ZAKUP KOSIARKI SAMOJEZDNEJ Z KOSZEM SAMOWYŁADOWCZYM

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP KOSIARKI SAMOJEZDNEJ Z KOSZEM SAMOWYŁADOWCZYM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWartkowice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-20
  • ZamawiającyGMINA WARTKOWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00389317
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP KOSIARKI SAMOJEZDNEJ Z KOSZEM SAMOWYŁADOWCZYM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: STARY GOSTKÓW 3D

1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436785105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP KOSIARKI SAMOJEZDNEJ Z KOSZEM SAMOWYŁADOWCZYM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b08fbb77-4a1d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025960/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup kosiarki samojezdnej z koszem samowyładowczym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortal, który dostępny jest pod
adresem https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email:
zamowienia@wartkowice.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma wtedy dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych zostały opisane w treści Rozdziału X SWZ nt ZP.271.08.2022

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej
„RODO”) w zw. z art. 19 ust. 1 p.z.p., Gmina Wartkowice informuje, że:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wartkowice, Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice, reprezentowana
przez Wójta Gminy; tel. 43 / 678-51-05;
1.2. Gmina Wartkowice wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych, Magdaleną Kuszmider, kontakt pisemny za pomocą poczty
tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Wartkowice, Starym Gostkowie 3D, 99-220 Wartkowice; e-mail: kontakt@iszd.pl ;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy ZP.271.08.2022.
1.4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p. związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.5. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z p.z.p..
1.6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4 p.z.p., przy czym udostepnieniu nie podlegają dane osobowe, o których
mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebrane w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
1.7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres co najmniej 4 lat liczonych od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo do upływu terminu możliwości kontroli projektu
współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości takie projektu bądź innych umów czy
zobowiązań wynikających z realizowanych projektów.
- SZCZEGÓŁY W ROZDZIALE XXV SWZ ZP.271.08.2022

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
1.9.1. prawo do usunięcia danych osobowych w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.9.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) w zw. z art. 21 RODO
- SZCZEGÓŁY W ROZDZIALE XXV SWZ nr ZP.271.08.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.08.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej kosiarki samojezdnej z koszem samowyładowczym (dalej zwana: „kosiarka”) wyprodukowanej nie wcześniej niż w roku 2022.
2. Opis minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych kosiarki, stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości. Okres gwarancji jakości liczony jest od daty podpisania protokołu odbiorczego bez zastrzeżeń.
4. 18. Przedmiot zamówienia obejmuje także obsługę serwisową kosiarki polegającą w szczególności na wykonywaniu okresowych czynności serwisowych, przeglądów, konserwacji itp. czynności
w zakresie wymaganym przez producenta i niezbędnych do zachowania warunków gwarancji w wymaganym przez Zamawiającego okresie gwarancji jakości tj, w okresie 24- miesięcy obejmujący także wymianę elementów eksploatacyjnych oraz użyte materiały eksploatacyjne tj. filtry, oleje, smary.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny tych ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
LP NAZWA KRYTERIUM WAGA (w %)
1 CENA 60
2 GWARANCJA JAKOŚCI 40

2. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium CENA zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu przedstawionej poniżej ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Punktacja w kryterium cena obliczana będzie wg wzoru:

Najniższa cena ofertowa
Cena ofertowa ocenianej oferty x 100 x procentowe znaczenie tego kryterium, tj. 60 %

Wykonawca może otrzymać w ramach niniejszego kryterium maksymalnie 60pkt.

3. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium GWARANCJA JAKOŚCI zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu, w poniżej przedstawiony sposób, ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę jednego okresu gwarancji jakości w „Karcie oferowanej kosiarki”.
Punktacja w kryterium gwarancja jakości przyznawana będzie następująco:
3.1. udzielenie 24 miesiące gwarancji – 0 pkt.
3.2. udzielenie 36 miesięcy gwarancji - 50 pkt
3.3. udzielenie 48 miesięcy gwarancji - 100 pkt
Ilość przyznanych punktów pomnożona zostanie przez procentowe znaczenie kryterium, tj. 30%
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium 40 pkt.

Uwaga!
W przypadku, gdy Wykonawca:
1) nie wpisze żadnego okresu gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udzieli gwarancji jakości na minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego i przyzna 0 punktów.
2) wpisze okres gwarancji jakości INNY NIŻ WSKAZUJACY NA WYMIENIONE 24, 36, 48 MIESIĘCY Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ.

4. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów - maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria wynosi 100pkt.
5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia ten sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spienianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spienianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spienianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny;
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy fabrycznie nowej kosiarki samojezdnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
2.2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ;
2.2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.2.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

2. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie przez oferowany przedmiot dostawy wymagań określonych
w specyfikacji warunków zamówienia tj. :
2.1. Karta Oferowanej Kosiarki - zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 1A do SWZ - stanowiąca opis parametrów techniczno-użytkowych kosiarki.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Karta Oferowanej Kosiarki - zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 1A do SWZ - stanowiąca opis parametrów techniczno-użytkowych kosiarki,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu z KRK lub informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (pkt 2.2.2 powyżej) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie zgłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
1.2. Dokumenty o których mowa w pkt. 3.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
1.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1., lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 p.z.p., zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten powinien być również wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 p.z.p., Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2.2. dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
3. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ ZAMAWIAJĄCEMU OFERTĘ ZAWIERAJĄCĄ:
3.1. Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SWZ,
3.2. Karta Oferowanego Kosiarki - zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 1A do SWZ:
3.3. OŚWIADCZENIE Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 1 – Załącznik Nr 2 do SWZ,
3.4. (jeżeli dotyczy) OŚWIADCZENIE podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa
w Rozdziale VIII pkt. 4.8 – Załącznik 2a do SWZ,
3.5. (jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienie, składane na podstawie art. 117 ust 4 p.z.p., o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 5.8. - Załącznik nr 8 do SWZ,
3.6. (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inne dokumenty
-zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 4.5. - Załącznik nr 7 do SWZ,
3.7. Potwierdzenie umocowania osoby podpisującej Ofertę do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium CENA zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu przedstawionej poniżej ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Punktacja w kryterium cena obliczana będzie wg wzoru:

Najniższa cena ofertowa
Cena ofertowa ocenianej oferty x 100 x procentowe znaczenie tego kryterium, tj. 60 %

Wykonawca może otrzymać w ramach niniejszego kryterium maksymalnie 60pkt.

2. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium GWARANCJA JAKOŚCI zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu, w poniżej przedstawiony sposób, ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę jednego okresu gwarancji jakości.
Punktacja w kryterium gwarancja jakości przyznawana będzie następująco:
2.1. udzielenie 24 miesiące gwarancji – 0 pkt.
2.2. udzielenie 36 miesięcy gwarancji - 50 pkt
2.3. udzielenie 48 miesięcy gwarancji - 100 pkt
Ilość przyznanych punktów pomnożona zostanie przez procentowe znaczenie kryterium, tj. 30%
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium 40 pkt.

Uwaga!
W przypadku, gdy Wykonawca:
1) nie wpisze żadnego okresu gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udzieli gwarancji jakości na minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego i przyzna 0 punktów.
2) wpisze okres gwarancji jakości INNY NIŻ WSKAZUJĄCY NA WYMIENIONE 24, 36, 48 MIESIĘCY Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ.

Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów - maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria wynosi 100pkt

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne).
1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
1.4. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
1.5. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.
1.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.6.1. żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach,
o których mowa w Rozdziale VII.
1.6.2. warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VIII winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy występujący wspólnie.
1.7. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale VIII Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w rozdziale IX, w sposób i w trybie tam określonym.
1.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty podmiotowy środek dowodowy stanowiący oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4.) – Załącznik Nr 8 do SWZ.
1.9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne. Termin, na jaki winna być zawarta umowa Wykonawców występujących wspólnie, nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.
1.10. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym i powinna określać w szczególności:
1.10.1. podmioty składające ofertę i podpisujące umowę;
1.10.2. cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa;
1.10.3. zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, w tym wskazania podmiotu odpowiedzialnego za prowadzenie rozliczeń z Zamawiającym (wystawienia faktur);
1.10.4. oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji jakości i/lub rękojmi);
1.10.5. zakres i wartość dostaw realizowanych przez poszczególnych członków konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wzór umowy szczegółowo przewiduje i określa warunki zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru - załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się POZA W/W PRZYPADKAMI Wykonawcę : 1.3. w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835) – dalej „ustawa UK” tj.:
1.1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy UK;
1.2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy UK;
1.3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy UK.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam partnera na sex-spotkanie- Poddębice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam partnera na sex-spotkanie. Jestem kobietą. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2022/2023
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wartkowice: "Zakup mebli i wyposażenia do siedziby Urzędu Gminy Wartkowice"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI