Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu do utrzymania terenów zielonych Gminy Kodrąb
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KODRĄB
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 7
1.5.2.) Miejscowość: Kodrąb
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-512
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminakodrab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakodrab.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu do utrzymania terenów zielonych Gminy Kodrąb
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7660e937-02a7-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334824/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu do utrzymywania terenów zielonych Gminy Kodrąb
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kodrąb reprezentowana przez Wójta
Dane tele-adresowe Zamawiającego:
Gmina Kodrąb
97-512 Kodrąb, ul. Niepodległości 7
tel: 44 681-93-25
adres e-mail: sekretariat@gminakodrab.pl
• w Gminie Kodrąb wyznaczony został Inspektor Danych Osobowych, kontakt: iod@gminakodrab.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn. „Zakup sprzętu do utrzymywania terenów zielonych Gminy Kodrąb” Znak sprawy: 271.24.2022
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GPI.271.24.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ciągnika (rok produkcji nie wcześniej niż 2021) o następujących parametrach:
1. Silnik 4 cylindrowy o mocy znamionowej min. 100 KM i pojemności min. 3400 cm3.
2. Skrzynia biegów z rewersem hydraulicznym lub elektrohydraulicznym min. 12 biegów do przodu oraz min. 8 biegów do tyłu.
3. Prędkość jazdy min. 35 km/h.
4. Przedni TUZ
5. Przedni podnośnik TUZ o udźwigu min. 300 kg
6. Instalacja pneumatyczna 2 obwodowa.
7. Zewnętrzne sterowanie podnośnikiem
8. Min. 4 wyjścia hydrauliczne
9. Światła robocze (2 reflektory robocze przednie + 2 reflektory tylnie)+ lampa ostrzegawcza + dodatkowe reflektory na przednich słupkach.
10. Kabina z klimatyzacją, otwierana przednia szyba, fotel pasażera, okno dachowe, radio.
11. Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie z możliwością obrócenia o 15 stopni.
Ciągnik stanowiący przedmiot zamówienia musi być oryginalny i fabrycznie nowy, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nieużywany, nie powystawowy, nie regenerowany. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczony ciągnik musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawo o ruchu drogowym.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia min. 2 godzinnego szkolenia operatorów w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
Wymagania dot. Gwarancji:
1. W okresie gwarancji naprawy przedmiotu zamówienia wykonywane będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez niego wskazanym na terenie Gminy Kodrąb. Koszty przejazdów związane z wykonaniem naprawy przedmiotu zamówienia będzie ponosić Wykonawca. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w miejscu wskazanym powyżej, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania naprawy w siedzibie Wykonawcy. Transport ciągnika do miejsca naprawy i z powrotem odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
2. Czas na podjęcie naprawy wynosi maks. 48 godzin od zgłoszenia awarii na wskazany adres e-mail.
3. Czas zakończenia naprawy wynosi maks. 5 dni roboczych liczonych od dnia podjęcia naprawy (do tego okresu nie wliczany jest dzień rozpoczęcia naprawy). W przypadku gdy stwierdzona usterka wymagać będzie dłuższego czasu naprawy (powyżej 5 dni), Wykonawca zobowiązany jest podstawić Zamawiającemu ciągnik o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego.
4. W okresie gwarancji Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.
5. W przypadku 3-krotnej naprawy tego samego elementu Przedmiotu umowy w okresie objętym gwarancją, Zamawiający ma prawo żądać wymiany elementu na nowy.
6. W przypadku braku możliwości usunięcia wad Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy bez wad.
7. Przeglądy serwisowe odbywać się będą w siedzibie Wykonawcy z częstotliwością i w zakresie wynikającym z wymagań producenta określanym jako minimalne. Koszt przeglądów w okresie gwarancji ponosi Wykonawca.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 1000
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Rozdziale IV SWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą "Formularza składania oferty lub wniosku" dostępnego na platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-19