Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika, wozu asenizacyjnego, przyczepy jednoosiowej z trójstronnym wywrotem skrzyni ładunkowej, koparki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJordanów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWodociągi Jordanowskie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-09
  • Numer ogłoszenia764541-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 764541-N-2020 z dnia 09.12.2020 r.

Wodociągi Jordanowskie Sp. z o.o.: Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika, wozu asenizacyjnego, przyczepy jednoosiowej z trójstronnym wywrotem skrzyni ładunkowej, koparki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Jordanowskie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 368807878, ul. Rynek   19 , 34-240  Jordanów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 792022122, , e-mail biuro@wodociagi-jordanow.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://wodociagi-jordanow.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://wodociagi-jordanow.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Rynek 19 34- 240 Jordanów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika, wozu asenizacyjnego, przyczepy jednoosiowej z trójstronnym wywrotem skrzyni ładunkowej, koparki
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika, wozu asenizacyjnego, przyczepy jednoosiowej z trójstronnym wywrotem skrzyni ładunkowej, koparki, o parametrach podanych poniżej. Dostawa maszyn ma miejsce do siedziby Zamawiającego

II.5) Główny kod CPV: 16000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
16700000-2
34223340-1
34223300-9
43261000-0
66110000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 0,70
Gwarancja 0,30

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: I. CZĘŚĆ I – CIĄGNIK
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Charakterystyka techniczna ciągnika:  Napęd 4 x 4 SILNIK TURBODOŁADOWANY  Moc 80-92 kM /spełniający wymogi krajowe i unijne/ Maksymalna prędkość obrotowa nie mniejsza niż 2200 obr/min Liczba cylindrów 4 Sprzęgło suche, z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM Skrzynia przekładniowa – 12x12x biegów z synchronizowanym rewersem Most napędowy tylny z blokadą mechaniczną i zwolnicami planetarnymi Most napędowy przedni załączany elektrohydraulicznie, z blokadą elektrohydrauliczną i zwolnicami planetarnymi Elektrohydrauliczna blokada mech. różnicowego Prędkość maksymalna do (km/h) 40 Wał odbioru mocy - Niezależny z ręcznym sterowaniem sprzęgła WOM i zależny 540/1000, lub 540/540E Układ Hydrauliczny –regulacja siłowa, pozycyjna, mieszana czułości reakcji i szybkości opuszczania Podnośnik i dodatkowy rozdzielacz co najmniej 4 lub więcej wyjść Wydatek pompynie mniej niż 48,5 dm3/ min. Ciśnienie nominalnego na szybkozłączu co najmniej 18 MPa Udźwig podnośnika z hydrauliką co najmniej 3000 kg, sterowanie zewnętrzne podnośnika, TUZ z końcówkami hakowymi Zaczep przedni ze sworzniem Tylny zaczep przesuwny Łącznik centralny z jednym sworzniem Układ kierowniczy hydrostatyczny Błotniki przednich kół skrętne Układ hamulcowy Hamulce tarczowe, mokre, sterowane hydraulicznie z załączaniem przedniego napędu Hamulec postojowy mechaniczny, sterowany ręcznie Sprężarka z instalacją sterowania hamulcami przyczep Kabina kompletna. z ogrzewaniem i klimatyzacją ,  Reflektor boczny prawy, lewy Reflektor tylny Lampa sygnalizacyjna uruchamiana z kabiny Objętość zbiornika paliwa nie mniej niż 100l Wykonanie dla ruchu prawostronnego.b) Wymagania dodatkowe do ciągnika: Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z póz. zm.) oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013r., poz. 951 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2013r., poz. 407 z późn. zm.) - w zakresie jakim w/w przepisy mają zastosowanie do przedmiotu zamówienia, Z pojazdem musi być dostarczona cała dokumentacja w języku polskim obejmująca: instrukcję obsługi, książkę gwarancyjną, serwisową, dokument potwierdzający, że pojazd dostarczony posiada homologację wystawioną zgodnie z art.68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z póz. zm.), inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu, Oferowany ciągnik musi być wyposażony w pakiet podstawowy składający się ze skrzynki narzędziowej z kompletem kluczy niezbędnych do funkcjonowania ciągnika, gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych. Wykonawca dostawy w ramach wynagrodzenia ryczałtowego przeszkoli dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi ciągnika rolniczego i przyczepy, Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia oferowane były fabrycznie nowe, kompletne, wyprodukowane nie wcześniej niż przed 2019 rokiem, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16700000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 0,70
Gwarancja 0,30

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: II. CZĘŚĆ II – WÓZ ASENIZACYJNY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Charakterystyka techniczna wozu asenizacyjnego: pojemność - min 5000 l.  wydajność pompy - min 5300l/min  konstrukcja jednoosiowa  zbiornik ocynkowany  podpora dyszla - stopa podporowa regulowana mechanicznie (jedna stopa lub dwie stopy)  wąż ssawny o długości min 6,0 mb i średnicy 4”  ciśnieniowy zawór bezpieczeństwa;  zawór przeciwprzelewowy zabezpieczający pompę;  manowakuometr;  filtr samoczyszczący;  zawór tylny spustowy;  rurowy wskaźnik poziomu napełnienia zbiornika  hamulec pneumatyczny – układ jednoobwodowy;  hamulec ręczny postojowy;  haki do mocowania węży po obu stronach zbiornika;  górny króciec przelewowy ( w najwyższym punkcie zbiornika;  króciec spustowy ( w najniższym punkcie zbiornika);  instalacja elektryczna 12V ze złączem ;  instalacja oświetleniowa pojazdu wymagana przez przepisy ruchu drogowego;  tylny właz;  błotnikib) Wymagania dodatkowe do wozu asenizacyjnego: wóz asenizacyjny powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. – w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych. Wóz powinien spełniać warunki (homologacja) do poruszania się po drogach publicznych. Wyżej wymieniony sprzęt powinien posiadać certyfikaty bezpieczeństwa CE (deklaracja zgodności).  Gwarancja - min 24 miesięcy od daty podpisania umowy z Zamawiającym. Przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych na miejscu w siedzibie Zamawiającego. Sprzęt musi być dostarczony przez Wykonawcę zamówienia i na jego koszt, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wóz asenizacyjny musi być sprawny technicznie, gotowy do pracy wraz ze sprawnymi składnikami sprzętu – spisanie protokołu odbioru odbędzie się na miejscu u Zamawiającego.  Podane określenia, w formie informacji uzupełniających, jako wymagania zamawiającego dotyczące sprzętu- wozu asenizacyjnego, mają charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech przedmiotu zamówienia. Jakość i parametry oferowanego sprzętu nie mogą być gorsze od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.  Wykonawca w dniu dokonania dostawy, w cenie zamówienia, przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego pojazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 34223340-1, 34223340-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 0,70
Gwarancja 0,30

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: III. CZĘŚĆ III – PRZYCZEPA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Charakterystyka techniczna przyczepy jednoosiowej z trójstronnym wywrotem skrzyni ładunkowej:Opis zabudowy:  Wywrotka trójstronna ze stelażem  Ładowność 5000kg Wymiary zabudowy wywrotu: a. Długość wewnętrzna min 4010mm (+/- 100mm) b. Szerokość wewnętrzna min 2060mm (+ 100mm) c. Wysokość burty 500mm + 500mm, łącznie 1000mm (+/- 100mm)  Podłoga wykonana z blachy stalowej wysokogatunkowej grubość minimum 4mm  Burty boczne z zawisami w osi dolnej oraz burta tylna z zawiasami w osi dolnej i górnej  Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej Ogranicznik kąta wywrotu  Rozmiar ogumienia 400/60-15,5 System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przednieprawidłową obsługą Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Podpora dyszla ze składanym stalowym kółkiem podporowym Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia (żarówka) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającymwywroty.b) Wymagania dodatkowe do przyczepy: Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. nr 32 poz. 262 z późn. zm.) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2002 r. nr 133 poz. 1123 z późn. zm.); Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.  Z pojazdem musi być dostarczona cała dokumentacja w języku polskim obejmująca: instrukcję obsługi, książkę gwarancyjną, serwisową, dokument potwierdzający, że pojazd dostarczony posiada homologację wystawioną zgodnie z art.68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z póz. zm.), inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu, Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia oferowane były fabrycznie nowe, kompletne, wyprodukowane nie wcześniej niż przed 2019 rokiem, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy, W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu oraz bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych (w tym wymiany płynów eksploatacyjnych) dostarczonego przedmiotu zamówienia i wykonywania bezpłatnych napraw w siedzibie zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych. Dostarczony sprzęt musi spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną również za szkody wyrządzone innym osobom, jeżeli szkoda powstała z przyczyn tkwiących w dostarczonym sprzęcie. Gwarancja - min 24 miesięcy od daty podpisania umowy z Zamawiającym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16700000-5, 34223300-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 0,70
Gwarancja 0,30

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: IV. CZĘŚĆ IV – KOPARKA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Charakterystyka techniczna koparki: fabrycznie nowa minikoparka gąsienicowa – rok produkcji nie starszy niż 2019 rok Minikoparka z konwencjonalnym zachodzeniem tyłu przy skręcie Zabezpieczenie hydrauliki przeciwko przypadkowemu użyciu części roboczej/jazdy Panele boczne maszyny wykonane z blachy stalowej Mocowanie przeciwwagi zapewniające pełny dostęp do komory silnika i akumulatora Kabina operatora z regulowanym fotelem, spełniająca standardy TOPS/FOPS z ogrzewaniem i wentylacją, przednia szyba z wycieraczką i spryskiwaczem dzielona, Światła robocze na kabinie i ramieniu koparki oraz światło ostrzegawcze „kogut” Pompa wielotłoczkowa o zmiennym wydatku Ciśnienie w układzie roboczym min 200 bar Instalacja hydrauliczna wyprowadzona na ramieniu koparkowym – dwukierunkowa o przepływie maksymalnym min. 30 l/min Sterowanie funkcjami roboczymi wg standardu ISO Sterowanie linią AUX proporcjonalne w dżojstiku koparki  Gąsienice gumowe szer. min 230mm  Dwie prędkości jazdy: I – min 2km/h, II – min 3,8km/h System pionizowania nadwozia wraz z ramieniem kopiącym, umożliwiający prosty wykop na pochyłych płaszczyznach 3 rolki prowadzące gąsienic gumowych Zdolność pokonywania wzniesień 15˚ Silnik wysokoprężny Diesla chłodzony cieczą Moc maksymalna min. 13,5kW Masa transportowa min. 2000kg max 3000kg głębokość kopania (bez szybkozłącza) min. 2,5 m Wysokość załadunku min. 2,6 m Zasięg kopania min 4,0 m Łączny obrót wysięgnika prawo/lewo min 120˚ Siła skrywania łyżki min. 18 kN Siła zrywania na ramieniu min. 9kN Instrukcja obsługi, katalog części, deklaracja CE Smarownica z tubą smaru, zestaw narzędzi do podstawowej obsługi maszyny, apteczka, gaśnica Uchwyty transportowe Wymienne tulejki na koniku ramienia koparkowego Lemiesz koparkowy z poszerzeniami Szybkozłącze koparkowe hydrauliczne Łyżka do kopania o szerokości 300-350mm Łyżka do kopania o szerokości 450-500mm Łyżka skarpowa hydrauliczna uchylna o szerokości 1000-1100mm Możliwość transportu dźwigiem b) Wymagania dodatkowe do koparki: Gwarancja musi wynosić co najmniej 24 miesiące lub 2000mh Okresowe przeglądy serwisowe wraz z materiałami eksploatacyjnymi w okresie gwarancji uwzględnione w cenie zakupu maszyn Zapewniony czas reakcji w przypadku awarii przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia (rozpoczęcie naprawy), a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia, nie wyliczając czasu w dni ustawowo wolne W przypadku awarii trwającej powyżej 14 dni, Wykonawca dostarczy nieodpłatnie maszynę zastępczą lub pokryje koszty maszyny wynajętej przez zamawiającego dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej minikoparki Zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny minikoparki Odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 100 km od siedziby zamawiającego Dostawca przeszkoli w cenie dostawy co najmniej 2 operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi minikoparki Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16700000-5, 43261000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 0,70
Gwarancja 0,30

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycinkę 11 sosen w zamian za ich drewno - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycinkę 11 sosen w zamian za ich drewno. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI