Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1 Dział I Zadanie 1 Konsultacje eksperta branżowego 3 programów nauczania dla umiejętności dodatkowych (DUZ) dla zawodu Technik automatyk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykonanie przez eksperta branżowego po 4 konsultacje, każda po pięć godzin (20 roboczogodzin na konsultacje dla jednego konsultowanego programu) z autorami programów nauczania do umiejętności dodatkowych (DUZ) dla zawodów z branży elektroniczno-mechatronicznej dla każdego konsultowanego programu nauczania, dla 3 programów nauczania dla umiejętności dodatkowych (DUZ) w zakresie realizacji Zadania 1. Konsultacje będą prowadzone w języku polskim, harmonogram i miejsce prowadzenia konsultacji zostanie ustalony w trakcie realizacji projektu. b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do prowadzenia konsultacji zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowyEkspert branżowy nawiązuje zapoznaje się z realizowanym programem nauczania do umiejętności dodatkowych (DUZ) opracowywanego przez autorów. Określa prawidłowość użytego słownictwa branżowego, określa zgodność z aktualnym stanem prawnym przedstawionych procedur i procesów technologicznych ujętych w programach nauczania DUZ. Wymagana jest współpraca konsultanta z autorami programu DUZ. Drogą porozumiewania się jest webinarium organizowane przez Zamawiającego w celu uzgodnień autorów programu DUZ z konsultantem. Przewiduje się minimum jedno spotkanie w trakcie realizacji programu nauczania. Dopuszcza się takie spotkanie z autorami bez przedstawicieli Zamawiającego. Zamawiający może zażądać pisemnie opracowanej opinii konsultanta co do zgodności wykonanego programu nauczania DUZ z przepisami branżowymi. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dzieła bez dodatkowego wynagrodzenia. Przeniesienie praw majątkowych stanie się skuteczne w chwili wydania dzieła Zamawiającemu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312213-7, 92312212-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 Dział I Zadanie 2 Konsultacje eksperta branżowego 3 programów nauczania dla umiejętności dodatkowych (DUZ) dla zawodu Technik elektronik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:) wykonanie przez eksperta branżowego po 4 konsultacje, każda po pięć godzin (20 roboczogodzin na konsultacje dla jednego konsultowanego programu) z autorami programów nauczania do umiejętności dodatkowych (DUZ) dla zawodów z branży elektroniczno-mechatronicznej dla każdego konsultowanego programu nauczania, dla 3 programów nauczania dla umiejętności dodatkowych (DUZ) w zakresie realizacji Zadania 2. Konsultacje będą prowadzone w języku polskim, harmonogram i miejsce prowadzenia konsultacji zostanie ustalony w trakcie realizacji projektu. b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do prowadzenia konsultacji zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowyEkspert branżowy nawiązuje zapoznaje się z realizowanym programem nauczania do umiejętności dodatkowych (DUZ) opracowywanego przez autorów. Określa prawidłowość użytego słownictwa branżowego, określa zgodność z aktualnym stanem prawnym przedstawionych procedur i procesów technologicznych ujętych w programach nauczania DUZ. Wymagana jest współpraca konsultanta z autorami programu DUZ. Drogą porozumiewania się jest webinarium organizowane przez Zamawiającego w celu uzgodnień autorów programu DUZ z konsultantem. Przewiduje się minimum jedno spotkanie w trakcie realizacji programu nauczania. Dopuszcza się takie spotkanie z autorami bez przedstawicieli Zamawiającego. Zamawiający może zażądać pisemnie opracowanej opinii konsultanta co do zgodności wykonanego programu nauczania DUZ z przepisami branżowymi. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dzieła bez dodatkowego wynagrodzenia. Przeniesienie praw majątkowych stanie się skuteczne w chwili wydania dzieła Zamawiającemu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312213-7, 92312212-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 Dział II Zadanie 1 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji SPO.01. Udzielanie pomocy i organizacja wsparcia osobie niepełnosprawnej (nauczyciel) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykonanie przez nauczyciela zawodu recenzji programów nauczania kwalifikacyjnych kursów zawodowych (kkz). Zakres prac obejmuje wykonanie pisemnej recenzji z uwzględnieniem aspektów merytorycznych i metodologicznych dla możliwości współpracy z przedsiębiorstwami w zakresie programu branży ocenianej istotnych dla danego obszaru w kontekście opracowywanych programów kwalifikacyjnych kursów zawodowych (kkz). Ze względu na specyfikę projektu dla każdej grupy branżowej przypisany jest jeden recenzent. Recenzja będzie odbierana w postaci pisemnej oraz w postaci elektronicznej pliku pdf (skan podpisanej przez recenzenta recenzji pisemnej). Recenzja w zakresie Dział II dotyczy realizacji Zadania3Recenzja powinna zawierać 1. podstawę formalną opracowania recenzji (tj., zaznaczenie, że jest wykonana w ramach przetargu CMF/04/Dyd/2020/11/01, zakres obszaru recenzowanego, nazwę i zakres kwalifikacji recenzowanych), 2. Charakterystykę recenzowanego materiału w postaci opracowanego programu kursów (kkz), 3. Odniesienie do spełniania wymagań specjalistycznych w ramach oceny aspektów merytorycznych i metodologicznych stosownie do wymagań koniecznych do nauczania zawodu w branży której dotyczy recenzowany program ze szczególnym uwzględnieniem przydatności wiedzy ujętej w programach dla możliwości zatrudnienia uczestnika kursu kkz. 4. Stwierdzenie, że oceniane moduły i materiały metodyczne są oceniane pozytywnie/negatywnie. 5 Stwierdzenie o konieczności dokonania poprawek merytorycznych lub braku takiej konieczności. 6. Podsumowanie i ocenę.Wykonawstwo recenzji dla każdego recenzowanego programu nauczania jest realizowane w zakresie 12 roboczogodzin. Recenzje będą wykonane w języku polskim, harmonogram realizacji recenzji zostanie ustalony przez Zamawiającego.b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do prowadzenia recenzji zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowy4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane przez obowiązujące prawo w zakresie obowiązujących i będących w trakcie przygotowania przez Ministerstwo Edukacji Narodowej przepisów dotyczących szkolnictwa zawodowego. d). Realizowane recenzje powinny pozwolić na prawidłową realizację programu/ów nauczania zgodnie z wymogami przepisów dla danej branży i ustalenie właściwej formy opracowania graficznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312213-7, 80510000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
30,00 |
Aspekt Społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4 Dział II Zadanie 2 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji SPO.01. Udzielanie pomocy i organizacja wsparcia osobie niepełnosprawnej (pracodawca) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje wykonanie pisemnej recenzji z uwzględnieniem aspektów merytorycznych i metodologicznych dla możliwości współpracy z przedsiębiorstwami w zakresie programu branży ocenianej istotnych dla danego obszaru w kontekście opracowywanych programów kwalifikacyjnych kursów zawodowych (kkz). Ze względu na specyfikę projektu dla każdej grupy branżowej przypisany jest jeden recenzent. Recenzja będzie odbierana w postaci pisemnej oraz w postaci elektronicznej pliku pdf (skan podpisanej przez recenzenta recenzji pisemnej). Recenzja w zakresie Dział II dotyczy realizacji Zadania 4Recenzja powinna zawierać 1. podstawę formalną opracowania recenzji (tj., zaznaczenie, że jest wykonana w ramach przetargu CMF/04/Dyd/2020/11/01, zakres obszaru recenzowanego, nazwę i zakres kwalifikacji recenzowanych), 2. Charakterystykę recenzowanego materiału w postaci opracowanego programu kursów (kkz), 3. Odniesienie do spełniania wymagań specjalistycznych w ramach oceny aspektów merytorycznych i metodologicznych stosownie do wymagań koniecznych do nauczania zawodu w branży której dotyczy recenzowany program ze szczególnym uwzględnieniem przydatności wiedzy ujętej w programach dla możliwości zatrudnienia uczestnika kursu kkz. 4. Stwierdzenie, że oceniane moduły i materiały metodyczne są oceniane pozytywnie/negatywnie. 5 Stwierdzenie o konieczności dokonania poprawek merytorycznych lub braku takiej konieczności. 6. Podsumowanie i ocenę.Wykonawstwo recenzji dla każdego recenzowanego programu nauczania jest realizowane w zakresie 12 roboczogodzin. Recenzje będą wykonane w języku polskim, harmonogram realizacji recenzji zostanie ustalony przez Zamawiającego.b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do prowadzenia recenzji zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowy. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane przez obowiązujące prawo w zakresie obowiązujących i będących w trakcie przygotowania przez Ministerstwo Edukacji Narodowej przepisów dotyczących szkolnictwa zawodowego. d. Realizowane recenzje powinny pozwolić na prawidłową realizację programu/ów nauczania zgodnie z wymogami przepisów dla danej branży i ustalenie właściwej formy opracowania graficznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312213-7, 80510000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
30,00 |
Aspekt Społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5 Dział II Zadanie 3 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji SPO.02. Świadczenie usług opiekuńczo-wspierających osobie starszej (nauczyciel) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykonanie przez nauczyciela zawodu recenzji programów nauczania kwalifikacyjnych kursów zawodowych (kkz). Zakres prac obejmuje wykonanie pisemnej recenzji z uwzględnieniem aspektów merytorycznych i metodologicznych dla możliwości współpracy z przedsiębiorstwami w zakresie programu branży ocenianej istotnych dla danego obszaru w kontekście opracowywanych programów kwalifikacyjnych kursów zawodowych (kkz). Ze względu na specyfikę projektu dla każdej grupy branżowej przypisany jest jeden recenzent. Recenzja będzie odbierana w postaci pisemnej oraz w postaci elektronicznej pliku pdf (skan podpisanej przez recenzenta recenzji pisemnej). Recenzja w zakresie Dział II dotyczy realizacji Zadania 4Recenzja powinna zawierać 1. podstawę formalną opracowania recenzji (tj., zaznaczenie, że jest wykonana w ramach przetargu CMF/04/Dyd/2020/11/01, zakres obszaru recenzowanego, nazwę i zakres kwalifikacji recenzowanych), 2. Charakterystykę recenzowanego materiału w postaci opracowanego programu kursów (kkz), 3. Odniesienie do spełniania wymagań specjalistycznych w ramach oceny aspektów merytorycznych i metodologicznych stosownie do wymagań koniecznych do nauczania zawodu w branży której dotyczy recenzowany program ze szczególnym uwzględnieniem przydatności wiedzy ujętej w programach dla możliwości zatrudnienia uczestnika kursu kkz. 4. Stwierdzenie, że oceniane moduły i materiały metodyczne są oceniane pozytywnie/negatywnie. 5 Stwierdzenie o konieczności dokonania poprawek merytorycznych lub braku takiej konieczności. 6. Podsumowanie i ocenę.Wykonawstwo recenzji dla każdego recenzowanego programu nauczania jest realizowane w zakresie 12 roboczogodzin. Recenzje będą wykonane w języku polskim, harmonogram realizacji recenzji zostanie ustalony przez Zamawiającego.b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do prowadzenia recenzji zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowy. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane przez obowiązujące prawo w zakresie obowiązujących i będących w trakcie przygotowania przez Ministerstwo Edukacji Narodowej przepisów dotyczących szkolnictwa zawodowego. d. Realizowane recenzje powinny pozwolić na prawidłową realizację programu/ów nauczania zgodnie z wymogami przepisów dla danej branży i ustalenie właściwej formy opracowania graficznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312213-7, 80510000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
30,00 |
Aspekt Społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część 6 Dział II Zadanie 4 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji SPO.02. Świadczenie usług opiekuńczo-wspierających osobie starszej (pracodawca) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje wykonanie pisemnej recenzji z uwzględnieniem aspektów merytorycznych i metodologicznych dla możliwości współpracy z przedsiębiorstwami w zakresie programu branży ocenianej istotnych dla danego obszaru w kontekście opracowywanych programów kwalifikacyjnych kursów zawodowych (kkz). Ze względu na specyfikę projektu dla każdej grupy branżowej przypisany jest jeden recenzent. Recenzja będzie odbierana w postaci pisemnej oraz w postaci elektronicznej pliku pdf (skan podpisanej przez recenzenta recenzji pisemnej). Recenzja w zakresie Dział II dotyczy realizacji Zadania 6Recenzja powinna zawierać 1. podstawę formalną opracowania recenzji (tj., zaznaczenie, że jest wykonana w ramach przetargu CMF/04/Dyd/2020/11/01, zakres obszaru recenzowanego, nazwę i zakres kwalifikacji recenzowanych), 2. Charakterystykę recenzowanego materiału w postaci opracowanego programu kursów (kkz), 3. Odniesienie do spełniania wymagań specjalistycznych w ramach oceny aspektów merytorycznych i metodologicznych stosownie do wymagań koniecznych do nauczania zawodu w branży której dotyczy recenzowany program ze szczególnym uwzględnieniem przydatności wiedzy ujętej w programach dla możliwości zatrudnienia uczestnika kursu kkz. 4. Stwierdzenie, że oceniane moduły i materiały metodyczne są oceniane pozytywnie/negatywnie. 5 Stwierdzenie o konieczności dokonania poprawek merytorycznych lub braku takiej konieczności. 6. Podsumowanie i ocenę.Wykonawstwo recenzji dla każdego recenzowanego programu nauczania jest realizowane w zakresie 12 roboczogodzin. Recenzje będą wykonane w języku polskim, harmonogram realizacji recenzji zostanie ustalony przez Zamawiającego.b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do prowadzenia recenzji zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowy. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane przez obowiązujące prawo w zakresie obowiązujących i będących w trakcie przygotowania przez Ministerstwo Edukacji Narodowej przepisów dotyczących szkolnictwa zawodowego. d. Realizowane recenzje powinny pozwolić na prawidłową realizację programu/ów nauczania zgodnie z wymogami przepisów dla danej branży i ustalenie właściwej formy opracowania graficznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312213-7, 80510000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
30,00 |
Aspekt Społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część 7 Dział II Zadanie 5 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji SPO.03. Świadczenie usług opiekuńczo-wspierających osobie podopiecznej (nauczyciel) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykonanie przez nauczyciela zawodu recenzji programów nauczania kwalifikacyjnych kursów zawodowych (kkz). Zakres prac obejmuje wykonanie pisemnej recenzji z uwzględnieniem aspektów merytorycznych i metodologicznych dla możliwości współpracy z przedsiębiorstwami w zakresie programu branży ocenianej istotnych dla danego obszaru w kontekście opracowywanych programów kwalifikacyjnych kursów zawodowych (kkz). Ze względu na specyfikę projektu dla każdej grupy branżowej przypisany jest jeden recenzent. Recenzja będzie odbierana w postaci pisemnej oraz w postaci elektronicznej pliku pdf (skan podpisanej przez recenzenta recenzji pisemnej). Recenzja w zakresie Dział II dotyczy realizacji Zadania 5Recenzja powinna zawierać 1. podstawę formalną opracowania recenzji (tj., zaznaczenie, że jest wykonana w ramach przetargu CMF/04/Dyd/2020/11/01, zakres obszaru recenzowanego, nazwę i zakres kwalifikacji recenzowanych), 2. Charakterystykę recenzowanego materiału w postaci opracowanego programu kursów (kkz), 3. Odniesienie do spełniania wymagań specjalistycznych w ramach oceny aspektów merytorycznych i metodologicznych stosownie do wymagań koniecznych do nauczania zawodu w branży której dotyczy recenzowany program ze szczególnym uwzględnieniem przydatności wiedzy ujętej w programach dla możliwości zatrudnienia uczestnika kursu kkz. 4. Stwierdzenie, że oceniane moduły i materiały metodyczne są oceniane pozytywnie/negatywnie. 5 Stwierdzenie o konieczności dokonania poprawek merytorycznych lub braku takiej konieczności. 6. Podsumowanie i ocenę.Wykonawstwo recenzji dla każdego recenzowanego programu nauczania jest realizowane w zakresie 12 roboczogodzin. Recenzje będą wykonane w języku polskim, harmonogram realizacji recenzji zostanie ustalony przez Zamawiającego.b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do prowadzenia recenzji zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowy. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane przez obowiązujące prawo w zakresie obowiązujących i będących w trakcie przygotowania przez Ministerstwo Edukacji Narodowej przepisów dotyczących szkolnictwa zawodowego. d. Realizowane recenzje powinny pozwolić na prawidłową realizację programu/ów nauczania zgodnie z wymogami przepisów dla danej branży i ustalenie właściwej formy opracowania graficznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312213-7, 80510000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
30,00 |
Aspekt Społeczny |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część 8 Dział II Zadanie 6 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji SPO.03. Świadczenie usług opiekuńczo-wspierających osobie podopiecznej (pracodawca) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje wykonanie pisemnej recenzji z uwzględnieniem aspektów merytorycznych i metodologicznych dla możliwości współpracy z przedsiębiorstwami w zakresie programu branży ocenianej istotnych dla danego obszaru w kontekście opracowywanych programów kwalifikacyjnych kursów zawodowych (kkz). Ze względu na specyfikę projektu dla każdej grupy branżowej przypisany jest jeden recenzent. Recenzja będzie odbierana w postaci pisemnej oraz w postaci elektronicznej pliku pdf (skan podpisanej przez recenzenta recenzji pisemnej). Recenzja w zakresie Dział II dotyczy realizacji Zadania 6Recenzja powinna zawierać 1. podstawę formalną opracowania recenzji (tj., zaznaczenie, że jest wykonana w ramach przetargu CMF/04/Dyd/2020/11/01, zakres obszaru recenzowanego, nazwę i zakres kwalifikacji recenzowanych), 2. Charakterystykę recenzowanego materiału w postaci opracowanego programu kursów (kkz), 3. Odniesienie do spełniania wymagań specjalistycznych w ramach oceny aspektów merytorycznych i metodologicznych stosownie do wymagań koniecznych do nauczania zawodu w branży której dotyczy recenzowany program ze szczególnym uwzględnieniem przydatności wiedzy ujętej w programach dla możliwości zatrudnienia uczestnika kursu kkz. 4. Stwierdzenie, że oceniane moduły i materiały metodyczne są oceniane pozytywnie/negatywnie. 5 Stwierdzenie o konieczności dokonania poprawek merytorycznych lub braku takiej konieczności. 6. Podsumowanie i ocenę.Wykonawstwo recenzji dla każdego recenzowanego programu nauczania jest realizowane w zakresie 12 roboczogodzin. Recenzje będą wykonane w języku polskim, harmonogram realizacji recenzji zostanie ustalony przez Zamawiającego.b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do prowadzenia recenzji zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowy. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane przez obowiązujące prawo w zakresie obowiązujących i będących w trakcie przygotowania przez Ministerstwo Edukacji Narodowej przepisów dotyczących szkolnictwa zawodowego. d. Realizowane recenzje powinny pozwolić na prawidłową realizację programu/ów nauczania zgodnie z wymogami przepisów dla danej branży i ustalenie właściwej formy opracowania graficznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312213-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
30,00 |
Aspekt Społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część 9 Dział II Zadanie 7 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji MED.03. Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej (nauczyciel) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:) wykonanie przez nauczyciela zawodu recenzji programów nauczania kwalifikacyjnych kursów zawodowych (kkz). Zakres prac obejmuje wykonanie pisemnej recenzji z uwzględnieniem aspektów merytorycznych i metodologicznych dla możliwości współpracy z przedsiębiorstwami w zakresie programu branży ocenianej istotnych dla danego obszaru w kontekście opracowywanych programów kwalifikacyjnych kursów zawodowych (kkz). Ze względu na specyfikę projektu dla każdej grupy branżowej przypisany jest jeden recenzent. Recenzja będzie odbierana w postaci pisemnej oraz w postaci elektronicznej pliku pdf (skan podpisanej przez recenzenta recenzji pisemnej). Recenzja w zakresie Dział II dotyczy realizacji Zadania 7Recenzja powinna zawierać 1. podstawę formalną opracowania recenzji (tj., zaznaczenie, że jest wykonana w ramach przetargu CMF/04/Dyd/2020/11/01, zakres obszaru recenzowanego, nazwę i zakres kwalifikacji recenzowanych), 2. Charakterystykę recenzowanego materiału w postaci opracowanego programu kursów (kkz), 3. Odniesienie do spełniania wymagań specjalistycznych w ramach oceny aspektów merytorycznych i metodologicznych stosownie do wymagań koniecznych do nauczania zawodu w branży której dotyczy recenzowany program ze szczególnym uwzględnieniem przydatności wiedzy ujętej w programach dla możliwości zatrudnienia uczestnika kursu kkz. 4. Stwierdzenie, że oceniane moduły i materiały metodyczne są oceniane pozytywnie/negatywnie. 5 Stwierdzenie o konieczności dokonania poprawek merytorycznych lub braku takiej konieczności. 6. Podsumowanie i ocenę.Wykonawstwo recenzji dla każdego recenzowanego programu nauczania jest realizowane w zakresie 12 roboczogodzin. Recenzje będą wykonane w języku polskim, harmonogram realizacji recenzji zostanie ustalony przez Zamawiającego.b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do prowadzenia recenzji zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowy. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane przez obowiązujące prawo w zakresie obowiązujących i będących w trakcie przygotowania przez Ministerstwo Edukacji Narodowej przepisów dotyczących szkolnictwa zawodowego. d. Realizowane recenzje powinny pozwolić na prawidłową realizację programu/ów nauczania zgodnie z wymogami przepisów dla danej branży i ustalenie właściwej formy opracowania graficznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312213-7, 80510000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
30,00 |
Aspekt Społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część 10 Dział II Zadanie 8 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji MED.03. Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej (pracodawca) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykonanie przez nauczyciela zawodu recenzji programów nauczania kwalifikacyjnych kursów zawodowych (kkz). Zakres prac obejmuje wykonanie pisemnej recenzji z uwzględnieniem aspektów merytorycznych i metodologicznych dla możliwości współpracy z przedsiębiorstwami w zakresie programu branży ocenianej istotnych dla danego obszaru w kontekście opracowywanych programów kwalifikacyjnych kursów zawodowych (kkz). Ze względu na specyfikę projektu dla każdej grupy branżowej przypisany jest jeden recenzent. Recenzja będzie odbierana w postaci pisemnej oraz w postaci elektronicznej pliku pdf (skan podpisanej przez recenzenta recenzji pisemnej). Recenzja w zakresie Dział II dotyczy realizacji Zadania 6Recenzja powinna zawierać 1. podstawę formalną opracowania recenzji (tj., zaznaczenie, że jest wykonana w ramach przetargu CMF/04/Dyd/2020/11/01, zakres obszaru recenzowanego, nazwę i zakres kwalifikacji recenzowanych), 2. Charakterystykę recenzowanego materiału w postaci opracowanego programu kursów (kkz), 3. Odniesienie do spełniania wymagań specjalistycznych w ramach oceny aspektów merytorycznych i metodologicznych stosownie do wymagań koniecznych do nauczania zawodu w branży której dotyczy recenzowany program ze szczególnym uwzględnieniem przydatności wiedzy ujętej w programach dla możliwości zatrudnienia uczestnika kursu kkz. 4. Stwierdzenie, że oceniane moduły i materiały metodyczne są oceniane pozytywnie/negatywnie. 5 Stwierdzenie o konieczności dokonania poprawek merytorycznych lub braku takiej konieczności. 6. Podsumowanie i ocenę.Wykonawstwo recenzji dla każdego recenzowanego programu nauczania jest realizowane w zakresie 12 roboczogodzin. Recenzje będą wykonane w języku polskim, harmonogram realizacji recenzji zostanie ustalony przez Zamawiającego.b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do prowadzenia recenzji zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowy. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane przez obowiązujące prawo w zakresie obowiązujących i będących w trakcie przygotowania przez Ministerstwo Edukacji Narodowej przepisów dotyczących szkolnictwa zawodowego. d. Realizowane recenzje powinny pozwolić na prawidłową realizację programu/ów nauczania zgodnie z wymogami przepisów dla danej branży i ustalenie właściwej formy opracowania graficznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2, 92312213-7, 80510000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
30,00 |
Aspekt Społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część 11 Dział III Zadanie 1 Wykonanie recenzji w zakresie oceny modelu współpracy pod kątem zapotrzebowania rynku pracy (recenzent organizacji branżowej) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Recenzent organizacji branżowej ocenia model współpracy pod kątem zapotrzebowania rynku pracy. Recenzja w zakresie oceny Opracowanie wzorcowego modelu współpracy szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe z uczelnią uwzględniającego również ich współpracę z organizacją branżową związana z opracowywanym programem doskonalenia nauczycieli zawodu w zawodzie technik organizacji reklamy musi mieć preambułę precyzującą zakres recenzowanego materiału.I. Recenzja musi zawierać odpowiedź na następujące pytania:1. czy materiał dydaktyczny spełnia oczekiwania pracodawców dotyczące techniki prowadzenia przez nauczycieli zajęć w zakresie nauczania zawodu technik organizacji reklamy w branży poligraficzno-fotograficzno-reklamowej 2. czy materiał dydaktyczny identyfikuje problemy związane z zatrudnieniem absolwentów3. czy materiał dydaktyczny uwzględniający współpracę szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe z uczelnią w jego realizacji w różnych wariantach współpracy odpowiada na zapotrzebowanie pracodawców.4. czy materiał dydaktyczny zawiera propozycję realizacji działań w zakresie zapoznania nauczycieli i uczniów z nowymi technologiami stosowanymi w branży poligraficzno-fotograficzno-reklamowej 5. czy formy doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego w zawodzie technik organizacji reklamy są odpowiednie dla realizacji celu doskonalenia nauczycieliIII Recenzja w przypadku pozytywnej oceny powinna zawierać stwierdzenieOCENIAM POZYTYWNIE PRZEDSTAWIONY MATERIAŁ METODYCZNY IV Recenzja musi zawierać ocenę czy poprawki merytoryczne nie są potrzebne/ czy też są potrzebneV Recenzja musi zawierać podsumowanie i ocenę w formie podkreślenia jednej z trzech możliwości Podsumowanie i ocena • pozytywna• pozytywna po uwzględnieniu poprawek merytorycznych• negatywnaVI w zakresie Uwagi w przypadku pozytywnej recenzji powinno być stwierdzenie Bez zastrzeżeń merytorycznych i językowych1. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany stopniowo w terminie od dnia zawarcia umowy do 28. lutego 2021 r. według harmonogramu realizacji uzgodnionego z zamawiającym. Po uzgodnieniu z Zamawiającym możliwa jest korekta powyższych terminów. Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie, w wyniku wystąpienia nieprzewidzianych lub nieznanych przez Zamawiającego na etapie ogłoszenia zamówienia okoliczności.2. Koszt dojazdu do miejsca wykonywania recenzji ponosi Wykonawca. Zamawiający zapewnia warunki lokalowe i techniczne dla prowadzenia konsultacji, które będą realizowane w formie webinarium.3. Zamawiający może zażądać od recenzenta branżowego krótkiej opinii co do prawidłowości słownictwa branżowego i zgodności opisywanych w programie nauczania procedur zawodowych z przepisami stosowanymi w danej branży
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312213-7, 80510000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Część 12 Dział III Zadanie 2 Opracowanie przewodnika dla szkół zawodowych w zakresie wdrażania opracowanego modelu (zespół dwu-osobowy) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:(Zadanie musi być wykonane przez zespól dwu-osobowy spełniajacy wymagania podane w pkt. 5.1.4.6 SWZ dla autorów)Przewodnik ma być wykonany w języku polskim. Dostawa Przewodnika w postaci dokumentu wydrukowanego na arkuszach A4 oraz w postaci elektronicznej pliku nieedytowalnego i edytowalnego na nośniku optycznym (płyta DVD lub CD)Harmonogram rozpoczęcia opracowywania przewodnika zostanie ustalony przez Zamawiającego w trakcie realizacji projektu. Czas na opracowanie przewodnika przez Zamawiającego 4 tygodnie (ilość roboczogodzin 160).Przedmiot umowy jest nowy, kompletny, wolny od wszelkich wad prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane przez obowiązujące prawo w zakresie obowiązujących i będących w trakcie przygotowania przez Ministerstwo Edukacji Narodowej przepisów dotyczących szkolnictwa zawodowego. Zrealizowana końcowa wersja dokumentu, gotowa do rozpowszechnienia do szkół kształcących w zawodzie technik organizacji reklamy oraz uczelni kształcących na kierunkach z grupy branżowej poligraficzno-fotograficzno-reklamowej. Postać i forma przewodnika analogiczna do typowego opracowania wymaganego w szkolnictwie zawodowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312212-0, 92312213-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Część 13 Dział IV Zadanie 1 Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy obejmuje:a) wykonanie dzieła w formie opracowania „Analiza potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej” w zakresie Opracowanie organizacji zajęć dla uczniów przez wykładowców z wykorzystaniem bazy dydaktycznej szkoły zawodowej lub wyższej. Opracowanie wykonane w języku polskim, Harmonogram wykonania Opracowania zostanie ustalony przez Zamawiającego. b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do wykonania dzieła objętego umową nastąpi zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowy2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera „Zestawienie parametrów wymaganych (dla każdej z części zamówienia)” stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ zawarte w Załączniku nr.1 do umowy.3. Przedmiot umowy jest nowy, kompletny, wolny od wszelkich wad prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane przez obowiązujące prawo w zakresie obowiązujących i będących w trakcie przygotowania przez Ministerstwo Edukacji Narodowej przepisów dotyczących szkolnictwa zawodowego. 5. Realizowane Opracowanie powinno pozwolić na prawidłową realizację programu/ów nauczania zgodnie z wymogami przepisów dla danej branży i ustalenie właściwej formy opracowania graficznego. W szczególności powinno się one odnosić do aktualnie obowiązujących standardów i norm w danej branży zawodowej, rozwiązywać problemy w aspekcie merytorycznym oraz branżowym. Opracowanie obejmować będzie zidentyfikowanie i uszczegółowienie efektów uczenia się z podstawy programowej dla zawodu. Współpraca pomiędzy szkołą, uczelnią i pracodawcą polegać będzie na wspólnym opracowaniu treści z zakresu kształcenia zawodowego oraz treści stanowiących dodatkowe umiejętności zawodowe.W ramach zadania. zostaną opracowane propozycje działań mających na celu zapoznawanie uczniów-w i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami. Propozycje działań będą zawierać m.in.: rodzaje przykładowych nowych technik/technologii, sposoby włączania nowych technik/technologii w proces kształcenia, stos. nowych technik/technologii z uwzględnieniem wzroku, słuchu, dotyku, według schematu nazwa działania, zakres działania, adresaci działania, miejsce i okres realizacji, osoby.Analiza może dotyczyć implementacji praktycznych zajęć z zastosowaniem innowacyjnych programów komputerowych- wykorzystanie tablic interaktywnych w procesie dydaktycznym. Analiza potrzeb jest prowadzona w trakcie realizacji projektu przez eksperta wytypowanego przez Wnioskodawcę oraz Partnera do realizacji zadania. Celem przetargu jest wyłonienie tegoż eksperta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312213-7, 92312212-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Część 14 Dział IV Zadanie 2 Przeprowadzenie szkolenia 40 godz. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia 40 godz.Szkolenie będzie wykonane po opracowaniu form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowegoSzkolenie zostanie przeprowadzone dla nauczycieli w danej szkole. Okres realizacji.: 11. 2020 r.-12. 2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2, 92312212-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Część 15 Dział IV Zadanie 3 Recenzja opracowanego programu doskonalenia nauczycieli |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Recenzja (20 roboczogodzin), będąca recenzją zewnętrzną dotyczy Opracowanych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego nauczycieli przy udziale kadry szkoły wyższej, z uwzględnieniem zasobów technicznych uczelni w odniesieniu do zawodu (w wymiarze 40 godzin). według schematu (KD nr 7): nazwa formy doskonalenia, tematyka, liczba godzin, miejsce i okres realizacji, osoby odpowiedzialne. Opracowanie zostało poprzedzone analizą potrzeb przeprowadzoną w trakcie realizacji projektu przez Eksperta wytypowanego przez Wnioskodawcę oraz Partnera do realizacji zadania.a) wykonanie recenzji (20 roboczogodzin), dotyczącej opracowanych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego nauczycieli przy udziale kadry szkoły wyższej, z uwzględnieniem zasobów technicznych uczelni w odniesieniu do zawodu mechanik w branży mechanicznej. Realizacja recenzji w języku polskim. Harmonogram wykonania recenzji zostanie ustalony przez Zamawiającego. b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do wykonania recenzji zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowyRecenzja powinna pozwolić na prawidłową realizację programu nauczania nauczycieli zgodnie z wymogami przepisów dla danej branży i ustalenie właściwej formy opracowania graficznego. W szczególności powinna się ona odnosić do aktualnie obowiązujących standardów i norm w danym zawodzie, rozwiązywać problemy w aspekcie merytorycznym oraz branżowym. I. Recenzja musi zawierać odpowiedź na następujące pytania: 1. czy materiał dydaktyczny spełnia oczekiwania pracodawców dotyczące techniki prowadzenia przez nauczycieli zajęć w zakresie nauczania zawodu. 2. czy materiał dydaktyczny identyfikuje problemy związane z zatrudnieniem absolwentów; 3. czy materiał dydaktyczny uwzględniający współpracę szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe z uczelnią w jego realizacji w różnych wariantach współpracy odpowiada na zapotrzebowanie pracodawców; 4. czy materiał dydaktyczny zawiera propozycję realizacji działań w zakresie zapoznania nauczycieli i uczniów z nowymi technologiami stosowanymi w branży. 5. czy formy doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego nauczycieli są odpowiednie dla realizacji celu doskonalenia nauczycieli zgodnego z analizą potrzeb.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312212-0, 92312213-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Część 16 Dział IV Zadanie 4 Realizacja webinarów z pracownikami uczelni lub pracodawcą dla uczniów (realizacja techniczna wykładów i merytoryczna (sztuk 8+2) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zapewnia obsługę techniczną wydarzenia, platformę zamkniętą do webinarów, nagranie webinaru do dalszego rozpowszechniania montaż po zakończeniu webinaru, administrowanie i moderowanie całego wydarzenia, branding wydarzenia, system umożliwiający interakcję z uczestnikami, analizę skuteczności po wydarzeniu, pomoc w dostosowaniu prezentowanych treści do formy webinaru, szkolenie dla prelegentów w zakresie prowadzenia webinarów.• Tematy na poszczególne spotkania są przedmiotem oceny oferty oferenta w zakresie Kryterium punkty merytoryczne (PM). Kryterium to wymaga podania tematu webinaru i krótkiego opracowania koncepcji przeprowadzenia zajęć. • Tematy wszystkich zajęć powinny dotyczyć zastosowania matematyki w szkoleniu zawodowym uczniów i nauczycieli odpowiedniej branży zawodowej branża mechaniczna, technik mechanik• Podana przez wykonawcę Tematyka powinna być tak elastycznie sformułowana aby jednocześnie w trakcie realizacji pozwolić na wykorzystanie przygotowanych w poprzednich zadaniach programów nauczania, przykładowej organizacji zajęć, propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami oraz przykładowych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego. (Zamawiający pozostawia w tej kwestii dowolność dla oferenta, ta część wymagania nie jest przedmiotem oceny w kryterium Punkty merytoryczne (PM)))Wykonawca webinarów w zakresie punktacji merytorycznej oferty 1. Dostarcza opracowaną propozycję tematów webinariów w zakresie zastosowania matematyki w szkoleniu zawodowym danej branży z krótkim opisem. Temat zajęć musi być zgodny z podstawą programową dla szkolnictwa zawodowego w branży wymaganej dla realizacji ofertowanego zakresu zajęć. Każdy temat webinarium musi mieć osobny opis. Opis musi zawierać co najmniej temat proponowany webinarium, opis realizacji tematu z akcentowaniem zagadnień, które będą poruszone w webinarium i wskazaniem odniesienia do problemów, które rozwiązuje matematyka w zakresie prezentowanego tematu w zastosowaniu dla szkolenia zawodowego. (ilość oczekiwana webinariów Dział IV sztuk 8+25. Realizowane webinaria dotyczą zastosowania matematyki w szkoleniu zawodowym uczniów i nauczycieli odpowiedniej branży zawodowej. Webinaria pozwalają na wykorzystanie opracowanych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego nauczycieli przy udziale kadry szkoły wyższej, z uwzględnieniem zasobów technicznych uczelni w odniesieniu do zawodu. W szczególności treść zajęć webinaryjnych odnosi się do aktualnie obowiązujących standardów i norm w danym zawodzie, wskazuje na problemy w aspekcie merytorycznym oraz branżowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92111100-3, 80510000-2, 92312210-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
20,00 |
Poprawność merytoryczna oferty |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Część 17 Dział V Zadanie 1 Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej.branża elektroenergetyczna-technik elektryk-grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej-grupa IIOpracowanie obejmować będzie zidentyfikowanie i uszczegółowienie efektów uczenia się z podstawy programowej dla zawodu. Współpraca pomiędzy szkołą, uczelnią i pracodawcą polegać będzie na wspólnym opracowaniu treści z zakresu kształcenia zawodowego oraz treści stanowiących dodatkowe umiejętności zawodowe.W ramach zadania. zostaną opracowane propozycje działań mających na celu zapoznawanie uczniów-w i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami. Propozycje działań będą zawierać m.in.: rodzaje przykładowych nowych technik/technologii, sposoby włączania nowych technik/technologii w proces kształcenia, stos. nowych technik/technologii z uwzględnieniem wzroku, słuchu, dotyku, według schematu nazwa działania, zakres działania, adresaci działania, miejsce i okres realizacji, osoby.Analiza może dotyczyć implementacji praktycznych zajęć z zastosowaniem innowacyjnych programów komputerowych- wykorzystanie tablic interaktywnych w procesie dydaktycznym. Analiza potrzeb jest prowadzona w trakcie realizacji projektu przez eksperta wytypowanego przez Wnioskodawcę oraz Partnera do realizacji zadania. Celem przetargu jest wyłonienie tegoż eksperta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312213-7, 92312212-0, 92312210-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Część 18 Dział V Zadanie 2 Przeprowadzenie szkolenia 40 godz. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia 40 godz.Szkolenie będzie wykonane po opracowaniu form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego branża elektroenergetyczna-technik elektryk-grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej-grupa IISzkolenie zostanie przeprowadzone dla nauczycieli w danej szkole. Okres realizacji.: 11. 2020 r.-12. 2021 Szkolenie prowadzone w języku polskim, Harmonogram i treść wykonania szkolenia zostaną ustalone przez Zamawiającego. 1. Wykonawca rozpocznie realizację przedmiotu umowy według Harmonogramu dostarczonego przez Zamawiającego w terminie dwu dni od dostarczenia Harmonogramu. 2. Koszt dojazdu do miejsca wykonywania Opracowania ponosi Wykonawca. Zamawiający zapewnia warunki lokalowe i techniczne dla prowadzenia konsultacji z autorami organizacji zajęć dla uczniów z wykorzystaniem bazy dydaktycznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe lub szkół wyższych, które będą realizowane w formie webinarium.3. Podpisany protokół dostawy bez uwag przez obie Strony jest potwierdzeniem wykonania umowy i jest podstawą do wystawienia faktury VAT.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2, 92312212-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Część 19 Dział V Zadanie 3 Recenzja opracowanego programu doskonalenia nauczycieli |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Recenzja (20 roboczogodzin), będąca recenzją zewnętrzną dotyczy Opracowanych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego nauczycieli przy udziale kadry szkoły wyższej, z uwzględnieniem zasobów technicznych uczelni w odniesieniu do zawodu (w wymiarze 40 godzin) branża elektroenergetyczna-technik elektryk-grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej-grupa II; według schematu (KD nr 7): nazwa formy doskonalenia, tematyka, liczba godzin, miejsce i okres realizacji, osoby odpowiedzialne. Opracowanie zostało poprzedzone analizą potrzeb przeprowadzoną w trakcie realizacji projektu przez Eksperta wytypowanego przez Wnioskodawcę oraz Partnera do realizacji zadania.a) wykonanie recenzji (20 roboczogodzin), dotyczącej opracowanych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego nauczycieli przy udziale kadry szkoły wyższej, z uwzględnieniem zasobów technicznych uczelni w odniesieniu do branża elektroenergetyczna-technik elektryk-grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej-grupa II. Realizacja recenzji w języku polskim. Harmonogram wykonania recenzji zostanie ustalony przez Zamawiającego. b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do wykonania recenzji zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowyRecenzja powinna pozwolić na prawidłową realizację programu nauczania nauczycieli zgodnie z wymogami przepisów dla danej branży i ustalenie właściwej formy opracowania graficznego. W szczególności powinna się ona odnosić do aktualnie obowiązujących standardów i norm w danym zawodzie, rozwiązywać problemy w aspekcie merytorycznym oraz branżowym. I. Recenzja musi zawierać odpowiedź na następujące pytania: 1. czy materiał dydaktyczny spełnia oczekiwania pracodawców dotyczące techniki prowadzenia przez nauczycieli zajęć w zakresie nauczania zawodu. 2. czy materiał dydaktyczny identyfikuje problemy związane z zatrudnieniem absolwentów; 3. czy materiał dydaktyczny uwzględniający współpracę szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe z uczelnią w jego realizacji w różnych wariantach współpracy odpowiada na zapotrzebowanie pracodawców; 4. czy materiał dydaktyczny zawiera propozycję realizacji działań w zakresie zapoznania nauczycieli i uczniów z nowymi technologiami stosowanymi w branży. 5. czy formy doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego nauczycieli są odpowiednie dla realizacji celu doskonalenia nauczycieli zgodnego z analizą potrzeb.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312212-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Część 20 Dział V Zadanie 4 Realizacja webinarów z pracownikami uczelni lub pracodawcą dla uczniów (realizacja techniczna wykładów i merytoryczna (sztuk 16+4) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zapewnia obsługę techniczną wydarzenia, platformę zamkniętą do webinarów, nagranie webinaru do dalszego rozpowszechniania montaż po zakończeniu webinaru, administrowanie i moderowanie całego wydarzenia, branding wydarzenia, system umożliwiający interakcję z uczestnikami, analizę skuteczności po wydarzeniu, pomoc w dostosowaniu prezentowanych treści do formy webinaru, szkolenie dla prelegentów w zakresie prowadzenia webinarów.• Tematy na poszczególne spotkania są przedmiotem oceny oferty oferenta w zakresie Kryterium punkty merytoryczne (PM). Kryterium to wymaga podania tematu webinaru i krótkiego opracowania koncepcji przeprowadzenia zajęć. • Tematy wszystkich zajęć powinny dotyczyć zastosowania matematyki w szkoleniu zawodowym uczniów i nauczycieli odpowiedniej branży zawodowej branża elektroenergetyczna-technik elektryk-grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej-grupa II• Podana przez wykonawcę Tematyka powinna być tak elastycznie sformułowana aby jednocześnie w trakcie realizacji pozwolić na wykorzystanie przygotowanych w poprzednich zadaniach programów nauczania, przykładowej organizacji zajęć, propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami oraz przykładowych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego. (Zamawiający pozostawia w tej kwestii dowolność dla oferenta, ta część wymagania nie jest przedmiotem oceny w kryterium Punkty merytoryczne (PM)))Wykonawca webinarów w zakresie punktacji merytorycznej oferty 1. Dostarcza opracowaną propozycję tematów webinariów w zakresie zastosowania matematyki w szkoleniu zawodowym danej branży z krótkim opisem. Temat zajęć musi być zgodny z podstawą programową dla szkolnictwa zawodowego w branży wymaganej dla realizacji ofertowanego zakresu zajęć. Każdy temat webinarium musi mieć osobny opis. Opis musi zawierać co najmniej temat proponowany webinarium, opis realizacji tematu z akcentowaniem zagadnień, które będą poruszone w webinarium i wskazaniem odniesienia do problemów, które rozwiązuje matematyka w zakresie prezentowanego tematu w zastosowaniu dla szkolenia zawodowego. (ilość oczekiwana webinariów Dział V sztuk 16+4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92111100-3, 80510000-2, 92312210-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
20,00 |
Poprawność merytoryczna oferty |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Część 21 Dział VI Zadanie 1 Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej dla zawodów branża teleinformatyczna-monter sieci i urządzeń telekomunikacyjnych.Opracowanie obejmować będzie zidentyfikowanie i uszczegółowienie efektów uczenia się z podstawy programowej dla zawodu. Współpraca pomiędzy szkołą, uczelnią i pracodawcą polegać będzie na wspólnym opracowaniu treści z zakresu kształcenia zawodowego oraz treści stanowiących dodatkowe umiejętności zawodowe.W ramach zadania. zostaną opracowane propozycje działań mających na celu zapoznawanie uczniów-w i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami. Propozycje działań będą zawierać m.in.: rodzaje przykładowych nowych technik/technologii, sposoby włączania nowych technik/technologii w proces kształcenia, stos. nowych technik/technologii z uwzględnieniem wzroku, słuchu, dotyku, według schematu nazwa działania, zakres działania, adresaci działania, miejsce i okres realizacji, osoby.Analiza może dotyczyć implementacji praktycznych zajęć z zastosowaniem innowacyjnych programów komputerowych- wykorzystanie tablic interaktywnych w procesie dydaktycznym. Analiza potrzeb jest prowadzona w trakcie realizacji projektu przez eksperta wytypowanego przez Wnioskodawcę oraz Partnera do realizacji zadania. Celem przetargu jest wyłonienie tegoż eksperta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312213-7, 92312212-0, 92312210-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Część 22 Dział VI Zadanie 2 Przeprowadzenie szkolenia 40 godz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia 40 godz.Szkolenie będzie wykonane po opracowaniu form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowegoSzkolenie zostanie przeprowadzone dla nauczycieli w danej szkole. Okres realizacji.: 11. 2020 r.-12. 2021 1. Przedmiotem umowy obejmuje:a) wykonanie szkolenia doskonalącego nauczycieli w wymiarze 40 godzin, branża teleinformatyczna-monter sieci i urządzeń telekomunikacyjnych. Szkolenie prowadzone w języku polskim, Harmonogram i treść wykonania szkolenia zostaną ustalone przez Zamawiającego. b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do wykonania dzieła objętego umową nastąpi zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowy2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera „Zestawienie parametrów wymaganych (dla każdej z części zamówienia)” stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ zawarte w Załączniku nr.1 do umowy.3. Przedmiot umowy jest nowy, kompletny, wolny od wszelkich wad prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane przez obowiązujące prawo w zakresie obowiązujących i będących w trakcie przygotowania przez Ministerstwo Edukacji Narodowej przepisów dotyczących szkolnictwa zawodowego. 5. Realizowane Opracowanie powinno pozwolić na prawidłową realizację programu/ów nauczania zgodnie z wymogami przepisów dla danej branży i ustalenie właściwej formy opracowania graficznego. W szczególności powinno się one odnosić do aktualnie obowiązujących standardów i norm w danej branży zawodowej, rozwiązywać problemy w aspekcie merytorycznym oraz branżowym. Podpisany protokół dostawy bez uwag przez obie Strony jest potwierdzeniem wykonania umowy i jest podstawą do wystawienia faktury VAT.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2, 92312212-0, 92312212-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Część 23 Dział VI Zadanie 3 Recenzja opracowanego programu doskonalenia nauczycieli |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Recenzja (20 roboczogodzin), będąca recenzją zewnętrzną dotyczy Opracowanych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego nauczycieli przy udziale kadry szkoły wyższej, z uwzględnieniem zasobów technicznych uczelni w odniesieniu do zawodu (w wymiarze 40 godzin). według schematu (KD nr 7): nazwa formy doskonalenia, tematyka, liczba godzin, miejsce i okres realizacji, osoby odpowiedzialne. Opracowanie zostało poprzedzone analizą potrzeb przeprowadzoną w trakcie realizacji projektu przez Eksperta wytypowanego przez Wnioskodawcę oraz Partnera do realizacji zadania.a) wykonanie recenzji (20 roboczogodzin), dotyczącej opracowanych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego nauczycieli przy udziale kadry szkoły wyższej, z uwzględnieniem zasobów technicznych uczelni w odniesieniu do branża teleinformatyczna-monter sieci i urządzeń telekomunikacyjnych” Realizacja recenzji w języku polskim. Harmonogram wykonania recenzji zostanie ustalony przez Zamawiającego. b) Przeniesienie praw autorskich i udzielenie licencji na wykorzystanie materiałów użytych do wykonania recenzji zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami będącą Załącznikiem nr 1 do umowyRecenzja powinna pozwolić na prawidłową realizację programu nauczania nauczycieli zgodnie z wymogami przepisów dla danej branży i ustalenie właściwej formy opracowania graficznego. W szczególności powinna się ona odnosić do aktualnie obowiązujących standardów i norm w danym zawodzie, rozwiązywać problemy w aspekcie merytorycznym oraz branżowym. I. Recenzja musi zawierać odpowiedź na następujące pytania: 1. czy materiał dydaktyczny spełnia oczekiwania pracodawców dotyczące techniki prowadzenia przez nauczycieli zajęć w zakresie nauczania zawodu. 2. czy materiał dydaktyczny identyfikuje problemy związane z zatrudnieniem absolwentów; 3. czy materiał dydaktyczny uwzględniający współpracę szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe z uczelnią w jego realizacji w różnych wariantach współpracy odpowiada na zapotrzebowanie pracodawców; 4. czy materiał dydaktyczny zawiera propozycję realizacji działań w zakresie zapoznania nauczycieli i uczniów z nowymi technologiami stosowanymi w branży. 5. czy formy doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego nauczycieli są odpowiednie dla realizacji celu doskonalenia nauczycieli zgodnego z analizą potrzeb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312210-6, 92312210-6, 92312213-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Część 24 Dział VI Zadanie 4 Realizacja webinarów z pracownikami uczelni lub pracodawcą dla uczniów (realizacja techniczna wykładów i merytoryczna (sztuk 8+2). |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zapewnia obsługę techniczną wydarzenia, platformę zamkniętą do webinarów, nagranie webinaru do dalszego rozpowszechniania montaż po zakończeniu webinaru, administrowanie i moderowanie całego wydarzenia, branding wydarzenia, system umożliwiający interakcję z uczestnikami, analizę skuteczności po wydarzeniu, pomoc w dostosowaniu prezentowanych treści do formy webinaru, szkolenie dla prelegentów w zakresie prowadzenia webinarów.• Tematy na poszczególne spotkania są przedmiotem oceny oferty oferenta w zakresie Kryterium punkty merytoryczne (PM). Kryterium to wymaga podania tematu webinaru i krótkiego opracowania koncepcji przeprowadzenia zajęć. • Tematy wszystkich zajęć powinny dotyczyć zastosowania matematyki w szkoleniu zawodowym uczniów i nauczycieli odpowiedniej branży zawodowej branża teleinformatyczna-monter sieci i urządzeń telekomunikacyjnych” • Podana przez wykonawcę Tematyka powinna być tak elastycznie sformułowana aby jednocześnie w trakcie realizacji pozwolić na wykorzystanie przygotowanych w poprzednich zadaniach programów nauczania, przykładowej organizacji zajęć, propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami oraz przykładowych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego. (Zamawiający pozostawia w tej kwestii dowolność dla oferenta, ta część wymagania nie jest przedmiotem oceny w kryterium Punkty merytoryczne (PM)))Wykonawca webinarów w zakresie punktacji merytorycznej oferty 1. Dostarcza opracowaną propozycję tematów webinariów w zakresie zastosowania matematyki w szkoleniu zawodowym danej branży z krótkim opisem. Temat zajęć musi być zgodny z podstawą programową dla szkolnictwa zawodowego w branży wymaganej dla realizacji ofertowanego zakresu zajęć. Każdy temat webinarium musi mieć osobny opis. Opis musi zawierać co najmniej temat proponowany webinarium, opis realizacji tematu z akcentowaniem zagadnień, które będą poruszone w webinarium i wskazaniem odniesienia do problemów, które rozwiązuje matematyka w zakresie prezentowanego tematu w zastosowaniu dla szkolenia zawodowego. (ilość oczekiwana webinariów Dział VI sztuk 8+2Przeprowadzenie szkolenia 40 godz.Szkolenie będzie wykonane po opracowaniu form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowegoSzkolenie zostanie przeprowadzone dla nauczycieli w danej szkole. Okres realizacji.: 11. 2020 r.-12. 2021 Szkolenie prowadzone w języku polskim, Harmonogram i treść wykonania szkolenia zostaną ustalone przez Zamawiającego. 1. Wykonawca rozpocznie realizację przedmiotu umowy według Harmonogramu dostarczonego przez Zamawiającego w terminie dwu dni od dostarczenia Harmonogramu. 2. Koszt dojazdu do miejsca wykonywania Opracowania ponosi Wykonawca. Zamawiający zapewnia warunki lokalowe i techniczne dla prowadzenia konsultacji z autorami organizacji zajęć dla uczniów z wykorzystaniem bazy dydaktycznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe lub szkół wyższych, które będą realizowane w formie webinarium.3. Podpisany protokół dostawy bez uwag przez obie Strony jest potwierdzeniem wykonania umowy i jest podstawą do wystawienia faktury VAT.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92111100-3, 80510000-2, 92312210-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-24
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
20,00 |
Poprawność merytoryczna oferty |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: