Zawarcie umowy ramowej na 15 miesięcy na pielęgnację oraz wycinkę drzew i krzewów,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zawarcie umowy ramowej na 15 miesięcy na pielęgnację oraz wycinkę drzew i krzewów, będących pod ochroną konserwatora zabytków, rosnących na terenie KOWR Szczecin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-25
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00231197
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zawarcie umowy ramowej na 15 miesięcy na pielęgnację oraz wycinkę drzew i krzewów, będących pod ochroną konserwatora zabytków, rosnących na terenie KOWR Szczecin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bronowicka 41

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-012

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.szczecin@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa, wsparcie rolnictwa, aktywna polityka rolna, rozwój obszarów wiejskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umowy ramowej na 15 miesięcy na pielęgnację oraz wycinkę drzew i krzewów, będących pod ochroną konserwatora zabytków, rosnących na terenie KOWR Szczecin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f62ed207-2bf8-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009888/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi wycinania drzew

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną

Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami znajdują się w rozdziale 12 SWZ
https://kowr.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w rozdziale 25 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w rozdziale 25 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZC.WOP.260.17.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pielęgnacji i wycince drzew oraz krzewów rosnących na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu WRSP na terenie działania Oddziału Terenowego KOWR w Szczecinie, będących pod ochroną konserwatorską konserwatora zabytków, utylizacji drewna, uporządkowaniu terenu po pracach oraz zastąpieniu usuniętych drzew nowymi nasadzeniami, a także usuwanie drzew w trybie awaryjnym. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do odkupienia i zagospodarowania we własnym zakresie pozyskanego z wycinki drewna, na podstawie protokołu obmiaru sporządzonego przez pracownika KOWR OT w Szczecinie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awaryjne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 40.000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie, lub jeden wykonawca w całości. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1) dysponuje co najmniej dwiema osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie
z zakresu pracy z użyciem pilarki zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (DZ.U. z 2006 r., nr 161 poz. 1141) (załącznik nr 6 do SWZ) - osoby wskazane w ofercie muszą brać udział w realizacji umowy wykonawczej, o ile zakres umowy będzie wymagał osób z powyższymi kwalifikacjami; 2) dysponuje co najmniej jedną osobą, która zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (DZ.U. z 2006 r., nr 161 poz. 1141) będzie pełniła funkcję koordynatora sprawującego nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników wykonujących prace związane z wycinką i pielęgnacją drzew (załącznik nr 6 do SWZ) - osoby wskazane w ofercie muszą brać udział w realizacji umowy wykonawczej, o ile zakres umowy będzie wymagał osób z powyższymi kwalifikacjami; 3) dysponuje co najmniej jedną osobą do kierowania pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi, prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury, zgodnie z art. 37b ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (załącznik nr 6 do SWZ) -osoba wskazana w ofercie musi brać udział w realizacji umowy wykonawczej, o ile zakres umowy będzie wymagał osób z powyższymi kwalifikacjami; 4) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na wycince drzew, które obejmują swoim zakresem wycinkę drzew na nieruchomościach objętych ochroną konserwatora zabytków, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane; a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – składa oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 7 do SWZ).
Za jedną usługę Zamawiający uzna prace polegające na wycince drzew, o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto; 5) posiada odpowiedni potencjał techniczny: pilarki spalinowe –minimum 2 sztuki, specjalne maszyny przeznaczone do karczowania pni, np. frezarki – minimum 1 sztuka, rębak – minimum 1 sztuka, sekatory – minimum 3 sztuki, liny, pasy – minimum 5 sztuk, drabiny –minimum 2 sztuki, rusztowania – minimum 1 komplet, wysięgnik koszowy do prac wysokościowych, koparki lub koparko-ładowarki lub ciągniki ze specjalnym osprzętem do prowadzenia prac związanych z usuwaniem drzew.
W celu realizacji zamówienia wykonawca musi mieć dostępny sprzęt, narzędzia oraz środki transportowe, w minimalnej wskazanej wyżej ilości (załącznik nr 8 SWZ). W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa trzech Wykonawców, których oferty zostały kolejno najwyżej ocenione do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 5 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust 1 pkt 1 i 2,
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
e) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,
f) art. 109 ust. 1 pkt 4-10 ustawy PZP.
W przypadku oferty wspólnej oświadczenie o aktualności informacji zawartych w załączniku nr do 3 do SWZ składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa trzech Wykonawców, których oferty zostały kolejno najwyżej ocenione do złożenia : polisy oc w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia nie niższą niż : 40.000,00 zł. ; wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:- wykonawca dysponuje co najmniej dwiema osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie z zakresu pracy z użyciem pilarki zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (DZ.U. z 2006 r., nr 161 poz. 1141) ,- dysponuje co najmniej jedną osobą, która zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (DZ.U. z 2006 r., nr 161 poz. 1141) będzie pełniła funkcję koordynatora sprawującego nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników wykonujących prace związane z wycinką i pielęgnacją drzew ;- dysponuje co najmniej jedną osobą do kierowania pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi, prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury, zgodnie z art. 37b ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy; wykazu sprzętu, narzędzi i środków transportu, wykazu usług- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na wycince drzew, objętych ochroną konserwatora zabytków, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane; a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – składa oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 7 do SWZ).
Za jedną usługę Zamawiający uzna prace polegające na wycince drzew, o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto. e) załączenie dowodów określających, czy te usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP i art. 109 ust. 1 pkt 4-10.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający wskazuje, iż przypadki w których dopuszczalna będzie zmiana umowy określone zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiące załącznik nr 9 do SWZ. W oparciu o art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, które szczegółowo zostały wymienione również w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących – załącznik nr 9 do SWZ. a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w umowie wykonawczej: Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie usług objętych przedmiotem umowy, Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ lub treścią umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionej w zdaniu pierwszym termin wykonania umowy wykonawczej może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. b) Zmiana osób wykonujących przedmiot zamówienia. Gdy nie jest możliwe wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby wskazane w ofercie z powodu śmierci, choroby, wypadku, rozwiązania stosunku pracy lub innych niemożliwych do przewidzenia okoliczności. Zaproponowana przez Wykonawcę inna osoba winna posiadać kwalifikacje nie gorsze niż osoba wskazana w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do podania imienia i nazwiska tej osoby, przedłożenia kwalifikacji i podstawy dysponowania tą osobą.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy https://kowr.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-23

8.19.) Umowa ramowa:

Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami

8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak

8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 3

8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1 ustawy

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie zdjęcia aury i czakr- Świnoujście
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie zdjęcia aury i czakr. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI