Przygotowanie i organizacja imprezy plenerowej pn.: „Dzień Dziecka na Osiedlu Falkowa”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i organizacja imprezy plenerowej pn.: „Dzień Dziecka na Osiedlu Falkowa” w ramach realizacji projektu pn.: ”Aktywni mieszkańcy Osiedla Falkowa „poznają się” na nowo i zwiedzają Polskę!”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-13
  • ZamawiającyMiasto Nowy Sącz
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00146600
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i organizacja imprezy plenerowej pn.: „Dzień Dziecka na Osiedlu Falkowa” w ramach realizacji projektu pn.: ”Aktywni mieszkańcy Osiedla Falkowa „poznają się” na nowo i zwiedzają Polskę!”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i organizacja imprezy plenerowej pn.: „Dzień Dziecka na Osiedlu Falkowa” w ramach realizacji projektu pn.: ”Aktywni mieszkańcy Osiedla Falkowa „poznają się” na nowo i zwiedzają Polskę!”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b47ce346-cc56-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037444/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi organizacji eventów i spotkań integracyjnych realizowanych w Ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz; https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-ozamowieniach. html;https://www.nowysacz.pl/zamowienia_publiczne_urzad_miasta

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w specyfikacji oraz w regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.19.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej przygotowanie i organizację w dniu 6 czerwca 2022 r. w godzinach od 14:00 do 18:00 na terenie placu i boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Sączu przy ul. Długoszowskiego 126, imprezy plenerowej, niemasowej o charakterze integracyjnym pn.: „Dzień Dziecka na Osiedlu Falkowa” dla mieszkańców miasta Nowego Sącza w ramach realizacji projektu pn.: „Aktywni mieszkańcy Osiedla Falkowa „poznają się” na nowo i zwiedzają Polskę!” realizowanego z Budżetu Obywatelskiego Miasta Nowego Sącza.
II.W ramach przygotowania, organizacji i realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:
1.sprzętu nagłaśniającego wraz z obsługą na cały czas trwania imprezy;
2.oprawy muzycznej i obsługi konferansjerskiej wydarzenia na cały czas trwania imprezy poprzez odtwarzanie muzyki mechanicznej (w tym opłata ZAIKS), obsługę konferansjerską i umożliwienie występów amatorskich dzieci i młodzieży oraz prowadzenie konkursów i zabaw,
3.atrakcji dla dzieci,
4.stoiska cateringowego wraz z obsługą,
5.porządku i czystości na terenie wydarzenia podczas jego trwania oraz uprzątnięcie terenu po jego zakończeniu.
6.bezpieczeństwa uczestników wydarzenia, w tym ubezpieczenie (NNW) imprezy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących rozporządzeń w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem na terenie RP stanu epidemii.
7.ISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami jakościowymi dotyczącymi realizacji usługi został zawarty w załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji.
III. Wykonawca będzie pełnił funkcję organizatora imprezy plenerowej, która jest imprezą niemasową, nieodpłatną, przeznaczoną dla mieszkańców miasta, w szczególności osiedla Falkowa.
IV. Wykonawca zobowiązany będzie dołożyć wszelkich starań, aby wydarzenie będące przedmiotem zamówienia miało atrakcyjną, ciekawą i przyciągającą formę, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu tego rodzaju usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92300000-4 - Usługi rozrywkowe

98300000-6 - Różne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
1. dokumentu, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy;
2. oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
3.wyjaśnienie przyczyny zastosowania zwolnienia z podatku VAT w ofercie Wykonawcy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wręczenie torta i kwiatów przez klauna- Modlnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wręczenie torta i kwiatów przez klauna. Miejscowość sąsiadująca z Krakowem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI