Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Kompleksowa organizacja II Ogólnopolskiego Konkursu Wokalnego
im. Bogdana Paprockiego w Bydgoszczy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA MUZYCZNA IM.FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000842390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@amfn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.amfn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa organizacja II Ogólnopolskiego Konkursu Wokalnego
im. Bogdana Paprockiego w Bydgoszczy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7218254-e089-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00082795/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 ZP-PK-4/2021 Kompleksowa organizacja II Ogólnopolskiego Konkursu Wokalnego im. Bogdana Paprockiego w Bydgoszczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.amfn.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postepowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Z 2020r. poz.344). https://amfn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postepowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków
o dopuszczenie do udziału w postepowaniu wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Z 2020r. poz.344).
2. Ofertę, oświadczenia o których mowa w art.125 ust.1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności formatach txt, rtf, pdf, doc, docx, odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w rozdziale VII ust.1 SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://amfn.ezamawiający.pl .
4. Zgłoszenie i rejestracja do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy https://amfn.ezamawiający.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl .
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://amuz.bydgoszcz.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-PK-4/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja II Ogólnopolskiego Konkursu Wokalnego im. Bogdana Paprockiego w Bydgoszczy w dniach 15-21 listopada 2021r. w obiekcie na terenie miasta Bydgoszczy. Obiekt powinien posiadać infrastrukturę pozwalającą na przeprowadzenie przesłuchań uczestników konkursu, zapewniać sale prób, sale do rozśpiewania, garderoby dla uczestników i jurorów, jak również powinien posiadać punkt gastronomiczny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92312000-1 - Usługi artystyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 usługę polegającą na organizacji bądź współorganizacji Konkursu Wokalnego o zasięgu min. ogólnopolskim, którego budżet był nie niższy niż 250 tys. zł.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
oświadczenie5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
oświadczenia, referencje5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
oświadczenia, referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie usługSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
trony przewidują następujące możliwości zmiany Umowy:a. zmiana danych podmiotowych Wykonawcy i Zamawiającego (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
b. zmiana wysokości Wynagrodzenia lub innych istotnych postanowień umowy – gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa opublikowaną
w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra;
c. zmiany harmonogramu realizacji umowy,
d. zmiany terminu wykonania Umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie Przedmiotu Umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie Umowy
w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności
w przypadku wystąpienia przyczyn związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości
i sposobu prowadzenia prac w ramach Umowy, która będzie miała wpływ na terminowość realizacji Umowy.
2. Zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
3. Zmiany mogą być dokonane na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
4. Niezwłocznie w odpowiedzi na wniosek o dokonanie zmiany Umowy składany przez Zamawiającego lub wraz z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany składanym przez Wykonawcę, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu informację na temat ewentualnej konieczności lub celowości wstrzymania określonych prac objętych Umową, na czas dalszych prac nad proponowaną zmianą oraz na temat ewentualnego wpływy proponowanej zmiany na zakres prac objętych Umową.