e) nadania numeru ISBN,
f) dostawy do siedziby Zamawiającego,
g) przygotowania oraz przekazania Zamawiającemu ostatecznego projektu w formie elektronicznej według specyfikacji:
- plik w formacie pdf przygotowany do druku (ilustracje i grafiki w rozdzielczości min. 300 DPI, tekst zamieniony na krzywe, naddatki) + lista wykorzystanych krojów pisma, paleta kolorów
- plik w formacie pdf przygotowany do druku (ilustracje i grafiki w rozdzielczości min. 300 DPI,
tekst nie zamieniony na krzywe, naddatki) + lista wykorzystanych krojów pisma, paleta kolorów
- plik w formacie pdf przeznaczony do publikacji na stronie internetowej, wraz z prawem do jego nieograniczonego wykorzystania do celów statutowych Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79810000-5 - Usługi drukowania
79821100-6 - Usługi korektorskie
79822300-5 - Usługi składania
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie: a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że: dysponują
co najmniej:
- redaktorem - osobą, która powinna posiadać: - doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w tworzeniu tekstów o tematyce o tematyce edukacyjnej lub przyrodniczej lub turystycznej dla co najmniej 1 wydawnictwa o wartości min. 50 000 złotych
brutto każda;
- korektorem - osobą, która powinna posiadać: - doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w korekcie tekstów o tematyce edukacyjnej, przyrodniczej turystycznej dla co najmniej 1 wydawnictwa wartości min. 10 000 złotych brutto każda;
- grafikiem - osobą, która powinna posiadać: - doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w projektowaniu koncepcji kreatywnej dla co najmniej 1 wydawnictwa edukacyjnego, przyrodniczego, turystycznego lub promocyjnego o wartości min.
20 000 złotych brutto każda;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją
na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór: załącznik nr 7 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty podpisane zgodnie z wymogami pkt 11.B.1 SWZ: 1) wypełniony formularz ofertowy - wzór: załącznik nr 1 do SWZ; Ceny należy podawać w zaokrągleniu do pełnych groszy, czyli do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
Zamawiający wymaga podania cen jako wartości dodatnich i informuje, że w przypadku braku wyceny danej pozycji lub podania wartości 0 zł oferta podlegała będzie odrzuceniu z zastrzeżeniem postanowień art. 223 ust. 2 ustawy Pzp. 2) wypełnione oświadczenie - wzór: załącznik nr 2 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian zawiera § 13 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-17 13:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-17 14:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-15
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby wykonawców. Maksymalna liczba wykonawców, których zamawiający zaprosi do negocjacji ofert: 3.
Kryteria oceny ofert, które zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert:
a. kryterium cenowe - cena brutto oferty,
b. ocena techniczna próbki publikacji w wersji elektronicznej.
Kwalifikacja wykonawców odbędzie się na podstawie wskazanych kryteriów oceny ofert.
Zamawiający może zaprosić wykonawców, którzy przedstawili najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, czyli wykonawców, których oferty zostały najwyżej ocenione.