,,Opracowanie i wydanie: Przewodnika turystycznego „Centralny Szlak Rowerowy Roztocza”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Opracowanie i wydanie: Przewodnika turystycznego „Centralny Szlak Rowerowy Roztocza” i Książki pt. „System obszarów chronionych Roztocza w Polsce i na Ukrainie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZwierzyniec
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-04-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRoztoczański Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-03
  • Numer ogłoszenia533361-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 533361-N-2019 z dnia 2019-04-03 r.

Roztoczański Park Narodowy: ,,Opracowanie i wydanie: Przewodnika turystycznego „Centralny Szlak Rowerowy Roztocza” i Książki pt. „System obszarów chronionych Roztocza w Polsce i na Ukrainie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
W ramach Programu Współpracy Transgranicznej EIS Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Roztoczański Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 61362589000000, ul. ul. Plażowa  2 , 22-470  Zwierzyniec, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 084 6872066 w. 344, e-mail sekretariat@roztoczanskipn.pl, faks 846 872 066.
Adres strony internetowej (URL): www.roztoczanskipn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.roztoczanskipn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
Roztoczański Park Narodowy, ul. Plażowa 2, 22-470 Zwierzyniec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Opracowanie i wydanie: Przewodnika turystycznego „Centralny Szlak Rowerowy Roztocza” i Książki pt. „System obszarów chronionych Roztocza w Polsce i na Ukrainie”
Numer referencyjny: D.271.3.19.ak/tg
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie i wydanie: I. Przewodnika turystycznego „Centralny Szlak Rowerowy Roztocza” II. Książki p.t. „System obszarów chronionych Roztocza w Polsce i na Ukrainie” Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. “RoweLove Roztocze – razem pomimo granic” przy pomocy finansowej Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej EIS Polska – Białoruś – Ukraina 2014–2020 zgodnie z umową grantową Nr PLBU.01.02.00-06-0211/17-00. Przewodnik turystyczny i książka/publikacje zostaną przygotowane zgodnie z wymogami i w ścisłej współpracy z Zamawiającym. W zakresie umowy wykonawca zobowiązany będzie do: I – w ramach opracowania przewodnika: 1) Opracowania autorskiego przewodnika turystycznego ,,Centralny Szlak Rowerowy Roztocza’’, o objętości przewodnika - ok. 200-250 str., 1800 znaków/str., 2) kompleksowego opracowania merytorycznego, graficznego, kartograficznego, doboru i dostarczenia zdjęć, 3) wykonania tłumaczenia na język polski i ukraiński, 4) wykonania składu i korekty, 5) wykonania wydruków próbnych do korekty merytorycznej, graficznej i kartograficznej oraz jednego końcowego kompletnego egzemplarza – akceptacja do druku, 6) wydruku przewodnika: Nakład - 15 000 egzemplarzy w trzech wersjach językowych: polskiej – 10 tys. egzemplarzy, ukraińskiej – 2 tys. egzemplarzy, angielskim 3 tys. egzemplarzy, 7) dostawy całości zamówienia do siedziby Zamawiającego. II – w ramach opracowania książki: 1) Opracowania autorskiego książki pt. „System obszarów chronionych Roztocza w Polsce i na Ukrainie”, 2) opracowania tekstu - ok. 500 str, 1800 znaków/str., 3) opracowania książki pod redakcją naukową, kartograficzną, graficzną i techniczną, 4) recenzji książki i korekty językowej; 5) wykonania składu i korekty, przygotowania do druku; 6) wykonania wydruków próbnych do korekty merytorycznej, graficznej i kartograficznej oraz jednego końcowego kompletnego egzemplarza – akceptacja do druku; 7) wydruku książki: Nakład - 3000 egzemplarzy; 8) dostawy całości zamówienia do siedziby Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 92312210-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79823000-9
79822000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Odpowiednie kwalifikacje zawodowe rozumiane jako: posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie redakcji map, określonych w art. 43 pkt 6 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2017 r. poz. 2101 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w realizacji podobnych zamówień – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –minimum 3 usługi polegające na przygotowaniu merytorycznym, kartograficznym, składzie i przygotowaniu do druku oraz redakcji opracowań typu monografie o charakterze przyrodniczym, przewodniki turystyczne, atlasy, mapy turystyczne odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 30 0000 brutto (poz. a i b) i 15 000 brutto (poz. c), w tym np.: a) Co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu monografii o charakterze przyrodniczym/społeczno-gospodarczym/historycznym, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, b) Co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu przewodnika turystycznego, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, c) Co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu atlasu/mapy/map o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto. Na potwierdzenie należytego wykonania ww. usług Zamawiający wymaga dostarczenia wykazu usług zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający stwierdzi, że wykonawca spełnił ten warunek jeżeli przedstawi wykaz osób, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, które będą realizować przedmiotowe zamówienie, spełniających co najmniej następujące warunki: Zespół ośmiu osób z wykształceniem wyższym posiadającymi minimum stopień magistra (poz. 1-6) z zakresu: 1) przyrody nieożywionej: np. geograf, geolog, 2) przyrody ożywionej: np. biolog, botanik, zoolog, 3) ochrony środowiska, geograf, ochrona środowiska różnych kierunków przyrodniczych, 4) turystyki i rekreacji, np. przyrodnicze ze specjalizacją turystyka lub inne równoważne, 5) historii oraz kulturoznawstwa, np. etnograf, geograf, archeolog, historyk, historyk sztuki 6) kartografii, np. geograf, geodeta ze specjalnością kartografia oraz osoby z minimum dwuletnim stażem zajmujące się: 7) składem i przygotowaniem do druku- redaktor techniczny, 8) przygotowaniem do druku np. fotografii, grafik, itp. - grafik. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usługi muszą posiadać kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: a) co najmniej jedna osoba, która wykonała, co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu map turystycznych lub atlasów, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe rozumiane jako: posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie redakcji map, określonych w art. 43 pkt 6 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2017 r. poz. 2101 ze zm.), b) co najmniej sześciu osób, po jednej z każdej dziedziny o której mowa powyżej, które wykonały, co najmniej jedną usługę, każda osoba, polegającą na opracowaniu monografii lub jej części/artykułu popularno-naukowego/naukowego o charakterze przyrodniczym, historycznym lub z zakresu kulturoznawstwa c) co najmniej jeden redaktor techniczny posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie w składzie komputerowym tekstu, d) co najmniej jeden grafik posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu prac graficznych i obróbce zdjęć. Powyższe warunki dotyczące osób zdolnych do wykonania zamówienia może spełniać kilka osób lub jedna osoba łącznie. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnym na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączenie dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). b) wykazu osób biorących udział w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnym na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wykazu osób biorących udział w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; Oferta w kryterium oceny doświadczenia osób uczestniczących w realizacji zamówienia wymaga wykazu wg załączenia: Nr /osoby Zakres usług i doświadczenie osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia(1) 1) Liczba usług wykonanych przez osobę polegających na opracowaniu monografii lub ich części/artykułów popularno-naukowych/naukowych związanych z przyrodą nieożywioną Osoba/y Imię i nazwisko: ………………………………………………………………………….. Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… Imię i nazwisko: ………………………………………………………………………….... Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… 2) Liczba usług wykonanych przez osobę polegających na opracowaniu monografii lub ich części/artykułów popularno-naukowych/naukowych związanych z przyrodą ożywioną Osoba/y Imię i nazwisko: ………………………………………………………………………….. Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… Imię i nazwisko: ………………………………………………………………………….... Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… 3) Liczba usług wykonanych przez osobę polegających na opracowaniu monografii lub ich części/artykułów popularno-naukowych/naukowych związanych z ochroną środowiska Osoba/y Imię i nazwisko: ………………………………………………………………………….. Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… Imię i nazwisko: ………………………………………………………………………….... Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… 4) Liczba usług wykonanych przez osobę polegających na opracowaniu monografii lub ich części/artykułów popularno-naukowych/naukowych związanych z turystyka i rekreacją Osoba/y Imię i nazwisko: ………………………………………………………………………….. Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… Imię i nazwisko: ………………………………………………………………………….... Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… 5) Liczba usług polegających na opracowaniu monografii lub ich części/artykułów popularno-naukowych/naukowych związanych z historią i dziedzictwem kulturowym Osoba/y Imię i nazwisko: …………………………………………………………………………..…. Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… Imię i nazwisko: …………………………………………………………………………… Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… 6) Liczba usług polegających na opracowaniu mapy/atlasu w tym map i atlasów turystycznych lub innych opracowań kartograficznych Osoba/y Imię i nazwisko: ……………………………………………………………………..…….. Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… Imię i nazwisko: ………………………………………………………………………….... Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… 7) Liczba usług polegających na składzie i przygotowaniu do druku, monografii, atlasów, przewodników lub innych równoważnych opracowaniach Osoba/y Imię i nazwisko: ……………………………………………………………………………. Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… Imię i nazwisko: …………………………………………………………………………... Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… 8) Liczba usług polegających na przygotowaniu do druku fotografii, grafik, itp. materiałów graficznych Osoba/y Imię i nazwisko: ……………………………………………………………………………. Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:………… Imię i nazwisko: …………………………………………………………………………... Ilość wykonanych usług (ponad warunek udziału w postępowaniu): ….słownie:…………
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 23 ustawy Pzp. Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu); b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – załącznik nr 6 do SIWZ (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez wykonawcę w podstępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy. 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł.) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w w/w formach. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy 27 1130 1206 0028 9162 8690 0001 w BGK Lublin. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą., 6. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w SIWZ lub dopuszczalnej formie zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie gotówki pod rygorem wykluczenia z postępowania. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się, niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób uczestniczących w realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) w zakresie Przedmiotu Umowy – jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w momencie składania oferty, 2) w zakresie terminu realizacji Umowy, w tym jego przedłużenia – jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie składania oferty, w tym w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności o charakterze siły wyższej, 3) w zakresie wynagrodzenia – zmniejszenie wynagrodzenia jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 4) w zakresie wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, odpowiednio do wprowadzonej zmiany (Strony zastrzegają jednak, iż w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT łączne wynagrodzenie brutto nie ulegnie zmianie), 5) w zakresie Przedmiotu Umowy, terminu realizacji i wynagrodzenia, jednak nie powodującego zwiększenia wartości umowy - w celu dostosowania do zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wytycznych ministerialnych lub innych instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020, w przypadku gdy zmiany te nie były znane w momencie składania oferty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie płytek gresowych - 100m2 i glazury na ścianach - 50m2 - Tarczyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ułożenie płytek gresowych - 100m2 i glazury na ścianach - 50m2 Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zwierzyniec: Organizacja warsztatów i rajdów dla Roztoczańskiego Parku Narodowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zwierzyniec: Zagospodarowanie zbiornika wodnego Rudka w Zwierzyńcu wraz z jego otoczeniem.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rozrywka, imprezy i sztuka: Realizacja zajęć i warsztatów dla uczestników projektu pn. „Seniorzy na pięć plus”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI