Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Opracowanie merytoryczne pięciu folderów tematycznych dotyczących fauny Roztoczańskiego Parku Narodowego i Roztocza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Roztoczański Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061362589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plażowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Zwierzyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-470
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846872066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@roztoczanskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.roztoczanskipn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona przyrody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie merytoryczne pięciu folderów tematycznych dotyczących fauny Roztoczańskiego Parku Narodowego i Roztocza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6af32e22-f443-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011658/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Opracowanie merytoryczne pięciu folderów tematycznych dotyczących fauny Roztoczańskiego Parku Narodowego i Roztocza
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
POIiS.02.04.00-00-0020/18 pn. „Ochrona gatunków i siedlisk Natura 2000 na obszarze Roztoczańskiego Parku Narodowego” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.roztoczanskipn.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Wniniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy działającej pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ 2)Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Instrukcja dominiPortalu znajduje się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP.pdf 3)Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronieinternetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu 4)Wykonawca zamierzającywziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 5)Do złożenia oferty konieczne jest
posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.6)Zalecenia Zamawiającego
odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie.pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;- dokumentysporządzone i przesyłanew formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanympodpisem elektronicznym w formacie XAdES;- do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznegozaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).7)Zamawiający określa następującewymagania sprzętowo – aplikacyjne:a)stały dostęp do sieci Internet;b)posiadanie dowolnej i aktywnejskrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows7 (lub nowszym) albo Linux,d)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa – Platformawspółpracuje
z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet
Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e)włączona obsługa JavaScriptoraz Cookies.8)Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do150 MB w formatach: .pdf,.doc, .docx., .xlsx, .xml. W przypadku złożenia w ofercie kilku dokumentównależy zapisać je jako .zip i dopiero zaszyfrować aplikacją do szyfrowania także jako .zip. Zaleca sięnarzędzie do obsługi kompensacji plików 7-zip.9)Załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocąPlatformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jestna serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero poupływie terminu otwarcia ofert;10)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowiprzyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przywysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”11)o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.12)Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wszczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych), zawiadomień oraz przekazywanie informacjiodbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanejz niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia IDpostępowania).13)Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod
rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy,podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia PE i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólnerozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,że:1)administratorem danych osobowych jest Roztoczański Park Narodowy z siedzibą w Zwierzyńcuul. Plażowa 2, 22-470 Zwierzyniec, e-mail: sekretariat@roztoczanskipn.pl; 2) w sprawach związanych zprzetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Administratorem Danych OsobowychRoztoczańskim Parkiem Narodowym pod adresem e-mail: sekretariat@roztoczanskipn.pl, telefon: +48
846872066 lub pisemnie na adres siedziby administratora 3) dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego pn. Opracowanie merytoryczne pięciu folderów tematycznych dotyczących fauny Roztoczańskiego Parku Narodowego i Roztocza prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zgodnie zart.275 ust. 1 ustawy Pzp, znak: OEM.271.02.2021.ld; 4) odbiorcami danych osobowych będą osobylub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawyz dnia 11września 2019 r.– Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Przysługuje:-prawo dostępu do danych osobowych (art. 22 RODO, na podstawie art. 15 RODO); -prawo dosprostowania danych osobowych**(art. 16 RODO); -prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych(art. 18 RODO) z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO***; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowychdotyczących naruszenia przepisów RODO; nie przysługuje: -prawo do usunięcia danychosobowych(art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO); -prawo do przenoszenia danych osobowych(art. 20RODO); - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (art. 21 RODO), podstawaprawna przetwarzania danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OEM.271.02.2021.ld
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie merytoryczne, obejmujące przygotowanie tekstu oraz pozyskanie zdjęć do pięciu folderów tematycznych o charakterze informacyjno – edukacyjnym. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I: Opracowanie merytoryczne czterech folderów tematycznych: „Płazy Roztoczańskiego Parku Narodowego i Roztocza”, „Gady Roztoczańskiego Parku Narodowego i Roztocza”, „Ptaki Roztoczańskiego Parku Narodowego i Roztocza”, „Nietoperze Roztoczańskiego Parku Narodowego i Roztocza”, Część II: Opracowanie merytoryczne folderu tematycznego: „Bociany Roztocza - znani i nieznani mieszkańcy ludzkich osad i leśnych ostępów’. Częśćpierwsza: przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: przygotowanie tekstu (ok. 40 stron znormalizowanych łącznie do czterech folderów) oraz pozyskanie materiałów graficznych, głównie zdjęć (ok.100 – 120 zdjęć łącznie do czterech folderów. Wykonawca musi posiadać udokumentowane prawa do wszystkich wykorzystanych przy przygotowaniu przedmiotu zamówienia materiałów: fotografii, tekstów, grafik i innych elementów. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego wszelkie autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów wytworzonych w ramach zamówienia na zasadach, które zostaną określone w umowie.
Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lubsprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia. Elementyobjęte przedmiotem zamówienia dostarczone będą przez Wykonawcę, na jego koszt do siedziby Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22120000-7 - Wydawnictwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie merytoryczne, obejmujące przygotowanie tekstu oraz pozyskanie zdjęć do pięciu folderów tematycznych o charakterze informacyjno – edukacyjnym. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I: Opracowanie merytoryczne czterech folderów tematycznych: „Płazy Roztoczańskiego Parku Narodowego i Roztocza”, „Gady Roztoczańskiego Parku Narodowego i Roztocza”, „Ptaki Roztoczańskiego Parku Narodowego i Roztocza”, „Nietoperze Roztoczańskiego Parku Narodowego i Roztocza”, Część II: Opracowanie merytoryczne folderu tematycznego: „Bociany Roztocza - znani i nieznani mieszkańcy ludzkich osad i leśnych ostępów”. Część druga: przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: przygotowanie tekstu (ok. 10 stron znormalizowanych) oraz pozyskanie materiałów graficznych, głównie zdjęć (ok. 25 – 30 zdjęć). Wykonawca musi posiadać udokumentowane prawa do wszystkich wykorzystanych przy przygotowaniu przedmiotu zamówienia materiałów: fotografii, tekstów, grafik i innych elementów. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego wszelkie autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów wytworzonych w ramach zamówienia na zasadach, które zostaną określone w umowie Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części i tym samymdopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przezWykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych dorealizacji zamówienia. Elementy objęte przedmiotem zamówienia dostarczone będą przez
Wykonawcę, na jego koszt do siedziby Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22120000-7 - Wydawnictwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu orazspełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziałuw postępowaniu: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający niestawia warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzezzłożenie oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1. 2. Uprawnienia do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiającynie stawia warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzezzłożenie oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1. 3. Zdolność techniczna lub zawodowa -Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonałnależycie co najmniej trzy prace polegające na opracowaniu merytorycznym wydawnictw o tematyce przyrodniczej (w tym faunistycznej) i charakterze popularnonaukowym (książka, artykuł popularnonaukowy, broszura edukacyjna, inne opracowanie merytoryczne), odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolnościtechnicznej lub zawodowej – wymaga aby ten warunek spełniał co najmniej jeden z tychWykonawców. 4. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie stawia warunku wpowyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenieoświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
i wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w SWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawcazłożył wraz z ofertą: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału -Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia do SWZ
w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
i załączniku nr 4 - spełnianiu warunków udziału. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowićwstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunkiudziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymiZałącznik nr 3 i 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcówoświadczenia, o którym mowa powyżej składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczeniaw zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziałuw postępowaniuoraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celuwykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakimpowołuje się na ich zasoby, warunków udziałuw postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowapowyżej (zał. 3 i 4) SWZ, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. 2. Zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowyśrodek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów – załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1. Wykazzrealizowanych prac wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychrównież wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich tytułu, rodzaju publikacji, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychprace te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są recenzje bądź referencje albo inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któregoprace te zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychnadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywaniepowinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 7 do SWZ. 2. Dokumenty
dotyczące przynależności do grupy kapitałowej - Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia16.02.2007 r.o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożyłodrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub ofertyczęściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załączniknr 8 do SWZ. 3. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej,w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jejzłożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli jest to niezbędnedo zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający możena każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórychpodmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. Jeżeli zajdą uzasadnionepodstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne,Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórychpodmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz oferty. Do
przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającegowzoru formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze.2. Oświadczenieo niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału. Aktualne na dzień składaniaofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziałuw postępowaniu (zgodnie z zał.3 i 4 do SWZ). 3. Pełnomocnictwo lub inny dokumentpotwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie osóbpodpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeliupoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innegowłaściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowaniedo reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”,
o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ oraz podmiotowe środki dowodowe, składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest we wzorze umowy zamieszczonym na stronie prowadzonego postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-09